Een van de teleurstellendste, niet de teleurstellendste.quote:Op zondag 10 november 2013 16:21 schreef Norrage het volgende:
Die van de Rome finale was erger hoor Fed-fan
Of de RG finale van 2008.
Onzin, als je ingehouden serveert, kom je daar ook aan. Dan heb je er alleen niet zoveel aan.quote:Op zondag 10 november 2013 16:22 schreef suus21 het volgende:
Als je meer dan 80% eerste service in slaat dan sta je echt wel goed te spelen..
Als het één van de teleurstellendste van het jaar is, dan blijft er weinig overquote:Op zondag 10 november 2013 16:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een van de teleurstellendste, niet de teleurstellendste.
Nee, een van de teleurstellendste ontmoetingen van Federer en Nadal überhaupt bedoel ik.quote:Op zondag 10 november 2013 16:24 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Als het één van de teleurstellendste van het jaar is, dan blijft er weinig over
Canada (?) was denk de enige goede partij tussen de twee.
Oh ja hij serveert alleen maar wta services, zo geen onzin.quote:Op zondag 10 november 2013 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Onzin, als je ingehouden serveert, kom je daar ook aan. Dan heb je er alleen niet zoveel aan.
Ik vond toch 't eind van set 1 wel mooi. Eerst bijna de break van Federer, dan de break van Nadal, dan de rebreak. Dat was toch ff vermakelijk hoorquote:Op zondag 10 november 2013 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, een van de teleurstellendste ontmoetingen van Federer en Nadal überhaupt bedoel ik.
Wilander had ooit 100% in een partij volgens mij (dacht in een RG-finale).quote:
Alleen zo voorspelbaar.quote:Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Ik vond toch 't eind van set 1 wel mooi. Eerst bijna de break van Federer, dan de break van Nadal, dan de rebreak. Dat was toch ff vermakelijk hoor![]()
[...]
Mwah, dat is het verloop, maar qua punten is het nog niet echt veel genieten geweest.quote:Op zondag 10 november 2013 16:26 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Ik vond toch 't eind van set 1 wel mooi. Eerst bijna de break van Federer, dan de break van Nadal, dan de rebreak. Dat was toch ff vermakelijk hoor![]()
Tweede set haalt dat niveau niet.
Misschien kan Robin hem het eea bijbrengen in Dubai.quote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef suus21 het volgende:
Fed moet echt een maandje naar vegas om wat returns te trainen.
Misschien kan 'ie met Robin oefenen in Dubaiquote:Op zondag 10 november 2013 16:30 schreef suus21 het volgende:
Fed moet echt een maandje naar vegas om wat returns te trainen.
DF op BP tegen heb ik idd nog niet gezien.quote:Op zondag 10 november 2013 16:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Misschien kan Robin hem het eea bijbrengen in Dubai.
Nja, hij zal er wel staan tegen Djokovic.quote:Op zondag 10 november 2013 16:35 schreef Norrage het volgende:
Laat wawa of djoko hem maar van de baan vegen morgen. Rafa was echt niet goed, verdient met dit spel niet te winnen
En hij kan vanaf nu al uitrusten, Djokovic pas vanaf vanavond laat.quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef suus21 het volgende:
Niemand geloofde dat nadal in londen ging vegen. Nog 1 partij te gaan..
Ik had meer het idee dat het an de grote hoeveelheid fouten van Federer lag. Wat liet hij het liggen zeg. 17 winners en 32 UE's (Nadal 15 winners en 14 UE's).quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
Heel erg sterk van Rafa. Dat moet toch ook gezegd worden.
Echt niet :/quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
Maar Djoko kan op dit moment weer uitrusten. Tuurlijk heeft Djoko iets minder herstel tijd, maar Djoko heeft daar nooit echt veel last van.quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En hij kan vanaf nu al uitrusten, Djokovic pas vanaf vanavond laat.
Nee. Hij kreeg het op een presenteerblaadje aangeboden.quote:Op zondag 10 november 2013 16:36 schreef GwaiLow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |