Iets met spijker en kopquote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat fopje en kanovinnie waarschijnlijk denken de laatste tijd, GC-mod zijnde.
[ afbeelding ]
Dat is nog wel The Learning Channelquote:Op zondag 10 november 2013 16:37 schreef Crack_ het volgende:
Wtf. Ik kijk TLC en daarin gaan tienermeisjes daten. WAT EEN REGELS. Je mag niet gewoon op een jongen afstappen, je moet twee dagen wachten etc etc. Dafuq doe normaal.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat is nog wel The Learning Channel
Nou, er loopt nu een domme blondine binnen. Ze heeft geen karakter maar daar vallen deze mannen ook niet op. Die willen gewoon lekker en blond.quote:
Ryanquote:
breaking bad? dan haal je me nog inquote:
Ik sta in sof's foboquote:Op zondag 10 november 2013 16:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, is er wat gebeurd tussen jullie?
blond is leuk hoorquote:Op zondag 10 november 2013 16:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Nou, er loopt nu een domme blondine binnen. Ze heeft geen karakter maar daar vallen deze mannen ook niet op. Die willen gewoon lekker en blond.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
breaking bad? dan haal je me nog in
Donnie, Xeor en de rest.quote:Op zondag 10 november 2013 16:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Welke demonen!!
Ik red je, mijn ehhh prinses in nood ofzo!!
quote:
ik hou me afzijdig van ''de rest''quote:
Maar er worden ook dingen vervelender, zoals die vervelende vrouw van mr Whitequote:Op zondag 10 november 2013 16:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En het mooie van BB is dat het niet steeds zwakker, maar gewoon steeds beter wordt.
Ja, kutwijf is dat. Wacht maar tot ze haar zoon vermoordt in seizoen 3, vanaf dat moment kon ik haar helemaal niet meer uitstaan.quote:Op zondag 10 november 2013 16:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar er worden ook dingen vervelender, zoals die vervelende vrouw van mr White
./erger
Ik bedoel jou toch niet ;squote:
Seizoen 5 maakt veelvuldig gebruik van 'deus ex machina'quote:Op zondag 10 november 2013 16:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En het mooie van BB is dat het niet steeds zwakker, maar gewoon steeds beter wordt.
WTF MAN WAT SPOIL JEquote:Op zondag 10 november 2013 16:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, kutwijf is dat. Wacht maar tot ze haar zoon vermoord in seizoen 3, vanaf dat moment kon ik haar helemaal niet meer uitstaan.![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 16:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik weet, wat is deze en wat bedoel je met 'HELEMAAL'?
Walt Jr. is wrs. niet eens van hemquote:Op zondag 10 november 2013 16:42 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, kutwijf is dat. Wacht maar tot ze haar zoon vermoordt in seizoen 3, vanaf dat moment kon ik haar helemaal niet meer uitstaan.![]()
natuurlijk, maar als ik mijn ''crushes'' (kutwoord) ga bekijken zijn ze overwegend blond. Net als 100% van mijn exen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je dat niet per ieder individu opnieuw even bekijken huh?!
Donder op met jullie spoilers, ik ga weer wegquote:Op zondag 10 november 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Walt Jr. is wrs. niet eens van hem!
Ik vind het fucking raar om te zeggen dat blond beter is dan bruinquote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
natuurlijk, maar als ik mijn ''crushes'' (kutwoord) ga bekijken zijn ze overwegend blond. Net als 100% van mijn exen.
''De ware''quote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, nu zo'n wijf die al 100000 jongens heeft gehad maar de ware nog niet heeft gevonden.
Dat vond ik ook wel een flinke plottwist inderdaad. Maar dat maakt deze serie zo mooi - er gebeuren dingen die je niet verwacht. Zoals Hank die gedwongen wordt om meth te maken voor Jesse's imperium, waarna Walt ontslagen wordt en godverdomme zijn ontslagpremie niet krijgt.quote:Op zondag 10 november 2013 16:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Walt Jr. is wrs. niet eens van hem!
Is geen spoiler, je moet hersenen hebben om dat af te kunnen leiden uit de serie. Tevens gemerkt in een aflevering die je al hebt gezien.quote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Donder op met jullie spoilers, ik ga weer weg
Beter dan een wijf die 1 jongen heeft gehad en de ware niet gevonden.quote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Ohja, nu zo'n wijf die al 100000 jongens heeft gehad maar de ware nog niet heeft gevonden.
Kom terug Ryanquote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Donder op met jullie spoilers, ik ga weer weg
Mij ook niet hoor. Heb ook wel een crush gehad op een gingerquote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het fucking raar om te zeggen dat blond beter is dan bruin. Ik heb echt nóóit een type gehad waar ik op viel. Wat maakt mij dat uit?!
En toen Walt uit de kast kwam en z'n baby dochter verkocht voor crack.quote:Op zondag 10 november 2013 16:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel een flinke plottwist inderdaad. Maar dat maakt deze serie zo mooi - er gebeuren dingen die je niet verwacht. Zoals Hank die gedwongen wordt om meth te maken voor Jesse's imperium, waarna Walt ontslagen wordt en godverdomme zijn ontslagpremie niet krijgt.Dat hele gedoe de 3 afleveringen daarna, daar kon ik echt van genieten.
GINGER, HAHAHAHA PFFF HAHAHA.quote:Op zondag 10 november 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij ook niet hoor. Heb ook wel een crush gehad op een gingerMaarja, het valt op
Wat is daar mis mee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |