Nee, dat heb ik allemaal zo goed onder controle gehouden dat ik er de komende maanden niet nodig ben.quote:Op maandag 18 november 2013 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zat zeker weer ergens anders de grote moderator uit te hangen.
Hij sprak vanavond vooral z'n drankvoorraad aan. Hij had nog een weekvoorraadje over uit z'n kroeg, die moet kennelijk op voordat hij naar Uopia gaat.quote:Op maandag 18 november 2013 23:39 schreef pullup het volgende:
Maar hij is niets veranderd hoor, onze Peter
Hij heeft op zijn hoogst wat extra voorraden aangelegd om aan het grote Utopia avontuur te beginnen.
Hij stond er dus wel mooi?Voor de niet-draaiende camera's?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin: duidelijk werd gister dat Johan niet weet hoe de camera's aan moeten. Peter en Alsido gaan binnenkort bij hem langs om hem dat voor te doen. De herstart in november 2014 is zeker nog wel haalbare kaart.
Of hij de camera's überhaupt geïnstalleerd en/of aangesloten heeft of dat ze nog in een doos op zolder of achter in z'n busje liggen, is niet helemaal duidelijk. Maar zodra Peter vanuit Friesland via Hoorn naar Huissen is geweest zal daar meer duidelijkheid over komen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij stond er dus wel mooi?Voor de niet-draaiende camera's?
All is not lost!
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:00 schreef Toverheks het volgende:
Johan Vlemmix @JVlemmix 2u (Twitter)
Zullen we #trijntje maar een beetje helpen .ik geloof wel in haar goede bedoelingen en de euro van de likes zelf extra te storten @telegraaf
Ik zou het serieus wel terug willen zien. Het was zó fout. Echt gewoon.. Zó fout.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die beelden zijn er heus nog wel hoor. Zeg maar wanneer het was en ik heb ze binnen een dagje boven tafel (en op FOK!)
Ik zat ook al te puzzelen.quote:
ik zie zijn ogen niet6quote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Zal hij het team van mods ook weer komen versterken?
[ afbeelding ]
Als je die twee stuurt om dat soort dingen te regelen kan het juist nog wel eens een tijdje gaan duren .....quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
*** BREAKING NEWS ***
Dit weekend gaan Peter Nuninga en Alsido naar Huissen om de camera's aan te sluiten. Het heeft er dus de schijn van dat het nu niet lang meer zal duren
Die zijn rond kerst 2015 gelegd en dan kunnen de andere voorbereidingen beginnen. Mits er geen watersnoodramp plaatsvindt kunnen we medio 020 on air.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:45 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat er eerst nog wat kabelgootjes gelegd moeten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |