SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 11-11-2013 20:00:50 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Schaamteloze repost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Klopt, ik zag ze voor 269,-quote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef YUR het volgende:
Die jasjes uit t vorige topic zijn volgens mij 200+ euro
Dan heb je wel wind- en regenwerendjack én reflecterend jack in 1
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mooie TT. Ik ben een beetje heuvelmoe. Ik weet het, je word er sterker van, en met hardlopen vind ik het ook niet zo erg, maar alles kost zoveel meer moeite!
Ik ging vanochtend meedoen aan de marathontrainingsgroep van mijn hardloopclub. Dat is 8 km fietsen, in Nederland draai ik mijn hand daar niet voor om, maar hier met alle heuvels (en bepakking, want ik blijf de rest van de dag in de bieb met laptop en boeken) is het toch al ruim 30 minuten fietsen op hartslag 160.
Daarna dus de LDL, ging op zich lekker maar ook hier is het wel lastig met de heuvels. In principe liep ik steeds rond de hartslag 160-164 maar als er dan een flinke heuvel komt dan kun je wel je tempo aanpassen, maar uiteindelijk gaat hij toch mee omhoog naar boven de 180, en bij mij duurt het dan ook even voor hij weer gezakt is. Ik heb ook een beetje bilspierpijn van het bergoplopen, maar volgens mij is dat wel een goed teken want ik heb donderdag geleerd dat je moet afzetten met je bilspieren
Nouja op zich wel lekker gelopen met 16,4 km in 6.00, alleen zou nu wel toe zijn aan een middagdutje, maar dat kan niet want moet morgen presenteren hier voor alle slimme en beroemde professoren.. aah
Linkje; http://www.endomondo.com/workouts/267552804/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar hij zit wel super lekkerquote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef YUR het volgende:
Die jasjes uit t vorige topic zijn volgens mij 200+ euro.
![]()
Het mooie aan zo'n LDL dag is wel dat je alles kunt eten waar je zin in hebt en nog steeds niet zoveel eet als je verbrandMuffin voor lunch!!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.parisrunningtour.com/
Voor wie er op vakantie naar parijs gaat! 2x zo snel sightseeing als wanneer je wandelt
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat heb je in iedere grote stad wel. Heb m ook in Amsterdam gedaanquote:Op zondag 10 november 2013 18:02 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.parisrunningtour.com/
Voor wie er op vakantie naar parijs gaat! 2x zo snel sightseeing als wanneer je wandeltF means you're fucked![]()
Was het wat? Of eigenlijk vooral vervelend doordat je de hele tijd moet stilstaan en weer opstarten?quote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat heb je in iedere grote stad wel. Heb m ook in Amsterdam gedaanIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zie niet in waarom dat tijdens zo'n geinig iets vervelend zou zijn. Je staat ook stil omdat er foto's gemaakt worden enzo. Niet alles is een wedstrijd of een training, sommige dingen doe je puur voor de lol.quote:Op zondag 10 november 2013 18:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Was het wat? Of eigenlijk vooral vervelend doordat je de hele tijd moet stilstaan en weer opstarten?F means you're fucked![]()
Ja dat snap ik, maar daarom vraag ik me juist af of het dan wel chill is om het rennend te doen. Dan is het misschien leuker om gewoon te wandelen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Zie niet in waarom dat tijdens zo'n geinig iets vervelend zou zijn. Je staat ook stil omdat er foto's gemaakt worden enzo. Niet alles is een wedstrijd of een training, sommige dingen doe je puur voor de lol.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat ligt aan je persoonlijke voorkeurquote:Op zondag 10 november 2013 18:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar daarom vraag ik me juist af of het dan wel chill is om het rennend te doen. Dan is het misschien leuker om gewoon te wandelen.F means you're fucked![]()
Nice, kaartje voor een vlakke 10K op 1 december overgenomen van een clubgenoteBeloning achteraf is een Christmas Pudding
![]()
Ja doei.![]()
Ik hobbel mee hoor! Het is dat ik volgende week 'moet' lopen en ook nog eens met een aantal neven die ik al 11 jaar niet meer gezien heb (incl eentje die marathons looptquote:Op zondag 10 november 2013 15:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe met je meehier dan wel niet ziek, maar de laatste weken totaal niet gemotiveerd om te rennen. We gaan m gewoon samen uithobbelen!
) anders was ik afgelopen woensdag en vanmorgen echt de deur niet uit gegaan.
Ik weet niet waarom, maar het 'moeten' ontneemt me mijn zin ofzo.***![]()
Zo, vandaag voor het eerst met mn Garmin (die van Groupon) en HR-band gelopen. Wat een uitvindingen zijn dat zegMeer statistiekjes
![]()
6 km gelopen op gemiddeld 179. Op basis daarvan schat ik de HM rond de 170-175 te hebben gelopen. Is dat wat?![]()
Help, ik zou graag alsnog meedoen aan de 7^^ (15 km), maar hoe kom ik nu nog aan een startbewijs?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Dat is onmogelijk te zeggen zonder verder te weten waar je maximum hartslag en verzuringsgrens en zo liggenquote:Op zondag 10 november 2013 18:33 schreef Stefanovic83 het volgende:
Zo, vandaag voor het eerst met mn Garmin (die van Groupon) en HR-band gelopen. Wat een uitvindingen zijn dat zegMeer statistiekjes
![]()
6 km gelopen op gemiddeld 179. Op basis daarvan schat ik de HM rond de 170-175 te hebben gelopen. Is dat wat?
Marktplaats etc.quote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef Corniel het volgende:
Help, ik zou graag alsnog meedoen aan de 7^^ (15 km), maar hoe kom ik nu nog aan een startbewijs?Ja doei.![]()
www.startbewijshulp.nlquote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef Corniel het volgende:
Help, ik zou graag alsnog meedoen aan de 7^^ (15 km), maar hoe kom ik nu nog aan een startbewijs?F means you're fucked![]()
Ik heb hem ook binnen gekregen, van de week. Komende week maar eens uitproberen. Moet mijn niet echt doorzettende griepje wel weg zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 18:33 schreef Stefanovic83 het volgende:
![]()
6 km gelopen op gemiddeld 179. Op basis daarvan schat ik de HM rond de 170-175 te hebben gelopen. Is dat wat?![]()
Heb net een Marktpaats bot gedaan. Weet iemand hoe het zit met startvakken? Ik denk ongeveer tussen de 1:00 en en 1:05 te lopen, en het lijkt me niet zo tof in een startvak 1:20+ te beginnen.
(Nu maar hopen dat ik ook nog met Zwabberhark mag meerijden, want ik heb geen oto zondag)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik zag trouwens dat H&M ook weer die reflecterende jasjes heeft
*twijfeldetwijfel*
Overigens vandaag wel m'n challenge 2013 behaald!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 15:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe met je meehier dan wel niet ziek, maar de laatste weken totaal niet gemotiveerd om te rennen. We gaan m gewoon samen uithobbelen!
![]()
Samen zou tof zijn![]()
![]()
Leuk!! Morgen ff kijkenquote:Op zondag 10 november 2013 18:56 schreef E.T. het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2013/1CV_0215_037R_1.jpg],rotate[-0.4],width[3929],height[4594],x[522],y[-19],type[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
*twijfeldetwijfel*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 18:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hobbel mee hoor! Het is dat ik volgende week 'moet' lopen en ook nog eens met een aantal neven die ik al 11 jaar niet meer gezien heb (incl eentje die marathons loopt) anders was ik afgelopen woensdag en vanmorgen echt de deur niet uit gegaan.
Ik weet niet waarom, maar het 'moeten' ontneemt me mijn zin ofzo.![]()
Ik kan me er ook niet toe zetten. Teveel aan m'n hoofd. Daarnet 'omdat het moet' nog even 3km door het park gehobbeld. Met close encounter met een hond, dus ik had twee modderige poten op m'n gele shirtje
Doen?quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jeej! Good for you!quote:Op zondag 10 november 2013 18:56 schreef E.T. het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2013/1CV_0215_037R_1.jpg],rotate[-0.4],width[3929],height[4594],x[522],y[-19],type[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
*twijfeldetwijfel*
Ik wist niet dat h&m ook hardloopkleding heeft!Eig moet ik nog een nieuwe lange tight voor as zaterdag.
***![]()
Zorg er dan voor dat je er voor zaterdag al een keertje in hebt gelopen. Voor hetzelfde geld blijkt ie vreselijk te irriteren of zakt ie telkens af ofzo....dat kun je tijdens een training eigenlijk al niet hebben, laat staan tijdens een dag als zaterdagquote:Op zondag 10 november 2013 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jeej! Good for you!
Ik wist niet dat h&m ook hardloopkleding heeft!Eig moet ik nog een nieuwe lange tight voor as zaterdag.
F means you're fucked![]()
Een bod gedaan? Neem aan dat mensen niet meer dan de originele vraagprijs mogen vragen voor die kaartjes?quote:Op zondag 10 november 2013 18:55 schreef Corniel het volgende:
Heb net een Marktpaats bot gedaan. Weet iemand hoe het zit met startvakken? Ik denk ongeveer tussen de 1:00 en en 1:05 te lopen, en het lijkt me niet zo tof in een startvak 1:20+ te beginnen.
(Nu maar hopen dat ik ook nog met Zwabberhark mag meerijden, want ik heb geen oto zondag)
Ja doei.![]()
Op MP mag alles, het is FOK! nietquote:Op zondag 10 november 2013 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een bod gedaan? Neem aan dat mensen niet meer dan de originele vraagprijs mogen vragen voor die kaartjes?F means you're fucked![]()
Ik dacht dat daar, net als voor concertkaartjes enzo, regels voor waren? Zodat mensen niet een shitload aan kaartjes van iets kopen en die met veel winst doorverkopen.Ja doei.![]()
Ik vind deze leuk van H&M!quote:Op zondag 10 november 2013 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jeej! Good for you!
Maar die is er alleen nog maar in XS
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Misschien zijn de regels voor concerten anders dan voor hardloopwedstrijden. Neem aan dat niemand veel meer dan de originele prijs gaat betalen voor een loopje, dan maar een andere toch
Aangezien ik nu Runkeeper, Endomondo en Garmin Connect heb, ben ik maar eens gaan googlen naar automatische sync-opties. En toen kwam ik deze site tegen: https://tapiriik.com/
Even inloggen, $2 betalen en alles wordt een jaar lang automatisch gesyncroniseert tussen je profielen op die en andere sites.![]()
![]()
jasje is online onlyquote:
BE, ik heb een sportbeha en een hemdje van H&M en dat is prima spul. Tights enzo weet ik zelf niet. Kennisje van me is er wel prima over te spreken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Marktplaats-botsquote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Mensen die bot doen op Marktplaats
ahum! ik heb nog een startbewijs te koop.quote:Op zondag 10 november 2013 18:55 schreef Corniel het volgende:
(Nu maar hopen dat ik ook nog met Zwabberhark mag meerijden, want ik heb geen oto zondag)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Woef!quote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Mensen die bot doen op Marktplaats
Ik heb van de week een lange broek gehaald daar. Zit best ok. Heb met een reflecterende streep aan de zijkant.quote:Op zondag 10 november 2013 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jeej! Good for you!
Dat jasje moet ik ook eens checken. Had wel jasjes gezien maar die sloten niet aan in mijn hals dus dan sijpelt de regen tot aan mijn navel en dan kan ik net zo goed in m'n nakie gaanSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mag ik bij de Runnersworld Nightrun in de OP? Ik loop in Eindhoven.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Voor die thermo's: Kijk even op www.skate-dump.nl daar hebben ze altijd veel craft spul, wie weet in je maat!quote:Op zondag 10 november 2013 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil nog deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goeie tip. In mijn maat niets helaas, maar voor anderen misschienquote:Op zondag 10 november 2013 19:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor die thermo's: Kijk even op www.skate-dump.nl daar hebben ze altijd veel craft spul, wie weet in je maat!![]()
Hoe is je rug??quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef Quoi het volgende:
Hoepla, startnummer 3245 in startvak roze presenten tevens weer thuis
Mehquote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nog niks beter, dankje. Maar dat komt wel goed (denk ik)stomme rug is stom!
Ik kwam er vandaag achter dat er nog een chip is voor de 7heuvelen. Normaal lees ik die mailtjes van hardloopwedstrijdjes niet. Maar dit keer wel en toen moest ik zoeken naar een chip. Gevonden, maar waarom nou een losse chip? (nouja, ik mag 'm houden, das wel fijn).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goeie idd! Sws ga ik eerst maar even kijken of ik de ritsen van mijn huidige broek kan fixen, dan kan ik op mijn gemak rondkijken. Ik heb niet eerder dan vorige week in mijn lange tight gelopen en was vergeten dat de ritsen brak zijn...quote:Op zondag 10 november 2013 19:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat je er voor zaterdag al een keertje in hebt gelopen. Voor hetzelfde geld blijkt ie vreselijk te irriteren of zakt ie telkens af ofzo....dat kun je tijdens een training eigenlijk al niet hebben, laat staan tijdens een dag als zaterdag
Of ik ga gewoon in mijn driekwart natuurlijk...***![]()
Goed dat je het zegt! Ik moet mijn chip nog van m'n oude schoenen naar m'n nieuwe schoenen zetten!quote:Op zondag 10 november 2013 20:30 schreef slacker_nl het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat er nog een chip is voor de 7heuvelen. Normaal lees ik die mailtjes van hardloopwedstrijdjes niet. Maar dit keer wel en toen moest ik zoeken naar een chip. Gevonden, maar waarom nou een losse chip? (nouja, ik mag 'm houden, das wel fijn).[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
O ja, bod natuurlijk... Hoewel ik als oud TU-Delft-student natuurlijk ook bot uit de hoek kan komen.Volgens mij is 20 euro ongeveer de prijs van het startbewijs. Meer ga ik zeker niet voor betalen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
PM Winterstorm dan even! Die heeft nog een nummer voor je!quote:Op zondag 10 november 2013 20:34 schreef Corniel het volgende:
O ja, bod natuurlijk... Hoewel ik als oud TU-Delft-student natuurlijk ook bot uit de hoek kan komen.Volgens mij is 20 euro ongeveer de prijs van het startbewijs. Meer ga ik zeker niet voor betalen.
Huh? Is het geen huurchip dit jaar?Of heb je je eigen?quote:Op zondag 10 november 2013 20:30 schreef slacker_nl het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat er nog een chip is voor de 7heuvelen. Normaal lees ik die mailtjes van hardloopwedstrijdjes niet. Maar dit keer wel en toen moest ik zoeken naar een chip. Gevonden, maar waarom nou een losse chip? (nouja, ik mag 'm houden, das wel fijn).Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je zult misschien nog wel te maken krijgen met semi-verplichte treinkaartjes..quote:Op zondag 10 november 2013 20:34 schreef Corniel het volgende:
![]()
Ik heb voor de 7HL gebruik gemaakt van de zogenaamde social media service. Dan verschijnen je tussentijden en eindtijd op je Facebookpagina. Maar ik vrees dat ik het verkeerde startnummer heb ik gevuldKan ik dat ergens checken?
![]()
Dat had zeker gemogen, maar ik ga met de trein.quote:Op zondag 10 november 2013 18:55 schreef Corniel het volgende:(Nu maar hopen dat ik ook nog met Zwabberhark mag meerijden, want ik heb geen oto zondag)
![]()
Mailen naar de organisatie. Ze zijn heel snel met reageren en checkenquote:Op zondag 10 november 2013 20:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb voor de 7HL gebruik gemaakt van de zogenaamde social media service. Dan verschijnen je tussentijden en eindtijd op je Facebookpagina. Maar ik vrees dat ik het verkeerde startnummer heb ik gevuldKan ik dat ergens checken?
Ik doe mee via een bedrijf, ik weet echt niet meer wat de opties waren toen ik me had ingeschreven. Ik zat de dag voor BtB bij een vriend van me en hop, ik was ingeschreven.quote:Op zondag 10 november 2013 20:39 schreef SEMTEX het volgende:
Huh? Is het geen huurchip dit jaar?Of heb je je eigen?SPOILER: reclameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de mail staat: Verder GROENE KOOPCHIP met code xxxxxxIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Is toch nooit een huurchip bij de Mariken- of Zevenheuvelenloop? Heb jij die van vorig jaar niet meer dan?quote:Op zondag 10 november 2013 20:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Huh? Is het geen huurchip dit jaar?Of heb je je eigen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hmmm jawel. Ik ben met een aantal dingen in de war. Je hebt de koopchips die je permanent kunt gebruiken en de huurchips (zoals bij de 7H), maar die je maar 1 keer kunt gebruiken. Ik dacht dat slacker een permanente had gekauft.quote:Op zondag 10 november 2013 20:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is toch nooit een huurchip bij de Mariken- of Zevenheuvelenloop? Heb jij die van vorig jaar niet meer dan?
Enigszins hardloop gerelateerd. Net deze kolos gekocht:
Ik blijk allergisch voor alle normale eiwit/whey meuk. Ook handig voor na afmattende duurloopjes.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanmorgen heb ik voor jullie even het 7H-parcours geïnspecteerd: het ligt er prima bij!
http://www.endomondo.com/workouts/267661009/11291298
Met een groepje meegelopen die volgende week de westrijd gaan lopen. Rustig aan begonnen, laatste stuk het tempo lekker omhoog gegooid. Ging lekker, heerlijk hardloopweer ook.
Daarna nog twee uur bij een huisartsenpost gezeten. M'n blootsvoets rennende hardloopmaat had z'n voeten helemaal kapot gelopen. Heel raar, hij loopt al het hele jaar zonder blaren op blote voeten. Vandaag was z'n voetzool een grote blaar gewordenwellicht door de kou en nattigheid.
Het was het wachten wel waard, ik was erbij toen De Blaar werd leggeprikt....liters!
![]()
![]()
Die groene kun je ook meerdere keren gebruiken! Je koopt hem, en die code die erop staat kun je de volgende keer weer gebruiken, je betaalt dan alleen een kleinere fee.quote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmmm jawel. Ik ben met een aantal dingen in de war. Je hebt de koopchips die je permanent kunt gebruiken en de huurchips (zoals bij de 7H), maar die je maar 1 keer kunt gebruiken. Ik dacht dat slacker een permanente had gekauft.
Ik kan die chip van de Marikenloop bijvoorbeeld ook gebruiken bij de Zomerklassieker van Roosendaal.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Huh, really? Dacht dat die dingen gedeactiveerd werden na een loopje?quote:Op zondag 10 november 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die groene kun je ook meerdere keren gebruiken! Je koopt hem, en die code die erop staat kun je de volgende keer weer gebruiken, je betaalt dan alleen een kleinere fee.
Ik kan die chip van de Marikenloop bijvoorbeeld ook gebruiken bij de Zomerklassieker van Roosendaal.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
hier een beetje "tegen de trainingsmuur" aan gelopen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
vertel?quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een beetje "tegen de trainingsmuur" aan gelopen....Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een beetje "tegen de trainingsmuur" aan gelopen....
loopje van gister ging gewoon slecht en het lichaam "voelt leeg", vreemd gevoel..quote:
Paar dagen rustig aan om weer wat "op krachten" te komen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja precies. de chip van de marikeloop heb ik ook voor de 7hills gebruikt. maar nu wilde ik er een chip bij dus heb de speciale editie 7 hills nou genomen . had niet gehoeven , maar ik vind hem gewoon mooier haha!quote:Op zondag 10 november 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die groene kun je ook meerdere keren gebruiken! Je koopt hem, en die code die erop staat kun je de volgende keer weer gebruiken, je betaalt dan alleen een kleinere fee.
Ik kan die chip van de Marikenloop bijvoorbeeld ook gebruiken bij de Zomerklassieker van Roosendaal.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hmm dat is balen.. Maar liever nu dan een week voor de kepler, misschien komt deze gedwongen rust op het perfecte moment en ben je straks sterker dan ooit!quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
loopje van gister ging gewoon slecht en het lichaam "voelt leeg", vreemd gevoel..
Paar dagen rustig aan om weer wat "op krachten" te komenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dit inderdaad. je zit nog goed op schema.quote:Op zondag 10 november 2013 21:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm dat is balen.. Maar liever nu dan een week voor de kepler, misschien komt deze gedwongen rust op het perfecte moment en ben je straks sterker dan ooit!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ja, maar als je weer een loopje hebt waar met Champion Chips gelopen wordt, is er de mogelijkheid om de code van je chip in te vullen bij inschrijving. Je chip wordt dan voor dat loopje weer geactiveerd.quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Huh, really? Dacht dat die dingen gedeactiveerd werden na een loopje?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Interestingquote:Op zondag 10 november 2013 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar als je weer een loopje hebt waar met Champion Chips gelopen wordt, is er de mogelijkheid om de code van je chip in te vullen bij inschrijving. Je chip wordt dan voor dat loopje weer geactiveerd.
Ik ga lekker met m'n vlinder-chip van de Marikenloop lopenquote:Op zondag 10 november 2013 21:02 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ja precies. de chip van de marikeloop heb ik ook voor de 7hills gebruikt. maar nu wilde ik er een chip bij dus heb de speciale editie 7 hills nou genomen . had niet gehoeven , maar ik vind hem gewoon mooier haha!Hahaha! Je hoeveelste chip is dit?quote:
Dat is al 3 of 4 keer roze ondertussen!quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef Quoi het volgende:
Hoepla, startnummer 3245 in startvak roze presenten tevens weer thuis
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dit wordt de tweede 7H-chip (volgens mij kun je niet kiezen daar?), heb ook diezelfde vlinderchip van de Marikenloop.quote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga lekker met m'n vlinder-chip van de Marikenloop lopen
[..]
Hahaha! Je hoeveelste chip is dit?
Over mooie hardloopmedailles gesproken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Eet je genoeg?quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
loopje van gister ging gewoon slecht en het lichaam "voelt leeg", vreemd gevoel..
Paar dagen rustig aan om weer wat "op krachten" te komen![]()
Ik heb ook een huur-chip voor zover ik weet. Althans, het idee is dat ik 'm inlever. Anders mag ik vast achteraf bijbetalen. En die chips zelf gaan wel langer mee, maar worden dan weer via andere events en door anderen gebruikt.Hmm, toch iets te veel hooi op je vork genomen? Wellicht je taper wat eerder inzetten. Gewoon even wat rustiger aan doen tot de Kepler. De basis en de endurance zitten er echt wel in.quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Paar dagen rustig aan om weer wat "op krachten" te komenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit wordt de tweede 7H-chip (volgens mij kun je niet kiezen daar?), heb ook diezelfde vlinderchip van de Marikenloop.
Over mooie hardloopmedailles gesproken:Die Disney-loopjes zijn duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Alle loopjes in de VS trouwens. Is het hier in Europa toch een stuk beter qua prijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Van de site van de 7Hquote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit wordt de tweede 7H-chip (volgens mij kun je niet kiezen daar?), heb ook diezelfde vlinderchip van de Marikenloop.:
Volgende keer dus gewoon één van de drie gebruikenquote:Je kunt, als je een groene chip in bezit hebt, gebruiken tijdens de Scholten Awater Zevenheuvelenloop/Zevenheuvelennacht. Je betaalt dan een gebruikersfee van ¤ 1,50. Je kunt een groene chip ook kopen voor ¤ 4,-. Die kun je gebruiken tijdens de Scholten Awater Zevenheuvelenloop zonder extra bijbetaling. Daarna kun je met deze chip tegen betaling lopen bij veel andere wedstrijden in Nederland en op ChampionChip TimePoints in Nederland.Tenzij de nieuwe heul mooi is
Klopt, 30 dollar voor een 5km is normaal. En een halve marathon dan al gauw 70 dollar.quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die Disney-loopjes zijn duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Alle loopjes in de VS trouwens. Is het hier in Europa toch een stuk beter qua prijzen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dat ga ik de komende dagen flink onder de loep nemen...misschien wel genoeg "in de normale zin van het woord" maar niet genoeg qua trainingskilometersquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 10 november 2013 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgende keer dus gewoon één van de drie gebruikenTenzij de nieuwe heul mooi is
Soms moet ik beter lezen. Al moet ik zeggen dat alleen grote loopjes vaak met een MyChip werken (7H, Marikenloop).
Klopt. Ik kan 'm verder alleen gebruiken in Roosendaal dus. Tot nu toe. Meestal zit de chip tegenwoordig in het startnummer, en hier in de buurt gaat het allemaal met het Ipico systeem van de lokale Run2day.quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Soms moet ik beter lezen. Al moet ik zeggen dat alleen grote loopjes vaak met een MyChip werken (7H, Marikenloop).
Ja, in het startnummer is wel handig. Maar de 7^^ is wel erg van de duurzaamheid, dus als er dingen herbruikt kunnen worden, staat dat natuurlijk wel goed.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb zo'n groene gekocht, maar vraag me af of ik het er snel uit krijg.. Mja aan de andere kant; boeiend! Die paar euro..![]()
dat is het probleem met de eerste keer een ultra lopen, er zijn een hoop dingen die je nog niet weet... "is dit een normaal verschijnsel? Hoe lang duurt het voordat je weer herstelt bent? etc. etc."quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Wolve000 het volgende:
Hmm, toch iets te veel hooi op je vork genomen? Wellicht je taper wat eerder inzetten. Gewoon even wat rustiger aan doen tot de Kepler. De basis en de endurance zitten er echt wel in.
Verleden week zondag ging het naar omstandigheden gewoon super en gister was het waardeloos, dus ik ga er vanuit dat de 50km toch zijn tol heeft geeist zonder dat je het in de gaten hebt.
heb op FB even hier en daar rond gevraagd bij ervaren ultra's en zoals nu de plannen zijn dan ga ik zondag evengoed de marathon lopen maar met een eindtijd van 4.30 in gedachte en dan taperen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pfff ik zou er wat voor geven om een marathon in 4.30 te lopen
Oh ja ik heb ontdekt dat ik in een nieuwe categorie ben gekomen. Sneller dan de mensen die niet serieus trainen, maar stukken langzamer dan de mensen die wel serieus trainen.
Vanochtend liep ik ook alleen tijdens de loopgroep, een groepje van 4 een stuk voor me, en de rest een stuk achter me.
De enigen die ongeveer dezelfde snelheid hadden waren oude mannetjes, maar die deden niet langer dan 10km
O, hoi, dat had ik je ook wel al kunnen vertellenquote:Op zondag 10 november 2013 21:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja ik heb ontdekt dat ik in een nieuwe categorie ben gekomen. Sneller dan de mensen die niet serieus trainen, maar stukken langzamer dan de mensen die wel serieus trainen.
Vanochtend liep ik ook alleen tijdens de loopgroep, een groepje van 4 een stuk voor me, en de rest een stuk achter me.
De enigen die ongeveer dezelfde snelheid hadden waren oude mannetjes, maar die deden niet langer dan 10kmal lopen de "oude" mannetjes bij mij ook nog wel halve marathons.
![]()
Ik heb namelijk het idee dat dat bij mij een groot pijnpunt is. Voor schotland ging het ook slecht geen energie en ging ruk. Iets meer gaan eten en het leek te helpen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat ga ik de komende dagen flink onder de loep nemen...misschien wel genoeg "in de normale zin van het woord" maar niet genoeg qua trainingskilometers![]()
Dat zouvoor jou wel haalbaar zijn denk ik.quote:Op zondag 10 november 2013 21:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff ik zou er wat voor geven om een marathon in 4.30 te lopen![]()
Ja, als ik hem ga doen dan wil ik ook voor de 3.45-4.00 gaanquote:Op zondag 10 november 2013 21:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat zouvoor jou wel haalbaar zijn denk ik.Maar ik besef me wel dat daar veel bloed zweet en tranen aan vooraf gaat!
sjache-patat!quote:Op zondag 10 november 2013 21:39 schreef La_Tramposa het volgende:
De enigen die ongeveer dezelfde snelheid hadden waren oude mannetjes, maar die deden niet langer dan 10km
Voortaan harder trainen dus :p![]()
![]()
dank je wel Cowboy... elke beetje advies is op dit moment welkom!!quote:Op zondag 10 november 2013 21:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik heb namelijk het idee dat dat bij mij een groot pijnpunt is. Voor schotland ging het ook slecht geen energie en ging ruk. Iets meer gaan eten en het leek te helpen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hoeveel calorieen neem je elke dag in RD bij benadering?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!quote:Op zondag 10 november 2013 21:54 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
sjache-patat!
Voortaan harder trainen dus :p![]()
Ik doe mijn best
ik denk zo'n 3000... dus ik ga de Cowboy's advies opvolgen, er kan volgens mij wel ietsie bij.quote:Op zondag 10 november 2013 21:56 schreef winterstorm666 het volgende:
hoeveel calorieen neem je elke dag in RD bij benadering?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Genoeg eten is erg lastig inderdaad.Ik ben al niet echt zwaar, maar tijdens het trainen voor de marathon merkte ik eigenlijk ook wel dat ik ook nog eens wat spierafname had enzo, wat dat betreft niet echt heel erg goed voor je lichaam zulke trainingen nee...
Er is bijna niet tegenop te eten tegen zulke inspanning, ondanks het feit dat ik ook echt gek ben op eten.Maar gezond al die kcal aanvullen is een flinke opgave.
![]()
Denk wel dat wat TWC zegt klopt, dat je ongemerkt je lichaam wel verzwakt en je een factor als eten / voeding wel onderschat in je trainingsschema vaak...Jack does it in real time...![]()
Ja of misschien de verkeerde voeding etenMisschien heb je heel erg veel zin in een stuk taart, en qua kcal mag dat natuurlijk, maar je zit sneller vol en krijgt minder goede voedingsstoffen binnen..
En 3000 is ook wel erg weinig, als de gemiddelde man 2500 verbruikt, verbruik jij waarschijnlijk in rust al meer dan dat, en dan train je ook nog gemiddeld een uur per dag (?) = + 700-1000 kcal of zo?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ben ook altijd van de chasse patat bij mijn vereniging: loop stuk achter de meest getrainden en te snel voor de minder getrainden.
RD probeer eens een Scottish breakfast elke dag. Zit je meteen aan de kcal-tax![]()
(man wat kunnen die mensen vreten aan de andere kant vh water)
![]()
ik weet van mijn langlaufverleden dat ik in een zware trainingsweek zo`n 5000 cal per dag verbruikte. en dat is inderdaad lastig aan bij te eten. (trainingsdag bestond uit 2 en een half uur trainen smorgens en 2 en een half tot drie uur smiddags) trailen is ook een zware belasting qua verbruik.quote:Op zondag 10 november 2013 21:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik denk zo'n 3000... dus ik ga de Cowboy's advies opvolgen, er kan volgens mij wel ietsie bij.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
I feel your pain...ik denk dat we gewoon dat extra stukje talent missen waar niet tegen op te trainen is.quote:Op zondag 10 november 2013 22:04 schreef Quoi het volgende:
Ik ben ook altijd van de chasse patat bij mijn vereniging: loop stuk achter de meest getrainden en te snel voor de minder getrainden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je zulke stukken kan lopen, weet ik niet of je wel kan spreken van een gebrek aan talent. Zelfs als het even moeizaam gaat, realiseer je even dat je een stuk verder loopt dan de meesten kunnen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I feel your pain...ik denk dat we gewoon dat extra stukje talent missen waar niet tegen op te trainen is.
En nu het bij jullie langzaam kouder wordt....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
eehh RD niet iedere hardloper kan ultra`s lopen. daar moet je aanleg en talent voor nodig. om niet te vergeten een stuk doorzettingsvermogen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I feel your pain...ik denk dat we gewoon dat extra stukje talent missen waar niet tegen op te trainen is.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
ik ben van mening dat alleen een gezond lijf en doorzettingsvermogen nodig is... ik ben er van overtuigd dat als je het wil iedereen het kan, ik zie mijzelf ook niet als supersportief of zo, nooit geweest ook....ik was altijd dat jochie wat op school, zelfs na de meeste meisjes, gekozen werd bij gymquote:Op zondag 10 november 2013 22:24 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
eehh RD niet iedere hardloper kan ultra`s lopen. daar moet je aanleg en talent voor nodig. om niet te vergeten een stuk doorzettingsvermogen.
Ja maar die pikorde ging om populariteit en een grote mond, niet om sportiviteitquote:Op zondag 10 november 2013 22:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben van mening dat alleen een gezond lijf en doorzettingsvermogen nodig is... ik ben er van overtuigd dat als je het wil iedereen het kan, ik zie mijzelf ook niet als supersportief of zo, nooit geweest ook....ik was altijd dat jochie wat op school, zelfs na de meeste meisjes, gekozen werd bij gym
bij gym was ik ook altijd de lul zogezegd. maar ja ik ben ook geen groepssporter.
aanleg heb je volgens mij wel nodig en een zekere mate van talent ervoor. goede bouw voor een duursporter.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
en je moet het gewoon leuk vinden om je lichaam door de mangel te halen!quote:Op zondag 10 november 2013 22:32 schreef winterstorm666 het volgende:
bij gym was ik ook altijd de lul zogezegd. maar ja ik ben ook geen groepssporter.
aanleg heb je volgens mij wel nodig en een zekere mate van talent ervoor. goede bouw voor een duursporter.
Vraag me niet waarom het leuk is, dat kan ik simpelweg niet uitleggen, maar de voornaamste reden dat ik het doe is "omdat ik het leuk vind"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat laatste ook niet echt denk ik. Geboren sprinters kunnen namelijk wel trainen om goede duursporters te worden, maar een geboren duursporter wordt nooit een goede sprinter.quote:Op zondag 10 november 2013 22:32 schreef winterstorm666 het volgende:
aanleg heb je volgens mij wel nodig en een zekere mate van talent ervoor. goede bouw voor een duursporter.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En toch vind ik dat flauwOnwijs hard kunnen sprinten lijkt me gewoon echt heel erg leuk, maar aangezien ik toen ik nog een klein hatsaflatsje was ik ook al niet goed kon sprinten, denk ik niet dat dat erin gaat zitten.
![]()
Ik was altijd een sprinter, misschien niet een hele goede maar wel meer explosief dan dat ik een duursporter was. Maar dat heb ik verpest door teveel duursportenMaar dat geeft niet want dat vind ik toch leuker.
yup, steevast laatste met sprinten op de lagere school....quote:Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef hatsaflats het volgende:
En toch vind ik dat flauwOnwijs hard kunnen sprinten lijkt me gewoon echt heel erg leuk, maar aangezien ik toen ik nog een klein hatsaflatsje was ik ook al niet goed kon sprinten, denk ik niet dat dat erin gaat zitten.
en het ergste waren nog de hufters die en goed in gym waren en ook academisch vooraan stonden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mijn lichaam oogt ook niet echt als het ideale ultrarunners lichaam, toch wil ik dat ooit wel gaan doen. Never give up believingquote:Op zondag 10 november 2013 22:24 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
eehh RD niet iedere hardloper kan ultra`s lopen. daar moet je aanleg en talent voor nodig. om niet te vergeten een stuk doorzettingsvermogen..
Ik was niks. Ik kon niks, werd met atletiek altijd laatste en werd ook altijd als laatst gekozen bij gym. Van m'n 14e tot 24e was ik met alles behalve sport bezig![]()
![]()
dat zeker niet. altijd blijven dromen en doorzetten.
ik heb het duurvermogen wel, alleen geen bouw voor langere afstanden.
ik geloof wel dat ik een halve marathon kan lopen en qua duurvermogen opbouwen kan ik ultra afstanden aan. alleen geloof ik niet dat dat voor hardlopen zal zijn. ach ja we blijven trainen en hopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Bekend verhaalquote:Op zondag 10 november 2013 22:52 schreef hatsaflats het volgende:
Ik was niks. Ik kon niks, werd met atletiek altijd laatste en werd ook altijd als laatst gekozen bij gym. Van m'n 14e tot 24e was ik met alles behalve sport bezigIk raakte buiten adem van een rondje om 't sportveld, altijd een slecht cijfer voor gym (maar cijfers geven voor een handstand of een hink-stap-sprong vind ik ook idioot) en sportte buitenshuis al helemaal niet. Heb zelfs een tijdje astma gehad
. Ik herinner me zelfs nog een keer in 2003 toen ik samen met mijn man een rondje om ons huis hardliep. Ook dat ging voor geen meter en toen was de liefde gauw over. Tot eind 2011 dus.
haha heldig, je begrijpt 'm nog ookquote:Op zondag 10 november 2013 21:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen!![]()
Ik doe mijn best
danku, ik kwam niet op de juiste spellingquote:herkenbaar. Ik heb vroeger gekorfbalt, das vooral explosiviteit, en daar was ik goed in. Nu meer dieselen, ook leukquote:Op zondag 10 november 2013 22:48 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was altijd een sprinter, misschien niet een hele goede maar wel meer explosief dan dat ik een duursporter was. Maar dat heb ik verpest door teveel duursportenMaar dat geeft niet want dat vind ik toch leuker.
![]()
![]()
Ik werd dan dus wél gekozen met gym, maar had/heb dan ook een balsport-talentjeAls er werd hardgelopen of geatteletiekt zat ik op de wc
![]()
Dingen lopen soms anders![]()
![]()
Hee, nog een korfballer!quote:Op zondag 10 november 2013 22:58 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
haha heldig, je begrijpt 'm nog ook
[..]
danku, ik kwam niet op de juiste spelling
[..]
herkenbaar. Ik heb vroeger gekorfbalt, das vooral explosiviteit, en daar was ik goed in. Nu meer dieselen, ook leukF means you're fucked![]()
Heb ik ook nog een paar jaar gedaan! Goede verstandhouding met de leraar, die interesseerde het ook geen donder. 3 flut-werkstukjes per jaar maken en ik kreeg een voldoende.
Was de knieblessures (knieschijven uit de kom) wel zat dus toen ben ik gestopt met gym. Wel nog gewoon korfballen natuurlijk![]()
![]()
hoiquote:Welke club was/ben je? Ik zat bij Sporting Delta in Dordrecht. Ook alweer een eeuwigheid geleden trouwens maargoed
![]()
Eibernest, Den Haag. Afgelopen januari mn laastste wedstrijd gespeeld, maar heb er mn hele leven gespeeld. Ook nog ff trainer geweest van Nieuwerkerk 2.quote:Op zondag 10 november 2013 23:06 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
hoiWelke club was/ben je? Ik zat bij Sporting Delta in Dordrecht. Ook alweer een eeuwigheid geleden trouwens maargoed
quote:Op zondag 10 november 2013 23:01 schreef Quoi het volgende:
Ik werd dan dus wél gekozen met gym, maar had/heb dan ook een balsport-talentjeAls er werd hardgelopen of geatteletiekt zat ik op de wc
![]()
Dingen lopen soms anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow. Weer een tijd niet hier geweest, en ik zie dat hier serieuze langeafstandslopers zitten.![]()
Ik denk dat ik niet meer zou kunnen dan de hm, hoe graag ik ook een hele zou willen. Op een gegeven moment is de energie gewoon op. Mijn bouw is niet echt ideaal.
Sporten op school was een van mijn favoriete vakken naast Nederlands, Engels en Latijn. Ik was niet supergoed, vooral niet met balsporten of atletiek, wel met gymnastiek. Ik deed het wel heel graag en met veel enthousiasme.![]()
Ik heb ook het idee dat je je snelheid bij het sprinten stuk minder kan verbeteren dan voor het duurlopen. Ben zelf behoorlijk snel en vond dat tijd geleden ook veel leuker, maar hoe leuk ik het vind is steeds dichter bij elkaar gaan liggen.quote:Op zondag 10 november 2013 22:46 schreef hatsaflats het volgende:
![]()
SPOILER: off topic @ HatsieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dramaqueen?
Ik doe volgende week ook 15km. Wat een bikkels die beide dagen rennen. Sowieso zie ik dat sommigen zich echt goed hebben ontwikkeld (Semtex die 30km gaat lopen, Swets die een hele marathon doet).
Nu ik het rijtje lopen in de OP zie heb ik ook weer veel zin. In het voorjaar ga ik ook weer een hm doen, maar ben er nog niet uit waar precies. En zo'n MudMaster run lijkt me ook gaaf.![]()
Ik ga de deur uit voor een kleine 12 KM. Vind het wel erg vroeg.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Respect!
Hier geen treinen tussen Ede en Utrecht... Fijne maandag...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 23:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER: off topic @ HatsieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gym was voor mij altijd leuk, 2x kampioen geworden met schoolsoftbal, volgens mij ook met schoolbasketbal. Maar laat dat net de sporten zijn welke ik hoe dan ook beoefende. Elke sport met een bal was mijn ding. Atletiek deed ik ook soms als ik bij een vriendje was, want hij deed aan atletiek en dan ging ik mee.
Verder waterpolo, wedstrijdzwemmen, reddend zwemmen, snorkelen.
Toen werd ik 18, ging studeren en los.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat is het ook, respect voor ochtendlopers, full stop!quote:Op maandag 11 november 2013 06:51 schreef _MvN_ het volgende:
Ik ga de deur uit voor een kleine 12 KM. Vind het wel erg vroeg.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik reed paard. Heb je niks aan bij school gymquote:Op maandag 11 november 2013 07:37 schreef slacker_nl het volgende:
Gym was voor mij altijd leuk, 2x kampioen geworden met schoolsoftbal, volgens mij ook met schoolbasketbal. Maar laat dat net de sporten zijn welke ik hoe dan ook beoefende. Elke sport met een bal was mijn ding. Atletiek deed ik ook soms als ik bij een vriendje was, want hij deed aan atletiek en dan ging ik mee.
Verder waterpolo, wedstrijdzwemmen, reddend zwemmen, snorkelen.
Toen werd ik 18, ging studeren en los.maar ik was groot fan van ultimate frisbee
Ik heb heel veel verschillende sporten gedaan, maar ik kon niks, dus had er met gym ook niets aanNiet dat ik heel vaak heen ging. Ik wilde in de 3e nog wel eens stoned gaan, vooral volleybal is dan echt hilarisch. De rest van het team dacht daar vast anders over.
Anyway, ik ben blij dat ik met hardlopen wel een sport heb gevonden die me redelijk ligt.![]()
Ik ook *boks*quote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga lekker met m'n vlinder-chip van de Marikenloop lopen
En samen hobbelen doen we!![]()
We Whatsappen wel even over een meetingpoint.Mijn knieblessure is met korfbal gekomen en nooit meer gegaanquote:![]()
Sparta Wartena hier![]()
![]()
Ik was altijd van de meer explosieve sporten, liefst met bal. Doe nu nog steeds volleybal en beachvolley, maar heb ook een paar blauwe maandagen american football gespeeld.
Zolang t geen gymnastiek was (ringen, bleegh) vond ik gym altijd erg tof.
Maar ja, na je 30e neemt de explosiviteit af en de blessuregevoeligheid toe, dus iedere keer springen op een betonnen vloer is niet zo goed voor je knieën. Dus nu kalm aan flinke stukken rennen.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Ik heb een aantal jaren gehandbald, vond ik erg tof. Volle bak sprinten, heerlijk. En het is best een pittige sport doordat het een contactsport is. Toen een knieblessure gekregen (doei kruisband) en daarna zo'n 10 jaar niet gesport.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens![]()
Voor mensenlevens redden kreeg je helaas geen cijfer tijdens de gymlessen. Werkte vanaf m'n 15e als strandwacht, zwom iedereen eruit, maar dat was geen onderdeel.Wel de coopertest over moeten doen omdat ik 'm niet haalde. Alsof ik 'm de tweede keer we haalde
kreeg een armoede-zesje.
Ja doei.![]()
Nog mensen met loopplannen vandaag?
Voor mij staat vanavond het volgende in het schema:
60 minuten DL1 met daarin
3x (2-4-2 minuten) in DL3
En dat ga ik doen volgens mijn filosofie voor de komende paar weken: Lekker achterin de groep blijven hangen en niet te gek doen. Gewoon ff lekker lopen.F means you're fucked![]()
Heupen zijn niet alleen voor vrouwen, maar ook voor hardlopers: http://prorun.nl/training/basisprincipes/stevige-heupenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Al gedaan, nog vóór t wakker worden.quote:
5,5km in 30 minuten. http://www.endomondo.com/workouts/267753370/4684399Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 09:19 schreef Frsh het volgende:
[..]
Al gedaan, nog vóór t wakker worden.
5,5km in 30 minuten. http://www.endomondo.com/workouts/267753370/4684399
Lekker rustig opnieuw opbouwen
Rustige club run vanavond. Doen toch voornamelijk asfaltrennen tot het sneeuwt, dus dat moet wel kunnen zonder al te veel risico's te lopen om door de modder m'n enkel nog eens te verdraaien![]()
Ja doei.![]()
Vanavond les 8 van Evy doen, komt wel mooi uit dat ik de deur uit moet met Sint Maarten(alhoewel, tegen de tijd dat ik ga rennen het al praktisch voorbij is denk ik).
Oh, en Endomondo proberen ipv Runkeeper.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Morgen weer. 10x400 in 4:10 of 4:20/km, beetje afhankelijk van waar de grote baas van het groepje zin in heeftIk eet vanavond bij m'n ouders om Sint-Maarten te ontlopenquote:Op maandag 11 november 2013 09:51 schreef hatsaflats het volgende:
Morgen weer. 10x400 in 4:10 of 4:20/km, beetje afhankelijk van waar de grote baas van het groepje zin in heeftDaar komt niemand.
![]()
Bij ons wordt er niets gedaan met Sint-Maarten. Heb er echt nog nooit wat mee te maken gehad
Ja dat dus. Wil ff een hobbelrondje doen vanmiddag (ben nog vrij!) om te kijken hoe het ook alweer gaat, hardlopenquote:Op maandag 11 november 2013 09:16 schreef YUR het volgende:
..
Gewoon ff lekker lopen.En of het gaat.
Morgenavond training![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 09:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja dat dus. Wil ff een hobbelrondje doen vanmiddag (ben nog vrij!) om te kijken hoe het ook alweer gaat, hardlopenEn of het gaat.
Morgenavond trainingLekker vrij nog!
* YUR zit voor het eerst sinds dik 4 weken weer op zijn werk
Het lijkt nu prima loopweer voor een kalm rondje
Hoe is 't met de rug?quote:Op maandag 11 november 2013 09:54 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja dat dus. Wil ff een hobbelrondje doen vanmiddag (ben nog vrij!) om te kijken hoe het ook alweer gaat, hardlopenEn of het gaat.
Morgenavond trainingJa doei.![]()
O my, veel succes! Dat zal een tegenvaller zijnquote:Op maandag 11 november 2013 09:56 schreef YUR het volgende:
[..]Lekker vrij nog!
* YUR zit voor het eerst sinds dik 4 weken weer op zijn werk
Het lijkt nu prima loopweer voor een kalm rondje![]()
MoBlo nog niet veel beter (al lig ik nog horizontaal dus weet het niet). Maar hobbelen is goed is mijn ervaringEn met jouw enkel? Leuk zeg, al die pre-7HL kwaaltjes
![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 10:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
O my, veel succes! Dat zal een tegenvaller zijn![]()
MoBlo nog niet veel beter (al lig ik nog horizontaal dus weet het niet). Maar hobbelen is goed is mijn ervaringEn met jouw enkel? Leuk zeg, al die pre-7HL kwaaltjes
hopen dat het hobbelen idd helpt. Enkel is een stuk beter. Wil vanavond graag een eindje gaan lopen, rustigjesaan, en dan rusten tot aan zondag. Heb een toptijd (voor mij) op de 7^^ al wel uit m'n hoofd gezet, maar heb er wel superveel zin in! Mijn ouders komen kijken (m'n zusje moet in Nijmegen hockeyen, toevallig ook die dag, dus twee vliegen in één klap!) en ook schoonpaps gaat ergens langs de route aanmoedigen!
![]()
Ja doei.![]()
Dát is leuk zeg, familie langs de kant! Moeders ook nog met Evy bezig?quote:Op maandag 11 november 2013 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]hopen dat het hobbelen idd helpt. Enkel is een stuk beter. Wil vanavond graag een eindje gaan lopen, rustigjesaan, en dan rusten tot aan zondag. Heb een toptijd (voor mij) op de 7^^ al wel uit m'n hoofd gezet, maar heb er wel superveel zin in! Mijn ouders komen kijken (m'n zusje moet in Nijmegen hockeyen, toevallig ook die dag, dus twee vliegen in één klap!) en ook schoonpaps gaat ergens langs de route aanmoedigen!
![]()
Die toptijd was ook al uit mijn hoofd. De 2 15k's (7HL en Bruggenloop) zijn dan ook 'gewoon' onderdeel van het opbouwen naar de HM.![]()
![]()
hier ook een beetje, al wil ik wel proberen om 1.30 gewoon te lopen. 10km/uur, moet te doen zijn!
En we hebben begin februari dus een HM weer, Wolve's eerste HM, dus daar moet ook goed naartoe getrained worden. Maar ik beslis in de komende maand of ik een marathon ga lopen in april/mei, dus tegen die tijd zit ik wellicht ook al in M-training.
En ja! Ze is nog steeds mega-enthousiast! Doet nog steeds een hele week met 1 les, dus ze gaat erg langzaam, maar beter erg langzaam dan helemaal niet.Ze was 2 weken geleden jarig, dus hebben haar allemaal hardloopspullies gegeven, zoals goede sokken, reflecterend vestje, dat soort dingen
Ja doei.![]()
Als het zondag bij de 7^^ gaat zoals het gisteren ging, ben ik dik tevreden. Hopelijk niet te vroeg gepiekt.
Ik hoop op een tijd van 1:35, wellicht 1:32/33 als alles op z'n plaats valt. Absolute minimum is dat ik onder de 1:40 wil lopen.
En daarna weer lekker freewheelen naar de halve marathon in februari.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 11:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]Ah! Een Grap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, kende ik niet. Ken ook sinds kort TedIk moet verder ook soms afkortingen opzoeken die hier worden gebruikt enzo. Verder valt er prima met mij te communiceren overigens
![]()
![]()
De Speld is met vlagen briljant
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens![]()
Ik heb hetzelfde schema als Yur vandaag.quote:Op maandag 11 november 2013 09:16 schreef YUR het volgende:
Voor mij staat vanavond het volgende in het schema:
60 minuten DL1 met daarinIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
De Speld is de NL variant van The Onion.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hm. Weird topic verdwenen uit Mijn active topics.
Postje om hem teru terug te krijgen dus
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Sta ik klaar in mijn hardloopkloffie... kom ik er achter dat ik mijn flatsleutel nog heb uitgeleend aan mijn pa![]()
![]()
Dan weet je meteen waar je naartoe gaat lopenquote:Op maandag 11 november 2013 14:05 schreef Quoi het volgende:
Sta ik klaar in mijn hardloopkloffie... kom ik er achter dat ik mijn flatsleutel nog heb uitgeleend aan mijn pa
Ja, dat had jij ook eens een keertje he?quote:Op maandag 11 november 2013 14:06 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan weet je meteen waar je naartoe gaat lopen
Heen en weer richting mijn pa is meer dan een uur. Die neemt geen genoegen met een bliksembezoek (dus: koffie) en dat kan niet vanwege nog boodschapsen doen + langs de dierenarts met onze grote zwart-witte dameHad een kort rondje kunnen zijn dus... maar helaas.
Moet dus wachten tot 16:00 uur, mr Q thuis. Vanavond vergaderen met hardloopclub (waar ik ga aankondigen dat ik het houd bij 1 jaar bestuur, wish me luck), dus geen tijd voor rondje.
1 dag terug en mijn leven is meteen weer zo ingewikkeld![]()
![]()
Ik kwam er pas achter toen ik thuis kwam van mn hardlooprondje....dus ik mocht nog een rondjequote:Op maandag 11 november 2013 14:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ja, dat had jij ook eens een keertje he?
Heen en weer richting mijn pa is meer dan een uur. Die neemt geen genoegen met een bliksembezoek (dus: koffie) en dat kan niet vanwege nog boodschapsen doen + langs de dierenarts met onze grote zwart-witte dameHad een kort rondje kunnen zijn dus... maar helaas.
Moet dus wachten tot 16:00 uur, mr Q thuis. Vanavond vergaderen met hardloopclub (waar ik ga aankondigen dat ik het houd bij 1 jaar bestuur, wish me luck), dus geen tijd voor rondje.
1 dag terug en mijn leven is meteen weer zo ingewikkeld
Succes vanavond!F means you're fucked![]()
Thanks Yur
Gewoon even in je hardloopkloffie in de huiskamer is ook al prima![]()
Nog even een Schotland-lekker-makertje en tevens preventie-tip voor rugklachten: spring nooit overmoedig van zo'n touwbrug af aan het einde - terwijl je al 10km geklommen hebt-->
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Off topic: Vandaag moet ik presenteren voor alle veel te slimme en beroemde professoren hier.
Hopelijk ben ik daarna wat minder gestresst en gaat mijn verkoudheid dan ook eindelijk over!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik vind het anders nog ernstig veel on-topic gaan hier.
Maar ook behoorlijk onzinnige brainfarts. Maar goed, als dat de bedoeling is, wil ik me ook nog wel ff laten gaan hoorquote:Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef Wolve000 het volgende:
Ik vind het anders nog ernstig veel on-topic gaan hier.
Stop daar dan eens mee jaquote:Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef YUR het volgende:
Dit topic begint trouwens steeds meer een "Lief Dagboek"-gehalte te krijgen![]()
![]()
Maar is zeuren over off-topic nou on-topic of off-topic?quote:Op maandag 11 november 2013 14:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee!
Shit, mijn waterfles is leeg
Edit- ik stop wel gewoon![]()
![]()
Vragen over het zeuren over of iets wel of niet off-topic is, is misschien wel off-topic.quote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Maar is zeuren over off-topic nou on-topic of off-topic?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Maar is zeuren over off-topic nou on-topic of off-topic?
Sorryquote:Op maandag 11 november 2013 14:41 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Vragen over het zeuren over of iets wel of niet off-topic is, is misschien wel off-topic.![]()
On-topic dan maar
Gisteren weer 16km gelopen. Sinds een paar weken voel ik iets in mijn hiel dat neigt naar een beginnende hielspoor. Tijdens het lopen voel ik het nauwelijks en het is ook niet heel pijnlijk. Maar als ik aan de binnenkant van mijn hiel druk, zit daar wel een gevoelige plek. Het wordt niet erger maar ook niet minder...
Wat is wijsheid. Iemand tips?![]()
Ja, niet op drukken.quote:Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Sorry![]()
On-topic dan maar
Gisteren weer 16km gelopen. Sinds een paar weken voel ik iets in mijn hiel dat neigt naar een beginnende hielspoor. Tijdens het lopen voel ik het nauwelijks en het is ook niet heel pijnlijk. Maar als ik aan de binnenkant van mijn hiel druk, zit daar wel een gevoelige plek. Het wordt niet erger maar ook niet minder...
Wat is wijsheid. Iemand tips?
Geen idee, ik heb verder nog geen ervaring met hielspoor (en dat wil ik wel zo houden). Bij twijfel zou ik er gewoon ff naar laten kijken. Misschien valt het mee!F means you're fucked![]()
quote:
Laat ik dat maar eens doen. Het is in ieder geval niet zo erg dat ik er niet meer mee kan/wil lopen. Maar ik wil voorkomen dat het ernstiger wordt en ik weken uit de running ben.quote:Geen idee, ik heb verder nog geen ervaring met hielspoor (en dat wil ik wel zo houden). Bij twijfel zou ik er gewoon ff naar laten kijken. Misschien valt het mee!![]()
* Quoi voelt zich een beetje aangesproken en laat zich van de on-topic-kant zienquote:Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Sorry![]()
On-topic dan maar
Wat is wijsheid. Iemand tips?
Bleh. Als je zelf een mogelijke oorzaak aan zou moeten wijzen, wat zou dit dan kunnen zijn?![]()
Mijn rondje van vanmorgen: De eerste 7 KM ging perfect, lekker ritme, voeten liepen bijna vanzelf.
Dan kom je op een stuk langs het water, erg donker en daar had iemand een stuk touw gespannen tussen 2 bomen laag over het pad. Daar blijf ik natuurlijk achter hangen.
Nu kan ik niet eens steunen op mijn linkerbeen en bij elke stap die je zet voel je de pijn door je lijf gaan![]()
Morgen dus eerst langs de huisarts."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
NEE! Dat bedénk je toch niet? Wat onwijs balenquote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef _MvN_ het volgende:
Mijn rondje van vanmorgen: De eerste 7 KM ging perfect, lekker ritme, voeten liepen bijna vanzelf.
Dan kom je op een stuk langs het water, erg donker en daar had iemand een stuk touw gespannen tussen 2 bomen laag over het pad. Daar blijf ik natuurlijk achter hangen.
Nu kan ik niet eens steunen op mijn linkerbeen en bij elke stap die je zet voel je de pijn door je lijf gaan![]()
Morgen dus eerst langs de huisarts.![]()
![]()
Tja, toch een beetje overbelasting, vrees ik.quote:Op maandag 11 november 2013 14:55 schreef Quoi het volgende:
[..]
* Quoi voelt zich een beetje aangesproken en laat zich van de on-topic-kant zien
Bleh. Als je zelf een mogelijke oorzaak aan zou moeten wijzen, wat zou dit dan kunnen zijn?
En misschien iets te weinig op mijn looptechniek gelet, waardoor ik teveel op mijn hakken landde. Als ik daar namelijk wel op let, land ik op mijn middenvoet.
Oftewel: Zorgen dat ik mijn afstanden niet teveel vergroot (doe ik nog wel eens...) en voorlopig meer op techniek letten dan op snelheid?![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef _MvN_ het volgende:
Morgen dus eerst langs de huisarts.
Wat een kutgeintjes zijn dat zegSterkte!
Heb je dit gerapporteerd bij de politie? Zou er sowieso even melding van maken... mongeaulen.quote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef _MvN_ het volgende:
Morgen dus eerst langs de huisarts.Ja doei.![]()
slacker_nl, zou je mij bij de volgende loopjes willen toevoegen?
Bedankt alvast!!
2 februari 2014 - midwintermarathon (Apeldoorn)
• Arquero - 27,5 km (asselronde)
• Semtex - 27.5KM (asselronde)
• Streamnl - 27,5 km (asselronde)
• Swetsenegger - 27,5 km (asselronde)
• Jero_nimo - Marathon
• GlenHighland - 27,5km (asselronde)
30 maart 2014 - Circuitloop Zandvoort
• AtseBenjamin - 12km
• De_Kluizenaar - 5km
• GlenHighland - 12km![]()
Geen enkele fysio die zó'n specifieke analyse kan loslaten op jouw lopen. Ik denk dus dat je eigen antwoord de juiste isquote:Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Tja, toch een beetje overbelasting, vrees ik.
En misschien iets te weinig op mijn looptechniek gelet, waardoor ik teveel op mijn hakken landde. Als ik daar namelijk wel op let, land ik op mijn middenvoet.
Oftewel: Zorgen dat ik mijn afstanden niet teveel vergroot (doe ik nog wel eens...) en voorlopig meer op techniek letten dan op snelheid?Klinkt iig plausibel.
![]()
Ik heb er idd een melding van gemaakt bij zowel de politie als de gemeente. Mocht het vaker voorkomen kunnen ze in elk geval een 'dossier' opbouwen.
Zoiets bedenk je toch niet? Wat voor fucked up leven moet je hebben om zoiets te doen?
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Thanks.quote:Op maandag 11 november 2013 15:03 schreef Quoi het volgende:
[..]
Geen enkele fysio die zó'n specifieke analyse kan loslaten op jouw lopen. Ik denk dus dat je eigen antwoord de juiste isKlinkt iig plausibel.
Typisch gevalletje 'naar de bekende weg vragen' dus...![]()
![]()
Mooi zo... Bah. Hoop dat je snel herstelt!quote:Op maandag 11 november 2013 15:04 schreef _MvN_ het volgende:
Ik heb er idd een melding van gemaakt bij zowel de politie als de gemeente. Mocht het vaker voorkomen kunnen ze in elk geval een 'dossier' opbouwen.
Zoiets bedenk je toch niet? Wat voor fucked up leven moet je hebben om zoiets te doen?Ja doei.![]()
Dit!!quote:Op maandag 11 november 2013 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mooi zo... Bah. Hoop dat je snel herstelt!
Ik heb het weleens bijna gehad over een hondenriem in het donker, maar hier is het gewoon met boze opzet. Idioten![]()
![]()
He bah, mvn! Goed dat je het gemeld hebt!
Hopelijk valt de schade mee...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nee joh, valt mee. Soms zie je het zelf gewoon even niet. Ik had die bekende weg niet voor je kunnen bedenken iig. Succes!quote:Op maandag 11 november 2013 15:05 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Thanks.
Typisch gevalletje 'naar de bekende weg vragen' dus...![]()
Het geeft wel aan hoeveel ik hier geleerd heb over trainingsintensiteit, looptechniek, blessures, etc.quote:Op maandag 11 november 2013 15:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nee joh, valt mee. Soms zie je het zelf gewoon even niet. Ik had die bekende weg niet voor je kunnen bedenken iig. Succes!
Daar kan geen hardloopboek tegenop![]()
![]()
Gisteren ondanks een kater naar 41:43 gesneld bij de olympisch stadionloop (10km). Ben nu echt benieuwd hoe het me bij de zevenheuvelen vergaat!![]()
Resultaten van gisteren zijn binnen. 174e geworden van de 175.![]()
Wat een competitief veld bij de cross country league hier. Zelfs degene van onze club die bij vele lokale loopjes ergens vooraan mee loopt, was nu maar 52e geworden.![]()
Maar dankzij de inspanning in het laatste stuk om een clubgenoot bij te halen heb ik m'n niet-laatste-worden-in-een-race streak toch nog weer iets kunnen uitrekken (een slechte dag bij hem was blijkbaar precies 10 seconden langzamer dan een goede dag bij mij). Maar er zijn nog twee races in deze league, dus nog kansen genoeg om dat te laten gebeuren...
Maar nu eerst de 7^^. Daar laatste worden is toch wel zo ongeveer onmogelijk.Heb er zin in!
_MvN_: Dat meen je niet! Wat een lelijke streek, hoop dat er niks ernstigs is met je linkerbeen en je snel hersteld!
thettes: Mooie tijd hoor 41:13! Die 7^^ komen helemaal goed.
Wolve000: Bij de 7^^ zal die streak denk ik wel voortduren in ieder geval![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 15:04 schreef _MvN_ het volgende:
Zoiets bedenk je toch niet? Wat voor fucked up leven moet je hebben om zoiets te doen?![]()
Dan ben je echt niet helemaal lekker in je hoofd nee. Gewoon geen woorden voor.. succes met je herstel in ieder geval...
![]()
Hoe hard mag je dan nog lopen om net niet laatste worden?quote:Op maandag 11 november 2013 15:31 schreef Wolve000 het volgende:
Resultaten van gisteren zijn binnen. 174e geworden van de 175.![]()
Wat een competitief veld bij de cross country league hier. Zelfs degene van onze club die bij vele lokale loopjes ergens vooraan mee loopt, was nu maar 52e geworden.![]()
Maar dankzij de inspanning in het laatste stuk om een clubgenoot bij te halen heb ik m'n niet-laatste-worden-in-een-race streak toch nog weer iets kunnen uitrekken (een slechte dag bij hem was blijkbaar precies 10 seconden langzamer dan een goede dag bij mij). Maar er zijn nog twee races in deze league, dus nog kansen genoeg om dat te laten gebeuren...
Maar nu eerst de 7^^. Daar laatste worden is toch wel zo ongeveer onmogelijk.Heb er zin in!
![]()
2:22:41 netto was vorig jaar de laatste. Als je dus als laatste start mag je dat lopen. Als je voorin start mag je er gerust 3 uur over doenquote:Op maandag 11 november 2013 16:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe hard mag je dan nog lopen om net niet laatste worden?.
![]()
Is inderdaad lastig aanwijzen wie de laatste is als er een uur verschil zit tussen wanneer de eersten over de start gaan en de laatsten.quote:Op maandag 11 november 2013 16:03 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
2:22:41 netto was vorig jaar de laatste. Als je dus als laatste start mag je dat lopen. Als je voorin start mag je er gerust 3 uur over doen.
quote:Op maandag 11 november 2013 15:02 schreef GlenHighland het volgende:
• AtseBenjamin - 12km
• De_Kluizenaar - 5km
• GlenHighland - 12kmDit jaar herken ik je vast wel
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Even snel gekeken is de laatste bruto-tijd ongeveer 3.20. De laatste start ongeveer 1 uur en 10 minuten later dan de eerste, dus als je 2.10 loopt en als laatste start zou je het nog net moeten redden ongeveer.quote:Op maandag 11 november 2013 16:05 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is inderdaad lastig aanwijzen wie de laatste is als er een uur verschil zit tussen wanneer de eersten over de start gaan en de laatsten.![]()
![]()
Vriendin mag van de fysio helaas de 7^^ niet lopen
Dat betekent dat ik wellicht een startbewijs over heb voor de 15km, even onder voorbehoud dat ze die niet al aan een ander vergeven heeft. Ingeschreven tijd is 1:30. PM/DM staat open.![]()
We gaan meetenquote:Op maandag 11 november 2013 16:08 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]Dit jaar herken ik je vast wel
![]()
![]()
Wat is dat dan voor kuststreek? Voelt het al wat beter nu, of nog geen verbetering?quote:Op maandag 11 november 2013 14:57 schreef _MvN_ het volgende:
Morgen dus eerst langs de huisarts.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 15:02 schreef GlenHighland het volgende:
Bedankt alvast!!
2 februari 2014 - midwintermarathon (Apeldoorn)
• Arquero - 27,5 km (asselronde)
• Semtex - 27.5KM (asselronde)
• Streamnl - 27,5 km (asselronde)
• Swetsenegger - 27,5 km (asselronde)
• Jero_nimo - Marathon
• GlenHighland - 27,5km (asselronde)
• AtseBenjamin - 12km
• De_Kluizenaar - 5km
• GlenHighland - 12km![]()
![]()
![]()
Ik kom er met mn hoofd ook niet bij neequote:Op maandag 11 november 2013 16:26 schreef Arquero het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor kuststreek? Voelt het al wat beter nu, of nog geen verbetering?![]()
Helaas geen verbetering. Probeer er zo min mogelijk op te lopen. Morgen naar de huisarts.
Ik hoop echt dat het meevalt. Maar ik vrees het ergste.
De 7^^ heb ik in elk geval al doorgestreept."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Wat een kutzooiquote:Op maandag 11 november 2013 16:31 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Ik kom er met mn hoofd ook niet bij nee![]()
Helaas geen verbetering. Probeer er zo min mogelijk op te lopen. Morgen naar de huisarts.
De 7^^ heb ik in elk geval al doorgestreept.
Wat een smerige kutactie! Sterkte!quote:Op maandag 11 november 2013 16:31 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
De 7^^ heb ik in elk geval al doorgestreept.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Vandaag mijn cascadia's aangedaan voor de maiden voyage. 10.4km in 1 uur 4.
Schoenen lopen goed! Beetje last onder mijn rechter middelteen omdat het wat schuurde maar dat is hopelijk de nieuwigheid.
Zelf liep ik ook erg lekker en ik heb geen last meer van de kuiten. Vorige week 2 dagen zelf een beetje gemasseerd en ik denk dat het heeft geholpen. Nu geen alcohol meer, veel water en dan gas erbij zondag! Ik mik voorzichtig op 1:30 maar ergens tussen 1:20 en 1:25 lijkt me (afhankelijk van de drukte) wel een mooie uitslag.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dank u vriendelijkquote:Fijne sloffen. Al was het een aantal keer nog glijden in de modder.
Moet niet TE los gaan gelijk
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Thanks!quote:Op maandag 11 november 2013 15:33 schreef Tieske89 het volgende:
thettes: Mooie tijd hoor 41:13! Die 7^^ komen helemaal goed.
Misschien ter motivatie, ik ben per 1 oktober serieus gaan trainen. Deed eerst altijd zo'n 40 tot 65km per maand. Dat heb ik omhooggegooid naar 140 vorige maand, en deze maand zit ik ook alweer op 60. En meteen is een (positieve) trendbreuk zichtbaar in de snelheid die ik in wedstrijden haal:
Het was echt een verademing in die wedstrijd zondag, ik liep gewoon 10 a 15 seconden per kilometer harder dan ik dacht te voelen. Benieuwd hoeveel rek er nog in zit!
Dus doorzetten allen![]()
![]()
In 1 maand ineens een verdubbeling van je maandtotaal? Of heb je dat de laatste maanden opgeschroeft?quote:Op maandag 11 november 2013 17:56 schreef thettes het volgende:
[..]
Thanks!
Misschien ter motivatie, ik ben per 1 oktober serieus gaan trainen. Deed eerst altijd zo'n 40 tot 65km per maand. Dat heb ik omhooggegooid naar 140 vorige maand, en deze maand zit ik ook alweer op 60. En meteen is een (positieve) trendbreuk zichtbaar in de snelheid die ik in wedstrijden haal:
[ afbeelding ]
Het was echt een verademing in die wedstrijd zondag, ik liep gewoon 10 a 15 seconden per kilometer harder dan ik dacht te voelen. Benieuwd hoeveel rek er nog in zit!
Dus doorzetten allenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Voor in de OPEn wie deden er nou ook alweer nog meer mee? Frsh, Daywalk3r? Of DW was te laat? Ik weet het allemaal niet meer
1
2
3
4
5
6[b]8 maart 2014 - [url=http://sallandtrail.nl/]Sallandtrail (Nijverdal)[/url] [/b]
[*] motorbloempje - 25km
[*] streamnl - 25km
[*] Wolve000 - 25km
[*] Jero_nimo - 25km.. Tarahumara was ook te laat?
![]()
Ik heb het wel eerder geprobeerd, om de intensiteit te verhogen, maar toen stuitte ik telkens op blessures. Nu heb ik waarschijnlijk stom geluk dat het wel goed gaat. Opbouwen is natuurlijk aan te raden.quote:Op maandag 11 november 2013 18:06 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In 1 maand ineens een verdubbeling van je maandtotaal? Of heb je dat de laatste maanden opgeschroeft?
Ondertussen (na die maand hard trainen) merk ik ook dat ik gemakkelijk twee dagen achter elkaar kan lopen en veel sneller herstel. Helemaal in het begin van mn loopcarriere kon ik ook fysiek niet veel meer dan die ene keer per week aan. Nu kan ik soms vier dagen achter elkaar.
Maar nogmaals, opbouwen is eigenlijk wel de sleutel natuurlijk. Maar dat werkt wel, je wordt echt merkbaar sneller.![]()
Hadden we ons nog niet laten neerzetten in de lijst?quote:Op maandag 11 november 2013 18:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor in de OP
[ code verwijderd ]
En wie deden er nou ook alweer nog meer mee? Frsh, Daywalk3r? Of DW was te laat? Ik weet het allemaal niet meer..
![]()
Nee, kwam ik net achter, denk doe maar evenquote:Op maandag 11 november 2013 18:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Hadden we ons nog niet laten neerzetten in de lijst?![]()
.
![]()
Wat balen MvN! Ik snap echt niet wat voor mensen zoiets doen, ik begrijp dat het ook een beetje in de middle of nowhere was, en in het donker, dus geen kleine kindjes. Ben zelf 1x tegen een echt dun draadje aangefietst, dat knapte direct, ik schrok er niet eens van, en waren wel jonge kindjes die daar aan het spelen waren. Maar dit is geen kattekwaad meer.
En wat gek dat ze er op zich zo weinig aan doen, 'een dosier opbouwen', deze ene keer doen ze dus op zich niks mee. Nou snap ik ook wel dat het moeilijk is de dader(s) te vinden, maar ja, dat is het bij een inbraak, diefstal, enzovoort ook, en je hebt er toch een flinke verwonding bij opgelopen als ik dat zo hoor. Beterschap!
Guppy ook nog sterkte, zet 'm op morgen bij de sollicitatie!![]()
aan de binnenkant of aan de onderkant? ik heb na een lange duurloop wel eens een gevoelige plek onder mijn hiel maar dat voelt maar aan als een blauwe plek onder mijn hiel van het landen eropquote:Op maandag 11 november 2013 14:46 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Sorry![]()
On-topic dan maar
Wat is wijsheid. Iemand tips?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 11 november 2013 18:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor in de OP
[ code verwijderd ]
En wie deden er nou ook alweer nog meer mee? Frsh, Daywalk3r? Of DW was te laat? Ik weet het allemaal niet meer.. Tarahumara was ook te laat?
Ja helaas.
Denk dat ik ga vrijwiligen. Of foto's schieten. Moet ik nog even zien.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 16:31 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
De 7^^ heb ik in elk geval al doorgestreept.Wat een idioten lopen er toch rond
![]()
![]()
Of allebei!quote:Op maandag 11 november 2013 18:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]Ja helaas.
Denk dat ik ga vrijwiligen. Of foto's schieten. Moet ik nog even zien.Ja doei.![]()
Dat kan wellicht ook ja.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ga voor een tijd van minder dan 1:25 bij de 7HL. Zou in principe moeten lukken.
Ik zag trouwens dat ik twee keer moet overstappen richting Nijmegen, 1x op Gouda, 1x op Utrecht. Vroeger gingen er nog weleens rechtstreekse treinen naar Nijmegen.![]()
Een beetje aan de binnenkant, wel zo'n beetje de plek die door de literatuur wordt aangewezen als de hielspoorplek.quote:Op maandag 11 november 2013 18:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
aan de binnenkant of aan de onderkant? ik heb na een lange duurloop wel eens een gevoelige plek onder mijn hiel maar dat voelt maar aan als een blauwe plek onder mijn hiel van het landen erop
Maar het is dus nog niet ernstig, dus ik heb nog alle kans om even rustig aan te doen![]()
![]()
Is al een hele tijd niet meer... Tegenwoordig is het Nijmegen-Schiphol of Nijmegen-Den Helder. Allemaal richting Amsterdam dus.quote:Op maandag 11 november 2013 18:30 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik ga voor een tijd van minder dan 1:25 bij de 7HL. Zou in principe moeten lukken.
Ik zag trouwens dat ik twee keer moet overstappen richting Nijmegen, 1x op Gouda, 1x op Utrecht. Vroeger gingen er nog weleens rechtstreekse treinen naar Nijmegen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
jezus wat een kutstreek! beterschap. hoop dat het mee gaat vallen voor je.quote:Op maandag 11 november 2013 15:04 schreef _MvN_ het volgende:
Zoiets bedenk je toch niet? Wat voor fucked up leven moet je hebben om zoiets te doen?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
I see what you did there.quote:Op maandag 11 november 2013 19:13 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
jezus wat een kutstreek! beterschap. hoop dat het mee gaat vallen voor je.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vaag, valt mij nu pas op. Ik dacht eerst dat het kwam omdat de HR verschoof ofzo maar nu blijkt mijn hart na 500 a 1 km warm lopen mijn hartslag met 30 of meer slagen weer te dalen... om vervolgens weer rustig te gaan klimmen´.
Is dat die anore.. anoe.. anerobe drempel kicking in of gaat mijn hart vanzelf in low gear
http://www.endomondo.com/workouts/267972308/6503018
http://www.endomondo.com/workouts/267055545/6503018
http://www.endomondo.com/workouts/264793520/6503018Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik wou er geen opmerking over maken...quote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik denk dat het misschien ligt aan je hartslagmeter, mijn Garmin doet geregeld het omgekeerde:quote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Vaag, valt mij nu pas op. Ik dacht eerst dat het kwam omdat de HR verschoof ofzo maar nu blijkt mijn hart na 500 a 1 km warm lopen mijn hartslag met 30 of meer slagen weer te dalen... om vervolgens weer rustig te gaan klimmen´.
Is dat die anore.. anoe.. anerobe drempel kicking in of gaat mijn hart vanzelf in low gear
http://www.endomondo.com/workouts/264793520/6503018
http://www.endomondo.com/workouts/265690602/2924303
Bij deze is mijn hartslag aan het begin van de intervaltraining hoger dan bij de laatste interval... terwijl ik zelf geen verschil voel...
Of voel je zelf wel verschil?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hopelijk valt het mee MvN, wat een rotstreek zeg.![]()
Zat vanmiddag beetje krap in de tijd ivm college voor de afstand die ik wilde gaan lopen. Hoor en zag dat het morgen regenachtig weer is. Hopen dat het nog meevalt en dat ik 's ochtends lekker rondje kan lopen.![]()
Ik zie bij jou ongeveer hetzelfde gebeuren maar dan over een langere periode.. eerst vlot omhoog en daarna zakt het terug om vervolgens wat langere tijd lager te blijven waar bij mij eerder de hartslag terug omhoog gaat en langzaam blijft stijgen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien ligt aan je hartslagmeter, mijn Garmin doet geregeld het omgekeerde:
http://www.endomondo.com/workouts/265690602/2924303
Bij deze is mijn hartslag aan het begin van de intervaltraining hoger dan bij de laatste interval... terwijl ik zelf geen verschil voel...
Of voel je zelf wel verschil?
Nee voel er niks van, misschien het eerste moment dat ik mij begin af te vragen of ik niet te warm gekleed ben.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Overigens! Vorig jaar rond deze tijd liep ik in tshirt en korte broek(en werd flink verkouden) en later in hoody wat dan wel lekker warm was.
Maar nu in lange tight, lange mouwen loopshirt en daarover nog een tshirt en wat liep dat lekker luchtig en tegelijk comfie zeg
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
zoals het er nu uit ziet ga ik de Southland Marathon niet lopen komende zondag..... nog even afwachten maar ik denk dat "rust" verstandiger is op dit moment'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
anaerobe drempel bedoel jequote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/264793520/6503018. Maar nee, dit is waarschijnlijk gewoon een 'bug' in je HRM of software. Maak je je HRM wel eens vochtig voordat je hem omdoet? Het kan zijn dat hij daarom ineens andere waardes geeft, maar wel raar dat hij eerst wel de goede waardes geeft. Maar je hartslag kan met dezelfde belasting nooit ineens van 130 naar 75 gaan en weer omhoog even later.
quote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
zoals het er nu uit ziet ga ik de Southland Marathon niet lopen komende zondag..... nog even afwachten maar ik denk dat "rust" verstandiger is op dit momentToch nog teveel last van moeheid? Of ook nog wat pijntjes? Al zal het wel verstandig zijn is het natuurlijk wel jammer. Maar de Kepler komt zeker helemaal goed met alle training die je al gehad hebt! Na een gegeven moment is het toch meer mentaal en dat zit zeker goed als ik je zo een beetje 'ken'!
![]()
![]()
geen pijntjes, juist helemaal niet maar het lichaam voelt gewoon leeg, de wil is er wel maar geen energie dus om het risico te vermijden om overtrained te raken (voor zover dat al niet een beetje het geval is) is het beter om het deze week rustig aan te doen en zondag gewoon lekker zelf een rondje te lopenquote:Op maandag 11 november 2013 20:36 schreef Jero_nimo het volgende:
Toch nog teveel last van moeheid? Of ook nog wat pijntjes? Al zal het wel verstandig zijn is het natuurlijk wel jammer. Maar de Kepler komt zeker helemaal goed met alle training die je al gehad hebt! Na een gegeven moment is het toch meer mentaal en dat zit zeker goed als ik je zo een beetje 'ken'!
je hebt de basis inderdaad allang. rust is ook training zegt mijn pa altijd.quote:Op maandag 11 november 2013 20:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
zoals het er nu uit ziet ga ik de Southland Marathon niet lopen komende zondag..... nog even afwachten maar ik denk dat "rust" verstandiger is op dit momenthome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Bij mij ligt het aan mijn hartslagmeter, ik vergeet die altijd nat te maken, mijn workout van net heeft weer precies hetzelfde. Pas na 7 minuten gaan de rare piekjes uit mijn hartslaggrafiek op Garmin connect: http://connect.garmin.com/activity/403082188quote:Op maandag 11 november 2013 20:23 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik zie bij jou ongeveer hetzelfde gebeuren maar dan over een langere periode.. eerst vlot omhoog en daarna zakt het terug om vervolgens wat langere tijd lager te blijven waar bij mij eerder de hartslag terug omhoog gaat en langzaam blijft stijgen.
Nee voel er niks van, misschien het eerste moment dat ik mij begin af te vragen of ik niet te warm gekleed ben.
Wel pittig loopje, als laatste voorbereiding op zondag, 2 keer een mijl op wedstrijdtempo gelopen met een halve mijl rust. Voelde de pittige LDL van zaterdag nog wel in de benen zitten... Verder deze week een te druk programma hier thuis om nog te kunnen lopen, dus deze week verplicht 'taperen' en dan zondag vlammen
en nog voor de endomondo liefhebbers mijn linkje: http://www.endomondo.com/workouts/268002236/2924303<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Goed eten, vitamines enzo. Dan kan je mooi bijladen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De verstandige keuze hoeft niet altijd de leuke keuze te zijn. Gezien je leegheid is het denk ik wel zo verstandig. Want de Southland Marathon is niet waar je zo naartoe hebt geleefd, dat is toch wel de Kepler. Dus dan moet je je daar op richten (althans, dat zal wel van je zelf moeten) en als de SM daar niet in blijkt te passen moet die maar wijken.quote:Op maandag 11 november 2013 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen pijntjes, juist helemaal niet maar het lichaam voelt gewoon leeg, de wil is er wel maar geen energie dus om het risico te vermijden om overtrained te raken (voor zover dat al niet een beetje het geval is) is het beter om het deze week rustig aan te doen en zondag gewoon lekker zelf een rondje te lopenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dat zit al in mijn standaard eetpatroonquote:Op maandag 11 november 2013 21:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Goed eten, vitamines enzo. Dan kan je mooi bijladen.De focus zal vooral liggen op het op tijd slapen denk ik, al zal dat vrijdag met een housewarmingparty wat lastig worden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
k doelde eigenlijk op het energieloze van RD. Jij gaat gewoon vlammen zondag.quote:Op maandag 11 november 2013 21:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zit al in mijn standaard eetpatroonDe focus zal vooral liggen op het op tijd slapen denk ik, al zal dat vrijdag met een housewarmingparty wat lastig worden
Een slechte generale is een goede première, naar het schijnt. Nu maar hopen dat dit de generale was, en de 7^^ de première. Armoedeloopje, blaarpijntjes, etc. Was wel gezellig, dat wel! Dus wel blij dat ik gegaan ben. Wel op een gegeven moment samen met nog iemand wat eerder afgehaakt, in een rechte lijn terug naar de club in plaats van nog 'n rondje. 7.3km gelopen uiteindelijk. Niet je-van-het, maar ach, hè? En het was warm! Liep ik daar, met m'n lange tight, thermoshirt, jasje, muts en handschoenen
Ja doei.![]()
Oh dan ga ik morgen even mijn schoenen verkeerd om aan doen en een rondje lopen.
Hebben jullie nog tips hoe je je maximale hartslag kan vaststellen? Gewoon een minuut lang voluit gaan, zeggen ze, maar ik ben na een halve minuut altijd helemaal klaar met sprinten.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox![]()
Minuut voluit gaan kom je niet op je maximale hartslag. Eerder door tijdens een lange intervaltraining steeds een stukje harder te gaan. De echte testen voor maximale hartslag bouwen ook op en duren zo'n 10-20 minuten..quote:Op maandag 11 november 2013 22:04 schreef Svyatagor het volgende:
Hebben jullie nog tips hoe je je maximale hartslag kan vaststellen? Gewoon een minuut lang voluit gaan, zeggen ze, maar ik ben na een halve minuut altijd helemaal klaar met sprinten.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Aan het einde van een duurloop de hoogste, steilste heuvel opzoeken en die vol gas op knallen
Na je ldl een heuvel op sprintenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Anaerobe drempel ligt bij de meeste mensen wel een stuk hoger, dit zijn allemaal trainingen op redelijk lage hartslag volgens mij?quote:Op maandag 11 november 2013 19:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://www.endomondo.com/workouts/264793520/6503018
Maar het is redelijk normaal dat je hartslag de eerste 10-15 minuten wat gekke dingen doet, en dan pas stabiliseert. En dat hij dan aan het einde weer wat klimt is omdat je moe wordt/vocht nodig hebt..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
even bij de apotheek geweest (die ook een clubgenoot van me is en mede-Keplerloper) om te kijken wat er aan de situatie te doen is (ook omdat mijn maag ietswat van streek is) en we kwamen uit bij berocca om het lichaam weer wat op gang te helpen.quote:Op maandag 11 november 2013 21:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
k doelde eigenlijk op het energieloze van RD. Jij gaat gewoon vlammen zondag.
En de hoeveelheid magnesium iets terug brengen om de stoelgang weer helemaal normaal te krijgen.
[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-11-2013 23:12:51 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jeetje, wat ontzettend kut zeg. Wat een vervelende rotstreek (heel netjes uitgedrukt). Je zou degene die dat draad daar heeft gespannen eens lekker met datzelfde draad onder handen moeten mogen nemen, viezerikkenquote:Op maandag 11 november 2013 16:31 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
De 7^^ heb ik in elk geval al doorgestreept.![]()
![]()
Lief dagboek,
Zojuist eindelijk aangekondigd dat mijn bestuursfunctie bij hardloopclub na een jaar finito gaat zijnVoelt erg lekker! Last van mijn schouders. Waren iets te veel ballen om hoog te houden. Dat een ander dat kan, prima, maar ik niet.
En....ik heb zo'n zin in de 7 heuvelen!Kwam net nog even ter sprake en volgens medelopers "mag" ik vrijdagavond niet met de duurloopgroep mee, want zondag 7HL. Ook niet als ik de 7HL op trainingstempo ga lopen
![]()
![]()
Is dat sowieso je plan dan? 7hl op trainingstempo? En zoja, waarom?quote:Op maandag 11 november 2013 23:11 schreef Quoi het volgende:
Lief dagboek,
Zojuist eindelijk aangekondigd dat mijn bestuursfunctie bij hardloopclub na een jaar finito gaat zijnVoelt erg lekker! Last van mijn schouders. Waren iets te veel ballen om hoog te houden. Dat een ander dat kan, prima, maar ik niet.
En....ik heb zo'n zin in de 7 heuvelen!Kwam net nog even ter sprake en volgens medelopers "mag" ik vrijdagavond niet met de duurloopgroep mee, want zondag 7HL. Ook niet als ik de 7HL op trainingstempo ga lopen
En fijn dat die last van je af is. Kunnen ze vast wel weer oplossen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Yeps. Is eigenlijk een soort snellere duurloop in aanloop naar HM. Staat ook als zodanig in het trainingsschema.quote:Op maandag 11 november 2013 23:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Is dat sowieso je plan dan? 7hl op trainingstempo? En zoja, waarom?
En fijn dat die last van je af is. Kunnen ze vast wel weer oplossen.
En waarom? Omdat ik eigenlijk had verwacht getrainder aan de start te verschijnen. Dat is niet het geval, dus dan kan ik 'm beter in het kader van de HM training als deel van de training zien. Zoiets![]()
![]()
Ah ok. Duidelijkquote:Op maandag 11 november 2013 23:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yeps. Is eigenlijk een soort snellere duurloop in aanloop naar HM. Staat ook als zodanig in het trainingsschema.
En waarom? Omdat ik eigenlijk had verwacht getrainder aan de start te verschijnen. Dat is niet het geval, dus dan kan ik 'm beter in het kader van de HM training als deel van de training zien. Zoiets
Wanneer is je HM ook alweer?quote:Op maandag 11 november 2013 23:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
Yeps. Is eigenlijk een soort snellere duurloop in aanloop naar HM. Staat ook als zodanig in het trainingsschema.
En waarom? Omdat ik eigenlijk had verwacht getrainder aan de start te verschijnen. Dat is niet het geval, dus dan kan ik 'm beter in het kader van de HM training als deel van de training zien. ZoietsIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ooohhh.. dan kun je best een beetje doorhobbelenquote:Of op HM tempo oefenen, weet je al hoe hard je dan wilt lopen?
Geen enkel idee daarover! Uitlopenquote:Op maandag 11 november 2013 23:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ooohhh.. dan kun je best een beetje doorhobbelenOf op HM tempo oefenen, weet je al hoe hard je dan wilt lopen?
![]()
![]()
Dat sowieso! Krijg je vast ook wel een beter idee over als de trainingen specifieker worden..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat denk ik iddquote:Op maandag 11 november 2013 23:55 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat sowieso! Krijg je vast ook wel een beter idee over als de trainingen specifieker worden..![]()
![]()
Dan kun je toch wel gassen zondag, of heb je daarvoor iets anders voor gepland?quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
*boks* !quote:Op maandag 11 november 2013 23:28 schreef Quoi het volgende:
[..]
En waarom? Omdat ik eigenlijk had verwacht getrainder aan de start te verschijnen. Dat is niet het geval, dus dan kan ik 'm beter in het kader van de HM training als deel van de training zien. ZoietsJa doei.![]()
De training is hier ook wel wat inconsistent geweest nu we weer regelmatig zijn gaan klussen. Maar gelukkig had ik mijn doel al niet al te hoog gesteld. Basisdoel is de tijd van Mo van 5 jaar geleden (1:40 en een beetje, maar dat is ondertussen al bijna LDL trainingssnelheid). Met een beetje inzet en als het lekker gaat moet 1:35 haalbaar zijn ondertussen. En als echt alles op z'n plek valt.... dan blijf ik nog wel aan deze kant van de 1:30, want ik ga toch echt geen 5 volle minuten onder een al vrij vlotte tijd zitten (vlot voor mij dan).
Wie gaat mij pacen?
Misschien wil Slow Farah wel mee!quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:18 schreef Wolve000 het volgende:
De training is hier ook wel wat inconsistent geweest nu we weer regelmatig zijn gaan klussen. Maar gelukkig had ik mijn doel al niet al te hoog gesteld. Basisdoel is de tijd van Mo van 5 jaar geleden (1:40 en een beetje, maar dat is ondertussen al bijna LDL trainingssnelheid). Met een beetje inzet en als het lekker gaat moet 1:35 haalbaar zijn ondertussen. En als echt alles op z'n plek valt.... dan blijf ik nog wel aan deze kant van de 1:30, want ik ga toch echt geen 5 volle minuten onder een al vrij vlotte tijd zitten (vlot voor mij dan).
Wie gaat mij pacen?
Ja doei.![]()
dan zou ik lekker volle bak gaan. Als je 'm enigszins vlak kunt lopen weet je ook meteen wat een goede richttijd voor die HM is; hetzelfde tempo. Die 6km extra kun je er wel goed bij trainen, heb je nog voldoende tijd voor (denk ik)quote:![]()
Sterker nog, het tempo wat je nu voluit loopt op 15km is waarschijnlijk langzamer dan het tempo waar je over 4 maanden je HM op looptquote:Op dinsdag 12 november 2013 00:35 schreef Stefanovic83 het volgende:
[..]
dan zou ik lekker volle bak gaan. Als je 'm enigszins vlak kunt lopen weet je ook meteen wat een goede richttijd voor die HM is; hetzelfde tempo. Die 6km extra kun je er wel goed bij trainen, heb je nog voldoende tijd voor (denk ik)
Gewoon lekker gas erop dan, als je tenminste nu helemaal fit bent. Hoeft natuurlijk niet maximaal, maar sneller dan trainingstempo kan dan makkelijk. Tijd genoeg om te herstellen en kijken waartoe je in staat bent. Misschien kun je dan heel stiekem ook een tijd voor HM in gedachte nemen.quote:
Ik zou het wel weten![]()
![]()
weet niet of dit al eerder gepost is maar speciaal voor de number crunchers.....
http://running.competitor(...)by-the-numbers_88658'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Relatief gezien veel NLers bij de NY marathon voor zo'n klein landje. Wel leukquote:Op dinsdag 12 november 2013 05:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
weet niet of dit al eerder gepost is maar speciaal voor de number crunchers.....
http://running.competitor(...)by-the-numbers_88658.
![]()
Klopt, lage HR loopjes.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Anaerobe drempel ligt bij de meeste mensen wel een stuk hoger, dit zijn allemaal trainingen op redelijk lage hartslag volgens mij?
Maar het is redelijk normaal dat je hartslag de eerste 10-15 minuten wat gekke dingen doet, en dan pas stabiliseert. En dat hij dan aan het einde weer wat klimt is omdat je moe wordt/vocht nodig hebt..
Ik maak de meter ook wel vochtig.. druppeltje water moet toch voldoende wezen.
Het zal wel normaal wezen
Thanks voor het meedenken folks, maar volle bak gaan op een 15k klinkt nu als een keuze en zo getraind ben ik dus nog niet. Het wordt dus zondag - heel realistisch - een vlakke 'hobbel'
![]()
![]()
Op welk tempo ga je lopen?quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:11 schreef Quoi het volgende:
Thanks voor het meedenken folks, maar volle bak gaan op een 15k klinkt nu als een keuze en zo getraind ben ik dus nog niet. Het wordt dus zondag - heel realistisch - een vlakke 'hobbel'
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gewoon lekker lol maken en om je heen kijkenquote:Op dinsdag 12 november 2013 07:11 schreef Quoi het volgende:
Precies! Het is mooi daar!quote:Op dinsdag 12 november 2013 07:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Gewoon lekker lol maken en om je heen kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: