Leuk.quote:Op zondag 10 november 2013 17:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja zeker. Althans, over vijf minuten dan.
Ze werden een beetje moe van zijn scheetwedstrijden en orgies met mannenquote:Op zondag 10 november 2013 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, hoewel hij nog veel verknipper was is hij wel te vroeg gezuiverd. Ik wil mijn Johannesje niet kwijt.
quote:Op zondag 10 november 2013 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze werden een beetje moe van zijn scheetwedstrijden en orgies met mannen
Ik neem de rol van Yagoda wel op mij.quote:Op zondag 10 november 2013 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, hoewel hij nog veel verknipper was is hij wel te vroeg gezuiverd. Ik wil mijn Johannesje niet kwijt.
Heb je het nu over Nico Zwinkels?quote:Op zondag 10 november 2013 17:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze werden een beetje moe van zijn scheetwedstrijden en orgies met mannen
QFTquote:Op zondag 10 november 2013 17:59 schreef satecl het volgende:
Helemaal niet geblesseerd demente bejaarde kut.
Hij weet wel de directeuren van Feyenoord feilloos te benomenquote:Op zondag 10 november 2013 18:00 schreef Paxcon het volgende:
Reitsma heeft ook nooit door wanneer er nou voor buitenspel of een overtreding wordt gefloten...
Ja Jenoekidze ook als de wijven lekker en jong warenquote:Op zondag 10 november 2013 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Enkel om zijn dominantie aan te tonen he. Als mocht het ook best vrouwen/kinderen betreffen.
Feyenoord domineert ook.
Toch maakt Johannes zijn bosje bloemen meer indruk.quote:Op zondag 10 november 2013 18:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja Jenoekidze ook als de wijven lekker en jong waren
Nee die gaan lekker de bloemetjes buiten zetten . Tim Immers zet er nog een ooievaar opquote:Op zondag 10 november 2013 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch maakt Johannes zijn bosje bloemen meer indruk.
Zal Feyenoord ook bloemen krijgen als ze alsnog weten te winnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |