abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:17:51 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133080470
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:13 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ooooh mijn benen kan ik wel makkelijk bij elkaar houden. Waarom denk je dat er maar 2x sex heeft plaastgevonden???
Knap hoor! Dat maakt je heel wat minder hoerig.
Resistance is futile.
pi_133080488
Maar goed jullie oordeel en veroordeling is iets wat ik bijvoorbaad kon weten op een topic.......

En jaaaa tuurlijk moet ik stoppen........en jaaaa tuurlijk ben ik gigantisch fout bezig en geweest.......

Maar juist daarom waren mijn vragen hier in het topic om hopelijk met mensen te communiceren die iets gelijkswaardigs hebben of hadden meegemaakt. Maar helaas die bestaan hier niet in dit forum denk ik......Ze zijn allemaal heel netjes en braaf hier! Of diegene die hier de antwoorden geeft of geven zijn waarschijnlijk door hun ex geliefden in de steek gelaten door en voor een ander........

Maar goed....ik hoop dat er nog iemand een antwoord geeft die ook zoiets heeft meegemaakt en is overkomen.
pi_133080542
Dat die ex je nog terug wilde :')
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:21:12 #129
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133080544
Bijvoorbaad!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133080604
Mijn ex was al jaren op zoek naar mij, zelfs zijn vrouw heeft meegezocht op internet via Hyves destijds en laatste jaren FB......Hij is uiteindelijk naar mijn ouders gegaan om mijn achternaam te vragen.......en gekregen van mijn ouders.
pi_133080694
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:19 schreef Anoniemv36 het volgende:
Maar goed jullie oordeel en veroordeling is iets wat ik bijvoorbaad kon weten op een topic.......

En jaaaa tuurlijk moet ik stoppen........en jaaaa tuurlijk ben ik gigantisch fout bezig en geweest.......

Maar juist daarom waren mijn vragen hier in het topic om hopelijk met mensen te communiceren die iets gelijkswaardigs hebben of hadden meegemaakt. Maar helaas die bestaan hier niet in dit forum denk ik......Ze zijn allemaal heel netjes en braaf hier! Of diegene die hier de antwoorden geeft of geven zijn waarschijnlijk door hun ex geliefden in de steek gelaten door en voor een ander........

Maar goed....ik hoop dat er nog iemand een antwoord geeft die ook zoiets heeft meegemaakt en is overkomen.
Ok, je bent dus opzoek naar bevestiging van iets dat je weet dat verkeerd is? :|W
En als er niemand op Fok én IRL je een 'antwoord' geeft , wat dan :? :?
P.S.: ik ben niet 'braaf' en geen van mijn ex geliefden heeft mij in de steek gelaten :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133080696
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:23 schreef Anoniemv36 het volgende:
Hij is uiteindelijk naar mijn ouders gegaan om mijn achternaam te vragen
:') :')

Dit is echt dom op zoveel vlakken....

Want op je meisjesnaam ben je niet te vinden? Of die wist ie ook niet? :')

En als ie dan contact met je ouders heeft, waarom dan niet gewoon een telefoonnummer?
pi_133080721
Getrouwde achternaam!!!
pi_133080743
Je wilt alleen maar horen wat in je straatje past. Hopelijk komt je man hierachter en is hij binnenkort je ex-man want hij verdient veel beter dan dit achterbakste stiekeme gedoe van jou.
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 16:29:44 #135
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_133080745
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:29 schreef Anoniemv36 het volgende:
Tjonge jonge wat een laag niveau hier hahahahahaha
Ik heb je anders dè oplossing gegeven, maar die sla je in de wind.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:29:55 #136
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_133080751
quote:
Zo laag dat je het op je rug kunt lezen?
pi_133080754
quote:
Aldus een kind met een chronisch gebrek aan zelfbeheersing.
pi_133080792
quote:
Ja he? Nee dan je man en de enige twee kinderen die je op de wereld kan zetten voorliegen en bedriegen.
pi_133080873
Dame je weet zelf eigenlijk het antwoord al én bent bewust van het feit dat je super fout bezig bent; en iedereen hier gaat je precies hetzelfde vertellen.. Het enige goede antwoord hierop is: stop er direct mee. Denk aan je gezin, hoe mooi het ook is. Allebei gaat natuurlijk niet werken.

Weet überhaupt niet waarom je hier een topic voor aanmaakt. Medelijden of goede tips ga je echt niet krijgen hier op dit onderwerp.

Of jullie moeten volledig schijt hebben aan jullie situatie thuis. Maar besef dan goed dat er twee ontwrichte gezinnen overblijven... Geen prettig idee lijkt me.
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:35:29 #140
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_133080881
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Anoniemv36 het volgende:
Kan helaas niet meer zwanger raken.
*O* *O* *O* *O*
pi_133080887
Gewoon doorgaan hiermee, dan wordt het waarschijnlijk vanzelf wel duidelijker voor je of iemand komt erachter en dan hoef je zelf misschien niet de keuze te maken.
pi_133080905
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:35 schreef Phreakingout het volgende:

Of jullie moeten volledig schijt hebben aan jullie situatie thuis. Maar besef dan goed dat er twee ontwrichte gezinnen overblijven... Geen prettig idee lijkt me.
Ach liefde overwint alles toch? :P
pi_133080907
kan hier weer heel veel op ga zeggen maar houd de eer aan mijzelf........
  Moderator zaterdag 9 november 2013 @ 16:36:44 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_133080910
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:13 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ooooh mijn benen kan ik wel makkelijk bij elkaar houden. Waarom denk je dat er maar 2x sex heeft plaastgevonden???
Oh maar twee keer, dan valt het reuze mee :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:37:36 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133080931
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:36 schreef Anoniemv36 het volgende:
Welke eer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133080933
ja de liefde tussen mijn man en mij.........
pi_133080934
Zo zijn wij er ook achter gekomen dat wij vroeger heel erg verliefd op elkaar waren.

is dat niet ook juist het hele punt van een relatie aangaan,
of mis ik iets?
no
  zaterdag 9 november 2013 @ 16:40:21 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133080992
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:19 schreef Anoniemv36 het volgende:

Ik zal je mijn vriend zijn ervaring vertellen:

Ongeveer 17 jaar in de relatie begon zijn ex hem te bedonderen. Dit heeft ze een paar jaar volgehouden tot het uitkwam en hij de stekker uit het huwelijk trok. Zij heeft daarop de kinderen bij hem gedumpt en 6 maanden bij Jan en alleman gelogeerd. Zijn wereld stortte in waarop een zelfmoordpoging volgde en hij was niet meer in staat om te werken dus hij raakte zijn baan kwijt. Daarop raakte hij bijna zijn huis kwijt. Ondertussen zijn zijn kinderen totaal verscheurd door de ruzies, want hun vader is nog steeds woedend op hun moeder en zal het niet nalaten om te benadrukken hoe gruwelijk ze hem bedonderd heeft. Dus zijn kinderen zitten in een constante tweestrijd en hebben daardoor een bijzonder zware puberteit, terwijl hun moeder lekker bij haar rijke vriend zit af te geven op hun vader.

Dit alles is 7 jaar geleden en ik ondervind zelf dagelijks hoezeer dit deze mensen belast heeft. De enige die wel fluitend door het leven gaat is zij, want zij is de enige die de ruimte heeft genomen om voor zichzelf te kiezen. Dat ze daarvoor over de rug van haar man en kinderen is gegaan, is ze zich volgens mij niet eens bewust van.
Resistance is futile.
pi_133081017
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:36 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ik heb gewoon echt 1 vraagje? En geef mij aub een antwoord.
Heb je geen gevoel voor empathie of inlevingsvermogen voor wat je een ander aandoet? Misschien heb je een problem om anderen aan te voelen enzo.....ik probeer echt te begrijpen wat je nu wilt?
Die vragen zijn niet ironisch bedoelt. Antwoord graag!
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133081021
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 16:37 schreef Anoniemv36 het volgende:
ja de liefde tussen mijn man en mij.........
Jij hebt geen liefde voor je man, anders lag je niet met je ex te neuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')