quote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En toen Walt uit de kast kwam en z'n baby dochter verkocht voor crack.
Deze serie heeft veel hoogtepunten gekend.quote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En toen Walt uit de kast kwam en z'n baby dochter verkocht voor crack.
Jup.quote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze serie heeft veel hoogtepunten gekend.
Nee, dit is zo'n lelijke drol die een brad pitt wil hebben. En ze doet alsof ze super mooi isquote:Op zondag 10 november 2013 16:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beter dan een wijf die 1 jongen heeft gehad en de ware niet gevonden.
Dat ze beiden niet lachen om sof.quote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
heb jij daar wat tegen? Rood haar maakt knappe mensen knapper en lelijke mensen lelijker denk ikquote:Op zondag 10 november 2013 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
GINGER, HAHAHAHA PFFF HAHAHA.
No joke.
Het feit dat men denkt dat er 1 iemand op de aarde rondloopt die voor je bestemd is.quote:[..]
Wat is daar mis mee?
Fout.quote:Op zondag 10 november 2013 16:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat ze beiden niet lachen om sof.
Ach, die komt zichzelf wel tegen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dit is zo'n lelijke drol die een brad pitt wil hebben. En ze doet alsof ze super mooi is.
oh god deze wordt leuk ga ik van uitquote:Op zondag 10 november 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf?
Nee, ik zei toch grapje!quote:Op zondag 10 november 2013 16:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
heb jij daar wat tegen? Rood haar maakt knappe mensen knapper en lelijke mensen lelijker denk ik
[..]
Het feit dat men denkt dat er 1 iemand op de aarde rondloopt die voor je bestemd is.
Maar ik ben een cynische zak die nu zijn mond dicht gaat houden
quote:
ECHT NIET.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |