Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Ik zal een poging wagen. Haar beste nummer is als ze niet zingt natuurlijk, niets mis met haar clips dan.
1. Emotions 2. Dreamlover 3. Through The Rain 4. All I Want For Christmas Is You 5. Hero
En nu snel vergeten.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
1 Emotions 9 2 Someday 8 3 Honey 5 4 Anytime You Need A Friend 4 = Dreamlover 4 = Vision Of Love 4 7 Through The Rain 3 8 All I Want For Christmas Is You 2 = Heartbreaker 2 = Make It Happen 2 11 Hero 1 = I'll Be There 1
Nou dat viel niet mee, 17 verschillende nummers in 4 lijstjes:
De Top 5 voor Tindersticks: 1. Dying Slowly 7 (3) 2. Buried Bones 7 (2) 3. Bathtime 5 .. Travellin Light 5 5. A Marriage Made In Heaven 4 .. Rented Rooms 4 .. The flickr of a little girl 4 .. Tiny Tears 4
Naar aanleiding van de 50 jarige nederlandse hitparade en verkiezing van Somebody that I used to know als beste nederlandse nummer 1 ooit: Mag ik jullie top vijf van beste nummer één hits? Voor de keuzelijst, zie: http://nl.wikipedia.org/w(...)e_Nederlandse_Top_40
Ik heb meegestemd, was alleen wel van de mega top 50 of hoe het tegenwoordig heet en niet de top 40
Uit mijn ingestuurde lijstje van 20 een top 5 gemaakt:
1. Joan Jett & The Blackhearts - I Love Rock 'n Roll 2. Amy Macdonald - This Is the Life 3. Fleetwood Mac - Go Your Own Way 4. Shocking Blue - Never Marry A Railroad Man 5. Pat Benatar - Love Is A Battlefield
Die is zeker lastig... Laat ik maar even liggen voor morgenochtend denk ik. Ga eerst eens bedenken welke ik zelf zeker denk te weten en dan checken of ze inderdaad op 1 stonden. Wel een leuk onderwerp!
Ik zie dat ze bij The Beatles meerdere malen 2 nummers naast elkaar noemen. Zijn dat de singles waarbij beide nummers van dezelfde single op 1 hebben gestaan?