quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:42 schreef Dondermeester het volgende:
We zijn geindoctrineerd dat monogaam zijn het enige ware is. Bijna alles is er op gebaseerd. Maar wiens waarheid is het eigenlijk?
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:41 schreef Dondermeester het volgende:
Assumption is the mother of all fockups.
In ieder geval vooralsnog de waarheid van de bedrogen echtgenoten in dezen. En laat het daar nu in dit topic over gaan, niet over de indoctrinatie die monogamie heet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:42 schreef Dondermeester het volgende:
We zijn geindoctrineerd dat monogaam zijn het enige ware is. Bijna alles is er op gebaseerd. Maar wiens waarheid is het eigenlijk?
Jajajaja, we weten allemaal dat het gebaseerd is op bijbelse ideeen en noem maar op maar dat is de discussie niet. TS heeft geen open relatie en dus bedonderd ze haar vent.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:42 schreef Dondermeester het volgende:
Dat we allen geïndoctrineerd zouden zijn is geen aanname? Ofnee, alles wat jij bedenkt is natuurlijk geen aanname maar gewoon waarheid.quote:
Door mensen zoals jij. Blijkbaar niet voor geschikt.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
Waarom stranden 1 op de 3 huwelijken?
En die vragen ben ik op ingegaan maar TS negeert mijn adviesquote:Op zaterdag 9 november 2013 15:45 schreef Dondermeester het volgende:
Volgens mij was dit de vraag:
Nu vraag ik mij af of iemand dit herkent en hoe hij/zij daarmee omgaat? En hoe lang je zoiets vol kunt houden?
Wat let je dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
Wat ik in ieder geval wel weet......als ik het ooit aan mijn man ga vertellen weet ik bijna zeker dat mijn huwelijk niet zomaar strand, ook mede omdat hij van veel apps en contacten af weet.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
Waarom gaat dan 1 op 3 mensen vreemd? Waarom stranden 1 op de 3 huwelijken?
Wat ik in ieder geval wel weet......als ik het ooit aan mijn man ga vertellen weet ik bijna zeker dat mijn huwelijk niet zomaar strand, ook mede omdat hij van veel apps en contacten af weet.
En nee onze kinderen zullen niet trots zijn. Dat doet mij ook intens pijn en verdriet.
Als jullie goed lezen naar mijn naam dan kunnen jullie er waarschijnlijk uit opmaken hoe oud/jong ik ben.
En ja soms gedraag ik mij als een puber, want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een man te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
Heel leuk. Maar dan hoef ik er nog niet meteen mn vrouw en kinderen mee te bedriegen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een manvrouw te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
Mensen gaan vreemd omdat ze hun eigen behoeften belangrijker vinden dan die van hun gezin. Daarom zal jouw huwelijk stranden. Wie weet, misschien de zijne ook wel. Zijn jullie in ieder geval vrij om de aantrekkingskracht tot de diepste diepten te herontdekken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
Waarom gaat dan 1 op 3 mensen vreemd? Waarom stranden 1 op de 3 huwelijken?
En nee onze kinderen zullen niet trots zijn. Dat doet mij ook intens pijn en verdriet.
Als jullie goed lezen naar mijn naam dan kunnen jullie er waarschijnlijk uit opmaken hoe oud/jong ik ben.
En ja soms gedraag ik mij als een puber, want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een man te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
Ego strelen is prima, maar het hoeft nog niet meteen keihard achterlangs genomen te worden.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een man te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
Bedrogen worden is dan ook niet "zomaar".quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Anoniemv36 het volgende:
MIjn huwelijk strand echt niet zomaar hoor hahahaha
Hihihihi!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Anoniemv36 het volgende:
Nou gelukkig. Mail je kerel dit topic, nodig die ex uit en dan kunnen jullie het er met de kids over hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Anoniemv36 het volgende:
Als je echt van je man houdt en je wilt verder met hem, waarom niet volledig open kaart spelen? Ik vind het nogal achterbaks om niet alleen vreemd te gaan maar ook om notabene met zijn en jouw familie op vakantie te gaan. Het is nu al rijkelijk laat maar als je nog een tijdje zo doorgaat (als het voor die tijd al niet uit zou komen) is de kans alleen maar kleiner dat het goed af gaat lopen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
Nou ja, dan kan het ook geen kwaad om je man in te lichten natuurlijk!quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Anoniemv36 het volgende:
Wat houd je tegen om te stoppen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 15:52 schreef Anoniemv36 het volgende:
@Seven het antwoord STOPPEN is zo gemakkelijk antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |