abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 mei 2014 @ 08:59:24 #51
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_139443214
quote:
1s.gif Op woensdag 30 april 2014 18:10 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Autonome auto's..... the horror. Dan pak ik wel de motor :9. Knappe jongen die een evenwicht voertuig autonoom kan maken
Kan echt wel hoor, makkelijk.
Er is zelfs al een autonome helicopter (K-MAX).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_139447086
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 08:59 schreef daNpy het volgende:

[..]

Kan echt wel hoor, makkelijk.
Er is zelfs al een autonome helicopter (K-MAX).
Dat is een heel andere situatie. Zo'n helikopter is wel in de lucht te houden met een computer. Een motor valt gewoon om als die stilstaat en er niet spontaan krachtige zijwieltjes uitspringen. Wat te denken van een 'berijder' die tijdens het zich laten vervoeren op de motor een plotselinge beweging naar links/rechts maakt. Hoe houdt die motor dan uit zichzelf het evenwicht?
  donderdag 1 mei 2014 @ 14:11:52 #53
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_139451183
Gyroscoop, behalve bij stilstaan idd.
Een rijdende motor valt niet uit zichzelf om.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_139454526
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 14:11 schreef daNpy het volgende:
Gyroscoop, behalve bij stilstaan idd.
Een rijdende motor valt niet uit zichzelf om.
Zelfs aan de stilstaande motor is nog wel een mouw te passen met een simpel maar doeltreffend systeem van staanders met wieltjes die tijdens het rijden loskomen en in de motor worden getrokken of iets dergelijks. Ik twijfel er niet aan dat het technisch gezien mogelijk gaat zijn om alle motorvoertuigen volautomatisch aan te gaan sturen (de benodigde elementen zijn er al), de vraag is of dat de politiek ervoor zal kiezen om dit te doen en of dat we de kosten en fouten tijdens experimenten ervoor over gaan hebben om op termijn geen verkeersongelukken meer te hebben en minder kosten (verkeersongelukken kosten veel geld) te hebben.
Zolang we nog maar op eigen kracht mogen fietsen vind ik het best. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139481915
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:21 schreef HD9 het volgende:

[..]

ik heb geen lol in het autorijden op zich, ik vind het beter dan het OV , ik haat het OV
OV is aardig als je rechtstreeks van deur tot deur kunt reizen. Dan kan ik wat lezen of slapen. In alle andere gevallen is de auto fijner.
  zondag 4 mei 2014 @ 15:02:01 #56
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139549783
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 11:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

OV is aardig als je rechtstreeks van deur tot deur kunt reizen. Dan kan ik wat lezen of slapen.
terwijl je met je hoofd rust op een hoofdsteun waar honderden anderen gebruik van hebben gemaakt met op de grond plakkerige drank, een half openstaande overvolle vuilbak naast je en het geklets en te luid staande inears van medereizigers. Je slaap of gelees wordt ruw onderbroken door de conducteur die je kaartje controleert.
Oké, qua tijd en gemak kan het inderdaad een opportune keuze zijn als je van de ene stad naar de andere moet en je een directe verbinding hebt (als je die bezwaren geen probleem vindt), dat ben ik met je eens. Maar ook dan hebben de meeste mensen toch liever een eigen auto. Zelf zou ik niet hoeven na te denken indien ik het voor het geld niet zou moeten laten. Jammer alleen dat je in Nederland wordt gestraft als je een auto met een wat groter vermogen koopt. Ik heb het nu niet over het luxe segment auto's maar over middenklasse auto's die enkel een wat groter vermogen hebben omdat ze wat groter zijn. Nu moet je als je wat langer bent kiezen tussen een te kleine auto en jaarlijks veel meer motorrijtuigenbelasting betalen.
#NoDAPL
pi_139550049
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 15:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

terwijl je met je hoofd rust op een hoofdsteun waar honderden anderen gebruik van hebben gemaakt met op de grond plakkerige drank, een half openstaande overvolle vuilbak naast je en het geklets en te luid staande inears van medereizigers. Je slaap of gelees wordt ruw onderbroken door de conducteur die je kaartje controleert.
Oké, qua tijd en gemak kan het inderdaad een opportune keuze zijn als je van de ene stad naar de andere moet en je een directe verbinding hebt (als je die bezwaren geen probleem vindt), dat ben ik met je eens. Maar ook dan hebben de meeste mensen toch liever een eigen auto. Zelf zou ik niet hoeven na te denken indien ik het voor het geld niet zou moeten laten. Jammer alleen dat je in Nederland wordt gestraft als je een auto met een wat groter vermogen koopt. Ik heb het nu niet over het luxe segment auto's maar over middenklasse auto's die enkel een wat groter vermogen hebben omdat ze wat groter zijn. Nu moet je als je wat langer bent kiezen tussen een te kleine auto en jaarlijks veel meer motorrijtuigenbelasting betalen.
Mwa, niet helemaal mee eens. Ook ik ben vrij lang (>1,90 m) en ik heb een Ford Focus gekocht. Hiervoor betaal ik niet eens zo heel veel belasting en deze auto heeft toch best wel wat pit. Natuurlijk, het heeft niet zoveel pit als een Volvo met een 2.4 liter motor, maar toch.
pi_139558093
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 13:40 schreef HD9 het volgende:

[..]

autorijden leuk,??? stuur vasthouden en gas indrukken??
an mij mogen ze dat zo snel mogelijk automatiseren
Dan rijd jij lekker in een geautomatiseerde auto, iets waar ~99% van de wereld niet op zit te wachten, prima. Maar dring het anderen niet op.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 4 mei 2014 @ 21:09:00 #59
66825 Reya
Fier Wallon
pi_139563320
quote:
6s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dan rijd jij lekker in een geautomatiseerde auto, iets waar ~99% van de wereld niet op zit te wachten, prima. Maar dring het anderen niet op.
Het zou best een serieuze optie voor forensen kunnen zijn; ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk plezier scheppen uit het dagelijks afleggen van dezelfde geestdodende route.
pi_139563377
quote:
2s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:09 schreef Reya het volgende:

[..]

Het zou best een serieuze optie voor forensen kunnen zijn; ik vraag me af hoeveel mensen daadwerkelijk plezier scheppen uit het dagelijks afleggen van dezelfde geestdodende route.
Dat kunnen wij moeilijk beoordelen, maar ik denk toch echt dat de weerstand tegen automatisch rijden groter is dan de voorstanders claimen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 4 mei 2014 @ 21:10:40 #61
66825 Reya
Fier Wallon
pi_139563421
quote:
6s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat kunnen wij moeilijk beoordelen, maar ik denk toch echt dat de weerstand tegen automatisch rijden groter is dan de voorstanders claimen.
Veel mensen zullen het niet zien zitten, maar verplicht automatisch rijden lijkt me sowieso niet aan de orde.
pi_139563705
quote:
2s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:10 schreef Reya het volgende:

[..]

Veel mensen zullen het niet zien zitten, maar verplicht automatisch rijden lijkt me sowieso niet aan de orde.
Maar dat is het punt met die veronderstelde automatisering. Die gaat lang niet zo hard omdat mensen het sociaal niet accepteren. Daarmee wordt het vooral een project voor geeks en nerds die het wel zien zitten. Zij die het willen; ga je gang. Die auto's zijn betrouwbaarder dan bestuurd door menselijke chauffeurs en al zover ontwikkeld dat het al de weg op mag. Maar de sociaal-maatschappelijke component is denk ik veel belangrijker. Dat wat technologisch kan, wordt echt niet overal bewaarheid.

pi_139575017
quote:
2s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:10 schreef Reya het volgende:

[..]

Verplicht niet nee dat zou ik ook niet zien zitten, maar ik kan me situaties voorstellen dat het gemakelijk zou zijn als dat ding zelf zijn weg vervolgde, b.v als iemand moe zou zijn.
Plus het zou minder bekeuringen opleveren denk ik !
Want van auto rijden werd ik nooit zo moe van als van op de km teller kijken of ik niet te snel rijd.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2014 01:59:09 ]
  maandag 5 mei 2014 @ 02:45:35 #64
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_139575414
Dit idiote land is helemaal doorgeslagen. Wou vorig jaar een snorscooter kopen, zo'n 25km/uur ding. Ik had liever iets snellers willen kopen maar ik wil geen helm dragen dus dan maar zo'n 25km/uur geval. Ik was net terug uit Thailand. Daar huur ik altijd een normale scooter. Meestal gaan die dingen ongeveer 75km/uur en scheur ik zonder helm, in de zon over de wegen. Ik heb geen enkel rijbewijs maar dat is daar niet zo'n probleem. Heerlijk, die vrijheid die ik daar ervaar itt tot Nederland. Dus toen ik terug kwam googelde ik ff voor snorscooters. Zie ik dat je daar tegenwoordig ook al een (bromfiets) rijbewijs voor nodig hebt 8)7. Eerst theorie en dan praktijklessen. Een beetje snelle fietser haalt je in als je met een snorscooter rijdt. Ik had er gelijk al geen zin meer in, mijn vakantiestemming was gelijk verziekt. Welkom terug in Nederland.

[ Bericht 0% gewijzigd door Braindead2000 op 05-05-2014 07:53:18 ]
  maandag 5 mei 2014 @ 02:49:04 #65
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_139575422
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 02:45 schreef Braindead2000 het volgende:
Dit idiote kutland is helemaal doorgeslagen. Wou vorig jaar een snorscooter kopen, zo'n 25km/uur ding. Ik had liever iets snellers willen kopen maar ik wil geen helm dragen dus dan maar zo'n 25km/uur geval. Ik was net terug uit Thailand. Daar huur ik altijd een normale scooter. Meestal gaan die dingen ongeveer 75km/uur en scheur ik zonder helm, in de zon over de wegen. Ik heb geen enkel rijbewijs maar dat is daar niet zo'n probleem. Heerlijk, die vrijheid die ik daar ervaar itt tot Nederland. Dus toen ik terug kwam googelde ik ff voor snorscooters. Zie ik dat je daar tegenwoordig ook al een (bromfiets) rijbewijs voor nodig hebt 8)7. Eerst theorie en dan praktijklessen. Een beetje snelle fietser haalt je in als je met een snorscooter rijdt. Ik had er gelijk al geen zin meer in, mijn vakantiestemming was gelijk verziekt. Welkom terug in Nederland.
gehuild?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  dinsdag 6 mei 2014 @ 08:56:47 #66
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139610599
quote:

[..]

prima hoor kan ik iets anders doen als ik in de auto zit en kan ik wat drinken
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 08:58:02 #67
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139610614
quote:
6s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar dat is het punt met die veronderstelde automatisering. Die gaat lang niet zo hard omdat mensen het sociaal niet accepteren. Daarmee wordt het vooral een project voor geeks en nerds die het wel zien zitten. Zij die het willen; ga je gang. Die auto's zijn betrouwbaarder dan bestuurd door menselijke chauffeurs en al zover ontwikkeld dat het al de weg op mag. Maar de sociaal-maatschappelijke component is denk ik veel belangrijker. Dat wat technologisch kan, wordt echt niet overal bewaarheid.
FDe eerste auto's hadden het ok moeilijk , daar moest eerst een paard vooroplopen
pi_139610653
quote:

[..]

Dat noemen ze openbaar vervoer. Ook al zo goed geregeld in dit land :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 6 mei 2014 @ 09:01:13 #69
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139610667
quote:

[..]

Autonome auto's..... the horror. Dan pak ik wel de motor :9. Knappe jongen die een evenwicht voertuig autonoom kan maken
gaat toch echt gebeuren en dan mag jij niet meer in je auto rijden , ik schat een jaar of 10

geen files , geen dronken bestuurders , geen domme chauffeurs, geen ongelukkken
pi_139610687
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat noemen ze openbaar vervoer. Ook al zo goed geregeld in dit land :P
Met dit land bedoel je nu even Nederland?

OV idd werkt in Nederland als je niet in de spits hoeft prima, tis duur, dat wel. De acceptatie voor automatische auto's is echt laag. En mensen willen geen dystopische robotsamenleving. Ik denk terecht.

pi_139610698
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:01 schreef HD9 het volgende:

[..]

gaat toch echt gebeuren en dan mag jij niet meer in je auto rijden , ik schat een jaar of 10

geen files , geen dronken bestuurders , geen domme chauffeurs, geen ongelukkken
Denk dat maar niet.

Waarom wil jij dat graag aan anderen opleggen? Waar komt die beheersdrang toch vandaan?

pi_139610761
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met dit land bedoel je nu even Nederland?

OV idd werkt in Nederland als je niet in de spits hoeft prima, tis duur, dat wel. De acceptatie voor automatische auto's is echt laag. En mensen willen geen dystopische robotsamenleving. Ik denk terecht.
Tuurlijk.

De meeste mensen hebben een baan en moeten dus verplicht in de spits. Het is niet dat je een keuze hebt. Plus dat je niet snel van A naar B kunt. Met de auto ben ik in 25 minuten op mijn werk, met het ov, net opgezocht: 1 uur en 15 minuten, met tig overstappen (en dus kans op falen). Drie minuten om van een busstation naar een trein te rennen. Good luck. En daarna twee minuten om van trein naar bus te komen. Good luck again.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  dinsdag 6 mei 2014 @ 10:46:11 #73
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139612723
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk dat maar niet.

Waarom wil jij dat graag aan anderen opleggen? Waar komt die beheersdrang toch vandaan?
zelfde reden als dat je niet meer met paard en wagen op de snelweg mag, tijden veranderen
Het zelf autorijden zal gaan verdwijnen , en de auto gaat je er zelf brengen, handig, over tien jaar ben ik 70 en dan vind ik dat wel prima
pi_139612763
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:46 schreef HD9 het volgende:

[..]

zelfde reden als dat je niet meer met paard en wagen op de snelweg mag
Ja, want het opgeven van zelfbeschikking is hetzelfde als 149 pk meer. :')

dinsdag 6 mei 2014 @ 10:48:36 #75
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139612780
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, want het opgeven van zelfbeschikking is hetzelfde als 149 pk meer. :')
ach je mag toch maar 100 km per uur he, laat men er maar een begrenzing op gooien , met 100 km per uur kom ik er ook wel

Min auto rijdt voor 6 cent per km , aantal PK weet ik niet
pi_139612821
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:48 schreef HD9 het volgende:

[..]

ach je mag toch maar 100 km per uur he, laat men er maar een begrenzing op gooien , met 100 km per uur kom ik er ook wel
Daarom zeg ik; voel je vrij op je 70e lekker automatisch rond te laten rijden; voor ouderen is het een goeie oplossing, maar het gros van de mensheid wil daar niet aan, verzeker ik je.

dinsdag 6 mei 2014 @ 10:51:31 #77
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139612861
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daarom zeg ik; voel je vrij op je 70e lekker automatisch rond te laten rijden; voor ouderen is het een goeie oplossing, maar het gros van de mensheid wil daar niet aan, verzeker ik je.
misschien blijft er wel een keuze.
laat ik maar gereden worden door een gratis chauffeur
pi_139612889
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:51 schreef HD9 het volgende:

[..]

misschien [zeker] blijft er wel een keuze. [dwang is gruwelijk]
laat ik maar gereden worden door een gratis chauffeur
Mijn enige vervoermiddelen zijn benenwagen, taxi en vliegtuig. Prima. :9

dinsdag 6 mei 2014 @ 11:20:51 #79
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139613563
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 10:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijn enige vervoermiddelen zijn benenwagen, taxi en vliegtuig. Prima. :9
ik heb een electrische fiets met navigatie *O* *O* :Y
  dinsdag 6 mei 2014 @ 18:34:35 #80
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_139626607
quote:
6s.gif Op zondag 4 mei 2014 21:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Automatisch rijden wordt pas echt interessant op het moment dat alles wat gemotoriseerd is en een hoge snelheid kan halen automatisch rijdt. Op dat moment kan je de transporttijd sterk reduceren, zowel dankzij een hogere snelheid (nog veilig bij hogere snelheid) als een betere doorstroming, die doorstroming kan ook dankzij allerlei slimme algoritmes en realtime informatie worden verbeterd. Ik weet niet of dat de mensen het ooit zullen accepteren maar theoretisch gezien zou het veel voordelen kunnen geven. Anderzijds snap ik ook wel dat veel mensen het fijn vinden om met de pedalen en de pook te spelen, dan hebben ze tenminste wat te doen.
#NoDAPL
  woensdag 7 mei 2014 @ 08:47:51 #81
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_139652161
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

. Anderzijds snap ik ook wel dat veel mensen het fijn vinden om met de pedalen en de pook te spelen, dan hebben ze tenminste wat te doen.
Dat kunnen ze ook op een circuit doen, maar niet op de openbare weg
pi_139652723
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 08:47 schreef HD9 het volgende:

[..]

Dat kunnen ze ook op een circuit doen, maar niet op de openbare weg
TOET TOET TOET! MORAALRIDDERALARM! Iedereen geeft wel eens gas bij of rijdt wel eens harder dan is toegestaan. Natuurlijk, het mag niet, heb je helemaal gelijk in, maar zo nu en dan is het wel leuk (mits je anderen niet gevaar brengt natuurlijk).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2014 09:28:49 ]
pi_139686466
quote:
5s.gif Op maandag 11 november 2013 20:03 schreef DW457 het volgende:

[..]

Waar is hier?
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2013 09:06 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Als het goed is woont hij nog steeds in Denemarken.
Heb ik gefietst. Ik voelde me gerespecteerd door automobilisten, ook al was er soms weinig ruimte!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  woensdag 28 mei 2014 @ 11:35:48 #84
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_140462578
http://www.telegraaf.nl/a(...)rijdende_auto__.html

quote:
wo 28 mei 2014, 10:051 reactie

Google toont eerste zelfrijdende auto
Door Guus Hoevenaars | Autovisie

Technologiebedrijf Google heeft zijn eerste auto gepresenteerd. Het model rijdt helemaal zelfstandig en is daarom niet voorzien van pedalen en een stuur.
pi_140462741
Rijden is nog wel leuk, je moet alleen de plekjes weten.

Op de snelweg met je flitsapp flink doorgassen. In Kanaleneiland snijden, geen richting aangeven, uit het niets in de ankers, toeteren, middelvinger opsteken, uit het raam spugen op andere auto's, schelden etc.

Nederland is best een dynamisch land om auto te rijden. _O_
  woensdag 28 mei 2014 @ 11:50:35 #86
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_140463170
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Anderzijds snap ik ook wel dat veel mensen het fijn vinden om met de pedalen en de pook te spelen, dan hebben ze tenminste wat te doen.
je kunt tegenwoordig met je mobiel wat doen tijdens het rijden he, appen en feesboeken
  woensdag 28 mei 2014 @ 11:51:46 #87
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_140463205
quote:

[..]

er zijn veel hele knappe jongens dus
pi_140465229
quote:

[..]

Er is al een robot die kan voetballen, zo moeilijk is het niet.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_140465304
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Doet die het ook als er andere spelers op het veld zijn?
Menselijke wel te verstaan!
pi_140465341
Wat betreft die snelheids controles, ik snap het niet dat ze niet 1km verder gaan staan voorbij een flitspaal trouwens!
pi_140465951
quote:
Autorijden is niet leuk meer.
Tsss.. beetje laat achter gekomen, is het al 40 jaar niet meer. :'(
pi_140468903
Ik zou er wel plezier in hebben als de auto van alleen rijden deed, dan kon die voor mij pakjes ophalen en ik had geen bekeuringen meer, ik kon het lachen niet laten dan.
Wat zou het rijk zich dan uidenken om de auto s te plukken zou ik me dan afvragen.
Of zouden ze dan echt gaan kijken of er misschien wat of ergens bezuinigd kon worden?
pi_140469587
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 11:50 schreef HD9 het volgende:

[..]

je kunt tegenwoordig met je mobiel wat doen tijdens het rijden he, appen en feesboeken
LOL
Dat is waar. Dat speelgoed is een extra reden om het rijden maar eens te automatiseren. Dan de fietsers nog.
#NoDAPL
pi_140469625
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:55 schreef raptorix het volgende:

[..]

Dankzij dat kan Eindhoven toch nog eens wat voetbalsucces vieren. :X
#NoDAPL
pi_140470777
Maar autorijden, sjonge jonge, na 130 jaar nog steeds een ding baseren op ontploffend benzine :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Zeker in Nederland zouden we geen autos nodig hebben als we gewoon een fatsoenlijk OV infrastructuur zouden hebben, en mensen die het leuk vinden om in een auto te zitten :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_140471050
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:48 schreef raptorix het volgende:
Maar autorijden, sjonge jonge, na 130 jaar nog steeds een ding baseren op ontploffend benzine :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Zeker in Nederland zouden we geen autos nodig hebben als we gewoon een fatsoenlijk OV infrastructuur zouden hebben, en mensen die het leuk vinden om in een auto te zitten :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Volgens mij was Hitler of zijn aanhang in de oorlog al aan het zoeken om auto s op waterstof aan het rijden te krijgen en volgens mij kan het ook al, maar word het tegen gehouden door monopolie maatschapijen denk ik me.
pi_140471149
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef john2406 het volgende:

[..]

Volgens mij was Hitler of zijn aanhang in de oorlog al aan het zoeken om auto s op waterstof aan het rijden te krijgen en volgens mij kan het ook al, maar word het tegen gehouden door monopolie maatschapijen denk ik me.
Je zou bijna denken dat er belang is in de Olieindustrie :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Follow the money en je komt een heel end, en dan kan je wel voor aluhoedje worden uitgemaakt, maar het is gewoon zo, ik heb niet over een beatrix die 10% Royal Shell heeft hoor......
pi_140471319
Volgen mij zat in dat land heel wat now how, en ik vermoed ook dat we daardoor bevrijd zijn geworden, Rusland kwam immers van de andere kant.

Wat was er trouwens ook weer gebeurt met de uitvinder van de De Lorean?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2014 16:25:54 ]
pi_140474917
Autonome auto _O_

Lijkt me echt zo relaxed, na het werk instappen en mezelf nestelen in de luxe fauteuil in het voertuig (stuur en pedalen hoeven immers niet meer. De zonnecellen op het dak hebben de koelkast aangestuurd zodat er reeds een biertje koud staat. Onderwijl even lekker boekje of krantje lezen _O_
  woensdag 28 mei 2014 @ 17:42:26 #100
346077 Slip
Zwakke Geest!
pi_140475065
Zelf rijdende auto lost alles op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')