abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130978976
Als volwassene hanteer ik als vuistregel: als mijn vuist er niet in past, is ze te jong/onervaren.

Vandaag maandag, dus tijd om weer naar school te gaan. Zoals altijd begin ik met mijn ochtendrituelen, uit bed stappen, broek aantrekken, onderbroek aantrekken en vervolgens betreed ik mijn badkamer. In de badkamer is er een handvol rituelen: eerst haal ik mijn ochtenderectie tevoorschijn (jezus, dat ding is hard, maar toch roept het geen erotische gedachten op. Waarschijnlijk de meest verschrikkelijke creatie van onze lieve heer, -sbeestje) om vervolgens mijn combinatie aan zaad en urine het toilet in te blazen, weliswaar met een rustig tempo. Vervolgens pak ik mijn scheermes en zorg ervoor dat het batmanlogo op mijn borstkas onderhouden wordt. Daarna stap ik de douche binnen en was ik alles wat ik niet mee naar school wil nemen van mijn lichaam.

Enkel, was er vanochtend een probleem. Ik had het vanaf het begin moeten merken, de stengel had zijn turgor verloren... In spoed rende ik mijn slaapkamer weer in om een plasje aan zaadcellen die ik had kunnen gebruiken aan sma'tjes tegen te komen. Dwaas dat ik er nog niet aan dacht om 'WOLF!' te roepen, maar ervaring leert schijnt het.

Vervolgens dus toch maar mijn 30 cm supersoaker losgelaten op wat ik graag de slikker noem, toen gebeurde het.

De straal was veel te hard. Dankzij mijn cursus HBO grafisch design kan ik het duidelijk illustreren, zie hieronder:

GODVER! Heb ik gewoon urine in m'n gezicht :') . Nu weet ik hoe al die sma'tjes en ho's die ik oppik zich voelen.

Voor al jullie minder bedeelden die het vermogen niet hebben een stuk tekst van meer dan twee zinnen te lezen.

Klacht: Urine in m'n gezicht
Klacht2: De commerciele wereld speelt hier niet op in, DIT IS EEN GOUDMIJN!
pi_130979006
heb je dat plaatje zelf gemaakt?
pi_130979008
zo ja: hete paint skills
pi_130979019
quote:
Vervolgens pak ik mijn scheermes en zorg ervoor dat het batmanlogo op mijn borstkas onderhouden wordt
_O_
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130979028
Geniaal
  maandag 9 september 2013 @ 10:17:10 #6
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_130979043
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
Als volwassene hanteer ik als vuistregel: als mijn vuist er niet in past, is ze te jong/onervaren.

Vandaag maandag, dus tijd om weer naar school te gaan. Zoals altijd begin ik met mijn ochtendrituelen, uit bed stappen, broek aantrekken, onderbroek aantrekken en vervolgens betreed ik mijn badkamer. In de badkamer is er een handvol rituelen: eerst haal ik mijn ochtenderectie tevoorschijn (jezus, dat ding is hard, maar toch roept het geen erotische gedachten op. Waarschijnlijk de meest verschrikkelijke creatie van onze lieve heer, -sbeestje) om vervolgens mijn combinatie aan zaad en urine het toilet in te blazen, weliswaar met een rustig tempo. Vervolgens pak ik mijn scheermes en zorg ervoor dat het batmanlogo op mijn borstkas onderhouden wordt. Daarna stap ik de douche binnen en was ik alles wat ik niet mee naar school wil nemen van mijn lichaam.

Enkel, was er vanochtend een probleem. Ik had het vanaf het begin moeten merken, de stengel had zijn turgor verloren... In spoed rende ik mijn slaapkamer weer in om een plasje aan zaadcellen die ik had kunnen gebruiken aan sma'tjes tegen te komen. Dwaas dat ik er nog niet aan dacht om 'WOLF!' te roepen, maar ervaring leert schijnt het.

Vervolgens dus toch maar mijn 30 cm supersoaker losgelaten op wat ik graag de slikker noem, toen gebeurde het.

De straal was veel te hard. Dankzij mijn cursus HBO grafisch design kan ik het duidelijk illustreren, zie hieronder:

[ afbeelding ]

GODVER! Heb ik gewoon urine in m'n gezicht :') . Nu weet ik hoe al die sma'tjes en ho's die ik oppik zich voelen.

Voor al jullie minder bedeelden die het vermogen niet hebben een stuk tekst van meer dan twee zinnen te lezen.

Klacht: Urine in m'n gezicht
Klacht2: De commerciele wereld speelt hier niet op in, DIT IS EEN GOUDMIJN!

OP bewaard gebleven.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_130979064
Goede paintskills, klacht komt in de buurt van jezelf ondersauzen bij het meesterberen.
pi_130979067
Herkenbaar. :o
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_130979070
shit, moet gewoon kotsen
pi_130979074
van de OP
pi_130979100
Goede paint
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
  maandag 9 september 2013 @ 10:20:50 #12
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_130979113
tl:dr

Maarrr PAINT!! *O*
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_130979115
HA HA
pi_130979130
zeiken na het douchen :') hoe oud ben je?
rikker de flikker
  maandag 9 september 2013 @ 10:22:04 #15
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_130979150
Wat _O-!

Leuke paint though
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_130979169
Geniaal topic _O_
pi_130979184
Een pareltje dit _O_
  maandag 9 september 2013 @ 10:25:35 #18
330857 J.James
graag verwijderen
pi_130979218
Terechte klacht. Ik heb ook wel een x over mijn broek geplast daardoor. Maar dat was wel snel weer droog.
pi_130979230
lijkt me stug dat niet een of andere randdebiel (waarschijn amerikaans of chinees) niet al een of andere gadget heeft ontworpen om dit probleem de wereld uit te helpen.
kennelijk laat de marketing echter wat te wensen over, zoals bijvoorbeeld een nieuwe marketing team.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
  maandag 9 september 2013 @ 10:30:32 #20
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_130979341
Urine is nagenoeg steriel, zeikboy.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_130979368
quote:
7s.gif Op maandag 9 september 2013 10:30 schreef SpecialK het volgende:
Urine is nagenoeg steriel, zeikboy.
Kom, ik baad je erin.
  maandag 9 september 2013 @ 10:32:07 #22
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_130979381
Gewoon onder de douche zeiken.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_130979387
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:21 schreef rikkerdeflikker het volgende:
zeiken na het douchen :') hoe oud ben je?
Voor :)
pi_130979413
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 10:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Gewoon onder de douche zeiken.
Dan verlies ik het onderscheid tussen mijn pis en het water.

Stel je voor: het loopt over je been, vervolgens ga je langs je schaamstreek om alle vuiligheid daar weg te vegen, raak je je urine aan en daarna je gezicht.
pi_130979432
Trek jij eerst je broek aan en dan pas je onderbroek? Wauw jij bent echt batman.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')