Oh trouwens al die meuk van B&F blijkt ook niet te vertrouwen...Misschien zet ik een spuit11 maar B&F is ook aangeklaagd enzo...maar te groot om wat tegen te beginnen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik troll niet, we leven in een tijd dat bodybuilding meer uit liegen bestaat dan uit trainen.
sinds 1960, bestaan er roids, dus na die datum weet je het nooit zeker dat iemand natty is, ook die testen weten ze goed te omzeilen.
Het gros met zo'n fysiek zal dit waarschijnlijk ook wel op de fiets bereikt hebben, maar dit wil niet zeggen dat het niet natty zou kunnen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, ik troll niet, we leven in een tijd dat bodybuilding meer uit liegen bestaat dan uit trainen.
sinds 1960, bestaan er roids, dus na die datum weet je het nooit zeker dat iemand natty is, ook die testen weten ze goed te omzeilen.
jawel, want je kan niet door de grenzen van je eigen lichaam heen breken, het lichaam houdt een minimaal vetpercentage vast, dat is gewoon evolutionair bepaald.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Het gros met zo'n fysiek zal dit waarschijnlijk ook wel op de fiets bereikt hebben, maar dit wil niet zeggen dat het niet natty zou kunnen.
Zo'n fysiek is wellicht wel natty te behalen (afhankelijk van je genetics), maar de realiteit is nu zo dat als iemand z'n geld verdient met z'n fysiek dan is de kans groot dat er gelogen wordt over de natty status.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
troll je nu? Als zo'n fysiek niet natty te bereiken is, stop ik direct met trainen.
Ronde koppen is gewoon genen lijkt mij? Ik heb ook vrij ronde schouders.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:05 schreef stinkie het volgende:
[..]
erg ronde koppen ook.
En of het mogelijk is weet ik niet,maar hij is idd wel erg droog.
Dat ook ja, alsof ronde schouders direct een 100% indicatie geeft van steroidgebruik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:17 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ronde koppen is gewoon genen lijkt mij? Ik heb ook vrij ronde schouders.
Meestal als de verschillende koppen er in vanaf 1 hoek genomen 3D uit lijken te springen kun je je vraagtekens erbij zetten. En dan nog ligt het er aan of iemand superdroog is, lang traint of net heeft getraind.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:20 schreef Sapstengel het volgende:
Iemand is groter dan ik ben: has to be celltech.
[..]
Dat ook ja, alsof ronde schouders direct een 100% indicatie geeft van steroidgebruik.
Bron?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oh trouwens al die meuk van B&F blijkt ook niet te vertrouwen...Misschien zet ik een spuit11 maar B&F is ook aangeklaagd enzo...maar te groot om wat tegen te beginnen.
Speelt zich allemaal achter de schermen af..Er valt bar weinig over te vinden. Ik heb het iig van insiders gehoord. Daarmee wil ik ook zeggen dat ik het ook niet 100% zeker weet, maar de prijs/kwaliteit verhouding wel apart is.quote:
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:26 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Speelt zich allemaal achter de schermen af..Er valt bar weinig over te vinden. Ik heb het iig van insiders gehoord. Daarmee wil ik ook zeggen dat ik het ook niet 100% zeker weet, maar de prijs/kwaliteit verhouding wel apart is.
wtf ???quote:
Ow gelijk zeggen dat het bullshit is.quote:
brb te laag bf dus niet nattyquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wtf ???lolwut
die kerel straalt echt natty uit man
whahahahahahha
hij heeft niet eens zo'n laag BF of 3d delts lol
dus geen vervuilde supps, maar gewoon te weinig erin.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow gelijk zeggen dat het bullshit is.
De hoeveelheid eiwit blijkt niet te kloppen er zitten gewoon suikers in.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
brb te laag bf dus niet natty
[ afbeelding ]
Dit is de natty king van MISC ..devils
gast, please hou op met liegen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
brb te laag bf dus niet natty
[ afbeelding ]
Dit is de natty king van MISC ..devils
Sure.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow gelijk zeggen dat het bullshit is.
De hoeveelheid eiwit blijkt niet te kloppen er zitten gewoon suikers in.
Ja maar come on. Als je alle producten vergelijkt die ze nog meer verkopen met hun huismerk. Vaak flinke prijsverschillen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus geen vervuilde supps, maar gewoon te weinig erin.
dude 100%quote:
helaas, het is niet mogelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dude 100%
Devils is niet gesponsord, verdient geen geld ermee, puur hobby , en is echt een gerespecteerd forumlid al jaaarenlang.
Kerel voelde zich zo slecht op dat bf, geen kracht, geen energie ,, hield niet langer dan een week vol.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dus hij is ook niet natty, want z'n obliques en waist zijn te droog?als deze foto al iets bewijst, is het het gebruik van de spuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens naar die buik bij beide en de 'lovehandles'
Ik vind het een twijfel geval gezien de schouders/armen. Maar voor een niet-natte vallen zijn kuiten tegen en die gut ontbreekt ook.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |