SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 11-11-2013 20:00:50 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Schaamteloze repost!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Klopt, ik zag ze voor 269,-quote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef YUR het volgende:
Die jasjes uit t vorige topic zijn volgens mij 200+ euro
Dan heb je wel wind- en regenwerendjack én reflecterend jack in 1
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Mooie TT. Ik ben een beetje heuvelmoe. Ik weet het, je word er sterker van, en met hardlopen vind ik het ook niet zo erg, maar alles kost zoveel meer moeite!
Ik ging vanochtend meedoen aan de marathontrainingsgroep van mijn hardloopclub. Dat is 8 km fietsen, in Nederland draai ik mijn hand daar niet voor om, maar hier met alle heuvels (en bepakking, want ik blijf de rest van de dag in de bieb met laptop en boeken) is het toch al ruim 30 minuten fietsen op hartslag 160.
Daarna dus de LDL, ging op zich lekker maar ook hier is het wel lastig met de heuvels. In principe liep ik steeds rond de hartslag 160-164 maar als er dan een flinke heuvel komt dan kun je wel je tempo aanpassen, maar uiteindelijk gaat hij toch mee omhoog naar boven de 180, en bij mij duurt het dan ook even voor hij weer gezakt is. Ik heb ook een beetje bilspierpijn van het bergoplopen, maar volgens mij is dat wel een goed teken want ik heb donderdag geleerd dat je moet afzetten met je bilspieren
Nouja op zich wel lekker gelopen met 16,4 km in 6.00, alleen zou nu wel toe zijn aan een middagdutje, maar dat kan niet want moet morgen presenteren hier voor alle slimme en beroemde professoren.. aah
Linkje; http://www.endomondo.com/workouts/267552804/11367364Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Maar hij zit wel super lekkerquote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef YUR het volgende:
Die jasjes uit t vorige topic zijn volgens mij 200+ euro.
![]()
Het mooie aan zo'n LDL dag is wel dat je alles kunt eten waar je zin in hebt en nog steeds niet zoveel eet als je verbrandMuffin voor lunch!!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
http://www.parisrunningtour.com/
Voor wie er op vakantie naar parijs gaat! 2x zo snel sightseeing als wanneer je wandelt
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat heb je in iedere grote stad wel. Heb m ook in Amsterdam gedaanquote:Op zondag 10 november 2013 18:02 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.parisrunningtour.com/
Voor wie er op vakantie naar parijs gaat! 2x zo snel sightseeing als wanneer je wandeltF means you're fucked![]()
Was het wat? Of eigenlijk vooral vervelend doordat je de hele tijd moet stilstaan en weer opstarten?quote:Op zondag 10 november 2013 18:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat heb je in iedere grote stad wel. Heb m ook in Amsterdam gedaanIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zie niet in waarom dat tijdens zo'n geinig iets vervelend zou zijn. Je staat ook stil omdat er foto's gemaakt worden enzo. Niet alles is een wedstrijd of een training, sommige dingen doe je puur voor de lol.quote:Op zondag 10 november 2013 18:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Was het wat? Of eigenlijk vooral vervelend doordat je de hele tijd moet stilstaan en weer opstarten?F means you're fucked![]()
Ja dat snap ik, maar daarom vraag ik me juist af of het dan wel chill is om het rennend te doen. Dan is het misschien leuker om gewoon te wandelen.quote:Op zondag 10 november 2013 18:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Zie niet in waarom dat tijdens zo'n geinig iets vervelend zou zijn. Je staat ook stil omdat er foto's gemaakt worden enzo. Niet alles is een wedstrijd of een training, sommige dingen doe je puur voor de lol.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat ligt aan je persoonlijke voorkeurquote:Op zondag 10 november 2013 18:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar daarom vraag ik me juist af of het dan wel chill is om het rennend te doen. Dan is het misschien leuker om gewoon te wandelen.F means you're fucked![]()
Nice, kaartje voor een vlakke 10K op 1 december overgenomen van een clubgenoteBeloning achteraf is een Christmas Pudding
![]()
Ja doei.![]()
Ik hobbel mee hoor! Het is dat ik volgende week 'moet' lopen en ook nog eens met een aantal neven die ik al 11 jaar niet meer gezien heb (incl eentje die marathons looptquote:Op zondag 10 november 2013 15:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe met je meehier dan wel niet ziek, maar de laatste weken totaal niet gemotiveerd om te rennen. We gaan m gewoon samen uithobbelen!
) anders was ik afgelopen woensdag en vanmorgen echt de deur niet uit gegaan.
Ik weet niet waarom, maar het 'moeten' ontneemt me mijn zin ofzo.***![]()
Zo, vandaag voor het eerst met mn Garmin (die van Groupon) en HR-band gelopen. Wat een uitvindingen zijn dat zegMeer statistiekjes
![]()
6 km gelopen op gemiddeld 179. Op basis daarvan schat ik de HM rond de 170-175 te hebben gelopen. Is dat wat?![]()
Help, ik zou graag alsnog meedoen aan de 7^^ (15 km), maar hoe kom ik nu nog aan een startbewijs?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Dat is onmogelijk te zeggen zonder verder te weten waar je maximum hartslag en verzuringsgrens en zo liggenquote:Op zondag 10 november 2013 18:33 schreef Stefanovic83 het volgende:
Zo, vandaag voor het eerst met mn Garmin (die van Groupon) en HR-band gelopen. Wat een uitvindingen zijn dat zegMeer statistiekjes
![]()
6 km gelopen op gemiddeld 179. Op basis daarvan schat ik de HM rond de 170-175 te hebben gelopen. Is dat wat?
Marktplaats etc.quote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef Corniel het volgende:
Help, ik zou graag alsnog meedoen aan de 7^^ (15 km), maar hoe kom ik nu nog aan een startbewijs?Ja doei.![]()
www.startbewijshulp.nlquote:Op zondag 10 november 2013 18:35 schreef Corniel het volgende:
Help, ik zou graag alsnog meedoen aan de 7^^ (15 km), maar hoe kom ik nu nog aan een startbewijs?F means you're fucked![]()
Ik heb hem ook binnen gekregen, van de week. Komende week maar eens uitproberen. Moet mijn niet echt doorzettende griepje wel weg zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 18:33 schreef Stefanovic83 het volgende:
![]()
6 km gelopen op gemiddeld 179. Op basis daarvan schat ik de HM rond de 170-175 te hebben gelopen. Is dat wat?![]()
Heb net een Marktpaats bot gedaan. Weet iemand hoe het zit met startvakken? Ik denk ongeveer tussen de 1:00 en en 1:05 te lopen, en het lijkt me niet zo tof in een startvak 1:20+ te beginnen.
(Nu maar hopen dat ik ook nog met Zwabberhark mag meerijden, want ik heb geen oto zondag)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik zag trouwens dat H&M ook weer die reflecterende jasjes heeft
*twijfeldetwijfel*
Overigens vandaag wel m'n challenge 2013 behaald!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 15:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik doe met je meehier dan wel niet ziek, maar de laatste weken totaal niet gemotiveerd om te rennen. We gaan m gewoon samen uithobbelen!
![]()
Samen zou tof zijn![]()
![]()
Leuk!! Morgen ff kijkenquote:Op zondag 10 november 2013 18:56 schreef E.T. het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2013/1CV_0215_037R_1.jpg],rotate[-0.4],width[3929],height[4594],x[522],y[-19],type[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
*twijfeldetwijfel*
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 18:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik hobbel mee hoor! Het is dat ik volgende week 'moet' lopen en ook nog eens met een aantal neven die ik al 11 jaar niet meer gezien heb (incl eentje die marathons loopt) anders was ik afgelopen woensdag en vanmorgen echt de deur niet uit gegaan.
Ik weet niet waarom, maar het 'moeten' ontneemt me mijn zin ofzo.![]()
Ik kan me er ook niet toe zetten. Teveel aan m'n hoofd. Daarnet 'omdat het moet' nog even 3km door het park gehobbeld. Met close encounter met een hond, dus ik had twee modderige poten op m'n gele shirtje
Doen?quote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jeej! Good for you!quote:Op zondag 10 november 2013 18:56 schreef E.T. het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=source[/environment/2013/1CV_0215_037R_1.jpg],rotate[-0.4],width[3929],height[4594],x[522],y[-19],type[FASHION_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]
*twijfeldetwijfel*
Ik wist niet dat h&m ook hardloopkleding heeft!Eig moet ik nog een nieuwe lange tight voor as zaterdag.
***![]()
Zorg er dan voor dat je er voor zaterdag al een keertje in hebt gelopen. Voor hetzelfde geld blijkt ie vreselijk te irriteren of zakt ie telkens af ofzo....dat kun je tijdens een training eigenlijk al niet hebben, laat staan tijdens een dag als zaterdagquote:Op zondag 10 november 2013 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jeej! Good for you!
Ik wist niet dat h&m ook hardloopkleding heeft!Eig moet ik nog een nieuwe lange tight voor as zaterdag.
F means you're fucked![]()
Een bod gedaan? Neem aan dat mensen niet meer dan de originele vraagprijs mogen vragen voor die kaartjes?quote:Op zondag 10 november 2013 18:55 schreef Corniel het volgende:
Heb net een Marktpaats bot gedaan. Weet iemand hoe het zit met startvakken? Ik denk ongeveer tussen de 1:00 en en 1:05 te lopen, en het lijkt me niet zo tof in een startvak 1:20+ te beginnen.
(Nu maar hopen dat ik ook nog met Zwabberhark mag meerijden, want ik heb geen oto zondag)
Ja doei.![]()
Op MP mag alles, het is FOK! nietquote:Op zondag 10 november 2013 19:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een bod gedaan? Neem aan dat mensen niet meer dan de originele vraagprijs mogen vragen voor die kaartjes?F means you're fucked![]()
Ik dacht dat daar, net als voor concertkaartjes enzo, regels voor waren? Zodat mensen niet een shitload aan kaartjes van iets kopen en die met veel winst doorverkopen.Ja doei.![]()
Ik vind deze leuk van H&M!quote:Op zondag 10 november 2013 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jeej! Good for you!
Maar die is er alleen nog maar in XS
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Misschien zijn de regels voor concerten anders dan voor hardloopwedstrijden. Neem aan dat niemand veel meer dan de originele prijs gaat betalen voor een loopje, dan maar een andere toch
Aangezien ik nu Runkeeper, Endomondo en Garmin Connect heb, ben ik maar eens gaan googlen naar automatische sync-opties. En toen kwam ik deze site tegen: https://tapiriik.com/
Even inloggen, $2 betalen en alles wordt een jaar lang automatisch gesyncroniseert tussen je profielen op die en andere sites.![]()
![]()
jasje is online onlyquote:
BE, ik heb een sportbeha en een hemdje van H&M en dat is prima spul. Tights enzo weet ik zelf niet. Kennisje van me is er wel prima over te spreken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Marktplaats-botsquote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Mensen die bot doen op Marktplaats
F means you're fucked![]()
ahum! ik heb nog een startbewijs te koop.quote:Op zondag 10 november 2013 18:55 schreef Corniel het volgende:
(Nu maar hopen dat ik ook nog met Zwabberhark mag meerijden, want ik heb geen oto zondag)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Woef!quote:Op zondag 10 november 2013 19:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Mensen die bot doen op Marktplaats
Ik heb van de week een lange broek gehaald daar. Zit best ok. Heb met een reflecterende streep aan de zijkant.quote:Op zondag 10 november 2013 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jeej! Good for you!
Dat jasje moet ik ook eens checken. Had wel jasjes gezien maar die sloten niet aan in mijn hals dus dan sijpelt de regen tot aan mijn navel en dan kan ik net zo goed in m'n nakie gaanSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Mag ik bij de Runnersworld Nightrun in de OP? Ik loop in Eindhoven.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Voor die thermo's: Kijk even op www.skate-dump.nl daar hebben ze altijd veel craft spul, wie weet in je maat!quote:Op zondag 10 november 2013 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik wil nog deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goeie tip. In mijn maat niets helaas, maar voor anderen misschienquote:Op zondag 10 november 2013 19:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Voor die thermo's: Kijk even op www.skate-dump.nl daar hebben ze altijd veel craft spul, wie weet in je maat!![]()
Hoe is je rug??quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef Quoi het volgende:
Hoepla, startnummer 3245 in startvak roze presenten tevens weer thuis
Mehquote:Op zondag 10 november 2013 20:18 schreef Quoi het volgende:
[..]
Nog niks beter, dankje. Maar dat komt wel goed (denk ik)stomme rug is stom!
Ik kwam er vandaag achter dat er nog een chip is voor de 7heuvelen. Normaal lees ik die mailtjes van hardloopwedstrijdjes niet. Maar dit keer wel en toen moest ik zoeken naar een chip. Gevonden, maar waarom nou een losse chip? (nouja, ik mag 'm houden, das wel fijn).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Goeie idd! Sws ga ik eerst maar even kijken of ik de ritsen van mijn huidige broek kan fixen, dan kan ik op mijn gemak rondkijken. Ik heb niet eerder dan vorige week in mijn lange tight gelopen en was vergeten dat de ritsen brak zijn...quote:Op zondag 10 november 2013 19:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat je er voor zaterdag al een keertje in hebt gelopen. Voor hetzelfde geld blijkt ie vreselijk te irriteren of zakt ie telkens af ofzo....dat kun je tijdens een training eigenlijk al niet hebben, laat staan tijdens een dag als zaterdag
Of ik ga gewoon in mijn driekwart natuurlijk...***![]()
Goed dat je het zegt! Ik moet mijn chip nog van m'n oude schoenen naar m'n nieuwe schoenen zetten!quote:Op zondag 10 november 2013 20:30 schreef slacker_nl het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat er nog een chip is voor de 7heuvelen. Normaal lees ik die mailtjes van hardloopwedstrijdjes niet. Maar dit keer wel en toen moest ik zoeken naar een chip. Gevonden, maar waarom nou een losse chip? (nouja, ik mag 'm houden, das wel fijn).[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
O ja, bod natuurlijk... Hoewel ik als oud TU-Delft-student natuurlijk ook bot uit de hoek kan komen.Volgens mij is 20 euro ongeveer de prijs van het startbewijs. Meer ga ik zeker niet voor betalen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
PM Winterstorm dan even! Die heeft nog een nummer voor je!quote:Op zondag 10 november 2013 20:34 schreef Corniel het volgende:
O ja, bod natuurlijk... Hoewel ik als oud TU-Delft-student natuurlijk ook bot uit de hoek kan komen.Volgens mij is 20 euro ongeveer de prijs van het startbewijs. Meer ga ik zeker niet voor betalen.
Huh? Is het geen huurchip dit jaar?Of heb je je eigen?quote:Op zondag 10 november 2013 20:30 schreef slacker_nl het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat er nog een chip is voor de 7heuvelen. Normaal lees ik die mailtjes van hardloopwedstrijdjes niet. Maar dit keer wel en toen moest ik zoeken naar een chip. Gevonden, maar waarom nou een losse chip? (nouja, ik mag 'm houden, das wel fijn).Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Je zult misschien nog wel te maken krijgen met semi-verplichte treinkaartjes..quote:Op zondag 10 november 2013 20:34 schreef Corniel het volgende:
![]()
Ik heb voor de 7HL gebruik gemaakt van de zogenaamde social media service. Dan verschijnen je tussentijden en eindtijd op je Facebookpagina. Maar ik vrees dat ik het verkeerde startnummer heb ik gevuldKan ik dat ergens checken?
![]()
Dat had zeker gemogen, maar ik ga met de trein.quote:Op zondag 10 november 2013 18:55 schreef Corniel het volgende:(Nu maar hopen dat ik ook nog met Zwabberhark mag meerijden, want ik heb geen oto zondag)
![]()
Mailen naar de organisatie. Ze zijn heel snel met reageren en checkenquote:Op zondag 10 november 2013 20:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb voor de 7HL gebruik gemaakt van de zogenaamde social media service. Dan verschijnen je tussentijden en eindtijd op je Facebookpagina. Maar ik vrees dat ik het verkeerde startnummer heb ik gevuldKan ik dat ergens checken?
Ik doe mee via een bedrijf, ik weet echt niet meer wat de opties waren toen ik me had ingeschreven. Ik zat de dag voor BtB bij een vriend van me en hop, ik was ingeschreven.quote:Op zondag 10 november 2013 20:39 schreef SEMTEX het volgende:
Huh? Is het geen huurchip dit jaar?Of heb je je eigen?SPOILER: reclameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de mail staat: Verder GROENE KOOPCHIP met code xxxxxxIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Is toch nooit een huurchip bij de Mariken- of Zevenheuvelenloop? Heb jij die van vorig jaar niet meer dan?quote:Op zondag 10 november 2013 20:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Huh? Is het geen huurchip dit jaar?Of heb je je eigen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hmmm jawel. Ik ben met een aantal dingen in de war. Je hebt de koopchips die je permanent kunt gebruiken en de huurchips (zoals bij de 7H), maar die je maar 1 keer kunt gebruiken. Ik dacht dat slacker een permanente had gekauft.quote:Op zondag 10 november 2013 20:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Is toch nooit een huurchip bij de Mariken- of Zevenheuvelenloop? Heb jij die van vorig jaar niet meer dan?
Enigszins hardloop gerelateerd. Net deze kolos gekocht:
Ik blijk allergisch voor alle normale eiwit/whey meuk. Ook handig voor na afmattende duurloopjes.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Vanmorgen heb ik voor jullie even het 7H-parcours geïnspecteerd: het ligt er prima bij!
http://www.endomondo.com/workouts/267661009/11291298
Met een groepje meegelopen die volgende week de westrijd gaan lopen. Rustig aan begonnen, laatste stuk het tempo lekker omhoog gegooid. Ging lekker, heerlijk hardloopweer ook.
Daarna nog twee uur bij een huisartsenpost gezeten. M'n blootsvoets rennende hardloopmaat had z'n voeten helemaal kapot gelopen. Heel raar, hij loopt al het hele jaar zonder blaren op blote voeten. Vandaag was z'n voetzool een grote blaar gewordenwellicht door de kou en nattigheid.
Het was het wachten wel waard, ik was erbij toen De Blaar werd leggeprikt....liters!
![]()
![]()
Die groene kun je ook meerdere keren gebruiken! Je koopt hem, en die code die erop staat kun je de volgende keer weer gebruiken, je betaalt dan alleen een kleinere fee.quote:Op zondag 10 november 2013 20:55 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hmmm jawel. Ik ben met een aantal dingen in de war. Je hebt de koopchips die je permanent kunt gebruiken en de huurchips (zoals bij de 7H), maar die je maar 1 keer kunt gebruiken. Ik dacht dat slacker een permanente had gekauft.
Ik kan die chip van de Marikenloop bijvoorbeeld ook gebruiken bij de Zomerklassieker van Roosendaal.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Huh, really? Dacht dat die dingen gedeactiveerd werden na een loopje?quote:Op zondag 10 november 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die groene kun je ook meerdere keren gebruiken! Je koopt hem, en die code die erop staat kun je de volgende keer weer gebruiken, je betaalt dan alleen een kleinere fee.
Ik kan die chip van de Marikenloop bijvoorbeeld ook gebruiken bij de Zomerklassieker van Roosendaal.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
hier een beetje "tegen de trainingsmuur" aan gelopen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
vertel?quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een beetje "tegen de trainingsmuur" aan gelopen....Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier een beetje "tegen de trainingsmuur" aan gelopen....
loopje van gister ging gewoon slecht en het lichaam "voelt leeg", vreemd gevoel..quote:
Paar dagen rustig aan om weer wat "op krachten" te komen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ja precies. de chip van de marikeloop heb ik ook voor de 7hills gebruikt. maar nu wilde ik er een chip bij dus heb de speciale editie 7 hills nou genomen . had niet gehoeven , maar ik vind hem gewoon mooier haha!quote:Op zondag 10 november 2013 20:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die groene kun je ook meerdere keren gebruiken! Je koopt hem, en die code die erop staat kun je de volgende keer weer gebruiken, je betaalt dan alleen een kleinere fee.
Ik kan die chip van de Marikenloop bijvoorbeeld ook gebruiken bij de Zomerklassieker van Roosendaal.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hmm dat is balen.. Maar liever nu dan een week voor de kepler, misschien komt deze gedwongen rust op het perfecte moment en ben je straks sterker dan ooit!quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
loopje van gister ging gewoon slecht en het lichaam "voelt leeg", vreemd gevoel..
Paar dagen rustig aan om weer wat "op krachten" te komenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dit inderdaad. je zit nog goed op schema.quote:Op zondag 10 november 2013 21:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm dat is balen.. Maar liever nu dan een week voor de kepler, misschien komt deze gedwongen rust op het perfecte moment en ben je straks sterker dan ooit!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Ja, maar als je weer een loopje hebt waar met Champion Chips gelopen wordt, is er de mogelijkheid om de code van je chip in te vullen bij inschrijving. Je chip wordt dan voor dat loopje weer geactiveerd.quote:Op zondag 10 november 2013 20:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Huh, really? Dacht dat die dingen gedeactiveerd werden na een loopje?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Interestingquote:Op zondag 10 november 2013 21:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, maar als je weer een loopje hebt waar met Champion Chips gelopen wordt, is er de mogelijkheid om de code van je chip in te vullen bij inschrijving. Je chip wordt dan voor dat loopje weer geactiveerd.
Ik ga lekker met m'n vlinder-chip van de Marikenloop lopenquote:Op zondag 10 november 2013 21:02 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ja precies. de chip van de marikeloop heb ik ook voor de 7hills gebruikt. maar nu wilde ik er een chip bij dus heb de speciale editie 7 hills nou genomen . had niet gehoeven , maar ik vind hem gewoon mooier haha!Hahaha! Je hoeveelste chip is dit?quote:
Dat is al 3 of 4 keer roze ondertussen!quote:Op zondag 10 november 2013 20:15 schreef Quoi het volgende:
Hoepla, startnummer 3245 in startvak roze presenten tevens weer thuis
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dit wordt de tweede 7H-chip (volgens mij kun je niet kiezen daar?), heb ook diezelfde vlinderchip van de Marikenloop.quote:Op zondag 10 november 2013 21:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ga lekker met m'n vlinder-chip van de Marikenloop lopen
[..]
Hahaha! Je hoeveelste chip is dit?
Over mooie hardloopmedailles gesproken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Eet je genoeg?quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
loopje van gister ging gewoon slecht en het lichaam "voelt leeg", vreemd gevoel..
Paar dagen rustig aan om weer wat "op krachten" te komen![]()
Ik heb ook een huur-chip voor zover ik weet. Althans, het idee is dat ik 'm inlever. Anders mag ik vast achteraf bijbetalen. En die chips zelf gaan wel langer mee, maar worden dan weer via andere events en door anderen gebruikt.Hmm, toch iets te veel hooi op je vork genomen? Wellicht je taper wat eerder inzetten. Gewoon even wat rustiger aan doen tot de Kepler. De basis en de endurance zitten er echt wel in.quote:Op zondag 10 november 2013 21:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Paar dagen rustig aan om weer wat "op krachten" te komenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit wordt de tweede 7H-chip (volgens mij kun je niet kiezen daar?), heb ook diezelfde vlinderchip van de Marikenloop.
Over mooie hardloopmedailles gesproken:Die Disney-loopjes zijn duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Alle loopjes in de VS trouwens. Is het hier in Europa toch een stuk beter qua prijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Van de site van de 7Hquote:Op zondag 10 november 2013 21:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dit wordt de tweede 7H-chip (volgens mij kun je niet kiezen daar?), heb ook diezelfde vlinderchip van de Marikenloop.:
Volgende keer dus gewoon één van de drie gebruikenquote:Je kunt, als je een groene chip in bezit hebt, gebruiken tijdens de Scholten Awater Zevenheuvelenloop/Zevenheuvelennacht. Je betaalt dan een gebruikersfee van ¤ 1,50. Je kunt een groene chip ook kopen voor ¤ 4,-. Die kun je gebruiken tijdens de Scholten Awater Zevenheuvelenloop zonder extra bijbetaling. Daarna kun je met deze chip tegen betaling lopen bij veel andere wedstrijden in Nederland en op ChampionChip TimePoints in Nederland.Tenzij de nieuwe heul mooi is
Klopt, 30 dollar voor een 5km is normaal. En een halve marathon dan al gauw 70 dollar.quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die Disney-loopjes zijn duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Alle loopjes in de VS trouwens. Is het hier in Europa toch een stuk beter qua prijzen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
dat ga ik de komende dagen flink onder de loep nemen...misschien wel genoeg "in de normale zin van het woord" maar niet genoeg qua trainingskilometersquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 10 november 2013 21:11 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgende keer dus gewoon één van de drie gebruikenTenzij de nieuwe heul mooi is
Soms moet ik beter lezen. Al moet ik zeggen dat alleen grote loopjes vaak met een MyChip werken (7H, Marikenloop).
Klopt. Ik kan 'm verder alleen gebruiken in Roosendaal dus. Tot nu toe. Meestal zit de chip tegenwoordig in het startnummer, en hier in de buurt gaat het allemaal met het Ipico systeem van de lokale Run2day.quote:Op zondag 10 november 2013 21:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Soms moet ik beter lezen. Al moet ik zeggen dat alleen grote loopjes vaak met een MyChip werken (7H, Marikenloop).
Ja, in het startnummer is wel handig. Maar de 7^^ is wel erg van de duurzaamheid, dus als er dingen herbruikt kunnen worden, staat dat natuurlijk wel goed.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ik heb zo'n groene gekocht, maar vraag me af of ik het er snel uit krijg.. Mja aan de andere kant; boeiend! Die paar euro..![]()
dat is het probleem met de eerste keer een ultra lopen, er zijn een hoop dingen die je nog niet weet... "is dit een normaal verschijnsel? Hoe lang duurt het voordat je weer herstelt bent? etc. etc."quote:Op zondag 10 november 2013 21:10 schreef Wolve000 het volgende:
Hmm, toch iets te veel hooi op je vork genomen? Wellicht je taper wat eerder inzetten. Gewoon even wat rustiger aan doen tot de Kepler. De basis en de endurance zitten er echt wel in.
Verleden week zondag ging het naar omstandigheden gewoon super en gister was het waardeloos, dus ik ga er vanuit dat de 50km toch zijn tol heeft geeist zonder dat je het in de gaten hebt.
heb op FB even hier en daar rond gevraagd bij ervaren ultra's en zoals nu de plannen zijn dan ga ik zondag evengoed de marathon lopen maar met een eindtijd van 4.30 in gedachte en dan taperen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pfff ik zou er wat voor geven om een marathon in 4.30 te lopen
Oh ja ik heb ontdekt dat ik in een nieuwe categorie ben gekomen. Sneller dan de mensen die niet serieus trainen, maar stukken langzamer dan de mensen die wel serieus trainen.
Vanochtend liep ik ook alleen tijdens de loopgroep, een groepje van 4 een stuk voor me, en de rest een stuk achter me.
De enigen die ongeveer dezelfde snelheid hadden waren oude mannetjes, maar die deden niet langer dan 10km
O, hoi, dat had ik je ook wel al kunnen vertellenquote:Op zondag 10 november 2013 21:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Oh ja ik heb ontdekt dat ik in een nieuwe categorie ben gekomen. Sneller dan de mensen die niet serieus trainen, maar stukken langzamer dan de mensen die wel serieus trainen.
Vanochtend liep ik ook alleen tijdens de loopgroep, een groepje van 4 een stuk voor me, en de rest een stuk achter me.
De enigen die ongeveer dezelfde snelheid hadden waren oude mannetjes, maar die deden niet langer dan 10kmal lopen de "oude" mannetjes bij mij ook nog wel halve marathons.
![]()
Ik heb namelijk het idee dat dat bij mij een groot pijnpunt is. Voor schotland ging het ook slecht geen energie en ging ruk. Iets meer gaan eten en het leek te helpen.quote:Op zondag 10 november 2013 21:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat ga ik de komende dagen flink onder de loep nemen...misschien wel genoeg "in de normale zin van het woord" maar niet genoeg qua trainingskilometers![]()
Dat zouvoor jou wel haalbaar zijn denk ik.quote:Op zondag 10 november 2013 21:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Pfff ik zou er wat voor geven om een marathon in 4.30 te lopen![]()
Ja, als ik hem ga doen dan wil ik ook voor de 3.45-4.00 gaanquote:Op zondag 10 november 2013 21:50 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dat zouvoor jou wel haalbaar zijn denk ik.Maar ik besef me wel dat daar veel bloed zweet en tranen aan vooraf gaat!
sjache-patat!quote:Op zondag 10 november 2013 21:39 schreef La_Tramposa het volgende:
De enigen die ongeveer dezelfde snelheid hadden waren oude mannetjes, maar die deden niet langer dan 10km
Voortaan harder trainen dus :p![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: