hebben!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:45 schreef DroogDok het volgende:
Deze wil ik jullie liefhebbers van authentiek ook niet onthouden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)rweg-8/omschrijving/
Vergeet de bijenkorven nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:45 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik vind het op een bepaalde manier ook wel erg leuk!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:44 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dat pareltje was al langs geweest ik kan er wel iets moois in zien
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Geen Funda, niet eens een makelaarssite, maar wel een plaatje die ik hier wel toepasselijk vind.
[ afbeelding ]
Hoezo dat nu weer, ik zou er zo in trekken. Pracht huis!quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:42 schreef DroogDok het volgende:
Tegen de vlakte en opnieuw beginnen zou ik zeggen....
[..]![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aan-80/omschrijving/
En die dooie vogels er ook uit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hebben!
maar dan wel dat afzichtelijk lelijke bad eruit !
Nee man in de pan ermeequote:
wat voor speciale is dit dan? wij hebben ook een plafondunit maar van dat bedrag kan ik echt geen huis kopen.quote:Op maandag 18 november 2013 19:51 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Die krukken omdraaien is al één. Verder, ga eens de kroeg in.
Verder kost die afzuigkap al net zo veel als mijn hele woning.
Het hele museuminterieur staat er nog in en dat is de foto die je uitkiest?quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:32 schreef goed_volk het volgende:
Museum te koop met historisch interieur. Weer eens iets anders...
[ link | afbeelding ]
O....quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:32 schreef goed_volk het volgende:
Museum te koop met historisch interieur. Weer eens iets anders...
[ link | afbeelding ]
Prachtigquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:45 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft te maken met de locatie en de stad, Voorburg is erg duur om te wonen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:11 schreef kvd het volgende:
[..]
wat een hoge prijs voor zo'n droevig huis, of zie ikiets over het hoofd
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:12 schreef DrSnuggle het volgende:
Geen Funda, niet eens een makelaarssite, maar wel een plaatje die ik hier wel toepasselijk vind.
[ afbeelding ]
En als je daar geen boodschap aan hebt?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:53 schreef LadyDanae het volgende:
Grote boodschap, kleine boodschap, het mag hier allemaal.
[ afbeelding ]
Hier
quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:48 schreef Gwywen het volgende:
Zo mooi om eens te zien hoe een oud huis niet van binnen in een nieuwbouwwoning is veranderd.
Erg jammer derhalve van die vlag-op-een-modderschuit-badkamer.
Ik merk er nog weinig van...quote:Op woensdag 13 november 2013 20:05 schreef Gwywen het volgende:
De inrichting vind ik ook totaal niet bij het huis passen, maar dat heb ik al zo vaak gezegd bij moderne interieurs in mooie oude panden, ik zal het niet elke keer gaan herhalen.![]()
Met die mooie platen tegen het plafond en die tegels in de woonkamer? Ook bouwkundig is het gewoon een drama vind ik.quote:Op dinsdag 19 november 2013 17:31 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Hoezo dat nu weer, ik zou er zo in trekken. Pracht huis!
Wauwquote:Op dinsdag 19 november 2013 14:45 schreef DroogDok het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm, ik woon er niet. Ik wil er ook niet wonenquote:Op vrijdag 15 november 2013 06:21 schreef Resistor het volgende:
Geen Funda, niet eens Nederland, maar ook geen zin om alle interieurplaatjes hier neer te zetten, maar mooi paars is niet lelijk.
Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 20 november 2013 10:31 schreef nikky het volgende:
[..]
Uhm, ik woon er niet. Ik wil er ook niet wonen
Vervelende commentaren op de site. Natuurlijk word je er tureluurs van, maar daarom hoef je het nog geen troep te noemen. Het zijn verzamelingen. Je noemt je postzegelverzameling of muntenverzameling of treintjesverzameling toch ook geen troep?quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:23 schreef Dagonet het volgende:
http://www.huffingtonpost(...)edlinkusaolp00000003
[ afbeelding ]
Het hele huis is zo. Weliswaar geen funda, maar toch![]()
Kom op zeg, dat is toch allemaal het toppunt van wansmaak?quote:Op woensdag 20 november 2013 20:14 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Vervelende commentaren op de site. Natuurlijk word je er tureluurs van, maar daarom hoef je het nog geen troep te noemen. Het zijn verzamelingen. Je noemt je postzegelverzameling of muntenverzameling of treintjesverzameling toch ook geen troep?
Het kan nog een winkel in eigen woning zijn.
Ja, goed die vezelplaten is niks, kleine ingreep.quote:Op woensdag 20 november 2013 06:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Met die mooie platen tegen het plafond en die tegels in de woonkamer? Ook bouwkundig is het gewoon een drama vind ik.
Smaak is persoonlijk. Lelijk is niet hetzelfde als troep, hoe zeer je ogen er ook van gaan tranen.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat is toch allemaal het toppunt van wansmaak?
Je postzegelverzameling, muntencollectie of treintjesverzameling bepaalt niet de gehele sfeer van je huis en vind je niet door het hele huis (normaal gesproken) Ik vind het ook gewoon troep op die site.
En wat doen die wortels aan het plafond?quote:Winfried country estate
Winfried?? ???????????????Winfried?????????????Winfried???????????????????????????????????35????1?????????????????????????????????????????????????Apeldoorn?Zwolle?????????????????????Ijssel????????????Amsterdam? Utrecht? Arnhem????100???
Je zou toch gillend wegrennen?quote:Wonen in het voormalige landhuis van John de Mol; het kan! Gelegen in de lommerrijke omgeving tussen Naarden en Valkeveen, waar Jan des Bouvrie en Herman Heinsbroek uw buren zijn.
Prachtige visgraatvloerquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:02 schreef k_man het volgende:
Rare omschrijving:
[..]
En wat doen die wortels aan het plafond?
Wel een fraai huisje hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:02 schreef k_man het volgende:
Dan nog een omschrijving van een ander huis. Dit is kennelijk bedoeld als 'wervende' tekst...
[..]
Je zou toch gillend wegrennen?
Die kan er uitquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Huuu vloerbedekking.. Daar krijg ik stiekem altijd de rillingen van.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:02 schreef k_man het volgende:
Dan nog een omschrijving van een ander huis. Dit is kennelijk bedoeld als 'wervende' tekst...
[..]
Je zou toch gillend wegrennen?
Linkquote:De Molenstraat in Oss is in 2010 dagenlang afgezet omdat deze locatie werd gebruikt in de film van De Bende van Oss. Niet alleen omdat de villa uit 1890 is en zo mooi is, vol met authentieke elementen, maar ook omdat de historie van Oss hier daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
Het past wel bij het huis, maar het is een beetje over the top, te dramatisch. Net of ze er een draculapaleis van hebben willen maken, of zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Prachtig huis, die zou ik 1000x liever hebben dan dat kitschpaleis in Naarden. En dan ook nog voor een vierde van de prijs.
't Grappige is dat dat eclectische behang daar op de een of andere manier nog 'past' ook. Vind ik dan.
(en je kan het natuurlijk altijd weghalen als 't je niet bevalt.)
Ik denk niet dat je dat zomaar mag weghalen als het historisch isquote:Op vrijdag 22 november 2013 13:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Prachtig huis, die zou ik 1000x liever hebben dan dat kitschpaleis in Naarden. En dan ook nog voor een vierde van de prijs.
't Grappige is dat dat eclectische behang daar op de een of andere manier nog 'past' ook. Vind ik dan.
Dat vind ik nou juist wel tof.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het past wel bij het huis, maar het is een beetje over the top, te dramatisch. Net of ze er een draculapaleis van hebben willen maken, of zo.
Sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:48 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Ja, het roept inderdaad iets van nare droom op. Niet echt nachtmerrie, maar iets drukkends waar je niet wil blijven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:54 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Het past wel bij het huis, maar het is een beetje over the top, te dramatisch. Net of ze er een draculapaleis van hebben willen maken, of zo.![]()
Die tweede foto doet me heel erg aan Downton Abbey denken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 13:44 schreef Gwywen het volgende:
Mooi Jugendstilpand hoor, daar niet van.
Maar ik krijg bij dit huis niet meteen een prettig gevoel van de combinatie meubels/behang:
[ afbeelding ]
In de kamer ernaast waan je jezelf in een kasteel.
[ afbeelding ]
Dan ten slotte deze foto, die misschien alles duidelijk maakt:
[ afbeelding ]
[..]
Link
Ik pas niet eens languit in mijn hele badkamerquote:Op zaterdag 23 november 2013 19:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, waarom ook niet?
Wij hebben een tijd een TV in de badkamer gehad. Lagen we gewoon languit een film te kijken.
Hoofdsteun en voetenbankje erbij en het lijkt mij een prima ideequote:Op zaterdag 23 november 2013 17:01 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-17
[ afbeelding ]
Een TV op de WC?
Op zich wel.quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hoofdsteun en voetenbankje erbij en het lijkt mij een prima idee
quote:Op zondag 24 november 2013 10:20 schreef Greyson het volgende:
Wat een vreemde wastafels. Fietspad en water als uitzicht en een leuk interieur. Sorry foto's wilden op de één of andere manier niet gekopieerd worden via een tablet.
http://www.funda.nl/koop/(...)plan-5/fotos/#foto-2
Gaaf huis!quote:Op zondag 24 november 2013 10:20 schreef Greyson het volgende:
Wat een vreemde wastafels. Fietspad en water als uitzicht en een leuk interieur. Sorry foto's wilden op de één of andere manier niet gekopieerd worden via een tablet.
http://www.funda.nl/koop/(...)plan-5/fotos/#foto-2
Misschien vind de een de kookkunsten van de ander niet te vreten en andersom. Goede oplossing dan ditquote:Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef Anne het volgende:
Wat ik vreemder vind zijn de twee kookeilanden, met 2 verschillende afzuigkappen.
aan de ene kant een kookplaat en aan de andere kant en frituur/wokbrander? maar idd had dan 2 dezelfde afzuigkappen geplaatst.quote:Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef Anne het volgende:
Wat ik vreemder vind zijn de twee kookeilanden, met 2 verschillende afzuigkappen.
quote:Op zondag 24 november 2013 13:11 schreef Anne het volgende:
Je zou natuurlijk de omschrijving kunnen lezen:quote:Op zondag 24 november 2013 15:03 schreef loecje het volgende:
aan de ene kant een kookplaat en aan de andere kant en frituur/wokbrander? maar idd had dan 2 dezelfde afzuigkappen geplaatst.
Die kunnen dus niet onder een afzuigkap.quote:...stoomoven (...), keramische kookplaten, wok brander, friteuse...
Prachtige moderne villa inderdaad.quote:Op zondag 24 november 2013 13:08 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaaf huis!Mist wel een beetje gezelligheid vind ik persoonlijk, 't is allemaal wel erg kaal binnen.
Hij heeft wel een leuke woef!quote:Op zondag 24 november 2013 14:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
Henny Huisman verlaagt wederom vraagprijs van zijn luxe villa! Zie 42 nieuwe foto's !!
http://www.bekendeburen.n(...)prijs-van-zijn-villa
Gaat nu dus ook niet lukken![]()
die info haalde ik ook uit de omschrijvingquote:Op zondag 24 november 2013 16:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
[..]
Je zou natuurlijk de omschrijving kunnen lezen:
[..]
Die kunnen dus niet onder een afzuigkap.
Waarschijnlijk gaan ze ervan uit dat een wasbak niet meer voor een bak waswater is. Meer het oudste principe van de gootsteen, waar het stromende water dus op wegklettert.quote:Op zondag 24 november 2013 16:15 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Prachtige moderne villa inderdaad.
Een beetje 'kaal' ingericht, maar wel sjiek gedaan en de ruimten komen heel goed over op die foto's. Goed gedaan, makelaar.
Die badkamer is natuurlijk niet echt 'handig' - zowel dat vrijstaande bad als die waskommen nodigen uit tot héél veel dweilen - maar ik vind die groene circeltjes-tegels wel heel erg tof!![]()
Ik dacht al dat ik scheel was. Geen spiegel te zien, alleen dat tafeltje, maar daar kan ik geen spiegelbeeld in ontdekken.quote:Op zondag 24 november 2013 16:51 schreef Huppeltje het volgende:
ik zie alleen een schilderij/foto geen spiegel, en mag toch hopen dat die dan van henny is en niet van de makelaar haha
Het was ook niet helemaal serieus bedoeld.quote:Op zondag 24 november 2013 18:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik scheel was. Geen spiegel te zien, alleen dat tafeltje, maar daar kan ik geen spiegelbeeld in ontdekken.
PI's... ze zijn er voorquote:Op zondag 24 november 2013 18:21 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het was ook niet helemaal serieus bedoeld.
Ik vind het nog steeds mooi!quote:Op zondag 24 november 2013 22:39 schreef pussywillow het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)3-taveernelaan-24-a/
Prachtig huis (ik kom er wel eens langs en ging eens op Funda kijken), maar die keuken en badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben we dit echt ooit mooi gevonden met zijn allen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |