abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2014 @ 17:56:50 #101
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_140475587
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:38 schreef tjoptjop het volgende:
Autonome auto _O_

Lijkt me echt zo relaxed, na het werk instappen en mezelf nestelen in de luxe fauteuil in het voertuig (stuur en pedalen hoeven immers niet meer. De zonnecellen op het dak hebben de koelkast aangestuurd zodat er reeds een biertje koud staat. Onderwijl even lekker boekje of krantje lezen _O_
ja en voor deur afgezet worden op je werk en dan gaat ie vanzelf parkeren op zijn standaardplek met de unieke chip toegangscontrole

dan lach je de sukkels uit die terug lopen door de regen vanaf de parkeerplaats
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 28 mei 2014 @ 19:30:41 #102
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140479184
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 17:38 schreef tjoptjop het volgende:
Autonome auto _O_

Lijkt me echt zo relaxed, na het werk instappen en mezelf nestelen in de luxe fauteuil in het voertuig (stuur en pedalen hoeven immers niet meer. De zonnecellen op het dak hebben de koelkast aangestuurd zodat er reeds een biertje koud staat. Onderwijl even lekker boekje of krantje lezen _O_
Heb je er al aan gedacht dat je de ruit als projectiescherm kan gebruiken? Joystick er bij en lekker gamen! 8-)
Kunnen wij mannen nog steeds met een stick spelen. *)
Oh shit, ben ik nu al terug? :%
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_140494953
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 19:30 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Heb je er al aan gedacht dat je de ruit als projectiescherm kan gebruiken? Joystick er bij en lekker gamen! 8-)
Kunnen wij mannen nog steeds met een stick spelen. *)
Oh shit, ben ik nu al terug? :%
Nou dan weet ik wel wat anders waar ik liever mee speel onderweg, zou dat trouwens mogen dan?
Moet toch kunnen met gordijntjes in de auto, LOL.
pi_140590682
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:14 schreef StarmanFR het volgende:

Scandinavie of bij de evenaar wonen is wel totaal verschillend qua klimaat.
De ruimte en 'schoonheid' die je daar hebt. Niet met zijn allen op een kluitje wonen maar ver weg in de natuur e.d.En..niet overal een 'belasting' voor zoals in Nederland. En met werkgelegenheid zit het volgens mij ook wel snor daar.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2014 08:31:29 ]
  zondag 1 juni 2014 @ 11:47:50 #105
323876 michaelmoore
pi_140593018
trouwens er moet op basis van OV vervoer wel nog wat meer geregeld kunnen worden, ik denk aan een route die per dag kan variëren als passagiers zich via internet aanmelden voor een route zodat bushokjes gaan verdwijnen

de route zal dan altijd optimaal, de bus moet dan wel terug communiceren

Je kunt dan ook opgeven of je route variabel is in tijd , als ook je werktijden iets variabel zijn
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 1 juni 2014 @ 16:15:45 #106
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140599686
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 11:47 schreef michaelmoore het volgende:
trouwens er moet op basis van OV vervoer wel nog wat meer geregeld kunnen worden, ik denk aan een route die per dag kan variëren als passagiers zich via internet aanmelden voor een route zodat bushokjes gaan verdwijnen

de route zal dan altijd optimaal, de bus moet dan wel terug communiceren

Je kunt dan ook opgeven of je route variabel is in tijd , als ook je werktijden iets variabel zijn
Het probleem met de bus is dat slechts een zeer klein percentage van de bevolking afhankelijk is van de bus, zich dus niet van A naar B kan verplaatsen zonder die bus te gebruiken. Ik ga nu uit van het leeuwendeel van de busroutes die een afstand van hooguit 10-20 km. bedragen en meestal fors onder de 5-10 km. uitkomen, in andere gevallen kan je normaal gesproken een trein gebruiken. Dan kom je uit bij mensen die bepaalde fysieke handicaps hebben en die zeer sterk verzwakt zijn door een ziekte. Het zou weleens goedkoper kunnen zijn om die paar mensen op een alternatieve manier te vervoeren. Denk bij die handicaps niet eens aan het verlamd zijn in de benen of geen benen hebben, deze mensen zijn voor die afstanden beter af met een armfiets (niet dat ik hen gemotoriseerd transport niet gun, ze mogen het van mij rustig krijgen maar ook voor hen is beweging goed). Denk eerder aan bepaalde metabole aandoeningen (waardoor ze geen energie hebben voor de spieren) en neuronale aandoeningen. De trein is bittere noodzaak als je geen ander gemotoriseerd vervoer hebt aangezien er veel trajecten zijn die echt niet meer te fietsen zijn op een praktische wijze, voor de relatief korte afstanden van de bus geldt dit niet.
#NoDAPL
  zondag 1 juni 2014 @ 16:16:22 #107
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140599695
quote:
6s.gif Op zondag 1 juni 2014 08:30 schreef Iwanius het volgende:

[..]

De ruimte en 'schoonheid' die je daar hebt. Niet met zijn allen op een kluitje wonen maar ver weg in de natuur e.d.En..niet overal een 'belasting' voor zoals in Nederland. En met werkgelegenheid zit het volgens mij ook wel snor daar.

[ afbeelding ]
Ik sluit niet uit dat ik daar ooit nog ga wonen. Het lijkt me wel wat. Zwitserland lijkt me ook een fijn land om in te wonen. Het lijkt me erg fijn om direct bij het buiten stappen te kunnen gaan hardlopen, fietsen, skaten of wandelen in de natuur.
#NoDAPL
  zondag 1 juni 2014 @ 17:15:56 #108
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_140601381
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:48 schreef raptorix het volgende:
Maar autorijden, sjonge jonge, na 130 jaar nog steeds een ding baseren op ontploffend benzine :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Zeker in Nederland zouden we geen autos nodig hebben als we gewoon een fatsoenlijk OV infrastructuur zouden hebben, en mensen die het leuk vinden om in een auto te zitten :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Nou, veel mensen vinden het gewoon fijn om van plek A naar plek B te gaan zonder te moeten wachten en overstappen. En dat kan vaak niet met het openbaar vervoer.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
  zondag 1 juni 2014 @ 17:23:15 #109
213473 StarmanFR
Morandi fan
pi_140601583
quote:
6s.gif Op zondag 1 juni 2014 08:30 schreef Iwanius het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waar is dit plaatje van?
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_140605188
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:23 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Waar is dit plaatje van?
Rechter muisklik en eigenschapen leverd mij dit op

http://blog.greenwood.nl/(...)nemarken-300x224.jpg

Zoek ik dan verder kom ik op dit uit.

http://blog.greenwood.nl/de-mooiste-natuur-van-denemarken/

War het plaatsje percies is ik weet het niet, Denemarken is niet mij favoriet, eerder Noorwegen of Zweden.
pi_140605302
En dan die reklame van mens ga toch bricken, zouden die dan alles willen monitoren vraag ik me af?
  zondag 1 juni 2014 @ 20:17:21 #112
323876 michaelmoore
pi_140606580
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:15 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Nou, veel mensen vinden het gewoon fijn om van plek A naar plek B te gaan zonder te moeten wachten en overstappen. En dat kan vaak niet met het openbaar vervoer.
zelfsturend autootjes die als jij bent afgezet, iemand anders kan gaan vervoeren is ook een soort openbaar vervoer
  zondag 1 juni 2014 @ 20:18:02 #113
323876 michaelmoore
pi_140606607
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 19:45 schreef john2406 het volgende:
En dan die reklame van mens ga toch bricken, zouden die dan alles willen monitoren vraag ik me af?
zelfsturende auto''s kunnen ook ergens buiten de stad gaan parkeren he, ergens 20 km buiten schiphol op een meetingpoint
pi_140606722
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

zelfsturend autootjes die als jij bent afgezet, iemand anders kan gaan vervoeren is ook een soort openbaar vervoer
Zal maar net eentje in gezeten hebben die gedronken heeft gehad en niet alles heeft kunnen binnen houden!
pi_140606769
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:18 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

zelfsturende auto''s kunnen ook ergens buiten de stad gaan parkeren he, ergens 20 km buiten schiphol op een meetingpoint
Zal wel moeten dan als de auto in plaats van naar vrouwtje thuis bij een vriend of vriendin aangaat.
  zondag 1 juni 2014 @ 20:21:25 #116
323876 michaelmoore
pi_140606777
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zal maar net eentje in gezeten hebben die gedronken heeft gehad en niet alles heeft kunnen binnen houden!
dan stap je niet in he ,
pi_140606922
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

dan stap je niet in he ,
Ik kan je meer nadelen opnoemen als voordelen dat was er eentje van, getankt zal er ook moeten denk ik ern verzekering etc etc.
Wel eentje vanmezelf wat ik kan instellen van nou automatisch of niet, als ik moe zou worden b.v. of bij een telefoongesprek.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2014 20:32:05 ]
pi_140657133
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:24 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik kan je meer nadelen opnoemen als voordelen dat was er eentje van, getankt zal er ook moeten denk ik ern verzekering etc etc.
Wel eentje vanmezelf wat ik kan instellen van nou automatisch of niet, als ik moe zou worden b.v. of bij een telefoongesprek.

Dat tanken en verzekeren geldt voor bussen ook, dus dat kan geregeld worden. Ik vind autonome, kleine auto's die samen klitten wel een leuk idee. En als je uitstapt mag een ander instappen, uiteraard. En aan een andere bus klitten.
Maar inderdaad: je gangen kunnen wel mooi nagegaan worden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 01:09:27 #119
323876 michaelmoore
pi_140657367
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 20:24 schreef john2406 het volgende:

[..]

scheelt wel een BOB he, en je kan lekker feesboeken onderweg, en het lopen vanaf het parkeerterrein is over
pi_140657868
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 01:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

scheelt wel een BOB he, en je kan lekker feesboeken onderweg, en het lopen vanaf het parkeerterrein is over
Zou een leuk verkooppraatje zijn, voor mij persoonlijk ik stink niet zo snel in verkooppraatjes, want praatjes vullen immers geen gaatjes.
pi_140657904
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat tanken en verzekeren geldt voor bussen ook, dus dat kan geregeld worden. Ik vind autonome, kleine auto's die samen klitten wel een leuk idee. En als je uitstapt mag een ander instappen, uiteraard. En aan een andere bus klitten.
Ik zeg niet dat ik het niet leuk vind hoor, maar nee ik zal er niet aan meedoen, teminste als er geen voordeel voor me is.
Dan liever dat mijn auto van alleen rijd en dat ik het aan of uit kan zetten waneer ik wil!
Zie die afstand auto s welke van alleen de afstand tot 150 meter houden er komt er steeds eentje tussen en uiteindelijk rijd hij achteraan, nou maakt dat in principe niks uit als het bij ze allen zo gaat.
Ben benieuwd hoelang het duurd dat ik baterijen ik me krijg gepland, LOL.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:40:05 #122
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_140663169
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 november 2013 14:05 schreef DW457 het volgende:

[..]

Zo klopt je post wel ;)
http://www.automobielmana(...)europese-wegen-.html

quote:
Eerder zelfrijdende auto op Europese wegen

De zelfrijdende auto verschijnt eerder op de Europese straten dan aanvankelijk verwacht als gevolg van een amendement in de Conventie van Wenen, op initiatief van Europese landen. Dit meldt persbureau Reuters.
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:10:07 #123
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140664054
quote:
Goed nieuws, ik ben blij dat de Europese bedrijven niet passief wachten totdat ze ingehaald worden door andere continenten. Nu maar hopen dat er niet al teveel kinderziektes zijn, je moet er niet op rekenen dat er tijdig en adequaat wordt ingegrepen op het moment dat er iets verkeerd gaat ook al kan je direct de controle overnemen. Als je eenmaal in een passieve houding met je telefoontje of laptop aan het spelen bent of een filmpje aan het bekijken bent of zo dan duurt het eventjes voordat je in gang schiet.
#NoDAPL
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:13:51 #124
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_140664165
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 00:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

In principe zou je dat kunnen anonimiseren maar vanzelfsprekend hebben de overheden andere intenties. Het is een interessant concept, met die zelfsturende auto's zou het inderdaad zomaar kunnen dat de meeste mensen helemaal geen eigen auto meer nodig hebben maar een auto huren als het ware die voorbij komt en vrij is. Indien er een goed algoritme is dan is dat best uit te voeren en zal je nooit lang hoeven te wachten. Voor werk kan je met vaste tijden werken volgens hetzelfde principe. Dan zou je zomaar kunnen krijgen dat straks alleen de rijke mensen een eigen auto hebben. Dit zal echter ook problemen opleveren zoals rooktokkies die ondanks dat het verboden is roken in zo'n gemeenschappelijke auto, andere tokkies die rotzooi achterlaten etc.
#NoDAPL
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:17:24 #125
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_140664262
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Goed nieuws, ik ben blij dat de Europese bedrijven niet passief wachten totdat ze ingehaald worden door andere continenten. Nu maar hopen dat er niet al teveel kinderziektes zijn, je moet er niet op rekenen dat er tijdig en adequaat wordt ingegrepen op het moment dat er iets verkeerd gaat ook al kan je direct de controle overnemen. Als je eenmaal in een passieve houding met je telefoontje of laptop aan het spelen bent of een filmpje aan het bekijken bent of zo dan duurt het eventjes voordat je in gang schiet.
ze kunne niet van je verwachten dat je blijft controleren , ik neem aan dat de zaak wederzijds stilvalt als er een botsing op handen is
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')