gast, please hou op met liegen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
brb te laag bf dus niet natty
[ afbeelding ]
Dit is de natty king van MISC ..devils
Sure.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ow gelijk zeggen dat het bullshit is.
De hoeveelheid eiwit blijkt niet te kloppen er zitten gewoon suikers in.
Ja maar come on. Als je alle producten vergelijkt die ze nog meer verkopen met hun huismerk. Vaak flinke prijsverschillen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus geen vervuilde supps, maar gewoon te weinig erin.
dude 100%quote:
helaas, het is niet mogelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dude 100%
Devils is niet gesponsord, verdient geen geld ermee, puur hobby , en is echt een gerespecteerd forumlid al jaaarenlang.
Kerel voelde zich zo slecht op dat bf, geen kracht, geen energie ,, hield niet langer dan een week vol.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dus hij is ook niet natty, want z'n obliques en waist zijn te droog?als deze foto al iets bewijst, is het het gebruik van de spuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens naar die buik bij beide en de 'lovehandles'
Ik vind het een twijfel geval gezien de schouders/armen. Maar voor een niet-natte vallen zijn kuiten tegen en die gut ontbreekt ook.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Dat dus. Maatje van me zag er rond zn obliques precies zo uit na een maandje in de jungle gebivakkeerd te hebben. 100% nattyquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wtf ???lolwut
die kerel straalt echt natty uit man
whahahahahahha
hij heeft niet eens zo'n laag BF of 3d delts lol
Ik heb al een leverancier die mij korting geeft, binnenkort opent hij een zaak en hij heeft een standje bij de Flex cup waar ik eventueel bij mag staan. Unfortunately peanutbutter heb ik helaas een ontgroening.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk maar niet dat je korting krijgt.
Het gaat erom dat je dus alleen over jezelf kan zeggen of je 100% natty bent, niet voor een ander, maar dit zijn te duidelijk voorbeelden van niet natty.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:34 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als jij dit al niet natty noemt, sorry to tell you .. but you're not gonna make it with that mindset
Ik ben nog droger geweest met meer massa dan die gast lol.
die ontgroening moet je gewoon overslaan is allemaal BS, het gaat om de papieren aan de eind van de opleiding.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb al een leverancier die mij korting geeft, binnenkort opent hij een zaak en hij heeft een standje bij de Flex cup waar ik eventueel bij mag staan. Unfortunately peanutbutter heb ik helaas een ontgroening.
Jij hebt echt zó veel contacten! Hoe krijg je dat toch voor elkaar!!quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb al een leverancier die mij korting geeft, binnenkort opent hij een zaak en hij heeft een standje bij de Flex cup waar ik eventueel bij mag staan. Unfortunately peanutbutter heb ik helaas een ontgroening.
Uh....ontgroening van Studentenweerbaarheidkorpsquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die ontgroening moet je gewoon overslaan is allemaal BS, het gaat om de papieren aan de eind van de opleiding.
spiervoeding.nl?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:36 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil hiermee zeggen dat ik zijn bullshitkorting niet hoef. En ja ik heb veel contacten.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Jij hebt echt zó veel contacten! Hoe krijg je dat toch voor elkaar!!
als een ander jouw motivatie moet zijn wel jaquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
Goede motivatie wel wanneer je bij elke grote gast denkt: "Oh die is vast niet natty, moet wel aan de juice zitten anders wordt je nooit zo groot", terwijl je dan zelf als natural 5x per week in de gym staat.
Krijg je ook niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil hiermee zeggen dat ik zijn bullshitkorting niet hoef. En ja ik heb veel contacten?
Problem?
Niet per se dat, maar als je denkt alleen maar groot en droog te kunnen worden door te juicen, waarom verspil je dan nog tijd met natty liften? Dan ga je natuurlijk nooit groot worden, want dat is onmogelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:40 schreef stinkie het volgende:
[..]
als een ander jouw motivatie moet zijn wel ja
Groot is iets anders dan droog en 5x per wk is echt veel, je lichaam heeft zijn rust nodig om te groeien.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:38 schreef Sapstengel het volgende:
Goede motivatie wel wanneer je bij elke grote gast denkt: "Oh die is vast niet natty, moet wel aan de juice zitten anders wordt je nooit zo groot", terwijl je dan zelf als natural 5x per week in de gym staat.
ook wisselendequote:Op dinsdag 12 november 2013 22:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik wil hiermee zeggen dat ik zijn bullshitkorting niet hoef. En ja ik heb veel contacten.
Problem?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^^ is mn broer en is daar nog niet eens op full force of full potential lol
brb obliques op 8+ % notnatty(had nog zo 2 % kunnen droppen in BF)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door dreamerbulk op 12-11-2013 23:08:43 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
aders op rug, not nattyquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:43 schreef Sapstengel het volgende:
Schouders te rond en teveel striations, dreamerbulk is niet natty.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door dreamerbulk op 12-11-2013 23:08:59 ]Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |