dubbele a-kant heet datquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:37 schreef DO2 het volgende:
Ik zie dat ze bij The Beatles meerdere malen 2 nummers naast elkaar noemen.
Zijn dat de singles waarbij beide nummers van dezelfde single op 1 hebben gestaan?
En iedereen maar brullen dat die Top 2000 doorgestoken kaart is...quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:47 schreef Peter88Online het volgende:
Het Radio 2 gehalte is wel hoog.
Heeft dit allemaal op 1 gestaan in de Top 40?quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:40 schreef Iwanius het volgende:
Verek! Noemt iemand die aloude 70ér jaren discohit Get off van Foxy!![]()
On topic en van 5 naar nummer 1 ( = onderste!)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:44 schreef DO2 het volgende:
[..].
jups, behoorlijke guilty pleasureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Carribean Blue, Only Time trouwens ook
) dat dromerige sfeertje is ongeëvenaard
(maar toegegeven, het meeste werk van haar wordt ik ook behoorlijk kriebelig van
)
Robert Moog died for our synths
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:39 schreef DO2 het volgende:
Ik moet toegeven, Gehenna, dat ik wel 1 goede herinnering heb overgehouden aan Enya.
Ik was 16, had 3 of 4 weken een zomervakantie op een zeilbootje met een goede vriend van me,
en lag een keer ( knetterstoned ) in de late avonduren buiten op het dek.
Met boven me een prachtige sterrenhemel en onder me het kalmerende geluid van het water dat zachtjes de boot op en neer wiegde. En op de achtergrond klonk dus Enya ( met oa Only Time ) door de speakers van een knullige casetterecorder. Ik zal het nooit vergeten. Alles viel op zijn plaats, en ik was voor heel even heel gelukkig.
( Maar goed, ik was jong en naief,
en daarnaast vind ik Orinico Flow toch wel een van haar allerfoutste nummers. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |