Hier identiek.quote:Op maandag 11 november 2013 14:39 schreef Mike009000 het volgende:
Bij mij is Jong Ajax ook dramatisch en bivakkeert op de laatste plek in de Jupiler League. Met het grote Ajax daarentegen gaat het nog steeds voorspoedig. Na 24 wedstrijden 12 punten voor op nummer 2 (nog steeds PEC Zwolle).
Net in de Europa League thuis dik verdiend met 2-0 gewonnen van Sevilla. Leuk detail is dat PSV, Vitesse en Feyenoord er ook nog in zitten en allen hun eerste wedstrijd wonnen (Feyenoord won thuis met 3-1 van Arsenal (!)).
Hoe kan ik trouwens met Nederlandse teams speler lager dan de Jupiler League?
Jong PSV, Twente en Ajax kunnen niet degraderenquote:Op maandag 11 november 2013 14:52 schreef Sjechov het volgende:
[..]
Hier identiek.
Speel met Twente (koploper eredivisie) en mijn 2de team staat ook laatste.
Als ik kijk wat daar aan potentieel rondloopt snap ik er geen zak van.
Ben al gewisseld wat coach voor het 2de (wat overigens ook niet erg makkelijk was), maar geen resultaat.
Iemand een oplossing?
Straks degradeert de boel nog
Hoogtepunten en 2Dquote:Op maandag 11 november 2013 16:44 schreef JochemP het volgende:
Hoe spelen jullie je wedstrijden? Simuleren? De hele wedstrijd of hoogtepunten? 3D of 2D?
Welke tactiek gebruik je? Ik kan wel een goede gebruiken, 11e hier met Ajaxquote:Op maandag 11 november 2013 17:20 schreef F.Begbie het volgende:
1e seizoen met Heerenveen 4e en beker gewonnen
2e seizoen met Heerenveen 1e en bekerfinale verloren
Het gaat weer tamelijk eenvoudig, net als met de spurs. Wel iets andere tactiek.
Deed die kneus bij mij ook, gewoon ontslaan en een trainer er neerzetten. Slechter kan toch niet en die zeuren verder niet.quote:Op maandag 11 november 2013 17:33 schreef dion_v_k het volgende:
Bij mij staat Jong Ajax ook 20e, laatst verloren ze met 6-0 van Telstar en dat terwijl ik veel reserves uit het 1e beschikbaar had gesteld![]()
Vervolgens geeft Groenendijk iedereen een boete die aan de wedstrijd deelnam.. o.a. Cillessen, Ligeon, Serero en Andersen allemaal kwaad![]()
![]()
Met Cillessen kwam het niet meer goed en heb ik moeten verkopen aan Twente voor 3,5 miljoen. Kut Alfons![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:33 schreef dion_v_k het volgende:
Bij mij staat Jong Ajax ook 20e, laatst verloren ze met 6-0 van Telstar en dat terwijl ik veel reserves uit het 1e beschikbaar had gesteld![]()
Vervolgens geeft Groenendijk iedereen een boete die aan de wedstrijd deelnam.. o.a. Cillessen, Ligeon, Serero en Andersen allemaal kwaad![]()
![]()
Met Cillessen kwam het niet meer goed en heb ik moeten verkopen aan Twente voor 3,5 miljoen. Kut Alfons![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 17:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Welke tactiek gebruik je? Ik kan wel een goede gebruiken, 11e hier met Ajax![]()
Hoeveel budget heb je met Feyenoord?quote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef JochemP het volgende:
Ik ben met Feyenoord begonnen in FM2014. Heb nog bijna geen FM-ervaring, kan iemand me tips geven welke spelers aan te schaffen? Aan die adviezen van de scouts heb ik ook niet zoveel geloof ik (ik kreeg de tip om Lurling te kopen)
Thanks, heb er naar geinformeerdquote:Op maandag 11 november 2013 22:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoeveel budget heb je met Feyenoord?
Sowieso Zivkovic halen, 900k
Ik kreeg direct aan het begin van het spel al een bod van 10 miljoen binnenquote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef JochemP het volgende:
[..]
Thanks, heb er naar geinformeerdHeb net Clasie verkocht voor 7 miljoen (vast domme keuze, maar ach), dus moet nu een goeie vervanger zoeken
Mijn laatste ervaring stamt uit de Amiga tijd. Ik kom elke ronde weer nieuwe zaken tegen in FM14quote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef JochemP het volgende:
Ik ben met Feyenoord begonnen in FM2014. Heb nog bijna geen FM-ervaring, kan iemand me tips geven welke spelers aan te schaffen? Aan die adviezen van de scouts heb ik ook niet zoveel geloof ik (ik kreeg de tip om Lurling te kopen)
Sowieso is er in FM een grandioos tekort aan goeie DM's (VM in NL) Clasie zou ik pas verkopen als ik z'n opvolger heb opgeleid / gekocht.quote:Op maandag 11 november 2013 22:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kreeg direct aan het begin van het spel al een bod van 10 miljoen binnen![]()
Wel afgewezen overigens, uitstekende speler in FM is Clasie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zin in seizoen 2023/24
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er komt weer een lading bazen en baasjes naar Telvanni! Een kleine greep uit de groep:Vraagje ben te lui om te googlen, hoe voeg je je eigen team toe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zin in seizoen 2023/24
Lijkt me wel lachen namelijk met een eigen team in de hoofdklasse te beginnen oid.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er komt weer een lading bazen en baasjes naar Telvanni! Een kleine greep uit de groep:BoyataSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zin in seizoen 2023/24
So confused when you're lost in the groove
Dat doe je met de editorquote:Op maandag 11 november 2013 23:08 schreef Krediax het volgende:
[..]
Vraagje ben te lui om te googlen, hoe voeg je je eigen team toe?
Lijkt me wel lachen namelijk met een eigen team in de hoofdklasse te beginnen oid.
quote:
Ik gebruik Clasie juist in een meet vooruitgeschoven rol, aangezien hij maar weinig bij tackelen en mandekking heeft. Ik heb er altijd graag een middenvelder bij die dat wél kan.quote:Op maandag 11 november 2013 22:51 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Sowieso is er in FM een grandioos tekort aan goeie DM's (VM in NL) Clasie zou ik pas verkopen als ik z'n opvolger heb opgeleid / gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Die je moest kopen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat doe je met de editorEn ja, het is geniaal om een eigen team te bouwen
Naar de jeugd en afentoe minuten laten maken tegen kleinere ploegenquote:Op maandag 11 november 2013 23:56 schreef JochemP het volgende:
Oke ik heb Zivkovic binnengehengeld voor 900k, en nu? Meteen in de basis? Af en toe laten invallen? Laten meedoen met Jong Feyenoord?
Kun je via Steam downloaden (gratis uiteraard), je kunt een club aanmaken, spelers aanmaken, economie instellen etc etc, de boel opslaan en daarna selecteren bij de databases diue je wil laden. Vervolgens kies je die club om te managenquote:Op maandag 11 november 2013 23:55 schreef Krediax het volgende:
[..]
Die je moest kopen?
En kan je dan ook jezelf als voorzitter doen? Dat als het geld er is jij kan besluiten om iets uit te breiden/ te kopen?
Lachen om mijn naam terwijl je er zelf zo bijloopt;quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga nu naar bed, maar mede-nolifer dion (dion) zal je vast ook graag willen helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |