Knap hoor! Dat maakt je heel wat minder hoerig.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:13 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ooooh mijn benen kan ik wel makkelijk bij elkaar houden. Waarom denk je dat er maar 2x sex heeft plaastgevonden???
Ok, je bent dus opzoek naar bevestiging van iets dat je weet dat verkeerd is?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:19 schreef Anoniemv36 het volgende:
Maar goed jullie oordeel en veroordeling is iets wat ik bijvoorbaad kon weten op een topic.......
En jaaaa tuurlijk moet ik stoppen........en jaaaa tuurlijk ben ik gigantisch fout bezig en geweest.......
Maar juist daarom waren mijn vragen hier in het topic om hopelijk met mensen te communiceren die iets gelijkswaardigs hebben of hadden meegemaakt. Maar helaas die bestaan hier niet in dit forum denk ik......Ze zijn allemaal heel netjes en braaf hier! Of diegene die hier de antwoorden geeft of geven zijn waarschijnlijk door hun ex geliefden in de steek gelaten door en voor een ander........
Maar goed....ik hoop dat er nog iemand een antwoord geeft die ook zoiets heeft meegemaakt en is overkomen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:23 schreef Anoniemv36 het volgende:
Hij is uiteindelijk naar mijn ouders gegaan om mijn achternaam te vragen
Ik heb je anders dè oplossing gegeven, maar die sla je in de wind.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:29 schreef Anoniemv36 het volgende:
Tjonge jonge wat een laag niveau hier hahahahahaha
Zo laag dat je het op je rug kunt lezen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:29 schreef Anoniemv36 het volgende:
Aldus een kind met een chronisch gebrek aan zelfbeheersing.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:29 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ja he? Nee dan je man en de enige twee kinderen die je op de wereld kan zetten voorliegen en bedriegen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:29 schreef Anoniemv36 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Anoniemv36 het volgende:
Kan helaas niet meer zwanger raken.
Ach liefde overwint alles toch?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:35 schreef Phreakingout het volgende:
Of jullie moeten volledig schijt hebben aan jullie situatie thuis. Maar besef dan goed dat er twee ontwrichte gezinnen overblijven... Geen prettig idee lijkt me.
Oh maar twee keer, dan valt het reuze meequote:Op zaterdag 9 november 2013 16:13 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ooooh mijn benen kan ik wel makkelijk bij elkaar houden. Waarom denk je dat er maar 2x sex heeft plaastgevonden???
Welke eer?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:36 schreef Anoniemv36 het volgende:
kan hier weer heel veel op ga zeggen maar houd de eer aan mijzelf........
Ik zal je mijn vriend zijn ervaring vertellen:quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:19 schreef Anoniemv36 het volgende:
Maar goed jullie oordeel en veroordeling is iets wat ik bijvoorbaad kon weten op een topic.......
En jaaaa tuurlijk moet ik stoppen........en jaaaa tuurlijk ben ik gigantisch fout bezig en geweest.......
Maar juist daarom waren mijn vragen hier in het topic om hopelijk met mensen te communiceren die iets gelijkswaardigs hebben of hadden meegemaakt. Maar helaas die bestaan hier niet in dit forum denk ik......Ze zijn allemaal heel netjes en braaf hier! Of diegene die hier de antwoorden geeft of geven zijn waarschijnlijk door hun ex geliefden in de steek gelaten door en voor een ander........
Maar goed....ik hoop dat er nog iemand een antwoord geeft die ook zoiets heeft meegemaakt en is overkomen.
Ik heb gewoon echt 1 vraagje? En geef mij aub een antwoord.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:36 schreef Anoniemv36 het volgende:
kan hier weer heel veel op ga zeggen maar houd de eer aan mijzelf........
Jij hebt geen liefde voor je man, anders lag je niet met je ex te neuken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:37 schreef Anoniemv36 het volgende:
ja de liefde tussen mijn man en mij.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |