quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:31 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik ben er wel bekend mee, met het concept, de Chinezen en Fransen passen het veel toe, en ook de Japanners hebben een nieuw voertuig geintroduceerd. Mijn punt is, zonde van het geld, je hebt meer aan CV90's in dit geval. Als een toevoeging op een bestaande zware brigade die o.a. over voldoende IGV's, tanks en MRAV's beschikt, is het een prima toevoeging, dan wel. Maar niet nu.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Mwah ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat zo'n opzichzelfstaande MRAV unit ook prima zou volstaan in een 'gemotoriseerde brigade'. Met alleen een .50 ga je het ook in Afrika niet redden als de stront dan toch een keer de ventilator raakt er er nauwernood toch een keer een grot of een quala aan gort geschoten moet worden.
Op een plek waar de zon niet schijnt, en iemand zich gedraagt alsof hij er last van heeft.quote:
Daarom zeg ik ook, eerst de CV90's, daarna de kampfpanzers, vervolgens alle MRAV ondersteuningsversie's op peil, en daarna eens kijken naar mobiel vlakbaangeschut op wielen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Mwah ben ik het niet helemaal mee eens. Ik denk dat zo'n opzichzelfstaande MRAV unit ook prima zou volstaan in een 'gemotoriseerde brigade'. Met alleen een .50 ga je het ook in Afrika niet redden als de stront dan toch een keer de ventilator raakt er er nauwernood toch een keer een grot of een quala aan gort geschoten moet worden.
Idd. BM21 en een D-30. Ga je ook met een .50 niet zo heul veel tegen aanrichten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:41 schreef Thaboel het volgende:
Zijn we het filmpje van vorige week vergeten wat die Fransen toen vonden bij die wulpsetulbandjes?
We hebben geen kampfpanzers meer en die gaan ook niet meer terugkomen. Zelfs als er morgen ineens weer een miljard bij zou komen denk ik dat ze die dingen toch in de mottenballen laten staan. En houd rekening mee dat een brigade op zichzelf moet kunnen opereren. Dus CV90's en evt zware MRAV's appart.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:42 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Op een plek waar de zon niet schijnt, en iemand zich gedraagt alsof hij er last van heeft.
[..]
Daarom zeg ik ook, eerst de CV90's, daarna de kampfpanzers, vervolgens alle MRAV ondersteuningsversie's op peil, en daarna eens kijken naar mobiel vlakbaangeschut op wielen.
Je bedoelt nu of Sam of BB.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:42 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Op een plek waar de zon niet schijnt, en iemand zich gedraagt alsof hij er last van heeft.
Dat eerste zou ik niet te snel zeggen, want dat zeiden ze in Canada namelijk ook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:44 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
We hebben geen kampfpanzers meer en die gaan ook niet meer terugkomen. Zelfs als er morgen ineens weer een miljard bij zou komen denk ik dat ze die dingen toch in de mottenballen laten staan. En houd rekening mee dat een brigade op zichzelf moet kunnen opereren. Dus CV90's en evt zware MRAV's appart.
Dit is een geval van gedeelde vreugde is dubbele vreugdequote:
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
Dit is een geval van gedeelde vreugde is dubbele vreugde
CV90105 of CV90120 zou ansich ook prima zijn. Maar ik vind gewoon dat elke gemechaniseerde brigade of gemotoriseerde brigade gewoon over eigen vlakbaan slagkracht moet beschikken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:47 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dat eerste zou ik niet te snel zeggen, want dat zeiden ze in Canada namelijk ook.
Maar we zijn het met elkaar over eens dat eerst de CV90's terug in dienst moeten.
Daarna eerst maar eens kijken wat we sowieso nog hebben staan, en als dat niet kan, verder kijken naar nieuw materiaal, en dan heb ik nog liever een CV105/120, persoonlijk gezien.
[..]
Dit is een geval van gedeelde vreugde is dubbele vreugde
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:08 schreef jitzzzze het volgende:
Iedereen door mama naar bed gestuurd?
Nee ik ben Sam zijn waanzinnig vette filmpje aan het kijken voor de 30e keerquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:08 schreef jitzzzze het volgende:
SSSSSHT! zometeen hoort ze nog dat ik wakker benquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:08 schreef jitzzzze het volgende:
Over peppie reageerbuisjes? Of over peppie dump pouches?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:09 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee ik ben Sam zijn waanzinnig vette filmpje aan het kijken voor de 30e keer
MAMAquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
SSSSSHT! zometeen hoort ze nog dat ik wakker ben
Die waar je mijn compagnie aan 't werk ziet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Over peppie reageerbuisjes? Of over peppie dump pouches?
Wut? Een reservist die werkt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Die waar je mijn compagnie aan 't werk ziet.
Zo geil dat filmpjequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet: beetje water, beetje pratenquote:
Toch liever een toetert erbij. Miles Davis is de shit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Dit is toch zo verschrikkelijk heerlijk om naar te luisteren achterover gehangen in je stoel:
http://ex.fm/song/ptvdx
Ja, lijkt alsof hij een beetje moeilijk uit zijn woorden komt soms.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:14 schreef m.k het volgende:
vooral je compangie commandant die het de hele tijd over stukjes heeft![]()
Meh, ben niet zo van Miles Davis, maar een toetert erbij voegt inderdaad wat toe:quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Toch liever een toetert erbij. Miles Davis is de shit.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, ben niet zo van Miles Davis,
Niet doorhebben dat ik sarcastisch benquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, lijkt alsof hij een beetje moeilijk uit zijn woorden komt soms.
Werken die waterbakken? Natuurkundig gezien spoelen ze zo van de dijk af lijkt me.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, ben niet zo van Miles Davis, maar een toetert erbij voegt inderdaad wat toe:
Zat ik ookal te doen + het lijkt erop alsof ze niet aansluiten dus dan heb het nog weinig effect toch?!quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Werken die waterbakken? Natuurkundig gezien spoelen ze zo van de dijk af lijkt me.
Zat ik me ook af te vragen. Een beetje een rare constructie, ook vaag hoe ze het uitlegt. Maar het zal wel werken als het helemaal nieuw peppie is.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Werken die waterbakken? Natuurkundig gezien spoelen ze zo van de dijk af lijkt me.
Ik had wel door dat je sarcastisch was, daarom zeg ik het ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:16 schreef m.k het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat ik sarcastisch ben
quote:
Of moet er zwaar water in...quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zat ik ookal te doen + het lijkt erop alsof ze niet aansluiten dus dan heb het nog weinig effect toch?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Water met een bak water tegen houden, ik geloof er niet zo in... Maar daar zullen de geleerden wsl wel achter komen als die meuk echt nodig is en we de zandzakken verkocht hebben...quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:17 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zat ik me ook af te vragen. Een beetje een rare constructie, ook vaag hoe ze het uitlegt. Maar het zal wel werken als het helemaal nieuw peppie is.
Hehehequote:Op vrijdag 8 november 2013 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Water met een bak water tegen houden, ik geloof er niet zo in... Maar daar zullen de geleerden wsl wel achter komen als die meuk echt nodig is en we de zandzakken verkocht hebben...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:26 schreef Thaboel het volgende:
Tieten enzeuEindelijk een kwaliteitspostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of hij hoeft wellicht gewoon niet perse heel graag zo simpel vindbaar op internet te zijn… Wat meer terughoudendheid lijkt me in deze wel gepast...quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je weet: beetje water, beetje praten
Die ''John Janssen'' heet eigenlijk ''---'' is een groepsgenoot van mij, verslaggever zal z'n naam wel verkeerd hebben begrepen![]()
Sinds altijd al.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:48 schreef BredeBroeder het volgende:
Kut snapchat, sinds wanneer kunnen chicks zien dat je screenshots neemt
gdvr, zo'n chick zegt zo jaa ik stuur je foto als je niet gaat screenen, stuurt ze picca van dr tieten ik zo screenen gelijk boosquote:
Ik was even het vorige topic aan het doorlezen en hoe wil jij militair worden als je huillie gaat doen als een paar gastjes op internet je afkraken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
gdvr, zo'n chick zegt zo jaa ik stuur je foto als je niet gaat screenen, stuurt ze picca van dr tieten ik zo screenen gelijk boos
Ik wil er 2 bestellen met camoprintje.quote:
Geil. Wel pics posten uiteraard.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was even het vorige topic aan het doorlezen en hoe wil jij militair worden als je huillie gaat doen als een paar gastjes op internet je afkraken?
[..]
Ik wil er 2 bestellen met camoprintje.
door het gewoon te doen, hoe anders?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik was even het vorige topic aan het doorlezen en hoe wil jij militair worden als je huillie gaat doen als een paar gastjes op internet je afkraken?
[..]
Ga je niet lang volhouden als je niet tegen een beetje commentaar/kritiek/gescheld/etc kan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
door het gewoon te doen, hoe anders?
FOK! bootst sowieso die real life naquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga je niet lang volhouden als je niet tegen een beetje commentaar/kritiek/gescheld/etc kan.
Jij trekt je anders errug veel aan van wat ze hier zeggen en doe maar niet alsof je niet serieus op ze ingaatquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
FOK! bootst sowieso die real life na
Wat is dat nou voor instelling joh...quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ofc. ga ik er serieus op in. Waarom zou ik dat niet doen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij trekt je anders errug veel aan van wat ze hier zeggen en doe maar niet alsof je niet serieus op ze ingaat.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor instelling joh...
Omdat FOK! toch real life niet nabootst volgens jou?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ofc. ga ik er serieus op in. Waarom zou ik dat niet doen?
Volgens jou wel dan?quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..].
Hahah eigenlijk wil ik ze voor mijn hele peloton bestellen. Zullen niet veilig zijn voor mij.
[..]
Omdat FOK! toch real life niet nabootst volgens jou?
Je pel zeg je nu al te willen doen. Maar als ik mezelf aanbied op een zilveren schaal met een appel in mn mond heeft mevrouw ineens principes...quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..].
Hahah eigenlijk wil ik ze voor mijn hele peloton bestellen. Zullen niet veilig zijn voor mij.
Nee. Lol. Met jou valt echt niet te praten.quote:
Pics.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:07 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je pel zeg je nu al te willen doen. Maar als ik mezelf aanbied op een zilveren schaal met een appel in mn mond heeft mevrouw ineens principes...
quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee. Lol. Met jou valt echt niet te praten.
Ik geloof dat iedereen wel een stukje van zichzelf laat doorschemeren hier op FOK!, hoeveel dat is, dat verschilt. En jij bent een goed voorbeeld van iemand waarbij de frustratie van de berichten afspat.
Hap hap hap.
[..]
Pics.
Daarom al je frustratie uiten op FOK!.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]![]()
IRL krijg ik geen eens de kans om weerwoord te geven, en dat doe je ook niet want dan mag je voorligsteun
Jaa op FOK! kan het toch, iedereen kan zijn wie die wilquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:18 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daarom al je frustratie uiten op FOK!.
Tinder. Ben jou al tegengekomen dus jou zou hetzelfde moeten hebbenquote:
Ik heb heel vaak mensen genoped per ongeluk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:28 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tinder. Ben jou al tegengekomen dus jou zou hetzelfde moeten hebben
Oh je mag best zeggen dat je me lelijk vind hoor hahaquote:Op zaterdag 9 november 2013 00:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak mensen genoped per ongeluk.
quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:25 schreef Wasmachinu het volgende:
Every day legday hierzo, nu Glasgow in.
Eet ie toevallig Nibb-its?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maandag geef ik een spreekbeurt over mijn cavia.
Mag ik ook komen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:17 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maandag geef ik een spreekbeurt over mijn cavia.
Afwatering van je dakraam verstopt?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:23 schreef AchJa het volgende:
Zo, net maar ff een andere auto gescoord, die van mij werd een zwembad na een regenbui...
Was het maar zo simpel.... Nee, helemaal af, gaten erin enzo...quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Afwatering van je dakraam verstopt?
true, nu wel iets moderns gekocht? Of weer een oud ding?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.... Nee, helemaal af, gaten erin enzo...
Maar ja, dat mag bij een auto uit '77...
Saab 9-3 uit 2000.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
true, nu wel iets moderns gekocht? Of weer een oud ding?
Was ook altijd wel tevreden over de Volvo 740 die ik heb gehad en heb nog nooit Saab gereden, daar moet ik ook eens een grap van hebben.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Best een prima wagen toch? Kan je nog wel makkelijk aan onderdelen komen?
Hoop voor je dat het makkelijk verkrijgbaar is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was ook altijd wel tevreden over de Volvo 740 die ik heb gehad en heb nog nooit Saab gereden, daar moet ik ook eens een grap van hebben.
Onderdelen ga ik vanzelf wel zien...
Tegenwoordig met internet appeltje eitje.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoop voor je dat het makkelijk verkrijgbaar is.
Is ook zo, marktplaats is echt koning samen met merkspecifieke foraquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tegenwoordig met internet appeltje eitje.
Vroegah moest je alle sloperijen af...quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is ook zo, marktplaats is echt koning samen met merkspecifieke fora
Precies, maar er zijn nog steeds paxen die dat doenquote:Op zaterdag 9 november 2013 18:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vroegah moest je alle sloperijen af...
Ik niet, en kan ik het niet vinden, onderdelenzoeker... Hup mail met bedrag.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Precies, maar er zijn nog steeds paxen die dat doen
Ik ga ze ook niet langs, hooguit om wat op te halen wat ik vooraf via de onderdelenzoeker heb afgesproken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik niet, en kan ik het niet vinden, onderdelenzoeker... Hup mail met bedrag.
Dat, tenzij opsturen goedkoper is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga ze ook niet langs, hooguit om wat op te halen wat ik vooraf via de onderdelenzoeker heb afgesproken.
LPG g3 lpi...quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is vaak zo, mijn wagen rijd niet voor 6,75 naar de andere kant van NL
quote:
Als mijn huidige voertuig besluit te overlijden moet ik ook maar eens op zoek naar een voertuig op gas. Ik vind alleen die vuldop zo afzichtelijk; noem het altijd de 'schaamdop'quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:48 schreef AchJa het volgende:
Die lui ja... Gelukkig heb ik ze zeven jaar lang geen cent mrb gegeven.
Gelukkig is lpg gigantisch verbeterd, vroegah heb ik nog met die ouwe verdampers gereden en om de week kleppen stellen... Is allemaal niet meer zo. De negatieve naam is nog wel steeds.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als mijn huidige voertuig besluit te overlijden moet ik ook maar eens op zoek naar een voertuig op gas. Ik vind alleen die vuldop zo afzichtelijk; noem het altijd de 'schaamdop'
Maar geld dat ook voor de wat oudere voortuigen? Van midden jaren 90 tot 2000?quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig is lpg gigantisch verbeterd, vroegah heb ik nog met die ouwe verdampers gereden en om de week kleppen stellen... Is allemaal niet meer zo. De negatieve naam is nog wel steeds.
Ja, als het maar directe lpg inspuiting is.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar geld dat ook voor de wat oudere voortuigen? Van midden jaren 90 tot 2000?
Eeuh, watte? Dieselmotoren dat snap ik inmiddels, maar benzine en LPG is nog vrijwel nieuw voor me.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, als het maar directe lpg inspuiting is.
Google ff op lpi van Vialle.quote:Op zaterdag 9 november 2013 18:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eeuh, watte? Dieselmotoren dat snap ik inmiddels, maar benzine en LPG is nog vrijwel nieuw voor me.
Dat heeft weer met de euro normering ofzo te maken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ah, zo. Dat snap ik![]()
Heet dat nou G3 of is dat weer iets anders?
Aha, dan kom ik wel bij je in de lucht als ik eraan toe benquote:Op zaterdag 9 november 2013 19:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat heeft weer met de euro normering ofzo te maken.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:12 schreef jitzzzze het volgende:
Tsja, een peppie kinderhandje is snel gevuld
Eigen aanschaf of van Rijkswege verstrekte maten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ga even met wat maten ouwehoeren, later heren.
Reeds.quote:
Ik schakelde in toen dat zangeresje haar verrassing kreeg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Reeds.
Kan NL nog wat van leren mbt respect voor (actief dienende) militairen en veteranen.
Dan heb je het stuk gemist waar de laatst overlevende crew member van de Dambusters geëerd werd. Ook erg mooi.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik schakelde in toen dat zangeresje haar verrassing kreeg.
Eens.
Dat moet ik dan even gaan kijken zodra het op yt staat.quote:Op zaterdag 9 november 2013 22:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan heb je het stuk gemist waar de laatst overlevende crew member van de Dambusters geëerd werd. Ook erg mooi.
Natuurlijk. Loop niet voor niets 1,5 week met een poppy op mijn revers.quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
En morgen Remembrance Sunday natuurlijk.
Hadden we niet ergens een 11-11 topic?quote:Op zaterdag 9 november 2013 23:00 schreef Cobra4 het volgende:
En morgen Remembrance Sunday natuurlijk.
Eigen aanschafquote:Op zaterdag 9 november 2013 22:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Eigen aanschaf of van Rijkswege verstrekte maten?
Dan lijkt het net op een straaljagerquote:Op zondag 10 november 2013 08:20 schreef AchJa het volgende:
Welke idioot heeft verzonnen dat er een miljoen miljard knopjes in een auto dienen te zitten...
Gvd... moest het boekje erbij pakken om de stoel te verstellen.... Wat is er gebeurd met oldskool hendels...quote:Op zondag 10 november 2013 08:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan lijkt het net op een straaljager
quote:Op zondag 10 november 2013 08:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gvd... moest het boekje erbij pakken om de stoel te verstellen.... Wat is er gebeurd met oldskool hendels...
Hangt ervan af wat... Moet zelf ook 1 laten richten, zit een slagje in. Maar kreeg er extra gratis een set winterbanden op stalen velg bij, die er tegen mijn principes in maar op plaatsen vanmiddag.quote:
Nou ja, mijn wagen heeft OEM een ET waarde van 42 (staal) of 47 (LM). Nou heb ik velgen hier liggen met een ET waarde van 35. Dat ze passen weet ik heel zeker, want heb de auto gekocht op die dingen en er al vele km's mee gereden. Maar is deze afwijking van 7 niet te groot?quote:Op zondag 10 november 2013 08:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat... Moet zelf ook 1 laten richten, zit een slagje in. Maar kreeg er extra gratis een set winterbanden op stalen velg bij, die er tegen mijn principes in maar plaatsen vanmiddag.
Nee, juist iets naar buiten. 7mm verder naar buiten dan een OEM stalen velg. Tenminste, de BMW stalen velg is nog steeds een lichtmetalen velg.quote:
Lijkt me dat alleen de banden wat schuiner afslijten, voor de rest lijkt het me niet zo'n probleem.quote:Op zondag 10 november 2013 08:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, juist iets naar buiten. 7mm verder naar buiten dan een OEM stalen velg. Tenminste, de BMW stalen velg is nog steeds een lichtmetalen velg.
Dat deden ze achter toch al, OEM negatief camberquote:Op zondag 10 november 2013 08:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Lijkt me dat alleen de banden wat schuiner afslijten, voor de rest lijkt het me niet zo'n probleem.
Ik ook niet, daarvoor heb ik er al teveel km's (30k +) mee gereden. Heb hier ook nog een setje met ET20 liggen, dat is wel echt teveel afwijkingquote:Op zondag 10 november 2013 08:53 schreef AchJa het volgende:
Of het serieus kwaad kan geloof ik niet in.
Ik luister altijd naar de radioquote:Op zondag 10 november 2013 09:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, standaard PCM cd's draaien hakt er lekker in in 2013...
Gebruik mn aux om mn telefoon aan mn carspeakers te hangen. Bluetooth doen ze tegenwoordig niet meer aan.quote:
quote:
Nope sorryquote:
Hoi vriendquote:
Homo.quote:Op zondag 10 november 2013 13:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Nieuw scheerapparaat besteld:
[ afbeelding ]
Mijn huidige scheerapparaat is slappe hap en 3-kops systeem, ik moet altijd eerst mijn baard trimmen alvorens te scheren en hij scheert niet gladquote:
Ja, en ik mag altijd wonden verzorgenquote:Op zondag 10 november 2013 14:04 schreef samthegreat5 het volgende:
Hoewel: nat scheren heeft wel wat. Het is gladder en je bakkes ruikt altijd zo lekker van die gel/het schuim
quote:Op zondag 10 november 2013 14:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, en ik mag altijd wonden verzorgen
Que? Naar mijn weten was het pas vanaf de introductie van de M16 dat 5.56 werd geintroduceerd, niet in '56.quote:Op zondag 10 november 2013 13:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Delivering 5.56 to your face since 1956
Klopt ook, originele AR-10 was in 7.62 NATO.quote:Op zondag 10 november 2013 14:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Que? Naar mijn weten was het pas vanaf de introductie van de M16 dat 5.56 werd geintroduceerd, niet in '56.
Trouwens, over buksen gesproken, tijd om maar eens achter mijn wapenvergunning aan te gaan.
Beetje kut dat je tegenwoordig met een .22 moet beginnenquote:Op zondag 10 november 2013 14:11 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Que? Naar mijn weten was het pas vanaf de introductie van de M16 dat 5.56 werd geintroduceerd, niet in '56.
Trouwens, over buksen gesproken, tijd om maar eens achter mijn wapenvergunning aan te gaan.
Ik haal er niet een voor scherp, maar voor het re-enacten, losse flodders dus.quote:Op zondag 10 november 2013 14:12 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Beetje kut dat je tegenwoordig met een .22 moet beginnen
ss'er naspelen?quote:Op zondag 10 november 2013 14:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik haal er niet een voor scherp, maar voor het re-enacten, losse flodders dus.
Stop maar met typen, dat is beterquote:Op zondag 10 november 2013 13:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Delivering 5.56 to your face since 1956
Eugene Stoner introduceerde het eerste model in 1956quote:Op zondag 10 november 2013 14:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]Stop maar met typen, dat is beter
Kan, maar heeft niets te maken met 5.56quote:Op zondag 10 november 2013 14:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eugene Stoner introduceerde het eerste model in 1956
Elektrisch scheren...quote:Op zondag 10 november 2013 14:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn huidige scheerapparaat is slappe hap en 3-kops systeem, ik moet altijd eerst mijn baard trimmen alvorens te scheren en hij scheert niet glad
En met een mesje moet ik er zoveel meer tijd in steken en mijn huid is super gevoelig, dus ik heb altijd uitslag.
Eugene Stoner introduceerde de eerste M16 voorloper in '56, echter maakte ik de fout om te denken dat die meteen al in 5.56 NATO was uitgevoerd: dat ding was 7.62 NATO, zoals in die tijd gewoonlijk was.quote:Op zondag 10 november 2013 14:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan, maar heeft niets te maken met 5.56
Wikiridderquote:Op zondag 10 november 2013 14:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eugene Stoner introduceerde de eerste M16 voorloper in '56, echter maakte ik de fout om te denken dat die meteen al in 5.56 NATO was uitgevoerd: dat ding was 7.62 NATO, zoals in die tijd gewoonlijk was.
Is dat de beste reply die je kon bedenkenquote:Op zondag 10 november 2013 14:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan de kontridder die jij bent
Nee, maar ik wilde je niet huilend in een hoekje aantreffen over een week.quote:Op zondag 10 november 2013 14:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Is dat de beste reply die je kon bedenken
Wij zijn pas met de invoering van de Diemaco in pak hem beet 96 over gegaan op 5.56.quote:Op zondag 10 november 2013 14:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Eugene Stoner introduceerde de eerste M16 voorloper in '56, echter maakte ik de fout om te denken dat die meteen al in 5.56 NATO was uitgevoerd: dat ding was 7.62 NATO, zoals in die tijd gewoonlijk was.
Ja klopt. Vraag me af hoe veilig iemand zich gevoeld moet hebben met een UZIquote:Op zondag 10 november 2013 14:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wij zijn pas met de invoering van de Diemaco in pak hem beet 96 over gegaan op 5.56.
Dat werd wel gecompenseerd door de ruime aanwezigheid van de FAL.quote:Op zondag 10 november 2013 14:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja klopt. Vraag me af hoe veilig iemand zich gevoeld moet hebben met een UZI
Dan zal je toch echt harder je best moeten gaan doen, voordat dat gebeurtquote:Op zondag 10 november 2013 14:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde je niet huilend in een hoekje aantreffen over een week.
Pff, al die nieuwerwetse rommel. Kan alleen maar stuk gaanquote:Op zondag 10 november 2013 17:04 schreef AchJa het volgende:
Verrek, cruise control en een werkende airco...
Ook voor het eerst dat ik dat heb...
Dat.quote:Op zondag 10 november 2013 17:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Pff, al die nieuwerwetse rommel. Kan alleen maar stuk gaan
Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn eenvoudige F76-voertuig. Buiten de normale slijtage onderdelen zit er eigenlijk niks wat stuk kan gaan.quote:
Haal eerst je accu los, wacht een kwartier (dan kan de condensator die erachter zit leeglopen), en have fun. Verwacht wel dat je controlelampje erna aan zal gaan ook al maak je alles weer op dezelfde wijze vast.quote:Op zondag 10 november 2013 17:32 schreef AchJa het volgende:
Btw, hoe zit het met al die airbag kneut? Kan ik ongestraft deuren en het stuur open slopen?
opzich wel... Alleen even uitkijken met loskoppelen van die meuk.quote:Op zondag 10 november 2013 17:32 schreef AchJa het volgende:
Btw, hoe zit het met al die airbag kneut? Kan ik ongestraft deuren en het stuur open slopen?
Google even op "how to remove ....... Saab 9-3", en dan weet je hoe het moet. Of in ieder geval waar je aan moet denken. Wat ik net beschreef is hoe mijn wagen werkt, maar natuurlijk geen garantie dat jouw wagen hetzelfde werkt.quote:Op zondag 10 november 2013 17:55 schreef AchJa het volgende:
@Jitz en Thaboel.
Roger, heb daar totaal geen ervaring mee, maar ik ken mezelf goed genoeg, als ik een storing met het raam ofzo heb zit ik binnen 10 seconden met de Leatherman die deur open te trekken... Maar ff rekening mee houden dus.
Mwah, kan het maar beter voor zijn. Ik ben verschrikkelijk impulsief met dat soort dingen... Als er iets is moet dat nu en het liefst 10 minuten geleden gefixed worden.quote:
Ik weet wat je bedoeld, maar bij nieuwerwetse computerauto's kan je beter even uitzoeken hoe het werkt voordat je je ECU over de zeik helpt.quote:Op zondag 10 november 2013 18:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwah, kan het maar beter voor zijn. Ik ben verschrikkelijk impulsief met dat soort dingen... Als er iets is moet dat nu en het liefst 10 minuten geleden gefixed worden.
Staat hier niks tussen?quote:Op zondag 10 november 2013 20:39 schreef Awsom het volgende:
Heeft er iemand nog tips voor een goede slaza? Één die stukken kleiner is dan de M90 en wel grotendeels dezelfde eigenschappen heeft? :p De Carinthia tropen 200 lijkt me wel wat, evt gecombineerd met de goretex hoes van de M90 indien er buiten geslapen moet worden.. Zo koud wordt het niet in Nederland, en mocht het wel -15 worden kan m'n M90 altijd nog mee..
Totale verveling+ brak zijn dan krijg je dit.quote:
Alleeen maar mobieltjes, liveacts die falen. Dat zijn de EMA's wel zo'n beetje.quote:Op zondag 10 november 2013 21:06 schreef Awsom het volgende:
[..]
Publiek dat alles opneemt met hun mobieltje
quote:Op zondag 10 november 2013 21:20 schreef Nibb-it het volgende:
All Day and All Night Long, a song by Lungfish on Spotify.
Luisteren naar verschillende mannen met een baret op en buiten slapenquote:Op zondag 10 november 2013 21:24 schreef ErwinRommel het volgende:
Plannen voor deze week?
Ik mijn programma, en donderdag naar bejaardentehuis
Volgens mij is de huidige slaza die oa Lumbl verstrekt krijgt ook een Carinthia. Moet je maar ff opzoeken. Iig compact ding en toch modulair.quote:Op zondag 10 november 2013 20:39 schreef Awsom het volgende:
Heeft er iemand nog tips voor een goede slaza? Één die stukken kleiner is dan de M90 en wel grotendeels dezelfde eigenschappen heeft? :p De Carinthia tropen 200 lijkt me wel wat, evt gecombineerd met de goretex hoes van de M90 indien er buiten geslapen moet worden.. Zo koud wordt het niet in Nederland, en mocht het wel -15 worden kan m'n M90 altijd nog mee..
De winterwanten al van stal gehaald?quote:Op zondag 10 november 2013 21:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Luisteren naar verschillende mannen met een baret op en buiten slapen
Long-johnsquote:Op zondag 10 november 2013 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De winterwanten al van stal gehaald?
En niet te vergeten de oorwarmers en de long-johns.
We moeten het doen met de leren handschoentjesquote:Op zondag 10 november 2013 21:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De winterwanten al van stal gehaald?
En niet te vergeten de oorwarmers en de long-johns.
Want?quote:Op zondag 10 november 2013 21:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, wat een kutdingen zijn dat.
Die hadden wij heel lang als teamspeak bannerquote:
Eckteniet.quote:Op zondag 10 november 2013 21:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, wat een kutdingen zijn dat.
Moeten ook niet zo strak zitten, gewoon, om je benen en kruis.quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Houd niet van meuk die zo dicht op m'n lichaam zit.
Maar heb ze weleens aangehad.
Vanaf rond nu gaan ze bij mij standaard aan als ik het veld in ga.quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En je latex pakje dan?quote:Op zondag 10 november 2013 21:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Uniform te veldequote:Op zondag 10 november 2013 21:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Daar maak ik een uitzondering voor, omdat ik zo van Aapsoldaat houd.
Ik houd een marathon, bemoei je er niet meequote:Op zondag 10 november 2013 21:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed toe? Sesamstraat is al lang afgelopen.
stop met posten en ga kijkenquote:Op zondag 10 november 2013 21:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik houd een marathon, bemoei je er niet mee
Je kan ook met me tinderen schatjuhquote:
2x de helft.quote:Op zondag 10 november 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik moet even van een vriedn vragen hoeveel je verdient bij de Natres.
Peins er niet overquote:Op zondag 10 november 2013 21:41 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je kan ook met me tinderen schatjuh
Lijkt mij evenveel als een beroeps m.u.v. sommige toeslagen missquote:Op zondag 10 november 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Niks, maar je krijgt toch wel een paar knoeten iedere maandquote:Op zondag 10 november 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Huh ik hoorde in de wandelgangen dat je toch wel wat verdient..quote:Op zondag 10 november 2013 21:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Niks, maar je krijgt toch wel een paar knoeten iedere maand
11,25 bruto. Kpl that is.quote:Op zondag 10 november 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja, je doet geen vrijwilligers werk.quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Huh ik hoorde in de wandelgangen dat je toch wel wat verdient..
quote:
Voor mij een prima studentenzakcentje iig.quote:Op zondag 10 november 2013 21:44 schreef Thaboel het volgende:
[..]Denk dat ik maar burger blijven. Geen leidinggevende functie en zit er een volle anderhalve euro boven.
je kent het spreekwoord "ik verdien heel veel maar krijg zo weinig"?quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je moet 't niet voor het geld doenquote:Op zondag 10 november 2013 21:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Mmkayquote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Awsom het volgende:
[..]
Je moet 't niet voor het geld doen
Maar goed je verdient hetzelfde als beroeps, alleen dan op basis van het aantal uur dat je werkt. Volgensmij krijg je 1/165 deel vergeleken met het maandsalaris van een beroeps, plus de toeslagen.
Dat is op basis van die 120 uur neem ik aan?quote:Op zondag 10 november 2013 21:46 schreef Awsom het volgende:
[..]
Je moet 't niet voor het geld doen
Maar goed je verdient hetzelfde als beroeps, alleen dan op basis van het aantal uur dat je werkt. Volgensmij krijg je 1/165 deel vergeleken met het maandsalaris van een beroeps, plus de toeslagen.
Wat heeft die 120 uur hier mee te maken?quote:Op zondag 10 november 2013 21:47 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dat is op basis van die 120 uur neem ik aan?
Ja, je verdient gewoon hetzelfde als beroeps. Afhankelijk van je aantal dienstjaren en rang.quote:Op zondag 10 november 2013 21:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
38*52 = 1976 uur per jaar. 1976/120= 16.5quote:Op zondag 10 november 2013 21:47 schreef Awsom het volgende:
[..]
Wat heeft die 120 uur hier mee te maken?
De laatste keer dat ik ze aan heb gehad zal Hohenfels 97 (-25 ofzo) zijn geweest...quote:Op zondag 10 november 2013 21:30 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Vanaf rond nu gaan ze bij mij standaard aan als ik het veld in ga.
Deze man:quote:Op zondag 10 november 2013 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze aan heb gehad zal Hohenfels 97 (-25 ofzo) zijn geweest...
Maar voor jullie noorderlingen is het toch pas fris bij -20?quote:Op zondag 10 november 2013 21:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ze aan heb gehad zal Hohenfels 97 (-25 ofzo) zijn geweest...
Nee, het gaat uit van het gemiddelde aantal uren dat een beroeps per maand maakt oid. Dus 4 werkweken * 40 = 160 + 5 overuren = 165quote:Op zondag 10 november 2013 21:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
38*52 = 1976 uur per jaar. 1976/120= 16.5
Dacht dat je zo op die 1/16.5 was gekomen.
quote:Op zondag 10 november 2013 21:48 schreef hoogvlieger het volgende:
Ff Battlefield 4 singleplayer afmaken.
Nee, is het goed?quote:Op zondag 10 november 2013 22:03 schreef AchJa het volgende:
@Sam, Deadwood al gezien?
http://m.imdb.com/title/tt0348914/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |