abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 november 2013 @ 20:26:02 #101
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133122134
quote:
18s.gif Op zondag 10 november 2013 19:56 schreef Karrs het volgende:

[..]

Mensen?

Of ben jij al te ver heen?
Wahabeesten.

"Rats, rodents" is Engels. Wij hebben hier geen behoefte aan Engelse taal, als Nederlanders of ingezetenen van Nederland onder elkander.

Verder schokkend hoe buitenlandse Wahabeesten zonder kennis van zaken zeer oude kerken in Raqqa vernietigen, met de bewering dat gerestaureerde oude kerken 'nieuwe kerken' zouden zijn en dus vernietigingswaardig.

De VSL en Jabhat al Nusra doen niets tegen ISIS en gaan hiermee akkoord. En met de massamoorden op Christenen in Raqqa.

De Wahabeesten zullen daar overigens snel worden opgerold.
  zondag 10 november 2013 @ 20:34:14 #102
176916 Karrs
2007-2017
pi_133122785
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 19:56 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik ben bang van wel.
Om die reden vrees ik ook de jihadstrijders die terugkeren naar Nederland straks. Moet je dit nou lezen:
quote:
It is a massacre. There are burning bodies of Saudi rodents all over the perimeter as incendiary grenades used by these apes detonated, burning some alive. T-72 tanks are also pouring in to the base to finish off the rest of the vermin. Great news.
Wie zo praat, heeft al een te groot deel van zijn menselijkheid opgegeven. Vrijwillig of gedwongen, of misschien omdat het zo is gelopen, maar je zult begrijpen dat dat niet thuishoort in een maatschappij als de onze. Deze totale haat is iets voor dáár, voor conflictsituaties bedoel ik. Het is een middel om de strijd te kunnen voeren, het ontmenselijken van de vijand. Maar wat gebeurt er als je van een oorlog in een vredessituatie terecht komt. Dat je de tijd krijgt om na te denken. Die lui die dit zeggen... die zijn rijp voor de kliniek. PTSS én haat...

Een mens is niet gemaakt om een ander mens te doden, zei een Nederlands veteraan uit de Tweede Wereldoorlog laatst. Daar moet wat voor gebeuren dat dat mogelijk maakt. Ontmenselijking, door mensen in een hokje te stoppen, bijvoorbeeld. Ratten, ongedierte, of wahabisten, salafisten, zionisten. Een Amerikaan schoot tijdens de invasie in Normandië op uniformen, niet op Duitsers.

Wat zijn wij Nederlanders? Westerlingen. Kaffers. Ongelovigen. Straks ook ratten en ongedierte. Nee, dank je... dat hoef ik hier niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 11-11-2013 12:44:34 ]
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zondag 10 november 2013 @ 20:36:01 #103
365082 IPA35
Patriarch
pi_133122912
De schrijver is een Syrische Christen...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 10 november 2013 @ 20:41:08 #104
176916 Karrs
2007-2017
pi_133123270
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:36 schreef IPA35 het volgende:
De schrijver is een Syrische Christen...
Kan me niet veel schelen wie de schrijver is of wat voor geloof hij aanhangt. Ik spuug op 'm, als ik had gekund. Dergelijke onmenselijke haat is niet voorbehouden aan moslims, christenen, ongelovigen, zwarten, roodharigen of mannen zonder grote teen. Het is iets menselijks. Helaas.

Maar snap je wat ik wou zeggen met die Nederjihadisten? En waarom dat echt BAD NEWS is?
  zondag 10 november 2013 @ 20:44:09 #106
365082 IPA35
Patriarch
pi_133123492
quote:
15s.gif Op zondag 10 november 2013 20:41 schreef Karrs het volgende:

Maar snap je wat ik wou zeggen met die Nederjihadisten? En waarom dat echt BAD NEWS is?
Die dienen ook gewoon afgeschoten te worden als de ratten die het zijn.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 10 november 2013 @ 21:14:51 #107
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133125738
Basis van Brigade 80 nabij vliegveld van de stad Aleppo volledig in handen Syrische Arabische Nationale Leger (regering)!

De opmars gaat door totdat geheel Syrië van gewapende wahabeesten en terroristen gezuiverd is!

*O* *O* _O_

http://wikimapia.org/23217544/Army-Base-Brigade-80

Ondanks alle nu.nl-propaganda (CNN, Reuters, AFP, Al Jazeera) over een 'tegenoffensief', is nu de GEHELE basis Brigade 80 weer in handen van de regering na vele maanden van terroristische controle over de basis.

http://www.presstv.ir/det(...)izes-base-in-aleppo/

Zelfs de Franse pers bericht het nu zondagmiddag:

Syrie: L'armée reprend le controle d'une base clé près d'Alep, 10 11 2013.....
  Moderator zondag 10 november 2013 @ 21:33:40 #108
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_133127330
die foto van die chicks erbij ook :')

jemoet het er niet zo dik bovenop leggen, dit neemt niemand serieus
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 10 november 2013 @ 21:43:52 #109
365082 IPA35
Patriarch
pi_133128082
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 21:33 schreef sp3c het volgende:
die foto van die chicks erbij ook :')
Tsja de FSA heeft geen chicks, hè?
pi_133133549
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 15:34 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Koerdistan is een gebied(regio) verdeeld over 5 landen. Koerdistan is een federale autonome regio in het noorden van Irak.

Dat het geen landsgrenzen op de wereldkaart heeft betekent niet dat het niet bestaat.
Jij bent zeker een MHP'er.

Trouwens Turkistan en Oost-Turkustan bestaan ook niet maar over die gebieden beweren jullie wel dat ze bestaan.
Ik beweer dat niet, ik heb respect voor de Uygurs en de Chinezen.
pi_133133825
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 20:44 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Die dienen ook gewoon afgeschoten te worden als de ratten die het zijn.
Ja, het zijn allemaal ratten. Ze leven ondergronds, ze verkrachten onschuldige vrouwen, vermoorden onschuldige kinderen en ze worden getraind, bewapend door el-ciada, el-mossat, sommige eu-landen en gefinancierd door de arabieren.

Overgroot gedeelte van deze ratten doen het niet voor jihad/geloof, maar voor het geld! Het zijn allemaal kansloze sociaal maatschappelijk geisoleerde marrokanen, algerijnen, pakistanen etc. En o.a. de Nederlandse overheid is medeplichtig aan de moorden in Syrie! Reintegratiehulp my azz! Door deze klootzakken krijgen andere moslims een slechte naam hierzo. Echt een zionist plan, zo hebben ze weer een zwarte schaap gecreëerd (zie ww2).

[ Bericht 19% gewijzigd door peace2014 op 10-11-2013 23:22:50 ]
pi_133134274
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2013 20:34 schreef Karrs het volgende:

[..]

Om die reden vrees ik ook de jihadstrijders die terugkeren naar Nederland straks. Moet je dit nou lezen:

[..]

Wie zo praat, heeft al een te groot deel van zijn menselijkheid opgegeven. Vrijwillig of gedwongen, of misschien omdat het zo is gelopen, maar je zult begrijpen dat dat niet thuishoort in een maatschappij als de onze. Deze totale haat is iets voor dáár, voor conflictsituaties bedoel ik. Het is een middel om de strijd te kunnen voeren, het ontmenselijken van de vijand. Maar wat gebeurt er als je van een oorlog in een vredessituatie terecht komt. Dat je de tijd krijgt om na te denken. Die lui die dit zeggen... die zijn rijp voor de kliniek. PTSS én haat...

Een mens is niet gemaakt om een ander mens te doden, zei een Nederlands veteraan uit de Tweede Wereldoorlog laatst. Daar moet wat voor gebeuren dat dat mogelijk maakt. Ontmenselijking, door mensen in een hokje te stoppen, bijvoorbeeld. Ratten, ongedierte, of wahabisten, salafisten, zionisten. Een Amerikaan schoot tijdens de invasie in Normandië op uniformen, niet op Duitsers.

Wat zijn wij Nederlanders? Westerlingen. Kaffers. Ongelovigen. Straks ook ratten en ongedierte. Nee, dank je... dat hoef ik hier niet.
Leuk dat zo,n veteraan uit de tweede wereld oorlog dat zei. Maar wetenschap wijst het tegendeel uit.
pi_133134595
quote:
'Tientallen aanvallen met brandbommen in Syrië'

Het Syrische leger heeft in minder dan een jaar tijd zeker 56 aanvallen uitgevoerd met brandbommen die gruwelijke verwondingen veroorzaken. Dat blijkt uit onderzoek van de mensenrechtenorganisatie Human Rights Watch (HRW).

Bij een van de aanvallen kwamen 37 burgers, voornamelijk tieners, om het leven en raakten er meer dan veertig gewond. Dat gebeurde bij een aanval door een gevechtsvliegtuig op een school in Urm al-Kubra in de provincie Aleppo. De tieners waren aan het leren voor hun examens toen de school werd getroffen. De bom kwam terecht bij een raam van een van de klaslokalen. De scholieren in dat lokaal en op het schoolplein raakten het ernstigst gewond.

HRW onderzocht vier aanvallen tot in detail, waaronder de aanval op de school in Urm al-Kubra. De mensenrechtenorganisatie wil dat de internationale gemeenschap zich uitspreekt tegen het gebruik van de brandbommen. De brandbommen, waaronder clusterbommen, die de Syrische luchtmacht afwerpt zijn van Sovjetmakelij.
http://www.nu.nl/buitenla(...)bommen-in-syrie.html
-
pi_133137252
Wat toevallig dat zulke dingen in één keer naar buiten komen.

En cluster-brandbommen??!!
Die mensen weten waarschijnlijk geen ene fuck af van wapensystemen en lullen dit soort bullshit.
Hilarisch weer dit.
pi_133138416
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 23:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Leuk dat zo,n veteraan uit de tweede wereld oorlog dat zei. Maar wetenschap wijst het tegendeel uit.
Och, zo'n man heeft het gedaan (hij heeft o.a. een Duitse verkenner uit een boom geschoten) en heeft vervolgens vijftig jaar over die daad mogen nadenken. Ik denk dat zo iemand wel weet waar hij 't over heeft.

Wat denk je dat PTSS is, eigenlijk? Of het woord 'trauma'?

[ Bericht 0% gewijzigd door Karrs op 11-11-2013 12:44:47 ]
pi_133139373
Ik snap niet dat mensen hier trots zijn op het afschieten van mensen, of dat ze dat uberhaubt zien gebeuren...Onbegrijpelijk dat er wensen worden gedaan voor 'branden in de hel' dat er gehoopt wordt voor nog meer ellende ipv vrede. De haat , de trots en alle nare eigenschappen druipen van dit topic. En jullie zijn er nog trots op ook

Who cares wie de schuld heeft, hebben we niet allemaal schuld?

Augustus J.L was het 50 jaar geleden dat Martin Luther King zijn speech gaf

"Let us not wallow in the valley of despair, I say to you today, my friends. And so even though we face the difficulties of today and tomorrow, I still have a dream.Now is the time to make justice a reality for all of God's children."

[ Bericht 0% gewijzigd door Skillsy op 11-11-2013 09:18:07 ]
pi_133140145
» Voordat je reageert
Doe normaal:-Geen hele landen weg willen vagen.-Geen mensen doodwensen.-Mensen die het niet met je eens zijn, zijn niet meteen pro-moord en doodslag, laten we elkaar enigszins normaal bejegenen.-Dat houdt dus in geen andere users uitschelden/wegsturen/zeggen dat ze het wel goed vinden dat Assad mensen vermoord, omdat ze tegen de rebellen zijn.-Elkaar uitmaken voor aluhoedje. Ga inhoudelijk de discussie aan.Het zijn geen ingewikkelde regels.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 11 november 2013 @ 14:54:45 #118
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133147886
De militaire betekenis van de herovering van Basis 80 nabij het Internationaal Vliegveld van Aleppo voor de aanstaande bevrijdingsoperatie van Aleppo door het Syrische Arabische Nationale Leger:

Uitgelegd op Al Mayadeen Televisie (Libanon), met Engelse ondertiteling (later toegevoegd).

w/ *O* *O*

De zuivering van de stad Aleppo en het noordelijke gouvernement Aleppo van islamistische en takfiri-terroristen is blijkbaar aanstaande. De contraguerilla in de stedelijke oostelijke wijken neemt waarschijnlijk wel meer tijd in beslag dan een maand.

De bevrijding van de stad Aleppo vóór begin van de Tweede Vredesconferentie in Genève tussen Syrische regering en de gewapende SNC-'oppositie' (buitenlandse machten) is wel nog mogelijk. Juist omdat de voorbereiding van de conferentie zó lang duurt. Extreem lang, door obstructie van de zijde van SNC, Turkije, Qatar en Saoedi-Arabië. Met als beschermheren Israël en VS.
  maandag 11 november 2013 @ 14:59:06 #119
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_133148030
De laatste wil (testament) van een Syrische gesneuvelde luchtmachtpiloot uitgevoerd:

De Syrische officieren zijn zich ervan bewust dat internationaal ook een media-oorlog, naast de proxy-oorlog, tegen Syrië wordt gevoerd. Ook deze gesneuvelde piloot en zijn nabestaanden..... Een Libanese journalist (dr. Rafic Nasrallah) krijgt een zeer bijzonder geschenk en is zeer ontroerd....

Hartverwarmend.... ^O^

Prachtig!

[ Bericht 7% gewijzigd door Veldkamp op 11-11-2013 15:04:24 ]
  maandag 11 november 2013 @ 15:22:18 #120
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133148719
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:59 schreef Veldkamp het volgende:
De laatste wil (testament) van een Syrische gesneuvelde luchtmachtpiloot uitgevoerd:

De Syrische officieren zijn zich ervan bewust dat internationaal ook een media-oorlog, naast de proxy-oorlog, tegen Syrië wordt gevoerd. Ook deze gesneuvelde piloot en zijn nabestaanden..... Een Libanese journalist (dr. Rafic Nasrallah) krijgt een zeer bijzonder geschenk en is zeer ontroerd....

Hartverwarmend.... ^O^

Prachtig!
Kijk Veldkamp. Zie je me ooit posts en/of propagandafilmpjes van FSA, JAN en ISIS op dit forum plaatsen. Nee dus jij moet ook ophouden met je propaganda en objectief doen.
pi_133149339
Kennen jullie die maffe takfiri Adnan Al-Arour nog?

Kijk dit dan:

:D _O-
pi_133149359
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:22 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Kijk Veldkamp. Zie je me ooit posts en/of propagandafilmpjes van FSA, JAN en ISIS op dit forum plaatsen. Nee dus jij moet ook ophouden met je propaganda en objectief doen.
Hoeft hij niet aan jou te vragen. Jij ziet dit als propaganda, hij niet. Klaar.
  maandag 11 november 2013 @ 15:44:07 #123
411871 Baklava95
@Stormfrontpagee
pi_133149605
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:38 schreef IPA35 het volgende:

Kijk dit dan:

Ja die vent is voorzitter van stichting van Ahlul-Sunnah. Een Europese-Islamitische organisatie, waaronder ook veel Salafistische moskeeën in Nederland onder vallen.
pi_133149656
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:38 schreef IPA35 het volgende:

Kijk dit dan:

Prachtig. :P
pi_133149779
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 15:44 schreef Baklava95 het volgende:

[..]

Ja die vent is voorzitter van stichting van Ahlul-Sunnah. Een Europese-Islamitische organisatie, waaronder ook veel Salafistische moskeeën in Nederland onder vallen.
Hij is gewoon een zelfbenoemde Sheik uit Hama naar mijn weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')