Mongooltje idd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 04:50 schreef TLC het volgende:
Hahaha die ene neger die steeds bedreigingen deed uiten maar zich toch telkens verschool achter zijn capuchon, wat een lafaard![]()
Niks mis met goede rode wijnquote:
Inderdaadquote:Op maandag 18 november 2013 22:58 schreef Aguero het volgende:
Ik hoor niet wie de Nederlanders en wie de Belgen zijn.
Ik wist niet dat deze zaak de bakermat = vanaf 07 minuten was van de "kapsalon".quote:
Ik weet niet waar die zaak zit maar iig niet op de 1e Middelandstraat. Tegenover de kipboer zit een Has.quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik wist niet dat deze zaak de bakermat = vanaf 07 minuten was van de "kapsalon".
[ afbeelding ]
Zit op een kruising(links van de foto) trouwens van de 1st Middellandstraat?,tegenover de kippenboer.
[ afbeelding ]
quote:Verslaggever mishandeld door ambassadeur
PowNews-verslaggever Danny Ghosen is woensdagmiddag in het ziekenhuis beland door de ambassadeur van Angola en diens beveiliger. Ghosen wilde de ambassadeur voor de camera ter verantwoording roepen, omdat hij hem in Den Haag had betrapt op foutparkeren. Daar was de man niet van gediend.
Dat vertelt PowNed-voorzitter Dominique Weesie aan De Telegraaf. Ghosen kreeg eerst een flinke klap van de ambassadeur zelf, de heer Luis José de Almeida. Vervolgens haalde diens beveiliger ook nog eens keihard uit in het gezicht van de kleine verslaggever.
Ghosen moest naar het ziekenhuis om zich te laten behandelen aan verwondingen aan zijn gelaat. Zijn gezicht zit onder het bloed en hij heeft een losse tand. Röntgenfoto's moeten uitwijzen of hij ook zijn kaak heeft gebroken. Powned zal aangifte doen bij de politie van het incident, zegt Weesie.
De omroep besteedt veelvuldig aandacht aan het parkeergedrag van buitenlandse diplomaten in Den Haag. Die trekken zich weinig aan van de verkeersregels De boetes worden daarbij veelvuldig aan de diplomatieke laars gelapt. De PVV wil dat minister Ivo Opstelten onderzoekt of van diplomaten die drie keer een boete niet hebben betaald, het kenteken van hun auto kan worden afgepakt.
Bron: www.telegraaf.nl
Hij mag nog blij zijn dat hij niet is verkracht.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:59 schreef PowerLoungen het volgende:
typisch weer dat juist Afrikanen dit doen
of opgegetenquote:Op woensdag 20 november 2013 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij mag nog blij zijn dat hij niet verkracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |