quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:37 schreef Anoniemv36 het volgende:
ja de liefde tussen mijn man en mij.........
Dat weet je dan verdomd goed te verbergen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:48 schreef Anoniemv36 het volgende:
Heb juist door alle omstandigheden een heel goed inlevingsvermogen........
Doe niet zo zielig want dat ben je niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:47 schreef Anoniemv36 het volgende:
@Complicate, ik weet heel goed dat ik mijn man pijn doe door dit vreemd gaan. Daarom wil ik er ook uitstappen. Wil eerlijk zijn. Meen ik oprecht!
Wil heel veel zeggen maar durf het hier niet!!! Wordt overal op afgestraft. Ik heb in eerdere antwoorden en reacties al aangegeven dat mijn man en ik veel hebben meegemaakt.
Dat je iets hebt overwonnen oid geeft je toch geen vrijbrief om man en kinderen te bedonderen? Speel die zieligheidskaart elders.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:47 schreef Anoniemv36 het volgende:
Wil heel veel zeggen maar durf het hier niet!!! Wordt overal op afgestraft. Ik heb in eerdere antwoorden en reacties al aangegeven dat mijn man en ik veel hebben meegemaakt.
Net zoveel als zelfreflectie zo te lezen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:48 schreef Anoniemv36 het volgende:
Heb juist door alle omstandigheden een heel goed inlevingsvermogen........
Ik heb nog altijd geen antwoord op mijn vraagje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:51 schreef Anoniemv36 het volgende:
aaaah alsjeblieft kan het nu normaal......
quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:51 schreef Anoniemv36 het volgende:
Heb je mijn reactie gelezen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:51 schreef Anoniemv36 het volgende:
Je wil eerlijk zijn, ben het dan ook!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:47 schreef Anoniemv36 het volgende:
@Complicate, ik weet heel goed dat ik mijn man pijn doe door dit vreemd gaan. Daarom wil ik er ook uitstappen. Wil eerlijk zijn. Meen ik oprecht!
En dan zijn wij niet eens persoonlijk en emotioneel betrokkenen. Kun je nagaan hoe je omgeving straks reageert.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:51 schreef Anoniemv36 het volgende:
Ok, kan je meer iets vertellen over wat jullie meegemaakt hebben?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:47 schreef Anoniemv36 het volgende:
Je wilde ervaringsdeskundigen. Nou ja, ik heb een heel verhaal uitgetypt voor je en dan negeer je dat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:51 schreef Anoniemv36 het volgende:
Die ex heeft al aangegeven dat hij zijn gezin niet in de steek wil laten.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:56 schreef Rimpels het volgende:
Ik wil je allereerst heel veel sterkte en wijsheid toewensen in deze moeilijke periode. Althans; ik ga er vanuit datcje dit zelf ook enorm moeilijk vind.
Aan de ene kant je gezinnetje, waar je (zoals ik tussen de regels door probeer te lezen) heel veel van houdt en ook veel mee hebt meegemaakt.
Aan de andere kant een vroegere liefde die je weer hebt ontmoet en waar het echt wel weer goed mee klikt.
En wat is dan wijsheid hé, mijn eerste gevoel zegt natuurlijk gelijk: BLIJF bij je man en kids en verbreek onmiddelijk het contact met je ex! Doe het je man en kinderen niet aan om zoveel pijn en verdriet te moeten aanzien en voelen!
Maar als ik dat zou zeggen zou ik voorbij gaan aan je gevoel. Jij zegt écht wat te voelen voor je ex! Ik denk dat het allerbelangrijkste is om te communiceren! Met je ex over wat hij vind/denkt/voelt over deze situatie, maar óók (en dat is het moeilijkste) te communiceren met je man.
Je zei zelf al dat je jouw laptop omdraaide enzo, en dat geeft aan dat je niet wil dat hij het weet. Wat is het ergste dat er kan gebeuren als hij erachter komt? En in hoeverre vind je dat vreselijk?
Ik ben heel benieuwd hoe jij zulke vragen zou beantwoorden, want dat is denk ik de basis voor je verdere stappen. Wat gebeurd er als dit uitlekt, en wat betekend dat verder? Is het je dat waard? Voel je je daar goed of slecht bij? Als je deze vragen kan beantwoorden, denk ik dat je weet (diep in je hart) wat je moet doen.
Heel veel sterkte!
Alsof traumatische gebeurtenissen in het verleden het ineens OK maken dat je je vent bedondert?quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:57 schreef Anoniemv36 het volgende:
@complicate, sorry ga ik niet doen. Er zijn een aantal mensen hier met reacties en antwoorden die komen hard aan. Waarschijnlijk hebben zij zelf geen inlevingsvermogen! En geen levenservaring!
Had ie eerder aan moeten denken. Zo ongeveer toen hij aan de ouders van zn 'hope-to-be' minnares haar achternaam (quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:57 schreef Seven. het volgende:
Die ex heeft al aangegeven dat hij zijn gezin niet in de steek wil laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |