Gelukkig reis je ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:17 schreef sp3c het volgende:
either way, geen koelkastmagneten meer
het feest is afgelopen
Nee hoor, is veel.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:22 schreef sp3c het volgende:
maar als je dat weinig vind dan mag je dat gerust zeggen
ik vind het wel genoeg iig
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:25 schreef Rezania het volgende:
Koelkastmagneet voor Liesje zeker? Ik heb er hier nog eentje liggen uit Londen, dat ding ligt nu al 6 maanden op mijn kamer.
Ik koppelde de TT gewoon gelijk aan jou, geen zorgen voor de rest.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ik zag je als laatste poster en raakte in de war.
Zie het is bijna een FOK!traditie.
Patje heeft er nog een aantal uit Amerika en Rocknijntje heeft er ook nog 1 voor me liggen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:25 schreef Rezania het volgende:
Koelkastmagneet voor Liesje zeker? Ik heb er hier nog eentje liggen uit Londen, dat ding ligt nu al 6 maanden op mijn kamer.
Ik las in ons andere topic het woord bankje en linkte het meteen aan een foto van ons.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik koppelde de TT gewoon gelijk aan jou, geen zorgen voor de rest.
Wtf.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:27 schreef sp3c het volgende:
nee voor mijn complete werkvloer
heb een tas van die dingen nodig om iedereen tevreden te houden en vervolgens gaan ze erover zitten klagen
no more mister koelkastmagneetguy
Dan moet jij dus voortaan vaker meeten hè.quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Patje heeft er nog een aantal uit Amerika en Rocknijntje heeft er ook nog 1 voor me liggen.
das wel teveel in mijn hoofdquote:Op zaterdag 9 november 2013 02:27 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben bijna een jaar onderweg.
Malaga, Sevilla, Madrid, Valencia (2x), Albuferia, Faro, Lagos, Portimao, Krakuw, Zakopane, Barcelona, Toledo allemaal steden waar ik 9 uur of langer rond heb gelopen.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las in ons andere topic het woord bankje en linkte het meteen aan een foto van ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |