goed he!quote:
dat heb ik dus ook....vind joling sympathieker overkomen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:59 schreef Qunix het volgende:
Ik weet niet of ik Gordon wil zien/horen....
moeder van Edgarquote:
Naja, ik meende dat Dionne Stax te gast is? Anders ben ik helemaal gebrainwashed voor vandaag..quote:
Die was toch over twee weken te gast in Ekstra Weekend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:13 schreef Promo_Guy het volgende:
Beetje
[..]
Naja, ik meende dat Dionne Stax te gast is? Anders ben ik helemaal gebrainwashed voor vandaag..
twitter:ekstraweekend twitterde op maandag 28-10-2013 om 14:12:19De Line-up voor november in #EkstraWeekend: 1/11 @VanVelzenMusic, 15/11 @DionneStax 22/11 @GordonBlaricum 29/11 @jochemmyjer. #3FM reageer retweet
nee....quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Rob gaat nog weer die Maartie Broekman bellen!!
ik heb al getweet dat ie dat niet moet doen en Robbie luistert soms naar mijquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Rob gaat nog weer die Maartie Broekman bellen!!
Geen idee, ik was er nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Qunix het volgende:
Hoe was het vorige week?
Heb niet geluisterd en ook niet terug gehoord.
kweetetniemeer...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Qunix het volgende:
Hoe was het vorige week?
Heb niet geluisterd en ook niet terug gehoord.
jahoor!quote:
nu pas? dat deed ie bij mij de 1e keer al!quote:
en dan?quote:
zo, jij schopt ff een open deur in!quote:
Hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, een verkapte feliciteer mij-post.
als ik een film download heb ik liever de Engelse subs....quote:
yup, dat is iedere vrijdag op zaterdagnachtquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:55 schreef Iwanius het volgende:
Zo maar even inbreken. Is er vanavond weer zo een Freaknacht van 3FM? Weet ik tenminste of ik af en toe naar NED 3 kan zappen om te kijken wat voor idioten er nu weer optreden.
02.42 volgens tvgids.nlquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef Promo_Guy het volgende:
Het is wel een spelbreker dat het pas om 01.50 begint volgens de tv gids straks... De uitzending op TV dan..
Ben benieuwd naar de afloop. Gefeliciteerd overigens!quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:12 schreef Qunix het volgende:
Dus als het gelijk staat heeft hij gewonnen
ik zou het in C# doen. denk ik....quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:47 schreef Qunix het volgende:
Hoe kan ik nou een query (via psql) uitvoeren via een echo command (echo "query hier" > psql -met -opties) via een ssh command in een bash script?
#!/bin/bash
ssh user@server.com <<'ENDSSH'
echo "INSERT INTO table SET column VALUES('Fiets');" > psql --dbname=xxx --username=xxxsss --password
ENDSSH
Hij komt dat met het wachtwoord van de server en dan "Pseudo-terminal will not be allocated because stdin is not a terminal."
Aangestoken door Gerard Ekdom?twitter:nietje34 twitterde op zaterdag 09-11-2013 om 00:46:45Fire is wel het thema van de avond. #3FM reageer retweet
Nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 00:52 schreef ddx het volgende:
Lekker nummer hoor, maar draaien andere dj's het ook nog beetje ?
Niet verlengen dus, doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:02 schreef wolfrolf het volgende:
Dus ik mag officieel verlegen @ mobiel abonnement
Maar wat zijn dit voor bedragen??!!! tussen de 50 en 65 euro per maand onbeperkt bellen/SMS'en en dan 2 GB data???
Ik betaal nu ¤18,14 voor 100min/sms en FUP Internet @ KPN netwerk.
Zijn er hier mensen die zo'n achterlijk hoog bedrag betalen voor hun abonnement??
Nee inderdaad. Ik vind dit nogal schokkende prijzen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 01:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet verlengen dus, doe ik ook niet.
Knop, radio.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:39 schreef Pino112 het volgende:
Wat een kutprogramma incl DJ is dit toch ook.
Je post is twee seconden te vroeg.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
ze hadden gewoon een negerin aan de telefoon! dat dit kan in NL!
huh, hoezo??quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je post is twee seconden te vroeg.
Ook nog maar de tweede.quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:50 schreef 3rdRock het volgende:
ok, dit is nu al de vreemdste FjS van deze maand!
de 3e toch? maar vreemder dan dit wordt het niet meer...quote:
Mjah dat is misschien nog te begrijpen. Dat 3FM die request inwilligt niet.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Huh, request er nu even iemand Roar?
Gisteren gewoon 5(!) keer gedraaid.quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah dat is misschien nog te begrijpen. Dat 3FM die request inwilligt niet.
quote:Op zaterdag 9 november 2013 14:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gisteren gewoon 5(!) keer gedraaid.
Dat is vaker dan de Megahitquote:Op zaterdag 9 november 2013 14:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Gisteren gewoon 5(!) keer gedraaid.
Ze nemen te weinig tijd voor 50 platen in drie uur dus dan moeten ze keuzes maken.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:02 schreef alors het volgende:
Waarom draait 3fm die nieuwe van Bruno Mars niet? Zo raar altijd dat sommige platen compleet worden genegeerd. Wat een goede plaat is dat zeg.
En dan wel iedere keer roepen dat ie een nieuwe plaat heeft idd, nadat ze de oude gedraaid hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:02 schreef alors het volgende:
Waarom draait 3fm die nieuwe van Bruno Mars niet? Zo raar altijd dat sommige platen compleet worden genegeerd. Wat een goede plaat is dat zeg.
Hebben wij het over 'de hele dag' dan? Nee.quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:12 schreef Evertjan het volgende:
jullie weten toch wel dat wanneer 3FM de hele dag nieuwe muziek draait hun marktaandeel zakt?
Ik bedoel meer waarom die niet op de gewone playlist staat. Is nog nooit gedraaid op 3fmquote:Op zaterdag 9 november 2013 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze nemen te weinig tijd voor 50 platen in drie uur dus dan moeten ze keuzes maken.
Oh zo. Daar is 3FM ook goed in ja, alleen nummers tijdens de MT50 draaien ja.quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik bedoel meer waarom die niet op de gewone playlist staat. Is nog nooit gedraaid op 3fm
Deze dus.
Dat vind ik echt razende apenaids eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2013 16:02 schreef alors het volgende:
Dat komt omdat die buiten de ideale programmering vallen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oh zo. Daar is 3FM ook goed in ja, alleen nummers tijdens de MT50 draaien ja.
I see what you did there.quote:Op zondag 10 november 2013 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik echt razende apenaids eigenlijk.
WAT EEN GEBLEEKTE STER WAT EEN GEBLEEKTE STERquote:Op zondag 10 november 2013 12:17 schreef 3rdRock het volgende:
Domien gaat de sterren aankondigen bij de EMA's![]()
quote:Op zondag 10 november 2013 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
WAT EEN GEBLEEKTE STER WAT EEN GEBLEEKTE STER
ZIJN ER GENOMINEERDEN DAN????? ik dacht dat ze gewoon met zijn allen gingen brunchenquote:Op zondag 10 november 2013 12:36 schreef Cee het volgende:
Mijn god, wat een spastisch overdreven gedoe rondom die paar artiestjes op de EMA's. Hebben ze het al over de awards/genomineerden zelf gehad of alleen over wie er allemaal zijn?
Je zou het haast denken.quote:Op zondag 10 november 2013 12:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ZIJN ER GENOMINEERDEN DAN????? ik dacht dat ze gewoon met zijn allen gingen brunchen
Dan hebben ze allemaal een klein katertje.quote:Op zondag 10 november 2013 12:40 schreef 3rdRock het volgende:
toepasselijk liedje bij de EMA's: wake me up when it's all over...
oh god...en domien staat bij de loper en moet sterren aankondigen. zou hij morgen nog wel kunnen praten???quote:Op zondag 10 november 2013 12:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan hebben ze allemaal een klein katertje.
die man met trouwen met Danny Vera...dan heet ie Aloe Vera!quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die man met trouwen met Danny Vera...dan heet ie Aloe Vera!
DE SLET!quote:
quote:Op zondag 10 november 2013 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die man met trouwen met Danny Vera...dan heet ie Aloe Vera!
twitter:Domien twitterde op zondag 10-11-2013 om 13:23:54#MTVEMA day! Hele week geoefend: “Amsterdam, here is Katy Perry!”
Vanavond ben ik de ‘red carpet caller’. Show vanaf 20u te zien bij MTV. reageer retweet
The Beatles?quote:Op zondag 10 november 2013 13:29 schreef Cee het volgende:
16 jaar geleden kwamen er pas echte helden.
Ronan Keating, I rest my case.quote:Op zondag 10 november 2013 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Beatles?
Elvis?
Saskia en Serge?
ok....quote:
potdorie! dat deed je goedquote:
quote:
Nee joh, kunnen al die 15-jarige schreeuwmeisjes met hun Starbucksbeker op de foto en die weer instagrammen.quote:Op zondag 10 november 2013 14:24 schreef Cee het volgende:
Godsamme, op Schiphol slapen hiervoor.You're doing it wrong.
Ik heb lalala nog niet gehoord, ik begin me zorgen te maken maar ik luister niet vanaf vanochtend.quote:Op zondag 10 november 2013 14:29 schreef Rickario het volgende:
Pas de 2e keer vandaag. Nog 3x te gaan?
Vrijdagochtend voor het laatstquote:Op zondag 10 november 2013 14:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb lalala nog niet gehoord, ik begin me zorgen te maken maar ik luister niet vanaf vanochtend.
Aantal keer gedraaid '23' staat daar, ik geloof er niks van.quote:Op zondag 10 november 2013 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vrijdagochtend voor het laatst
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/22640
Is alleen tijdens Giel, er staan er twee in het systeem blijkbaar. Die van Giel is de laatste dus daarom dat linkjequote:Op zondag 10 november 2013 14:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Aantal keer gedraaid '23' staat daar, ik geloof er niks van.
-edit: Ah, dit lijkt er meer op:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/21712
Kan je die ook afvinken op de bingokaart bedoel jequote:Op zondag 10 november 2013 14:44 schreef Rickario het volgende:
Zou leuk zijn als DJ's eens mee gingen trommelen met de cup song
zijn er dan dj's die dit doen?quote:Op zondag 10 november 2013 14:44 schreef Rickario het volgende:
haha dat is echt hilarischquote:Op zondag 10 november 2013 14:44 schreef Rickario het volgende:
JAAAAAAAquote:Op zondag 10 november 2013 14:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb lalala nog niet gehoord, ik begin me zorgen te maken maar ik luister niet vanaf vanochtend.
fapquote:Op zondag 10 november 2013 17:55 schreef 3rdRock het volgende:
Danny Vera heeft mijn grapje dat ie met Aloe Blacc moet trouwen geretweet
WAT EEN WEEEEKENDDDquote:Op zondag 10 november 2013 18:14 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN AVOND WAT EEN AVOND![]()
Nu al benieuwd hoeveel hooikoorts er morgenochtend weer is.
Niet mee spotten. De paddestoelen staan in bloeiquote:Op zondag 10 november 2013 18:14 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN AVOND WAT EEN AVOND![]()
Nu al benieuwd hoeveel hooikoorts er morgenochtend weer is.
Kijk uit dat je niet te enthousiast wordt he, je moet nog de hele avond.quote:Op zondag 10 november 2013 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een red carpet presentator wat een red carpet presentator!!!1!111
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |