yoga pantsquote:Op zondag 10 november 2013 22:54 schreef hoink581 het volgende:
seksueel opgewonden raakt van een kledingstuk
Pfff Windows 98?quote:Op zondag 10 november 2013 22:59 schreef Speedball het volgende:
Hier raakte ik afgeleid
[..]
yoga pants![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het heeft een therapeutische werking om mijn ergernis op deze manier te uiten. Tevens noem ik geen namen, dus degenen waar het over gaat heeft in de meeste gevallen geen idee dat er over hen in dit topic wordt geschreven. Die krijgen vooral een stijve van de postcounts in hun eigen topics.quote:Op zondag 10 november 2013 22:58 schreef superdrufus het volgende:
Dus waarom besteed je hier aandacht aan, ts? Het is toch ook publicity?
Sorry, heb te druk in PTAquote:
Ja sorryquote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef stoereboii het volgende:
"Dan worden er topics aangemaakt over de grote boze users van Fok! Weken schrijf je achterlijke verhaaltjes over hoe je seksueel opgewonden raakt van een kledingstuk en blijf je benadrukken dat je een dikke Vlaming bent."
jammerquote:
Forum PTA op FOkquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 23:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Godverdomme. Poep raakt de ventilator.
quote:
Vind ik dan toch een mooie benaming.quote:Op zondag 10 november 2013 23:02 schreef Sunshineboy91 het volgende:
[..]
Ik plaats jou en Hoink in een categorie: Zolderkamerintellectuelen
Zelfde onderwerp en dit is wel dope.quote:
quote:
Ja, dat heb je wel.quote:Op zondag 10 november 2013 23:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja sorryik heb mijzelf niet gemaakt
Hij is oud, maar ik kan er zelf nog wel om grinniken.quote:
Zonde. Het was niet de intentie om deze users te bashen, maar ze zijn nu eenmaal goede voorbeelden.quote:Op zondag 10 november 2013 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
Even iets aangepast want het is niet de bedoeling dat dit een userbashtopic wordt
Maar wel een terechte klacht al vermoed ik dat het huilen dat niemand ze serieus neemt onderdeel is van de act. Aandachtsvergaren 2.0
Zelfs als het verzonnen is kan het nog wel leuk zijn. Ik geef toe mijn topics ook nog wel eens wat op te blazen, maar vaak berust een groot deel toch echt op de waarheid. De ergernis zelf is trouwens wel altijd echt.quote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Herken me wel deels in de klachten die deze TS, ware al alleen het feit dat zo een 95% van de topics in KLB totaal verzonnen is als het niet meer is.
Ik vraag het me af, in het begin misschien wel, maar na een tijdje heb je alle originele verzonnen klachten ook wel gehad. Het verhaal iets scheutiger vertellen dat is gewoon standaard menselijk geloof ik, heb ik niks op aan te merken. Maar iets compleet uit je duim zuigen voor aandacht en virtuele lachers op je hand...nou ja ieder zijn ding, maar het mijne is het in ieder geval niet.quote:Op zondag 10 november 2013 23:12 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zelfs als het verzonnen is kan het nog wel leuk zijn. Ik geef toe mijn topics ook nog wel eens wat op te blazen, maar vaak berust een groot deel toch echt op de waarheid. De ergernis zelf is trouwens wel altijd echt.
Als je maar moeite in je topic steekt en je ergernis geen dagboek verhaal wordt. Cabaretiers verzinnen ook wel wat bij, maar de ergenis, de grap, de clou is altijd gemeend.quote:Op zondag 10 november 2013 23:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, in het begin misschien wel, maar na een tijdje heb je alle originele verzonnen klachten ook wel gehad. Het verhaal iets scheutiger vertellen dat is gewoon standaard menselijk geloof ik, heb ik niks op aan te merken. Maar iets compleet uit je duim zuigen voor aandacht en virtuele lachers op je hand...nou ja ieder zijn ding, maar het mijne is het in ieder geval niet.
Ik ben een user die gewoon eerlijk is en die alles wat in mijn dagelijks leven gebuurt verteld op FOK! Zo heb ik gisteren friet gegeten en het heeft me gesmaakt. Terwijl ik geen friet zou mogen eten omdat ik weer aan de 95 kilo tikquote:Op zondag 10 november 2013 23:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, dat heb je wel.
[..]
Hij is oud, maar ik kan er zelf nog wel om grinniken.
Nou ja zoals ik al zei, mijn ding is het nog steeds niet, daar is ONZ voor. Je gaat in andere subfora toch ook geen verzonnen zooi neergooien. Af en toe okee, maar nu bijna alles alleen daar uit bestaat. Misschien moet KLB worden opgesplits in een serieus-KLB en het huidige ONZ-2quote:Op zondag 10 november 2013 23:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je maar moeite in je topic steekt en je ergernis geen dagboek verhaal wordt. Cabaretiers verzinnen ook wel wat bij, maar de ergenis, de grap, de clou is altijd gemeend.
Je was net telaat met aanpassen, net de OP gelezen toen je aanpastequote:Op zondag 10 november 2013 23:09 schreef Mortaxx het volgende:
Even iets aangepast want het is niet de bedoeling dat dit een userbashtopic wordt
Maar wel een terechte klacht al vermoed ik dat het huilen dat niemand ze serieus neemt onderdeel is van de act. Aandachtsvergaren 2.0
De meeste mensen etaleren hun fetisj niet als een gimmick, om te benadrukken hoe anders ze wel niet zijn. Zoiets hou je lekker voor jezelf.quote:Op zondag 10 november 2013 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben een user die gewoon eerlijk is en die alles wat in mijn dagelijks leven gebuurt verteld op FOK! Zo heb ik gisteren friet gegeten en het heeft me gesmaakt. Terwijl ik geen friet zou mogen eten omdat ik weer aan de 95 kilo tikVrijdag heb ik een trui met capuchon gekocht in de zeeman (¤7,99) en het eerste wat ik er mee heb gedaan is hem aan doen en en aan de capuchon trekken met mijn linkerhand en de rechterhand aan mijn piemel en gefantaseerd.
Nu denk je waarschijnlijk, jezus die user meent het echt , maar het is gewoon zo. Je moet eens denken welke user kan een troll zo lang volhouden? van de duizend mensen misschien 1 of 2. Een capuchon fetisj is gewoon zoals een andere fetisj. Mensen houden van schoenen en voeten. Dat is ook een fetisj. Ik ken mensen die kicken dat hun partner een plastiek zak op hun hoofd trekken en moeten mastrubberen tot wanneer ze klaarkomen. dan pas mag de zak van hun hoofd
Dus je moet maar denken dat ik niet de enige gek ben op deze planeet. Er zijn mensen die geilen op cactussen in hun kont te steken of hun kut
Dus je hebt geen hekel aan iemand die in je auto ligt te kotsen?quote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meeste mensen etaleren hun fetisj niet als een gimmick, om te benadrukken hoe anders ze wel niet zijn. Zoiets hou je lekker voor jezelf.
En Fok! is geen dagboek, dus dat jij friet hebt gegeten en dat het een beetje slap is of dat je buurjongetje je uitlacht om je buik kan ook niemand een kut schelen. Klagen over iets waar je beiden een hekel aan hebt dat schept een band. Op eenzijdig gejangel van een dikzak in de slachtofferrol zit niemand te wachten.
Hier gaat het al misquote:Op zondag 10 november 2013 23:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben een user die gewoon eerlijk is en die alles wat in mijn dagelijks leven gebuurt verteld op FOK!
Het is patat!quote:Zo heb ik gisteren friet gegeten en het heeft me gesmaakt.
fattyquote:Terwijl ik geen friet zou mogen eten omdat ik weer aan de 95 kilo tik![]()
Zieke belgquote:Vrijdag heb ik een trui met capuchon gekocht in de zeeman (¤7,99) en het eerste wat ik er mee heb gedaan is hem aan doen en en aan de capuchon trekken met mijn linkerhand en de rechterhand aan mijn piemel en gefantaseerd.
Dat dacht ik iddquote:Nu denk je waarschijnlijk, jezus die user meent het echt ,
Zoek eens heel snel een psychiater op jijquote:maar het is gewoon zo.
Jij niet, jij gaat jankenquote:Je moet eens denken welke user kan een troll zo lang volhouden? van de duizend mensen misschien 1 of 2.
Seksuele fetisj?quote:Een capuchon fetisj is gewoon zoals een andere fetisj.
triest volkquote:Mensen houden van schoenen en voeten. Dat is ook een fetisj. Ik ken mensen die kicken dat hun partner een plastiek zak op hun hoofd trekken en moeten mastrubberen tot wanneer ze klaarkomen. dan pas mag de zak van hun hoofd
Wij hebben altijd Braddie nog. En blondje uiteraard.quote:Dus je moet maar denken dat ik niet de enige gek ben op deze planeet.
Nieuwe fetisj van je?quote:Er zijn mensen die geilen op cactussen in hun kont te steken of hun kut
Denk je trouwens dat ik aan iedereen rond vertel dat ik een capuchon fetisj hebt in het echte leven?quote:Op zondag 10 november 2013 23:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De meeste mensen etaleren hun fetisj niet als een gimmick, om te benadrukken hoe anders ze wel niet zijn. Zoiets hou je lekker voor jezelf.
En Fok! is geen dagboek, dus dat jij friet hebt gegeten en dat het een beetje slap is of dat je buurjongetje je uitlacht om je buik kan ook niemand een kut schelen. Klagen over iets waar je beiden een hekel aan hebt dat schept een band. Op eenzijdig gejangel van een dikzak in de slachtofferrol zit niemand te wachten.
Is dit weer een poging tot grappig zijn? Want je gaat helemaal aan de inhoud van de post voorbij.quote:Op zondag 10 november 2013 23:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denk je trouwens dat ik aan iedereen rond vertel dat ik een capuchon fetisj hebt in het echte leven?
Neen, niemand weet dat, alleen ik. Maar het werd me teveel, toen ik FOK! ontdekt heb dacht ik meteen, laat ik een account aanmaken op FOK! met een naam dat ''capuchon'' in bevat.
Eerst nam ik capuchon maar die was bezet. capuch0n maar die was ook bezet bezet. om vervolgens capuchon_jongen te nemen.
Dus mensen mogen niet eerlijk zijn, daar is toch niets mis mee?quote:
Pattaten moet je 20 minuten kokek voor ze gaar zijn, liefst met een snuifje zout.quote:
Dat klopt, maar ik hebt al 100 maal gelezen, ik kan lezenquote:Fatty
Er zijn nog ziekere Belgen (En Nederlanders)quote:Zieke belg
Ik vrees ervoor, van een fetisj geraak je nooit af.quote:Zoek eens heel snel een psychiater op jij
Neen ik vertel gewoon dat ik in het echte leven ''niet zo gek'' ben.quote:Op zondag 10 november 2013 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dit weer een poging tot grappig zijn? Want je gaat helemaal aan de inhoud van de post voorbij.
Demonquote:Op zondag 10 november 2013 23:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Volgens mij kan Hoink de druk niet aan
oh ja jij wou capuchon_jongen doen tochquote:Op zondag 10 november 2013 23:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Dat beweer ik ook niet, zou wat zijn. Wat is de grap van iets waar je je in het echt voor schaamt hier als een gimmick te gebruiken?quote:Op zondag 10 november 2013 23:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Neen ik vertel gewoon dat ik in het echte leven ''niet zo gek'' ben.
Toen ik zag dat je unbanned was, zat ik al te wachten hoe lang het zou duren voordat ik je in 1 van mijn topics zou vinden.quote:Op zondag 10 november 2013 23:37 schreef Demon_from_heaven het volgende:
niet hatuh op dieze capuboiquote:Op zondag 10 november 2013 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Is dit weer een poging tot grappig zijn? Want je gaat helemaal aan de inhoud van de post voorbij.
Tja, volgens mij gewoon omdat ik he tleuk vind om eens te communiceren met mijn problemen aan mensen die ik toch nooit recht in de ogen moet kijken en eigenlijk niet beschaamd hoeft te zijn,quote:Op zondag 10 november 2013 23:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat beweer ik ook niet, zou wat zijn. Wat is de grap van iets waar je je in het echt voor schaamt hier als een gimmick te gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |