Het is inderdaad voor beide ogen. En je moest ook 40 euro betalen voor de controle vooraf. Maar that's it. Het is een kliniek in amstelveen en die heet opticlinic.quote:Op donderdag 23 september 2004 15:03 schreef Serinde het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet per oog is ?
Bijkomende kosten ? Servicetoeslagen of wat ze ook maar mogen bedenken ?
Zelf geen ervaring mee. Mijn schoonouders hebben beide hun ogen laten laseren en zijn er heel tevreden over. Geen idee waar ze het hebben laten doen en hoeveel ze ervoor moesten betalen. Ik wil het nog steeds weten, maar vergeet het steeds te vragen.
Als ik het geld had, ging ik binnenkort ook, maar helaas
Ziet die kliniek er professioneel uit? Ik heb even de consumentengids van september 2003 bijgepakt, daar haalden ze 59 punten uit de 100. Niet al te hoge score dus. Ik overweeg het bij ik geloof care vision te doen, want die hadden de meeste punten.Maar wel weer stukje duurder. Maar wel waard, het zijn tenslotte je ogen nietwaar?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:37 schreef barrymel het volgende:
[..]
ik ben hier geweest voor implantlezen, in Portugal dan, dat is de zelfde arts, de na controlle is in Amstelveen, in Portugal was het net weer iets goedkoper dan in Nederland
hier meer er over : Implantlenzen
Nou dat is toch echt niet te vergelijken met 4000 euro. Zeker een bril niet. Die kost een keer 300 euro en als je ogen verslechteren misschien telkens meer maar dat is toch nog geen 4000.quote:Op woensdag 2 juli 2003 00:37 schreef octopussy het volgende:
Denk ook eens aan wat je normaal gesproken kwijt bent aan brillen/lenzen, dat loopt toch ook aardig op, zeker als je je hele leven nog een bril /contactlenzen moet dragen!
Idd. mijn laatste bril kostte 265 euro. 1x in de 3 jaar (ongeveer) koop ik een nieuwe. Nu ik regelmatig mijn lenzen inheb zal ik waarschijnlijk minder snel een nieuwe bril aanschaffen. Mijn lenzen kosten 13 euro per maand, inclusief alles. *rekent even snel* Hmmzz 3 jaar lenzen + 1 nieuwe bril .... 724 euro. Voor 4000 euro kan ik dan 16 jaartjes vooruit ongeveer. Ik hoop niet dat mijn leven dan al voorbij isquote:Op donderdag 14 oktober 2004 07:10 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Nou dat is toch echt niet te vergelijken met 4000 euro. Zeker een bril niet. Die kost een keer 300 euro en als je ogen verslechteren misschien telkens meer maar dat is toch nog geen 4000.
ik heb 'maar' 50 euro te besteden per verjaardag.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 00:07 schreef Fietje het volgende:
Ik ben nu 20 en heb ook die laserbehandeling laten doen. Wel een freaky ervaring maar achteraf dubbel genieten. Het kost u wel +-1250 euro per oog, maar is toch een mooi verjaardagscadeau!
ja ik vond het er allemaal netjes uit zienquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:35 schreef GTR het volgende:
[..]
Ziet die kliniek er professioneel uit? Ik heb even de consumentengids van september 2003 bijgepakt, daar haalden ze 59 punten uit de 100. Niet al te hoge score dus. Ik overweeg het bij ik geloof care vision te doen, want die hadden de meeste punten.Maar wel weer stukje duurder. Maar wel waard, het zijn tenslotte je ogen nietwaar?
quote:Op zondag 24 oktober 2004 02:08 schreef HarigeKerel het volgende:
Toch niet geheel onbelangrijk dit bericht:
[afbeelding]
gelukkig dat ik daar in Portugal bij die Arts implant lenzen 1,5 maand terug heb genomen en geen laser behandelingquote:Op zondag 24 oktober 2004 02:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
Was gister ook bij kassa. De arts schuift de schuld af op de fabrikant van de laser machine. Bausch & Lomb (de fabrikant dus) zegt niet aansprakelijk te zijn omdat de machine zonder hun medeweten door derden is verplaatst en niet door een officiele B&L monteur onderhouden. Bij het plaatsen van een dergelijk apparaat wordt het ding namelijk gecontroleerd, afgesteld en gecalibreerd door de fabrikant. Daarnaast behoort de arts voor de ingreep de afstellingen van de laser te controleren.quote:Op zondag 24 oktober 2004 02:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
en heb je nog pluisjes van een wattenstaafje onder je lenzen?quote:Op zondag 24 oktober 2004 04:34 schreef barrymel het volgende:
[..]
gelukkig dat ik daar in Portugal bij die Arts implant lenzen 1,5 maand terug heb genomen en geen laser behandeling
quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:26 schreef octopussy het volgende:
[..]
en heb je nog pluisjes van een wattenstaafje onder je lenzen?
de laserbehandeling was niet het enige wat die arts verknoeide
quote:
50 euroquote:Op maandag 25 oktober 2004 13:57 schreef Space-Chinees het volgende:
Ik ken iemand die heeft het in Turkije laten doen voor 50 euro.
Hij is nog steeds niet blind of iets dergelijks. Dus het zal wel werken denk ik.
2 weken na het onderzoek werd je behandeld? Wow da's snel !quote:Op donderdag 25 november 2004 01:24 schreef Caelum het volgende:
Ik heb mijn ogen in Antwerpen laten laseren. 2500 euro voor 2 ogen. ik heb 3500 euro betaald en mijn nachtblindheid is weg. Je gaat er naar toe voor een onderzoek, en 2 weken later kon ik behandeld worden. Ik had -5 en -4. Het is nu bijna 3 jaar geleden en ik heb eigenlijk nergens last van gehad. Het is alleen raar om na 10 jaar een bril te hebben gedragen 'last' te hebben van normale verschijnselen. Als ik moe ben merk ik dat mijn ogen daar last van hebben. Probleem wat ik niet eerder kende. Dacht ook eerst dat mijn ogen weer achteruit gingen.
Ik ben er zeer tevreden over...
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:25 schreef woeshie het volgende:
[..]
2 weken na het onderzoek werd je behandeld? Wow da's snel !
Ik wil m'n ogen ook laten laseren, ik twijfelde er al enkele jaren over.
Maar dit jaar heb ik besloten om het te laten doen, en liefst zo snel mogelijk ook
Mijn vader heeft dit 8 jaar geleden laten doen en is er supergelukkig mee![]()
Maar 'k ben gewoon héél erg bang voor de procedure zelf .. als ze zo effe in je ogen moeten snijden .. brrr![]()
Krijg je ook een soort van kalmeermiddel vooralleer de behandeling begint ?
Een beetje valium kan wonderen doen![]()
T stelt echt geen fluit voor geloof me. Ik liet het 3 jaar geleden doen en tis nog geen 5 min bij mekaar. T voelt even vervelend maar das echt paar seconden. Daarna is t alweer over.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:25 schreef woeshie het volgende:
[..]
2 weken na het onderzoek werd je behandeld? Wow da's snel !
Ik wil m'n ogen ook laten laseren, ik twijfelde er al enkele jaren over.
Maar dit jaar heb ik besloten om het te laten doen, en liefst zo snel mogelijk ook
Mijn vader heeft dit 8 jaar geleden laten doen en is er supergelukkig mee![]()
Maar 'k ben gewoon héél erg bang voor de procedure zelf .. als ze zo effe in je ogen moeten snijden .. brrr![]()
Krijg je ook een soort van kalmeermiddel vooralleer de behandeling begint ?
Een beetje valium kan wonderen doen![]()
zijn implant lenzen niets voor jou dan ? ik had ook een te dunnen hoorvliezen, het is nu een half jaar verder dat ik het heb laten doen en ben er nog steeds erg te vreden meequote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:58 schreef eddo23 het volgende:
Voor mij gaat het niet door: te dunne hoornvliezen, en ze zijn ook nog eens té krom.... waardeloos.
Lesley; ik zie dat je dit berichtje al een tijdje geleden geplaatst hebt, maar ik heb wat vragen aan je over het laseren van je ogen als Nystagmus hebt. Kan ik je hier een keer over emailen? Hmm hopen dat je dit nog een keer leestquote:Op donderdag 12 juni 2003 12:17 schreef lesley het volgende:
die mensen boeit het niet zo wat het gevaar is, je tekend toch dat je niks kunt eisen.
heb zelf behandeling gesponsord kunnen krijgen omdat ik nystagmus heb maar heb ik niet gedaan omdat risico te groot was behandeling bij nystagmus was pas een keer gedaan.
En weet je al meer?quote:Op vrijdag 1 augustus 2003 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik weet dus nog geen reet [afbeelding]
Carevision, 995 per oog.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:
mn ma moet 16 april bij eye-do, ze heeft -5 of -6 ofzo.. als het helemaal goed gaat wil ik het misschien ook wel, hoewel het wel duur is 4000 voor mn 18 jaar
Zie www.ooglasertrefpunt.nlquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:53 schreef Drifter__ het volgende:
Hij heeft iemand ervaring met:
http://www.eyeqvision.nl/
LASIK, LASEK, PKR
Welke zijn er nog meer?
Wat zijn de voor- en de nadelen?
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |