abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133079526
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:42 schreef Dondermeester het volgende:
We zijn geindoctrineerd dat monogaam zijn het enige ware is. Bijna alles is er op gebaseerd. Maar wiens waarheid is het eigenlijk?
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:41 schreef Dondermeester het volgende:
Assumption is the mother of all fockups. :7
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:44:26 #52
131148 Dondermeester
Blikskaters en gerommel!
pi_133079532
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:44 schreef muzas het volgende:

[..]

[..]

leg uit
Wie ik ben?
Wie ben jij eigenlijk????
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:44:30 #53
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133079535
quote:
We zijn geindoctrineerd dat monogaam zijn het enige ware is. Bijna alles is er op gebaseerd. Maar wiens waarheid is het eigenlijk?
In ieder geval vooralsnog de waarheid van de bedrogen echtgenoten in dezen. En laat het daar nu in dit topic over gaan, niet over de indoctrinatie die monogamie heet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:44:58 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133079542
quote:
Jajajaja, we weten allemaal dat het gebaseerd is op bijbelse ideeen en noem maar op maar dat is de discussie niet. TS heeft geen open relatie en dus bedonderd ze haar vent.
Resistance is futile.
pi_133079553
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:44 schreef Dondermeester het volgende:

[..]

leg uit
Dat we allen geïndoctrineerd zouden zijn is geen aanname? Ofnee, alles wat jij bedenkt is natuurlijk geen aanname maar gewoon waarheid.

Open maar een topic in BNW ofzo... Want redelijk offtopic dit zweverige gedoe.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:45:58 #56
131148 Dondermeester
Blikskaters en gerommel!
pi_133079560
Volgens mij was dit de vraag:

Nu vraag ik mij af of iemand dit herkent en hoe hij/zij daarmee omgaat? En hoe lang je zoiets vol kunt houden?
Wie ik ben?
Wie ben jij eigenlijk????
pi_133079561
Ach TS mensen zijn niet gemaakt om monogaam te zijn. Zolang niemand anders onder jouw daden lijdt maakt het niet uit.
pi_133079572
Tja, ik ben misschien wat ouderwets maar wat jullie aan het doen zijn kan natuurlijk niet. Volgens mij weten jullie beiden niet wat je op je hals haalt als dit uitkomt. Daarbij komt dat jullie allebei kinderen hebben en die doe je ook heel veel verdriet. Het is mij een keer overkomen dat een vrouw verliefd op me werd en ik ben getrouwd, hou heel veel van m'n vrouw en die wil ik beslist niet kwijt. Kinderen hebben we niet dus dat zou de belemmering niet kunnen zijn maar zoiets doe je gewoon niet. ik heb de verleiding prima kunnen weerstaan.
pi_133079576
Waarom gaat dan 1 op 3 mensen vreemd? Waarom stranden 1 op de 3 huwelijken?

Wat ik in ieder geval wel weet......als ik het ooit aan mijn man ga vertellen weet ik bijna zeker dat mijn huwelijk niet zomaar strand, ook mede omdat hij van veel apps en contacten af weet.
En nee onze kinderen zullen niet trots zijn. Dat doet mij ook intens pijn en verdriet.

Als jullie goed lezen naar mijn naam dan kunnen jullie er waarschijnlijk uit opmaken hoe oud/jong ik ben.

En ja soms gedraag ik mij als een puber, want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een man te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
pi_133079585
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:46 schreef Anoniemv36 het volgende:
Waarom stranden 1 op de 3 huwelijken?
Door mensen zoals jij. Blijkbaar niet voor geschikt.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:47:33 #61
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133079595
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:45 schreef Dondermeester het volgende:
Volgens mij was dit de vraag:

Nu vraag ik mij af of iemand dit herkent en hoe hij/zij daarmee omgaat? En hoe lang je zoiets vol kunt houden?
En die vragen ben ik op ingegaan maar TS negeert mijn advies
Resistance is futile.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:48:07 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133079613
Je gaat me toch niet vertellen dat je een anonieme vrouw van 36 jaar bent?
Jij moet iets cryptisch gaan doen in je leven!!!
pi_133079626
quote:
Wat ik in ieder geval wel weet......als ik het ooit aan mijn man ga vertellen weet ik bijna zeker dat mijn huwelijk niet zomaar strand, ook mede omdat hij van veel apps en contacten af weet.
Wat let je dan?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_133079630
quote:

En nee onze kinderen zullen niet trots zijn. Dat doet mij ook intens pijn en verdriet.

Als jullie goed lezen naar mijn naam dan kunnen jullie er waarschijnlijk uit opmaken hoe oud/jong ik ben.

En ja soms gedraag ik mij als een puber, want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een man te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
:').
pi_133079636
quote:
want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een manvrouw te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
Heel leuk. Maar dan hoef ik er nog niet meteen mn vrouw en kinderen mee te bedriegen.
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:49:49 #66
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133079665
quote:

Mensen gaan vreemd omdat ze hun eigen behoeften belangrijker vinden dan die van hun gezin. Daarom zal jouw huwelijk stranden. Wie weet, misschien de zijne ook wel. Zijn jullie in ieder geval vrij om de aantrekkingskracht tot de diepste diepten te herontdekken.
Resistance is futile.
pi_133079667
quote:
want wees eerlijk wie vindt het nu niet leuk om aandacht van een man te krijgen wat een klein beetje je ego streelt.........
Ego strelen is prima, maar het hoeft nog niet meteen keihard achterlangs genomen te worden.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_133079690
MIjn huwelijk strand echt niet zomaar hoor hahahaha
pi_133079698
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:50 schreef Anoniemv36 het volgende:
Bedrogen worden is dan ook niet "zomaar".
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:51:53 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133079723
quote:
Hihihihi!
pi_133079727
@Seven het antwoord STOPPEN is zo gemakkelijk antwoord
pi_133079749
quote:
Nou gelukkig. Mail je kerel dit topic, nodig die ex uit en dan kunnen jullie het er met de kids over hebben.

Waarom zou je dat niet doen?
pi_133079756
quote:

Als je echt van je man houdt en je wilt verder met hem, waarom niet volledig open kaart spelen? Ik vind het nogal achterbaks om niet alleen vreemd te gaan maar ook om notabene met zijn en jouw familie op vakantie te gaan. Het is nu al rijkelijk laat maar als je nog een tijdje zo doorgaat (als het voor die tijd al niet uit zou komen) is de kans alleen maar kleiner dat het goed af gaat lopen.

En hoe sta je echt tegenover je ex? Is het puur spanning of zou je daar nog jaren mee door willen brengen?
  zaterdag 9 november 2013 @ 15:53:10 #74
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133079763
quote:
Nou ja, dan kan het ook geen kwaad om je man in te lichten natuurlijk!
Resistance is futile.
pi_133079782
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2013 15:52 schreef Anoniemv36 het volgende:
@Seven het antwoord STOPPEN is zo gemakkelijk antwoord
Wat houd je tegen om te stoppen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')