goed he!quote:
dat heb ik dus ook....vind joling sympathieker overkomen...quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:59 schreef Qunix het volgende:
Ik weet niet of ik Gordon wil zien/horen....
moeder van Edgarquote:
Naja, ik meende dat Dionne Stax te gast is? Anders ben ik helemaal gebrainwashed voor vandaag..quote:
Die was toch over twee weken te gast in Ekstra Weekend.quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:13 schreef Promo_Guy het volgende:
Beetje
[..]
Naja, ik meende dat Dionne Stax te gast is? Anders ben ik helemaal gebrainwashed voor vandaag..
twitter:ekstraweekend twitterde op maandag 28-10-2013 om 14:12:19De Line-up voor november in #EkstraWeekend: 1/11 @VanVelzenMusic, 15/11 @DionneStax 22/11 @GordonBlaricum 29/11 @jochemmyjer. #3FM reageer retweet
nee....quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Rob gaat nog weer die Maartie Broekman bellen!!
ik heb al getweet dat ie dat niet moet doen en Robbie luistert soms naar mijquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:18 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Rob gaat nog weer die Maartie Broekman bellen!!
Geen idee, ik was er nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Qunix het volgende:
Hoe was het vorige week?
Heb niet geluisterd en ook niet terug gehoord.
kweetetniemeer...quote:Op vrijdag 8 november 2013 22:22 schreef Qunix het volgende:
Hoe was het vorige week?
Heb niet geluisterd en ook niet terug gehoord.
jahoor!quote:
nu pas? dat deed ie bij mij de 1e keer al!quote:
en dan?quote:
zo, jij schopt ff een open deur in!quote:
Hoeft niet hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, een verkapte feliciteer mij-post.
als ik een film download heb ik liever de Engelse subs....quote:
yup, dat is iedere vrijdag op zaterdagnachtquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:55 schreef Iwanius het volgende:
Zo maar even inbreken. Is er vanavond weer zo een Freaknacht van 3FM? Weet ik tenminste of ik af en toe naar NED 3 kan zappen om te kijken wat voor idioten er nu weer optreden.
02.42 volgens tvgids.nlquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:56 schreef Promo_Guy het volgende:
Het is wel een spelbreker dat het pas om 01.50 begint volgens de tv gids straks... De uitzending op TV dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |