Laat je shirt aan man fiese hommo.quote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HIER. KOM DAN.
*scheurt shirt kapot*
hihiquote:
Heb ik niet.quote:
Wat een klootzak, gewoon eraf scheuren die vent.quote:Op zondag 10 november 2013 16:32 schreef Crack_ het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-op-Rode-Plein.dhtml. Oke.
Geef mij een abo dan.quote:
Zegt de man die gisteren een orgasme kreeg toen hij aan mij dacht terwijl hij seks had met zijn vriendin.quote:
Waarom, gewoon lekker laten zitten.quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een klootzak, gewoon eraf scheuren die vent.
Zal je missen neger!quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Xeor het volgende:
Ik ga even wat meth roken en dan me koffer inpakken.
Nee hoor.quote:
Ze stond net naast mijquote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zegt de man die gisteren een orgasme kreeg toen hij aan mij dacht terwijl hij seks had met zijn vriendin.
Noten op ijskoude grond, moet er niet aan denken.quote:Op zondag 10 november 2013 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom, gewoon lekker laten zitten.
Laat evenveel reacties achter als je kijktquote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LOL.Ik hoop niet dat je relatie nu op de klippen loopt.
Ik ben twee keer sprakeloos geweest.quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Laat evenveel reacties achter als je kijkt!
Nee ze kon het niet lezen, ik scrolde als een aap naar boven.quote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
LOL.Ik hoop niet dat je relatie nu op de klippen loopt.
Zie je, lekker laten zitten.quote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Noten op ijskoude grond, moet er niet aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |