Heb je het nu over Nico Zwinkels?quote:Op zondag 10 november 2013 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze werden een beetje moe van zijn scheetwedstrijden en orgies met mannen
QFTquote:Op zondag 10 november 2013 17:59 schreef satecl het volgende:
Helemaal niet geblesseerd demente bejaarde kut.
Hij weet wel de directeuren van Feyenoord feilloos te benomenquote:Op zondag 10 november 2013 18:00 schreef Paxcon het volgende:
Reitsma heeft ook nooit door wanneer er nou voor buitenspel of een overtreding wordt gefloten...
Ja Jenoekidze ook als de wijven lekker en jong warenquote:Op zondag 10 november 2013 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Enkel om zijn dominantie aan te tonen he. Als mocht het ook best vrouwen/kinderen betreffen.
Feyenoord domineert ook.
Toch maakt Johannes zijn bosje bloemen meer indruk.quote:Op zondag 10 november 2013 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja Jenoekidze ook als de wijven lekker en jong waren
Nee die gaan lekker de bloemetjes buiten zetten . Tim Immers zet er nog een ooievaar opquote:Op zondag 10 november 2013 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch maakt Johannes zijn bosje bloemen meer indruk.
Zal Feyenoord ook bloemen krijgen als ze alsnog weten te winnen?
Over die toeter.quote:
Alleen dat eerste doelpunt was wel ongelukkig.quote:
Die kwam op zo'n voet die bal, was wel jammer..quote:Op zondag 10 november 2013 18:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alleen dat eerste doelpunt was wel ongelukkig.
2-2 is niks mis mee.quote:Op zondag 10 november 2013 18:07 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kom op AZ schurftclub. Make my day!!
Een nederlaag van Feyenoord blijft toch altijd iets moois hebben.quote:
Zolang Bless Schaken erin staat maak ik mij niet bijster veel zorgen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:07 schreef AFCNiels het volgende:
Nu moet AZ het toch kunnen afmaken, al hebben ze wel een zware pot van donderdag in de benen en Feyenoord niet.
+ Jouw stiekeme sympathie voor Az niet te vergeten.quote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een nederlaag van Feyenoord blijft toch altijd iets moois hebben.
Ik gun het Dickie wel.quote:Op zondag 10 november 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
+ Jouw stiekeme sympathie voor Az niet te vergeten.
quote:Op zondag 10 november 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
Als AZ nog scoort nemen davy en ik 2 dagen een AZ UI.
Als ze winnen neem ik een week lang een AZ UIquote:Op zondag 10 november 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
Als AZ nog scoort nemen davy en ik 2 dagen een AZ UI.
Ik hoop het maar.quote:Op zondag 10 november 2013 18:14 schreef Dagoduck het volgende:
AZ krijgt toch wel een goal tegen in de laatste minuut.
Even mijn klapper pakken.quote:Op zondag 10 november 2013 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Helaas breekt het moment aan dat AZ de dik verdiende 2-3 gaat maken
Wellicht schrijft de Uefa nog wel een doelpunt aan hem toe. Daar moet Locadia het immers ook van hebben.quote:
bra braquote:Op zondag 10 november 2013 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht schrijft de Uefa nog wel een doelpunt aan hem toe. Daar moet Locadia het immer ook van hebben.
Die wordt idd al bang van een verdwaalde ajaciedquote:Op zondag 10 november 2013 18:17 schreef GGMM het volgende:
Die keeper van AZ kan er helemaal niks van joh.
Nul randement zo'n jongen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:18 schreef marcodej het volgende:
Beerens is een blind paard. Actietje hier, schaartje daar. Kan er helemaal niks van. Vroeger spuugden wij zo'n kereltje vol in de bek.
Net haalde hij zelfs Bakkal en Immers door elkaar, dan wordt het toch wel erg treurig.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 18:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die wordt idd al bang van een verdwaalde ajacied
Inderdaad, waar zijn de buitenspelers als Jenner gebleven?quote:Op zondag 10 november 2013 18:18 schreef marcodej het volgende:
Beerens is een blind paard. Actietje hier, schaartje daar. Kan er helemaal niks van. Vroeger spuugden wij zo'n kereltje vol in de bek.
Echt bang zag hij er toen niet uit.quote:Op zondag 10 november 2013 18:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die wordt idd al bang van een verdwaalde ajacied
Bij een Hongaarse club.quote:Op zondag 10 november 2013 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, waar zijn de buitenspelers als Jenner gebleven?
quote:Op zondag 10 november 2013 18:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Te Vrede neemt de bal aan. Bal vliegt het stadion uit xD
Die maakte tenminste netjes zijn excuses.quote:Op zondag 10 november 2013 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, waar zijn de buitenspelers als Jenner gebleven?
Dat zal HMF wel weer zijnquote:Op zondag 10 november 2013 18:20 schreef Jojoortje het volgende:
Fucking irritante toeter in het publiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |