Hier identiek.quote:Op maandag 11 november 2013 14:39 schreef Mike009000 het volgende:
Bij mij is Jong Ajax ook dramatisch en bivakkeert op de laatste plek in de Jupiler League. Met het grote Ajax daarentegen gaat het nog steeds voorspoedig. Na 24 wedstrijden 12 punten voor op nummer 2 (nog steeds PEC Zwolle).
Net in de Europa League thuis dik verdiend met 2-0 gewonnen van Sevilla. Leuk detail is dat PSV, Vitesse en Feyenoord er ook nog in zitten en allen hun eerste wedstrijd wonnen (Feyenoord won thuis met 3-1 van Arsenal (!)).
Hoe kan ik trouwens met Nederlandse teams speler lager dan de Jupiler League?
Jong PSV, Twente en Ajax kunnen niet degraderenquote:Op maandag 11 november 2013 14:52 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Hier identiek.
Speel met Twente (koploper eredivisie) en mijn 2de team staat ook laatste.
Als ik kijk wat daar aan potentieel rondloopt snap ik er geen zak van.
Ben al gewisseld wat coach voor het 2de (wat overigens ook niet erg makkelijk was), maar geen resultaat.
Iemand een oplossing?
Straks degradeert de boel nog
Hoogtepunten en 2Dquote:Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef JochemP het volgende:
Hoe spelen jullie je wedstrijden? Simuleren? De hele wedstrijd of hoogtepunten? 3D of 2D?
Welke tactiek gebruik je? Ik kan wel een goede gebruiken, 11e hier met Ajaxquote:Op maandag 11 november 2013 17:20 schreef F.Begbie het volgende:
1e seizoen met Heerenveen 4e en beker gewonnen
2e seizoen met Heerenveen 1e en bekerfinale verloren
Het gaat weer tamelijk eenvoudig, net als met de spurs. Wel iets andere tactiek.
Deed die kneus bij mij ook, gewoon ontslaan en een trainer er neerzetten. Slechter kan toch niet en die zeuren verder niet.quote:Op maandag 11 november 2013 17:33 schreef dion_v_k het volgende:
Bij mij staat Jong Ajax ook 20e, laatst verloren ze met 6-0 van Telstar en dat terwijl ik veel reserves uit het 1e beschikbaar had gesteld![]()
Vervolgens geeft Groenendijk iedereen een boete die aan de wedstrijd deelnam.. o.a. Cillessen, Ligeon, Serero en Andersen allemaal kwaad![]()
![]()
Met Cillessen kwam het niet meer goed en heb ik moeten verkopen aan Twente voor 3,5 miljoen. Kut Alfons![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:33 schreef dion_v_k het volgende:
Bij mij staat Jong Ajax ook 20e, laatst verloren ze met 6-0 van Telstar en dat terwijl ik veel reserves uit het 1e beschikbaar had gesteld![]()
Vervolgens geeft Groenendijk iedereen een boete die aan de wedstrijd deelnam.. o.a. Cillessen, Ligeon, Serero en Andersen allemaal kwaad![]()
![]()
Met Cillessen kwam het niet meer goed en heb ik moeten verkopen aan Twente voor 3,5 miljoen. Kut Alfons![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Welke tactiek gebruik je? Ik kan wel een goede gebruiken, 11e hier met Ajax![]()
Hoeveel budget heb je met Feyenoord?quote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef JochemP het volgende:
Ik ben met Feyenoord begonnen in FM2014. Heb nog bijna geen FM-ervaring, kan iemand me tips geven welke spelers aan te schaffen? Aan die adviezen van de scouts heb ik ook niet zoveel geloof ik (ik kreeg de tip om Lurling te kopen)
Thanks, heb er naar geinformeerdquote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeveel budget heb je met Feyenoord?
Sowieso Zivkovic halen, 900k
Ik kreeg direct aan het begin van het spel al een bod van 10 miljoen binnenquote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef JochemP het volgende:
[..]
Thanks, heb er naar geinformeerdHeb net Clasie verkocht voor 7 miljoen (vast domme keuze, maar ach), dus moet nu een goeie vervanger zoeken
Mijn laatste ervaring stamt uit de Amiga tijd. Ik kom elke ronde weer nieuwe zaken tegen in FM14quote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef JochemP het volgende:
Ik ben met Feyenoord begonnen in FM2014. Heb nog bijna geen FM-ervaring, kan iemand me tips geven welke spelers aan te schaffen? Aan die adviezen van de scouts heb ik ook niet zoveel geloof ik (ik kreeg de tip om Lurling te kopen)
Sowieso is er in FM een grandioos tekort aan goeie DM's (VM in NL) Clasie zou ik pas verkopen als ik z'n opvolger heb opgeleid / gekocht.quote:Op maandag 11 november 2013 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kreeg direct aan het begin van het spel al een bod van 10 miljoen binnen![]()
Wel afgewezen overigens, uitstekende speler in FM is Clasie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zin in seizoen 2023/24
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er komt weer een lading bazen en baasjes naar Telvanni! Een kleine greep uit de groep:Vraagje ben te lui om te googlen, hoe voeg je je eigen team toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zin in seizoen 2023/24
Lijkt me wel lachen namelijk met een eigen team in de hoofdklasse te beginnen oid.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er komt weer een lading bazen en baasjes naar Telvanni! Een kleine greep uit de groep:BoyataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zin in seizoen 2023/24
So confused when you're lost in the groove
Dat doe je met de editorquote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Krediax het volgende:
[..]
Vraagje ben te lui om te googlen, hoe voeg je je eigen team toe?
Lijkt me wel lachen namelijk met een eigen team in de hoofdklasse te beginnen oid.
quote:
Ik gebruik Clasie juist in een meet vooruitgeschoven rol, aangezien hij maar weinig bij tackelen en mandekking heeft. Ik heb er altijd graag een middenvelder bij die dat wél kan.quote:Op maandag 11 november 2013 22:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Sowieso is er in FM een grandioos tekort aan goeie DM's (VM in NL) Clasie zou ik pas verkopen als ik z'n opvolger heb opgeleid / gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Die je moest kopen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat doe je met de editorEn ja, het is geniaal om een eigen team te bouwen
Naar de jeugd en afentoe minuten laten maken tegen kleinere ploegenquote:Op maandag 11 november 2013 23:56 schreef JochemP het volgende:
Oke ik heb Zivkovic binnengehengeld voor 900k, en nu? Meteen in de basis? Af en toe laten invallen? Laten meedoen met Jong Feyenoord?
Kun je via Steam downloaden (gratis uiteraard), je kunt een club aanmaken, spelers aanmaken, economie instellen etc etc, de boel opslaan en daarna selecteren bij de databases diue je wil laden. Vervolgens kies je die club om te managenquote:Op maandag 11 november 2013 23:55 schreef Krediax het volgende:
[..]
Die je moest kopen?
En kan je dan ook jezelf als voorzitter doen? Dat als het geld er is jij kan besluiten om iets uit te breiden/ te kopen?
Lachen om mijn naam terwijl je er zelf zo bijloopt;quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bed, maar mede-nolifer dion (dion) zal je vast ook graag willen helpen
Nee, je moet altijd het bestuur vragen om iets uit te breiden.quote:Op maandag 11 november 2013 23:55 schreef Krediax het volgende:
[..]
En kan je dan ook jezelf als voorzitter doen? Dat als het geld er is jij kan besluiten om iets uit te breiden/ te kopen?
Hahaquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lachen om mijn naam terwijl je er zelf zo bijloopt;
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Moet je een keer TS komenquote:Op maandag 11 november 2013 22:45 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Mijn laatste ervaring stamt uit de Amiga tijd. Ik kom elke ronde weer nieuwe zaken tegen in FM14
Wel erger ik me over de trage voortgang op die tijdbalk. Is die niet te skippen?
Verder hier ook wat beginners tips en tricks wenselijk.
Er worden elk jaar databases gemaakt door gebruikers van FM.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:05 schreef Mike009000 het volgende:
De mogelijkheid om met amateurs in Nederland te spelen, kun je ook instellen via die editor?
Die foto is 4 jaar oudquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lachen om mijn naam terwijl je er zelf zo bijloopt;
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Moet je even kijken of er al een project_holland database voor FM14 is, daarmee kun je tot de allerlaagste divisie spelen, dus vast en zeker ook met het amateurteam uit je dorpquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:05 schreef Mike009000 het volgende:
De mogelijkheid om met amateurs in Nederland te spelen, kun je ook instellen via die editor?
Ja vanavond rond een uur of 9 wel na het werk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:05 schreef jpjedi het volgende:
[..]
He jij ook hier?!
Server?
Vanavond tijd?
Boyata is inderdaad niet heel erg slecht. Wel een grappige transfer in 2023 :pquote:Op maandag 11 november 2013 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat doe je met de editorEn ja, het is geniaal om een eigen team te bouwen
[..]Ik weet dat 'ie in het echie hopeloos faalde bij Twente, maar ingame vind ik het helemaal geen slechte speler, hij heeft nu dan ook een bult ervaring als 32-jarige
Moet wel zeggen dat ik sommige spelers van Twente meteen verkoop in FM12 en 13... een Bart Buysse bijv., of Tim Cornelisse, gewoon omdat die altijd een wrange bijsmaak hebben
Als je hem in de steamcloud opslaat wel jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 13:21 schreef Leonos het volgende:
Staat mijn save game nu online opgeslagen?
Dus als ik vanavond op een andere laptop wil verder spelen, kan dat gewoon?
Hoe dan?quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Als je hem in de steamcloud opslaat wel ja
Enoh was inderdaad ook de eerste die bij mij verkocht werdquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Boyata is inderdaad niet heel erg slecht. Wel een grappige transfer in 2023 :p
Dat laatste doet iedereen toch bij z'n favoriete club? Sulejmani, Enoh etc. waren in vorige versies altijd als eerste verkocht bij mij :p
Als ik met Twente speel dan waren/zijn Wisgerhof, Cornelisse, Buysse en Landzaat altijd de eerste die ik linea recta probeerde te verkopen :p
http://forum.manutd.nl/sh(...)lasse-en-Hoofdklassequote:Op dinsdag 12 november 2013 14:09 schreef Freire het volgende:
Iemand een link naar een topklasse database die speelbaar is?
Ja die gast heeft 10 links gepost in een kwartier, geen idee welke ik allemaal moet hebbenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:12 schreef The_Groove het volgende:
[..]
http://forum.manutd.nl/sh(...)lasse-en-Hoofdklasse
Dan moet je nog even wachten vrees ik. Of zelf even knutselenquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:13 schreef Freire het volgende:
[..]
Ja die gast heeft 10 links gepost in een kwartier, geen idee welke ik allemaal moet hebben
Edit: en bij die update kan je maar 3 wisselspelers meenemen
Ohja natuurlijk.. Helemaal vergeten dat dat kapsel mode was 4 jaar geledenquote:
Watttquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dan zie je ineens zo'n baas bij Roda spelen:
[ afbeelding ]
Toen hij 23 was kon 'ie nog beter koppenquote:
Heb je het antwoord al gekregen? Ik had er nml ook last van. Je moet gewoon inloggen met je Gmailaccount volgens mij (dus ook je emaildres bij Username), want YT en Gmail is samen gegaan ofzo.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik wilde trouwens een goal die ik maakte op Youtube zetten, maar als ik in FM mijn wachtwoord enzo invul, dan zegt ie de hele tijd dat ik incorrecte accountgegevens heb opgegeven... Iemand een idee waar dat aan ligt?
En zo niet, is het ook mogelijk dat ik die goal opneem (want als je terugkijkt zit er een knop opnemen bij) en hem dan zelf uploadt buiten FM om?
Nee nog niet... Ik heb trouwens nog niet met gmailgegevens ingelogd, dat zal ik eens proberen!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb je het antwoord al gekregen? Ik had er nml ook last van. Je moet gewoon inloggen met je Gmailaccount volgens mij (dus ook je emaildres bij Username), want YT en Gmail is samen gegaan ofzo.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef F.Begbie het volgende:
Met Heerenveen in de 2e ronde van de CL gekomen (groep met Man City, Dortmund en Anderlecht) tegenstander Real Madrid. Eerst thuis 1-1. Uit in de 80e minuut voorkomen.
..
..
..
87e minuut 1-1
..
..
91e 2-1
[ afbeelding ]
Kutspel is het soms inderdaadquote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef F.Begbie het volgende:
Met Heerenveen in de 2e ronde van de CL gekomen (groep met Man City, Dortmund en Anderlecht) tegenstander Real Madrid. Eerst thuis 1-1. Uit in de 80e minuut voorkomen.
..
..
..
87e minuut 1-1
..
..
91e 2-1
[ afbeelding ]
Werkt helaas ook niet...quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee nog niet... Ik heb trouwens nog niet met gmailgegevens ingelogd, dat zal ik eens proberen!
Jij zit dus met hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:23 schreef MMUFC het volgende:
En totaal al de 4e nederlaag terwijl ik meer verdien.. 3x was ik beter, en 1x was ik gelijkwaardig(maar verloor ik met 6-2..)
En toch meteen kopen hequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:19 schreef dion_v_k het volgende:
Waarom kunnen ze nooit meteen met een goed spel komenHet zijn zelfs elk jaar dezelfde bugs die in het spel zitten
![]()
Ik vind het aantal doelpogingen in combinatie met de uitslagen erg onrealistisch, eigenlijk vind ik het gewoon onspeelbaar en wacht ik liever op een goede update
Ja, en zo te zien kan hovv het spel ook maar beter meteen kopenquote:
Net goed!quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:31 schreef F.Begbie het volgende:
..
..
..
87e minuut 1-1
..
..
91e 2-1
[ afbeelding ]
Succes! Toen ik m'n Gmailgegevens invulde kon ik ein-de-lijk weer een goal uploadenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb even een topic geopend op MU
Hoogtepunten en 3D. Ik heb nog nooit gesimuleerd en ben nog nooit op vakantie gegaan in de 10 seizoenen dat ik inmiddels bij Cambuur zit.quote:Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef JochemP het volgende:
Hoe spelen jullie je wedstrijden? Simuleren? De hele wedstrijd of hoogtepunten? 3D of 2D?
Met Gmail werkt het dus ook niet.... En als ik mijn gebruikersnaam die ik ook voor YT heb moeten maken gebruik werkt het ook niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef DeHovenier het volgende:
Moet de OP btw niet aangepast worden met info van FM14?
[..]
Succes! Toen ik m'n Gmailgegevens invulde kon ik ein-de-lijk weer een goal uploaden
Vaagquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Met Gmail werkt het dus ook niet.... En als ik mijn gebruikersnaam die ik ook voor YT heb moeten maken gebruik werkt het ook niet.
Sterker nog, ik heb zelfs geprobeerd om een heel nieuw account aan te maken en zelfs dat werkte niet...
Heb overigens net bij wijze van test geprobeerd in te loggen op Facebook via FM en dat werkt dan weer wél.
Verrassendquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:59 schreef dion_v_k het volgende:
Maaaaarrr... belachelijke uitslagen in je voordeel zijn dan weer WEL leuk![]()
![]()
[ afbeelding ]
3x Moisander uit een corner?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:59 schreef dion_v_k het volgende:
Maaaaarrr... belachelijke uitslagen in je voordeel zijn dan weer WEL leuk![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb gewoon standaard 2 man bij de palen, en m'n TM die de keep blokkeert, en wat mensen op de rand van de 16 en daarbuiten. M'n CV legt er aardig wat in tot nu toe. Het helpt als je beide CV's goed kunnen springen en koppenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Ik heb toevallig een paar weken geleden mijn corners aangepast.
Alles naar binnen draaien en richting de 1e paal![]()
Werkte in FM13 ook al
We hebben een meesterbrein in ons midden jongensquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb gewoon standaard 2 man bij de palen, en m'n TM die de keep blokkeert, en wat mensen op de rand van de 16 en daarbuiten. M'n CV legt er aardig wat in tot nu toe. Het helpt als je beide CV's goed kunnen springen en koppen
Voor de rest variëren m'n vrije trappen. M'n beste vrijetrapnemer heeft 16 bij die stat, maar dat is een invaller. Een basisspeler heeft 15 bij die stat, dus die neemt ze meestal.
Nietesquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
We hebben een meesterbrein in ons midden jongens![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
We hebben een meesterbrein in ons midden jongens![]()
Het vuur van Cambuurquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja, en zo te zien kan hovv het spel ook maar beter meteen kopen![]()
[ afbeelding ]
Het begint allemaal bij je verdedigingquote:
Ga je FM14 ook kopen?quote:
Je hebt gelijk.. Kan nog wel een paar updates gebruikenquote:Op woensdag 13 november 2013 00:31 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat zie ik over een paar maanden wel
Iedereen wel denk ikquote:Op woensdag 13 november 2013 00:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.. Kan nog wel een paar updates gebruiken
Dat bedoel ik ook.quote:
Echt hequote:Op woensdag 13 november 2013 00:52 schreef Voltreffer het volgende:
Laatste 11 wedstrijden 27x het houtwerk geraakt. Een paar updates kan deze FM wel gebruiken ja.
Moet jij niet slapen.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik versla net Roda thuis in A'dam met 5-0 terwijl ik maar 31 % balbezit had![]()
Ook was het 1 tegen 12 in overtredingen, dat Roda zoveel overtredingen meer maakt dan Ajax oke.. maar heeft dan de ander niet meestal het balbezit?
Dat kan toch best?quote:Op woensdag 13 november 2013 01:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Echt he![]()
Ik versla net Roda thuis in A'dam met 5-0 terwijl ik maar 31 % balbezit had![]()
Ook was het 1 tegen 12 in overtredingen, dat Roda zoveel overtredingen meer maakt dan Ajax oke.. maar heeft dan de ander niet meestal het balbezit?
Het kan wel maar niet als het keer op keer gebeurt, vandaar dat ik het ook wat onrealistisch vindquote:Op woensdag 13 november 2013 01:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat kan toch best?
Ik speel FM2014 niet veel, maar de tijd dat ik het soms even speel is met 2 tactieken. Of 1tje vol op de aanval, of 1 vol op de counter. Je hebt van die wedstrijdjes dat alles tegen zit. Alles op de counter, en je knalt ze er stuk voor stuk in. Toen ook met 4-0 van PSV gewonnen met een 4x Siem De Jong.
Beetje jammer van de transfers. Dat wel! Je gooit troep als Schone, Siggy etc. er uit en haalde er Diame, Ganso & Clarence Seedorf voor terug. Met name Seedorf doet het erg goed in mijn elftal.
Seedorf is echt een held voor FM2014 als je met Ajax begint. Direct een fantastische aanvoerder, geeft fantastische steekballetjes (leuk om te zien iig), scoort veel en doet goede vrije trappen. Voor 1.5m opgepikt tegen 50k salaris.quote:Op woensdag 13 november 2013 01:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het kan wel maar niet als het keer op keer gebeurt, vandaar dat ik het ook wat onrealistisch vind![]()
Maar net als vorig jaar zullen de updates wel snel komen![]()
Seedorf
Ja ga ik nu doen.quote:
Morgen maar eens scouten dan, heb niet veel budget meerquote:Op woensdag 13 november 2013 01:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Seedorf is echt een held voor FM2014 als je met Ajax begint. Direct een fantastische aanvoerder, geeft fantastische steekballetjes (leuk om te zien iig), scoort veel en doet goede vrije trappen. Voor 1.5m opgepikt tegen 50k salaris.
Succes!quote:Op woensdag 13 november 2013 01:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ga ik nu doen.
Morgen is mijn eerste wedstrijd uit tegen Anderlecht. Thuis heb ik 4-2 gewonnen.
De winnaar van dit duel gaat waarschijnlijk verder in de Europa League en mag nog stiekem een beetje ruiken aan de volgende ronde in de CL.. Maar dat laatste zal wel niet.
Thuis kreeg ik alle hoeken van het veld te zien tegen Bayern (uiteindelijk maar 1-2 geworden) en uit tegen Lyon was het ook alleen maar tegenhouden.
We gaan het zien morgen![]()
Je bent nog steeds onlinequote:Op woensdag 13 november 2013 01:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ga ik nu doen.
Morgen is mijn eerste wedstrijd uit tegen Anderlecht. Thuis heb ik 4-2 gewonnen.
De winnaar van dit duel gaat waarschijnlijk verder in de Europa League en mag nog stiekem een beetje ruiken aan de volgende ronde in de CL.. Maar dat laatste zal wel niet.
Thuis kreeg ik alle hoeken van het veld te zien tegen Bayern (uiteindelijk maar 1-2 geworden) en uit tegen Lyon was het ook alleen maar tegenhouden.
We gaan het zien morgen![]()
Afhankelijk van tegenstander altijd je tactiek aanpassen. Een tactiek werkt over het algemeen niet.quote:
Daar hebben meer mensen last van.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:57 schreef MolFan het volgende:
29x geschoten 0 goals, tegenstander 2 kansen 2 goals, wtf lijkt elke keer wel zo te gaan
Dat is het alleen niet. Ik ben nog steeds met mijn 1e seizoen met Ajax bezig. Zoveel tijd heb ik er niet voor. Maar vond het wel jammer dat ik bijna de gehele jeugd van Boca Juniors op de kop heb getikt voor kleine bedragen.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind het een bug dat er altijd gescoord wordt als je in windows zit en weer teruggaat naar football manager.
Neequote:Op woensdag 13 november 2013 03:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je bent nog steeds online
Stiekemerd
Is dat in '14?quote:Op woensdag 13 november 2013 10:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is het alleen niet. Ik ben nog steeds met mijn 1e seizoen met Ajax bezig. Zoveel tijd heb ik er niet voor. Maar vond het wel jammer dat ik bijna de gehele jeugd van Boca Juniors op de kop heb getikt voor kleine bedragen.
in 14' inderdaad.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat in '14?
Want in 13 was het bekant onmogelijk om talenten te halen met Ajax.
Ik kon met Ajax, in mijn 1e seizoen, bijna de gehele jeugd van Boca Juniors contracteren want daar zit het vol met wereldsterretjes in wording.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:43 schreef F.Begbie het volgende:
Bij mij vallen de bugs wel mee. Heb ook nog nergens zo goedkoop talent kunnen halen eigenlijk..
Valt bij mij wel mee. Hier vooral veel talenten uit Portugal maar daar betaal je over het algemeen Nederlandse prijzen voorquote:Op woensdag 13 november 2013 12:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kon met Ajax, in mijn 1e seizoen, bijna de gehele jeugd van Boca Juniors contracteren want daar zit het vol met wereldsterretjes in wording.
Ajax-stylequote:Op woensdag 13 november 2013 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is me gelukt op YT te koppelen via deze stappen: http://www.footballmanager.com/faq/?game=38&id=251
Wat ik dus wilde uploaden was dit. Heb als teaminstelling onder andere "op balbezit spelen" en nu heb ik in de eerste paar wedstrijden al meerdere van dit soort goals gemaakt na steeds zo lang balbezit (maar deze was qua lengte balbezit wel het toppunt)
AJAX-stylequote:Op woensdag 13 november 2013 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is me gelukt op YT te koppelen via deze stappen: http://www.footballmanager.com/faq/?game=38&id=251
Wat ik dus wilde uploaden was dit. Heb als teaminstelling onder andere "op balbezit spelen" en nu heb ik in de eerste paar wedstrijden al meerdere van dit soort goals gemaakt na steeds zo lang balbezit (maar deze was qua lengte balbezit wel het toppunt)
Aangepastquote:
Ik niet maar wel vaak gehoord dat het zo beperkt is dat er geen hol aan is.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:09 schreef Jester65 het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met de handheld-versie?
http://www.go2arena.com/football-manager-2014-steam-cd-key.htmlquote:Op woensdag 13 november 2013 15:17 schreef Wicky15 het volgende:
Weet iemand een site waar ik een key kan krijgen? Had eerst op inexus gekeken maar daar waren ze niet meer beschikbaar.
Gameholds heb ik zelf besteld. Binnen uurtje code binnen en met PayPal te betalen.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:17 schreef Wicky15 het volgende:
Weet iemand een site waar ik een key kan krijgen? Had eerst op inexus gekeken maar daar waren ze niet meer beschikbaar.
3 wedstrijden verder en de teller staat inmiddels op 36!quote:Op woensdag 13 november 2013 00:52 schreef Voltreffer het volgende:
Laatste 11 wedstrijden 27x het houtwerk geraakt. Een paar updates kan deze FM wel gebruiken ja.
edit: verkeerd gelezenquote:Op woensdag 13 november 2013 16:08 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
3 wedstrijden verder en de teller staat inmiddels op 36!
met als voorlopig hoogtepunt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
Dit komt bij mij ook heel vaak voor. Voor mij ook de reden om voorlopig nog niet te spelen.quote:Op woensdag 13 november 2013 09:57 schreef MolFan het volgende:
29x geschoten 0 goals, tegenstander 2 kansen 2 goals, wtf lijkt elke keer wel zo te gaan
quote:Op woensdag 13 november 2013 15:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gameholds heb ik zelf besteld. Binnen uurtje code binnen en met PayPal te betalen.
Thanks! Even kijkenquote:Op woensdag 13 november 2013 15:52 schreef Freire het volgende:
[..]
http://www.go2arena.com/football-manager-2014-steam-cd-key.html
Kost je maar 27.90
Ik snap ook echt niet dat ze dit elk jaar weer voor elkaar krijgen, belachelijk gewoon.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:27 schreef Silv het volgende:
[..]
Dit komt bij mij ook heel vaak voor. Voor mij ook de reden om voorlopig nog niet te spelen.
Valt wel meequote:Op woensdag 13 november 2013 17:58 schreef Wicky15 het volgende:
Zo, hij is aan het downloadenMaar volgens mij is het nog kut met aantal schoten, paal, etc.
Met hoeveel competities speel je?quote:Op woensdag 13 november 2013 21:53 schreef MMUFC het volgende:
Polokwane City is overgenomen door een local businessman. Die wilde een Nederlandse manager(Jan Derks) aanstellen. 2 of 3 duels na de overname (al die duels verloren) alsnog ontslagen.
Iets meer dan 2 weken later overgestapt naar Rangers uit Hong Kong. Na 14 duels stonden ze 8e. Nu 3 duels en dus 3 zeges later staan we 5e.
Hoogste divisies van Zuid Afrika, Australië en Hong Kong. En zodra ik ergens kampioen wordt wil ik dat land afstoten en pak ik een nieuwe als 3e land.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met hoeveel competities speel je?
Ik ga eigenlijk vrij lekkerquote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
Tegen wie je ook speelt, welke tactiek je ook gebruikt.. het maakt geen hol uit. Je kan elke wedstrijd vooraf al invullen. Heb me nog nooit zo aan FM zitten ergeren, wat een grafspel![]()
![]()
Je mist gewoon de skills van een eckte eckte.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef dion_v_k het volgende:
Tegen wie je ook speelt, welke tactiek je ook gebruikt.. het maakt geen hol uit. Je kan elke wedstrijd vooraf al invullen. Heb me nog nooit zo aan FM zitten ergeren, wat een grafspel![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:06 schreef TJV het volgende:
[..]
Je mist gewoon de skills van een eckte eckte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ajax.quote:
Ja ik had hem eerder daar en deed het erg goed.quote:
Ik ben GTA V alweer beuquote:Op woensdag 13 november 2013 23:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Football Manager gaat even de vrieskast in nu ik GTA V in huis heb.
Ik gebruik die Touchline Instruction ook vaak.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef dion_v_k het volgende:
Die tijden dat ik Hazard, Götze en Ter Stegen nog naar Ajax kon halen![]()
Nu klik ik spelers als Antonia en Kostic aan
Gast je kunt fantastische spelers met Ajax kopen in je 1e seizoen met Ajax!! Wat dacht je van Ganso bijvoorbeeld? En Honda? En Seedorf? Het loopt hier als een tierelier!quote:Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef dion_v_k het volgende:
Die tijden dat ik Hazard, Götze en Ter Stegen nog naar Ajax kon halen![]()
Nu klik ik spelers als Antonia en Kostic aan
Ik heb Benzia gekocht voor 7,75mquote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gast je kunt fantastische spelers met Ajax kopen in je 1e seizoen met Ajax!! Wat dacht je van Ganso bijvoorbeeld? En Honda? En Seedorf? Het loopt hier als een tierelier!
En Diame ook opgepakt.
Watttquote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Gast je kunt fantastische spelers met Ajax kopen in je 1e seizoen met Ajax!! Wat dacht je van Ganso bijvoorbeeld? En Honda? En Seedorf? Het loopt hier als een tierelier!
En Diame ook opgepakt.
Bij het zien van dit plaatje dacht ik eerst dat het dion was, en die dus vervolgens dit plaatje postte en fm14 ritueel verbrandde...quote:
Je neemt toch geen vuilniszakkenjasquote:Op donderdag 14 november 2013 00:46 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben een winterjas aan het zoeken maar ik weet nog niet welke ik wil. Zoveel keus
Ik twijfel tussen Nickelson en Replay.
Zal er ook eens naar kijkenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:00 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb trouwens dat 16-jarig talent gekocht van Santos, ene Barbosa ofzoiets..
Als ik sommige screenshots zie op Google wordt hij een van de beste spitsen in de game
Dan kom ik niet ver met Cambuurquote:Op donderdag 14 november 2013 08:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik dan de enige die het niet leuk vind om allerlei exoten te kopen, maar liever spelers die ik in het echt óók ken en die mijn club ook best in het echt zou kunnen halen?
Dit soort dingen gebeuren in het echt helaas ook.quote:
Win alles met Ajax in de competitie zo'n beetje mijn eerste seizoen.quote:
Nee, zo vind ik het ook het leukst om te spelenquote:Op donderdag 14 november 2013 08:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik dan de enige die het niet leuk vind om allerlei exoten te kopen, maar liever spelers die ik in het echt óók ken en die mijn club ook best in het echt zou kunnen halen?
Same here!quote:Op donderdag 14 november 2013 10:36 schreef Freire het volgende:
[..]
Nee, zo vind ik het ook het leukst om te spelen
Ga is 14 spelenquote:Op donderdag 14 november 2013 10:44 schreef DeHovenier het volgende:
KAMPIOENEN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Eerst de EL en de CL winnen!quote:
Feyenoordquote:Op donderdag 14 november 2013 11:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben ook nog aan het stunten met RBC in FM13. Leuke game.
FM14 ligt nog in de folie.
Nee, ok, na een paar jaar kan je wel spelers met een hogere reputatie kopen natuurlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 08:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan kom ik niet ver met Cambuur
quote:Op donderdag 14 november 2013 14:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Jammer dat ik na een 5-1 heenwedstrijd voor de uefa cup, uit met 0-4 verloor, en daardoor geen poulefase haalde![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 14:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, ok, na een paar jaar kan je wel spelers met een hogere reputatie kopen natuurlijk
Maar als ik dan zou moeten kiezen tussen een of andere spits uit een obscuur Zuid-Amerikaans land of pak 'm beet Luuk de Jong, dan zou ik ten alle tijden Luuk de Jong kopen, ook al is die Zuid-Amerikaan misschien beter.
quote:Op donderdag 14 november 2013 17:28 schreef F.Begbie het volgende:
Jawel, ken mij verder die club en lokale twisten schelen.
Wie is dat?quote:Op donderdag 14 november 2013 20:12 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb een Marc Rutten in m'n jeugd rondlopen
Schöne is een baas, Blind krijg ik ook niet echt aan de praat. Ga ook op zoek naar een spits en een vm.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:38 schreef dion_v_k het volgende:
Dadelijk ook maar weer eens kijken of ik kan winnen, ben inmiddels al uitgeschakeld (December) Europees.
De CL groep met Bayern, Lyon en Anderlecht was toch te pittig. Ik moet alleen nog uit tegen Bayern en dat gaan we op zeker verliezen. Verder was er alleen een 4-2 overwinning op Anderlecht en de wedstrijd waar alles om ging; Ajax - Lyon eindigde in een gelijkspel![]()
Ik sta wel 1e met 1 punt voorsprong op PSV![]()
In Januari ga ik wat spelers verkopen en nieuwe aankopen doen.
Schöne, Hoesen, Blind en Serero mogen vertrekken, daar ga ik misschien 10-15 miljoen voor krijgen (?) en ik heb nog ruim 3 miljoen transferbudget.
Weet iemand goede spelers voor Ajax? Liefst jonge en relatief goedkope spelers![]()
Ganso werd hier ook al genoemd en kost maar 1,8 miljoen, erg weinig maar hij eist een salaris van 68.000 euro per weekDat kan ik dus niet betalen met Ajax
Ik heb Schöne nog niet echt geprobeerd, zit voornamelijk op de bankquote:Op donderdag 14 november 2013 20:23 schreef TJV het volgende:
[..]
Schöne is een baas, Blind krijg ik ook niet echt aan de praat. Ga ook op zoek naar een spits en een vm.
Bijzonder, Blind heb ik aardig snel kunnen verkopen voor 20 milquote:Op donderdag 14 november 2013 20:23 schreef TJV het volgende:
aar ga ik misschien 10-15 miljoen voor krijgen (?) en ik heb nog ruim 3 miljoen transferbudget.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen danquote:Op donderdag 14 november 2013 21:22 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Bijzonder, Blind heb ik aardig snel kunnen verkopen voor 20 mil
Monaco bracht een bod van 10mil uit, ik verhoogde naar 20 en voila.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan![]()
PSG was wel geinteresseerd in hem maar bracht geen bod uit
In het 1e seizoen?quote:Op donderdag 14 november 2013 21:25 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Monaco bracht een bod van 10mil uit, ik verhoogde naar 20 en voila.
Winterstop 13/14 inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In het 1e seizoen?
Ik bied hem net aan voor 20 miljoen; niemand geinteresseerd en Blind boos
Hij moet zich niet zo Blindstarenquote:Op donderdag 14 november 2013 21:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
In het 1e seizoen?
Ik bied hem net aan voor 20 miljoen; niemand geinteresseerd en Blind boos
Maar hij zit bij mij op de bank, misschien komt het daardoor?quote:
quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
Weet ik iig dat ik de juiste beslissing heb genomen in mijn Feyenoord-game om een bod van 10mln op Clasie af te slaan. Als je dat al voor Daley fucking Blind kan krijgen....
Dat gifjequote:
Was wel direct aan het begin van seizoen 1 die 10 miljoen, maar hij speelt uitstekend. Loopt alleen wel te zeuren nu dat ie naar een grotere club wil, maar ben de laatste tijd toch veel meer met Excelsior bezigquote:Op donderdag 14 november 2013 23:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
Clasie moet toch wel tussen de 20 en 25 miljoen opbrengen als je zijn stats ziet
Pas geleden nog.quote:Op donderdag 14 november 2013 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat gifjeLang geleden dat ik die film heb gezien
Ik ben 2 maanden geleden 4-4-2 gaan spelen en sindsdien loopt het best goedquote:Op donderdag 14 november 2013 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speelt er hier trouwens iemand 4-4-1-1 of plat 4-5-1 en zo ja, hoe? Ik merk dat mijn 4-5-1 inverted pyramid (met de punt naar achteren dus) het niet zo heel erg lekker meer doet, vooral kleine clubs als ADO, VVV en RKC blijven gemakkelijk overeind tegen mijn team (dit seizoen 2-1 voor ADO, x en 2-1 winst op RKC).
Wil weleens de Spurs 4-4-1-1 spelen met een afmaker in de spits en een aanvallende AMC er achter. Nadeel is wel dat heel m'n elftal op de AML/AMR gefocussed is (heb veel AML/AMR/S-spelers), dus dan gaat er wat af gejankt worden
Platte 4-5-1 kan ook weleens geinig zijn, met een aanvallende VSM, een verdedigende balveroveraar en een dynamische middenvelder centraal en twee aanvallende wingers. Ben je iig de baas op het middenveld
edit: Telvanni is helaas compleet ongeschikt voor de lefgozerige 4-1-3-2. Ookal hebben ze de tactiek 100% onder de knie, dan nog verlies ik dik, of speel gelijk tegen een amateur (friendlies), dus geef dat dan maar weer op
Mja, plat 4-4-2 speel ik ook wel vaker, dus daar is de lol een beetje afquote:Op vrijdag 15 november 2013 00:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben 2 maanden geleden 4-4-2 gaan spelen en sindsdien loopt het best goed![]()
Geen ervaring met die andere opstellingen.
Zulk soort opmerkingen negeer ik meestal.. Behalve als hij nog geblesseerd is als hij terug naar zijn club gaat..quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:37 schreef Irritatie100 het volgende:
ehuurd die voor 3 maanden geblesseerd is geraakt. Nou zegt mijn fysio dat hij naar een specialist moet en dat hij aanraadt het huurcontract te verbreken. Maar waarom zou ik dat doen? Die 3 maanden blessure betekent dat hij vlak voor of in de winterstop weer fit is en ik betaal toch geen salaris aan die speler...
*hetquote:Op vrijdag 15 november 2013 18:07 schreef DeHovenier het volgende:
0-11 geworden met m'n B-team. Goed voor de moraal! Krijgen m'n jonkies ook eens speeltijd.
Ik heb aan het bestuur gevragen of ze het wilde kopen en dat deden ze. De koop wordt eind dit seizoen afgerond. Geen slimme zet (van mij) dus.quote:Op vrijdag 15 november 2013 18:45 schreef TJV het volgende:
Die flikkers hebben gewoon de arena gekocht.
[ afbeelding ]
Tegenover wie stonden ze in de finale? Een landje á la Wales zeker?quote:
Waarom maakt 'ie kans op de Golden Boyquote:Op vrijdag 15 november 2013 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Say wut?
[ afbeelding ]
Die Ian Maddocks is van mij
[ afbeelding ]
edit: ter verduidelijking, die kerel speelt amper
Schotland heeft bij mij het EK gewonnen. Verwacht je ook niet.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tegenover wie stonden ze in de finale? Een landje á la Wales zeker?
quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:02 schreef Mike009000 het volgende:
Eerste 5 wedstrijden met Ebbsfleet, 4 winst en 1x verlies. Staan nu op een gedeelde tweede plek. Ik hoop eigenlijk in het eerste seizoen gelijk te promoveren.
Ik had in die FM game met Barcelona in de competitie van Gibraltar een paar gestopte penalties.quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:26 schreef Pinterman het volgende:
Hebben jullie in FM 2014 wel eens iemand een penalty zien missen?
Vier seizoenen, vrij veel penalties, heb er letterlijk nog nooit een naast of over zien gaan, laat staan dat hij wordt tegengehouden.
Hier wel. Ook wel zuur dat dit m'n eerste verliespartij in een officiële wedstrijd is..quote:Op zaterdag 16 november 2013 12:26 schreef Pinterman het volgende:
Hebben jullie in FM 2014 wel eens iemand een penalty zien missen?
Vier seizoenen, vrij veel penalties, heb er letterlijk nog nooit een naast of over zien gaan, laat staan dat hij wordt tegengehouden.
Whehehehequote:Op zaterdag 16 november 2013 13:28 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Hier wel. Ook wel zuur dat dit m'n eerste verliespartij in een officiële wedstrijd is..
[ afbeelding ]
Ik zie wel meer mensen klagen over veel kansen missen, heb er zelf niet heel veel last van. Ik zou zelf dus eerst naar tactiek kijkenquote:Op zaterdag 16 november 2013 17:20 schreef Vaas3 het volgende:
heb het spel ook maar weer opgepakt naar een jaartje afwezigheid.
Ben begonnen aan een nieuwe game met Man Utd maar hier komt mijn vraag.
Van de 20 kansen per wedstrijd gaan er toch zeker 3 a 4 kansen per wedstrijd op de lat en de andere kansen gaan allemaal over of naast.
Van een team als Man Utd mag je toch meer verwachten.dus zuigt mijn taktiek nu of is dit een bug?
Verrek, die gebruik ik ook! Alleen de spits is bij mij ondersteunend met en AM als aanvaller erachter.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, 5-1 winst in Kerkrade, sta halverwege 1e met PSV 2 punten onder me
Fijne tactiek dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |