Als volwassene hanteer ik als vuistregel: als mijn vuist er niet in past, is ze te jong/onervaren.
Vandaag maandag, dus tijd om weer naar school te gaan. Zoals altijd begin ik met mijn ochtendrituelen, uit bed stappen, broek aantrekken, onderbroek aantrekken en vervolgens betreed ik mijn badkamer. In de badkamer is er een handvol rituelen: eerst haal ik mijn ochtenderectie tevoorschijn (jezus, dat ding is hard, maar toch roept het geen erotische gedachten op. Waarschijnlijk de meest verschrikkelijke creatie van onze lieve heer, -sbeestje) om vervolgens mijn combinatie aan zaad en urine het toilet in te blazen, weliswaar met een rustig tempo. Vervolgens pak ik mijn scheermes en zorg ervoor dat het batmanlogo op mijn borstkas onderhouden wordt. Daarna stap ik de douche binnen en was ik alles wat ik niet mee naar school wil nemen van mijn lichaam.
Enkel, was er vanochtend een probleem. Ik had het vanaf het begin moeten merken, de stengel had zijn turgor verloren... In spoed rende ik mijn slaapkamer weer in om een plasje aan zaadcellen die ik had kunnen gebruiken aan sma'tjes tegen te komen. Dwaas dat ik er nog niet aan dacht om 'WOLF!' te roepen, maar ervaring leert schijnt het.
Vervolgens dus toch maar mijn 30 cm supersoaker losgelaten op wat ik graag de slikker noem, toen gebeurde het.
De straal was veel te hard. Dankzij mijn cursus HBO grafisch design kan ik het duidelijk illustreren, zie hieronder:
![14cfry0.gif]()
GODVER! Heb ik gewoon urine in m'n gezicht

. Nu weet ik hoe al die sma'tjes en ho's die ik oppik zich voelen.
Voor al jullie minder bedeelden die het vermogen niet hebben een stuk tekst van meer dan twee zinnen te lezen.
Klacht: Urine in m'n gezicht
Klacht2: De commerciele wereld speelt hier niet op in, DIT IS EEN GOUDMIJN!