Ik zou het serieus wel terug willen zien. Het was zó fout. Echt gewoon.. Zó fout.quote:Op vrijdag 8 november 2013 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die beelden zijn er heus nog wel hoor. Zeg maar wanneer het was en ik heb ze binnen een dagje boven tafel (en op FOK!)
Ik zat ook al te puzzelen.quote:
ik zie zijn ogen niet6quote:Op woensdag 20 november 2013 12:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Zal hij het team van mods ook weer komen versterken?
[ afbeelding ]
Als je die twee stuurt om dat soort dingen te regelen kan het juist nog wel eens een tijdje gaan duren .....quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:06 schreef Pearlbitch het volgende:
*** BREAKING NEWS ***
Dit weekend gaan Peter Nuninga en Alsido naar Huissen om de camera's aan te sluiten. Het heeft er dus de schijn van dat het nu niet lang meer zal duren
Die zijn rond kerst 2015 gelegd en dan kunnen de andere voorbereidingen beginnen. Mits er geen watersnoodramp plaatsvindt kunnen we medio 020 on air.quote:Op zaterdag 23 november 2013 17:45 schreef pullup het volgende:
Ik denk dat er eerst nog wat kabelgootjes gelegd moeten worden
Ik kom eens even kijken, wellicht ben ik daar ook al moderatorquote:Op zondag 24 november 2013 20:13 schreef tonja het volgende:
http://www.ustream.tv/Channel/spookhuishuissen
en we hebben beeld! (af en toe)
Vooral dat laatste zal niet gaan gebeuren in het Utopia van Peter maar inmiddels ben ik hem kwijt op die stream.quote:Op zondag 24 november 2013 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie in Utopia zit en nog maar 48 kilo weegt. Met z'n haar helemaal uit model.
Hij leek heel druk bezig.quote:Op zondag 24 november 2013 20:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral dat laatste zal niet gaan gebeuren in het Utopia van Peter maar inmiddels ben ik hem kwijt op die stream.
Die heeft de gebruiksaanwijzing voor de tondeuse gevondenquote:
En is die voor het scheerapparaat kwijt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heeft de gebruiksaanwijzing voor de tondeuse gevonden
Wie zou dat met dat lange haar zijn?quote:Op zondag 24 november 2013 20:27 schreef pullup het volgende:
Oeps Alsido heeft een kabeltje te veel doorgeknipt
Ik denk een vrouw...quote:Op zondag 24 november 2013 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie zou dat met dat lange haar zijn?
Haha, PB mist wat aan dat meisje overigensquote:Op zondag 24 november 2013 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Haast je naar de chat, pullup. De eerste hangbuik heeft zich alweer gemeld.
Oh jee.quote:Op zondag 24 november 2013 20:41 schreef pullup het volgende:
En hier laat Alsido een stuk van een kabelgootje zien waar hij een jaar of drie aan gewerkt heeft
[ afbeelding ]
Begreep ik ook ja, maar we horen wel meer dan binnenkort. Er zit in ieder geval zowaar beweging in.quote:Op zondag 24 november 2013 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jee.
Ik dacht trouwens dat Vlemmix met zijn stream op een eigen server zou gaan zitten. Dus ik neem aan dat Ustream maar tijdelijk is.
Ik hoop alleen dat Alsido niet te veel beweegt.quote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Begreep ik ook ja, maar we horen wel meer dan binnenkort. Er zit in ieder geval zowaar beweging in.
Hoi schnitzel, long time no see.quote:
Alles goed?quote:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden, het feit dat Johan nog steeds bezig is met die stream-ongein of dat ik mijn wachtwoord nog wist.quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alles goed?Echt lang geleden.
Tsja, de Vlem......wat moet ik zeggen.
Ik denk een combinatie van.quote:Op zondag 24 november 2013 20:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet niet wat ik erger moet vinden, het feit dat Johan nog steeds bezig is met die stream-ongein of dat ik mijn wachtwoord nog wist.
Ik ben bang dat je gelijk hebt...quote:
Laat dat maar aan kutv........oh wacht.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
De echte uitdaging zijn de 100 kloontjes
Inmiddels is het alweer pikzwart - met af en toe wat pleurisherrie van een commercial erdoor.quote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan in ieder geval nog steeds dit soort beelden te zien krijgen als Alsido aan de knoppen zit
Even adblock installeren En dan niet vergeten die voor FOK! uit te schakelen natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2013 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Inmiddels is het alweer pikzwart - met af en toe wat pleurisherrie van een commercial erdoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |