Hoe zou je het vinden als je man met andere vrouwen het bed deelt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Anoniemv36 het volgende:
MIjn huwelijk strand echt niet zomaar hoor hahahaha
Alsof doorgaan een makkelijke optie is!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:52 schreef Anoniemv36 het volgende:
@Seven het antwoord STOPPEN is zo gemakkelijk antwoord
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:53 schreef Anoniemv36 het volgende:
Als ik hier alles ga vertellen wat mijn man en ik hebben meegemaakt dan ben ik nog wel even bezig!! Wij zijn zo sterk samen geworden door helaas een vervelende gebeurtenis........
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alsof doorgaan een makkelijke optie is!
Dan zou die relatie toch ook wel tegen de waarheid bestand zijn? Waarom die dan niet op tafel gooien?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:53 schreef Anoniemv36 het volgende:
Als ik hier alles ga vertellen wat mijn man en ik hebben meegemaakt dan ben ik nog wel even bezig!! Wij zijn zo sterk samen geworden door helaas een vervelende gebeurtenis........
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:53 schreef Anoniemv36 het volgende:
Laat hem maar eens lezen wat voor hoer zijn vrouw is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Anoniemv36 het volgende:
Om jullie eerlijk te vertellen zit mijn man nu wel naast mij in de stoel, weliswaar heb ik de laptop gedraait en kan hij het niet meelezen.
Geil!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Anoniemv36 het volgende:
Om jullie eerlijk te vertellen zit mijn man nu wel naast mij in de stoel, weliswaar heb ik de laptop gedraait en kan hij het niet meelezen.
Ja en? Wat is de meerwaarde van deze info?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Anoniemv36 het volgende:
The plot thickens.......!!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Anoniemv36 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Anoniemv36 het volgende:
Had je daar zelf nog niet bij stil gestaan dan, jij helder licht?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:55 schreef Anoniemv36 het volgende:
Doorgaan is ook niet gemakkelijk nee.
Ik bespeur een gevoelige snaarquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Anoniemv36 het volgende:
Kan helaas niet meer zwanger raken. Dus kijk heel goed uit met antwoorden geven.......
Je bent een heel triest persoon in mijn ogen. Juist dit feit zou imo erg belangrijk zijn om de kinderen die ik wél heb niet zo te bedriegen. Wat zouden zij er van vinden dat een andere man z'n piemel in mamma stopt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Anoniemv36 het volgende:
Kan helaas niet meer zwanger raken. Dus kijk heel goed uit met antwoorden geven.......
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Anoniemv36 het volgende:
Want anders?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:56 schreef Anoniemv36 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |