Dat dwing je af.quote:Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Nee. Hij kreeg het op een presenteerblaadje aangeboden.
quote:Op zondag 10 november 2013 16:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Misschien kan Robin hem het eea bijbrengen in Dubai.
Er viel helemaal niks af te dwingen.quote:
Het was een garpje.quote:Op zondag 10 november 2013 16:41 schreef Rosario het volgende:
[..]
Lekker oefenen op de gravelrukkerservice van Roowbin en de dubbele fouten van Dolgo.
Het is meer dat Nadal deze fouten al in eerdere confrontaties heeft afgedwongen. Federer heeft nooit het echte 100% geloof dat hij Nadal kan verslaan.quote:Op zondag 10 november 2013 16:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Er viel helemaal niks af te dwingen.
Ach, in ieder geval de halve finale gehaald, maar wat Fed gisteren wellicht aan vertrouwen teruggewonnen had, is-ie nu weer kwijt.
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar bij deze pot liet Fed het wel héél erg liggen.quote:Op zondag 10 november 2013 16:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is meer dat Nadal deze fouten al in eerdere confrontaties heeft afgedwongen. Federer heeft nooit het echte 100% geloof dat hij Nadal kan verslaan.
Nee, ik geef hem geen drie sterren.quote:Op zondag 10 november 2013 16:38 schreef alors het volgende:
[..]
Dat jij deze partij nog 3 sterren geeft.
Ah!quote:Op zondag 10 november 2013 16:58 schreef Rosario het volgende:
[..]
Weet ik toch. De "" was gericht op Rogers trainingspartners.
Argh nee.quote:
Ben ik niet met je eens. Wawa is de enige die ik echt aanvallend heb zien spelen hier. En die BH van 'm is gewoon schitterend.quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Argh nee.
Wawrinka gaat nooit van Nadal winnen. Djokovic is de enige speler die nog een beetje leuk speelt hier en eigenlijk de enige speler die deze titel verdient.
Dus ajde Nole!
Nole heeft steeds 3 sets nodig gehad. Misschien dat juist daarom de wedstrijden leuker waren, maar qua resultaat verdiend Nadal het meer.quote:Op zondag 10 november 2013 17:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Argh nee.
Wawrinka gaat nooit van Nadal winnen. Djokovic is de enige speler die nog een beetje leuk speelt hier en eigenlijk de enige speler die deze titel verdient.
Dus ajde Nole!
Qua resultaat verdienen? Nadal speelt gewoon niet zo heel geweldig terwijl Djoker drie fantastische deciding sets speelde tegen betere tegenstanders.quote:Op zondag 10 november 2013 17:10 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Nole heeft steeds 3 sets nodig gehad. Misschien dat juist daarom de wedstrijden leuker waren, maar qua resultaat verdiend Nadal het meer.
Heb je het verschil in tegenstanders gezien?quote:Op zondag 10 november 2013 17:10 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Nole heeft steeds 3 sets nodig gehad. Misschien dat juist daarom de wedstrijden leuker waren, maar qua resultaat verdiend Nadal het meer.
Nadal speelde tegen de nr's 3, 5 en 7. Nole tegen de nr's 4,6 en 9. Dus betere tegenstanders.... not so much.quote:Op zondag 10 november 2013 17:20 schreef Rosario het volgende:
[..]
Qua resultaat verdienen? Nadal speelt gewoon niet zo heel geweldig terwijl Djoker drie fantastische deciding sets speelde tegen betere tegenstanders.
Ga weg, of praat geen onzinquote:Op zondag 10 november 2013 17:23 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Nadal speelde tegen de nr's 3, 5 en 7. Nole tegen de nr's 4,6 en 9. Dus betere tegenstanders.... not so much.
Nole speelde 3 fantastische deciding sets, maar speelde 3 mindere undeciding sets. Tsja. het is maar hoe je het wilt uit leggen.
Als jij denkt dat Ferrer, Berdych en Wawa betere spelers zijn dan Delpo en Fed, dan mag jij dat denken.quote:Op zondag 10 november 2013 17:26 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Dat zijn altijd mooie teksten om een discussie te winnen
Ach als je kijkt naar de resultaten van dit jaar dan kan je onmogelijk zeggen dat Ferrer en Berdych(quote:Op zondag 10 november 2013 17:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als jij denkt dat Ferrer, Berdych en Wawa betere spelers zijn dan Delpo en Fed, dan mag jij dat denken.
Ik ga me niet in een discussie op dat niveau wagen, tijdverspilling.
Ga je je nou ook in de discussie mengen?quote:Op zondag 10 november 2013 17:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ach als je kijkt naar de resultaten van dit jaar dan kan je onmogelijk zeggen dat Ferrer en Berdych() slechter zijn dan Federer.
Sorryquote:Op zondag 10 november 2013 17:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ga je je nou ook in de discussie mengen?
Haha, wat ben jij ontzettend tegen Nadal zeg. Wat moet jij je de afgelopen 10 jaar veel hebben geërgerdquote:Op zondag 10 november 2013 17:43 schreef Norrage het volgende:
Maar nu ga ik er ook op in
Maar goed, het zou in ieder geval wel episch zijn als Wawa dit toernooi gewoon ff wint. Wellicht kan ie in de finale wel wat tegen Rafa uitrichten (maar wss niet). Dus Djoko hup, Djoko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |