Ja, geen idee. Ik slaap serieus nóóit zo lang. Daarom schrok ikquote:
Donnie en Xeor. Pls. Fopje.quote:
hoe laat ging je slapen?quote:Op zondag 10 november 2013 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, geen idee. Ik slaap serieus nóóit zo lang. Daarom schrok ik..
Dit was niet de bedoeling
Dat zou een leugen zijn.quote:Op zondag 10 november 2013 16:31 schreef supersof het volgende:
Je kunt gewoon zeggen dat je me niet mag hoor.
HIER. KOM DAN.quote:
Oke.quote:
hahahahhhaa watquote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef Crack_ het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-op-Rode-Plein.dhtml. Oke.
Half drie dacht ik? Ik voelde me deze week wel wat minder lekker, misschien had het daarmee te maken?!quote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe laat ging je slapen?
Kaak op de grond en mijn handen naar mijn kruis.quote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Laat je shirt aan man fiese hommo.quote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HIER. KOM DAN.
*scheurt shirt kapot*
hihiquote:
Heb ik niet.quote:
Wat een klootzak, gewoon eraf scheuren die vent.quote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Geef mij een abo dan.quote:
Zegt de man die gisteren een orgasme kreeg toen hij aan mij dacht terwijl hij seks had met zijn vriendin.quote:
Waarom, gewoon lekker laten zitten.quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een klootzak, gewoon eraf scheuren die vent.
Zal je missen neger!quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Xeor het volgende:
Ik ga even wat meth roken en dan me koffer inpakken.
Nee hoor.quote:
Ze stond net naast mijquote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zegt de man die gisteren een orgasme kreeg toen hij aan mij dacht terwijl hij seks had met zijn vriendin.
Noten op ijskoude grond, moet er niet aan denken.quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom, gewoon lekker laten zitten.
Laat evenveel reacties achter als je kijktquote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LOL.Ik hoop niet dat je relatie nu op de klippen loopt.
Ik ben twee keer sprakeloos geweest.quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laat evenveel reacties achter als je kijkt!
Nee ze kon het niet lezen, ik scrolde als een aap naar boven.quote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LOL.Ik hoop niet dat je relatie nu op de klippen loopt.
Zie je, lekker laten zitten.quote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Noten op ijskoude grond, moet er niet aan denken.
Iets met spijker en kopquote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat fopje en kanovinnie waarschijnlijk denken de laatste tijd, GC-mod zijnde.
[ afbeelding ]
Dat is nog wel The Learning Channelquote:Op zondag 10 november 2013 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Wtf. Ik kijk TLC en daarin gaan tienermeisjes daten. WAT EEN REGELS. Je mag niet gewoon op een jongen afstappen, je moet twee dagen wachten etc etc. Dafuq doe normaal.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat is nog wel The Learning Channel
Nou, er loopt nu een domme blondine binnen. Ze heeft geen karakter maar daar vallen deze mannen ook niet op. Die willen gewoon lekker en blond.quote:
Ryanquote:
breaking bad? dan haal je me nog inquote:
Ik sta in sof's foboquote:Op zondag 10 november 2013 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, is er wat gebeurd tussen jullie?
blond is leuk hoorquote:Op zondag 10 november 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nou, er loopt nu een domme blondine binnen. Ze heeft geen karakter maar daar vallen deze mannen ook niet op. Die willen gewoon lekker en blond.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
breaking bad? dan haal je me nog in
Donnie, Xeor en de rest.quote:Op zondag 10 november 2013 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Welke demonen!!
Ik red je, mijn ehhh prinses in nood ofzo!!
quote:
ik hou me afzijdig van ''de rest''quote:
Maar er worden ook dingen vervelender, zoals die vervelende vrouw van mr Whitequote:Op zondag 10 november 2013 16:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En het mooie van BB is dat het niet steeds zwakker, maar gewoon steeds beter wordt.
Ja, kutwijf is dat. Wacht maar tot ze haar zoon vermoordt in seizoen 3, vanaf dat moment kon ik haar helemaal niet meer uitstaan.quote:Op zondag 10 november 2013 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar er worden ook dingen vervelender, zoals die vervelende vrouw van mr White
./erger
Ik bedoel jou toch niet ;squote:
Seizoen 5 maakt veelvuldig gebruik van 'deus ex machina'quote:Op zondag 10 november 2013 16:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En het mooie van BB is dat het niet steeds zwakker, maar gewoon steeds beter wordt.
WTF MAN WAT SPOIL JEquote:Op zondag 10 november 2013 16:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, kutwijf is dat. Wacht maar tot ze haar zoon vermoord in seizoen 3, vanaf dat moment kon ik haar helemaal niet meer uitstaan.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 16:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet, wat is deze en wat bedoel je met 'HELEMAAL'?
Walt Jr. is wrs. niet eens van hemquote:Op zondag 10 november 2013 16:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, kutwijf is dat. Wacht maar tot ze haar zoon vermoordt in seizoen 3, vanaf dat moment kon ik haar helemaal niet meer uitstaan.![]()
natuurlijk, maar als ik mijn ''crushes'' (kutwoord) ga bekijken zijn ze overwegend blond. Net als 100% van mijn exen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je dat niet per ieder individu opnieuw even bekijken huh?!
Donder op met jullie spoilers, ik ga weer wegquote:Op zondag 10 november 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Walt Jr. is wrs. niet eens van hem!
Ik vind het fucking raar om te zeggen dat blond beter is dan bruinquote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
natuurlijk, maar als ik mijn ''crushes'' (kutwoord) ga bekijken zijn ze overwegend blond. Net als 100% van mijn exen.
''De ware''quote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, nu zo'n wijf die al 100000 jongens heeft gehad maar de ware nog niet heeft gevonden.
Dat vond ik ook wel een flinke plottwist inderdaad. Maar dat maakt deze serie zo mooi - er gebeuren dingen die je niet verwacht. Zoals Hank die gedwongen wordt om meth te maken voor Jesse's imperium, waarna Walt ontslagen wordt en godverdomme zijn ontslagpremie niet krijgt.quote:Op zondag 10 november 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Walt Jr. is wrs. niet eens van hem!
Is geen spoiler, je moet hersenen hebben om dat af te kunnen leiden uit de serie. Tevens gemerkt in een aflevering die je al hebt gezien.quote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Donder op met jullie spoilers, ik ga weer weg
Beter dan een wijf die 1 jongen heeft gehad en de ware niet gevonden.quote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, nu zo'n wijf die al 100000 jongens heeft gehad maar de ware nog niet heeft gevonden.
Kom terug Ryanquote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Donder op met jullie spoilers, ik ga weer weg
Mij ook niet hoor. Heb ook wel een crush gehad op een gingerquote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het fucking raar om te zeggen dat blond beter is dan bruin. Ik heb echt nóóit een type gehad waar ik op viel. Wat maakt mij dat uit?!
En toen Walt uit de kast kwam en z'n baby dochter verkocht voor crack.quote:Op zondag 10 november 2013 16:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel een flinke plottwist inderdaad. Maar dat maakt deze serie zo mooi - er gebeuren dingen die je niet verwacht. Zoals Hank die gedwongen wordt om meth te maken voor Jesse's imperium, waarna Walt ontslagen wordt en godverdomme zijn ontslagpremie niet krijgt.Dat hele gedoe de 3 afleveringen daarna, daar kon ik echt van genieten.
GINGER, HAHAHAHA PFFF HAHAHA.quote:Op zondag 10 november 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Heb ook wel een crush gehad op een gingerMaarja, het valt op
Wat is daar mis mee?quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En toen Walt uit de kast kwam en z'n baby dochter verkocht voor crack.
Deze serie heeft veel hoogtepunten gekend.quote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En toen Walt uit de kast kwam en z'n baby dochter verkocht voor crack.
Jup.quote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze serie heeft veel hoogtepunten gekend.
Nee, dit is zo'n lelijke drol die een brad pitt wil hebben. En ze doet alsof ze super mooi isquote:Op zondag 10 november 2013 16:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beter dan een wijf die 1 jongen heeft gehad en de ware niet gevonden.
Dat ze beiden niet lachen om sof.quote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
heb jij daar wat tegen? Rood haar maakt knappe mensen knapper en lelijke mensen lelijker denk ikquote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GINGER, HAHAHAHA PFFF HAHAHA.
No joke.
Het feit dat men denkt dat er 1 iemand op de aarde rondloopt die voor je bestemd is.quote:[..]
Wat is daar mis mee?
Fout.quote:Op zondag 10 november 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat ze beiden niet lachen om sof.
Ach, die komt zichzelf wel tegen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dit is zo'n lelijke drol die een brad pitt wil hebben. En ze doet alsof ze super mooi is.
oh god deze wordt leuk ga ik van uitquote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
Nee, ik zei toch grapje!quote:Op zondag 10 november 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb jij daar wat tegen? Rood haar maakt knappe mensen knapper en lelijke mensen lelijker denk ik
[..]
Het feit dat men denkt dat er 1 iemand op de aarde rondloopt die voor je bestemd is.
Maar ik ben een cynische zak die nu zijn mond dicht gaat houden
quote:
ECHT NIET.quote:
stommerdquote:
Credits naar mijn broertje.quote:Op zondag 10 november 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
even aan mijn pa vertellen, kijken hoe hij reageert
Klopt.quote:Op zondag 10 november 2013 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, je broertje heeft hem vast zelf verzonnen en vervolgens op internet geplaatst. [ afbeelding ]
hij kon het niet waarderen, het gezeik hier is weer bezigquote:
quote:Op zondag 10 november 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij kon het niet waarderen, het gezeik hier is weer bezig
Zolang je van m'n moeders afblijft, grafplunderaar!quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef Rodawa het volgende:
Ik ga het aan mijn tweelingbroer vertellen.
Wat vond ie ervan?quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef Crack_ het volgende:
IK GA HET AAN MIJN KONIJN VERTELLEN HAHA LOLZ EINZ OEHEOEHOOAJA
hoi richelio tuurquote:
Super grappig, rolt nu over de vloer van 't lachen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat vond ie ervan?
[..]
hoi richelio tuur
heb jij ook al een konijn?quote:Op zondag 10 november 2013 16:53 schreef Crack_ het volgende:
IK GA HET AAN MIJN KONIJN VERTELLEN HAHA LOLZ EINZ OEHEOEHOOAJA
Jaquote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb jij ook al een konijn?
kut rodawa. Je hoort nu wel bij de rest.quote:
quote:
Haha nice, lijkt me een gezellig beest, zo'n knijn. Mijn vroegere konijn en ik lagen niet op één lijn, hij begreep mijn humor nooit zo goed.quote:Op zondag 10 november 2013 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Super grappig, rolt nu over de vloer van 't lachen.
Ach ja jammer. Volgende keer beter op letten bij het kopen he.quote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha nice, lijkt me een gezellig beest, zo'n knijn. Mijn vroegere konijn en ik lagen niet op één lijn, hij begreep mijn humor nooit zo goed.
Ik hoef niet meer te weten over konijnenquote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Miniem weet veel over konijnen, praat eens met hem.
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op zondag 10 november 2013 16:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]!
Vanaf nu hoor ik bij het supersof bruinhemden leger.
Dit doet mij geen pijn.quote:Op zondag 10 november 2013 16:56 schreef supersof het volgende:
[..]
kut rodawa. Je hoort nu wel bij de rest.
[..]
Mij ook nietquote:Op zondag 10 november 2013 16:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat moet ik me hierbij voorstellen?
[..]
Dit doet mij geen pijn.![]()
Ik heb altijd goede topicsquote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed topic was dat, heb er zelfs nog in gereageerd. Tweemaal.
Flikker op man, ik neemquote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
Sof, aangezien Donnie nu in jouw team zit, mag het dan Xeor, Rodawa & de rest worden?
Het wordt Rodawa en OFquote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
Zoals Ernst Bobbie & de rest. Maar dan met Xeor. En mij.
Nee Donnie zit niet in mijn teamquote:Op zondag 10 november 2013 16:59 schreef Rodawa het volgende:
Sof, aangezien Donnie nu in jouw team zit, mag het dan Xeor, Rodawa & de rest worden?
Zo werkt dat niet. Xeor moet zelf beslissen, en tot die tijd zit hij gewoon in mijn team.quote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Flikker op man, ik neemXeor
mee.
Toen Xeor en ik #TeamXeDo creëerden, werd mijn besluit unaniem.quote:Op zondag 10 november 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet. Xeor moet zelf beslissen, en tot die tijd zit hij gewoon in mijn team.
Kom gewoon bij ons team.quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mag ik dan in jouw team in zijn plaats?
Gaat het over micropenissen?quote:
Over poesjesquote:Op zondag 10 november 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat het over micropenissen?
Jaaaaaaaaaquote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mag ik dan in jouw team in zijn plaats?
Als jij kan spreiden zonder moeitequote:Op zondag 10 november 2013 17:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hm, ik twijfel nu wel... we zouden wel een goed team vormen hè.
Ja ik mag niet in jouw teamquote:
Dat je op dit punt nog moet kiezen zegquote:
Ik heb nog geen team, mag ik er bij?quote:Op zondag 10 november 2013 17:04 schreef Rodawa het volgende:
Fuck jullie maar, ik richt mijn eigen team op, #TeamRodawa.
Ik heb mijn keuze al gemaakt.quote:Op zondag 10 november 2013 17:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat je op dit punt nog moet kiezen zeg
quote:Op zondag 10 november 2013 17:04 schreef Rodawa het volgende:
Ja, misschien.quote:
Nee sorry, ik ben een eenmansteam, al begrijp ik je interesse.quote:Op zondag 10 november 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog geen team, mag ik er bij?
Oh maar we kunnen toch een team maken samen. Met een pakkende naam.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh maar we kunnen toch een team maken samen. Met een pakkende naam.
[..]
Nee sorry, ik ben een eenmansteam, al begrijp ik je interesse.
OH OK.quote:
Wat jij wiltquote:
Jij zei misschien.quote:Op zondag 10 november 2013 17:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bij mij in 't team zat?
Ik wil welquote:Op zondag 10 november 2013 17:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zoek nog leden voor in mijn fuckbuddyteam.
Huidige leden: 0
Ik meld mij aan.quote:Op zondag 10 november 2013 17:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zoek nog leden voor in mijn fuckbuddyteam.
Huidige leden: 0
quote:
quote:
Mooi, dan heb ik nu een penningmeester en secretaris.quote:
En aangezien jij derde bent mag je het eerste reguliere lid worden.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dan heb ik nu een penningmeester en secretaris.
[..]
En aangezien jij derde bent mag je het eerste reguliere lid worden.
MISSCHIEN EEN JURKJE. MISSCHIEN EEN BROEK. MISSCHIEN HELEMAAL NIKS. WE ZULLEN HET NIET WETENquote:
: ((( teleurstellend dit.quote:Op zondag 10 november 2013 17:08 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dan heb ik nu een penningmeester en secretaris.
[..]
En aangezien jij derde bent mag je het eerste reguliere lid worden.
Ja wat. Je zei telkens maar misschien tegen mijquote:
Graag zo snel mogelijk.quote:Op zondag 10 november 2013 17:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je overwinning. Wanneer kan ik je inplannen?
Make it stop, ik kan er niet meer tegenquote:Op zondag 10 november 2013 17:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet niet. Maar jij en ik horen bij elkaar
Het was het proberen waard. Team Poes is bij deze opgehevenquote:Op zondag 10 november 2013 17:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klinkt kansloos, sorry. Je bent degradatiekandidaat nummer één.
Ik zei #TeamDonSofquote:Op zondag 10 november 2013 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja wat. Je zei telkens maar misschien tegen mij
Dinsdagmiddag?quote:Op zondag 10 november 2013 17:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je overwinning. Wanneer kan ik je inplannen?
Ik ping je welquote:Op zondag 10 november 2013 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Make it stop, ik kan er niet meer tegen!
Meh, dan kan ik weet opzouten als Xeor terug isquote:Op zondag 10 november 2013 17:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik zei #TeamDonSof
Al bekt het eigenlijk helemaal niet.
WOW.quote:
Dinsdagmiddag?quote:Op zondag 10 november 2013 17:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Graag zo snel mogelijk.
gr gr de Voorzitter.
Heb je zelfs een plekje in m'n fobo gegeven.quote:Op zondag 10 november 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Meh, dan kan ik weet opzouten als Xeor terug is
quote:Op zondag 10 november 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
WOW.
ha dik niet zien aankomen !!!
Haha, dik, aankomen. Nice.quote:Op zondag 10 november 2013 17:11 schreef supersof het volgende:
[..]
WOW.
ha dik niet zien aankomen !!!
Jawel.quote:Op zondag 10 november 2013 17:11 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja is goed.
VMSDKR spel je niet als 'S o f' trouwens, TS.
Aww wat liefquote:Op zondag 10 november 2013 17:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Heb je zelfs een plekje in m'n fobo gegeven.
Oh kutquote:Op zondag 10 november 2013 17:11 schreef VMSDKR het volgende:
VMSDKR spel je niet als 'S o f' trouwens, TS.
OMG die ga ik vanavond kijken. Goed idee.quote:
Ik heb les tot 14.15.quote:Op zondag 10 november 2013 17:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, dik, aankomen. Nice.
Dinsdagmiddag is goed. 14:00?
Prima.quote:
Zo zielig. Heb traantje gelaten. Beetje vreemd einde wel.quote:Op zondag 10 november 2013 17:13 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG die ga ik vanavond kijken. Goed idee.
Zoek paperweight op youtube
Nou nee.quote:Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet alvast even wat geld uit het potje reserveren voor de voorbehoedsmiddelen.
Het is al geregeld.quote:
Ceviche wil jij in mijn team?quote:
Ik wil graag promotie.quote:Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef Rodawa het volgende:
Dat is dan geregeld.
Dan neem ik nu ontslag.
Ze zit al bij mij en Xeorquote:Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ceviche wil jij in mijn team?
Ja raar einde.quote:Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zo zielig. Heb traantje gelaten. Beetje vreemd einde wel.
Wie is dan de dikke?quote:Op zondag 10 november 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand met een BMI rond de 20 die in mijn team wil?
Dan zijn we #TeamDoorDikEnDun
Ah, fijnquote:
Moet ik het zeggen?quote:Op zondag 10 november 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja raar einde.
(ik weet het einde even niet meer, maar ik vertrouw je)
wrm ga je nou uit de CLUB?quote:Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef Rodawa het volgende:
Dat is dan geregeld.
Dan neem ik nu ontslag.
Ja doe maar.quote:
Denk eens heeeeeeeeel goed naquote:
Ik stop ook, aangezien ik een idee heb van wat voor dingen VMS met sof gaat doenquote:Op zondag 10 november 2013 17:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dan moet je niet bij mij zijn, ik heb niks met dit bedrijf te maken.
: ))))))))))))))quote:Op zondag 10 november 2013 17:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik stop ook, aangezien ik een idee heb van wat voor dingen VMS met sof gaat doen!
quote:
quote:
Hangt ervan af, zit jij in #TeamXeDo?quote:Op zondag 10 november 2013 17:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ceviche wil jij in mijn team?
Ze schrijft hem een brief dat ze een ander heeft en ook al verloofd is met hem. De vader van Alan. Die vader krijgt kanker overlijdt, en daarna gaat ze weer met John.quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hangt ervan af, zit jij in #TeamXeDo?
Nee, ze sturen vieze plaatjesquote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hangt ervan af, zit jij in #TeamXeDo?
Xeor & ik. Sof, voor korte duur. Maar nu slikt ze vms.quote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef Ceviche het volgende:
Wie zitten er eigenlijk nog meer in #TeamXeDo?
Echt niet!quote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ze sturen vieze plaatjes
quote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb 51% van de aandelen overgedaan naar Stuart.
Veel plezier dinsdag, Sof.
Copy thatquote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, ze sturen vieze plaatjes
Zeg op! En welk BMI hoor daarbijquote:Op zondag 10 november 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk eens heeeeeeeeel goed na
Oh ja dus uiteindelijk wel weer naar hem ja. vaag kind.quote:Op zondag 10 november 2013 17:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze schrijft hem een brief dat ze een ander heeft en ook al verloofd is met hem. De vader van Alan. Die vader krijgt kanker overlijdt, en daarna gaat ze weer met John.
Sorry hoor, als iemand een beetje in een ongestelde kut gaat zitten porren word ik er niet warm vanquote:
Sof?? Echt?quote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Xeor & ik. Sof, voor korte duur. Maar nu slikt ze vms.
Best wel. Zielig voor John. 10/10 zou m rakenquote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja dus uiteindelijk wel weer naar hem ja. vaag kind.
OK ik ben ook weg.quote:Op zondag 10 november 2013 17:18 schreef VMSDKR het volgende:
Ik heb 51% van de aandelen overgedaan naar Stuart.
Veel plezier dinsdag, Sof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |