Daar dacht ik ook aan jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:46 schreef alors het volgende:
Leuk dat je schoonvader meeleest over je seksleven.
Matthijs heeft de pener gewoon in de hand.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:46 schreef alors het volgende:
Leuk dat je schoonvader meeleest over je seksleven.
Ik ken een user hier - Ties02, ook bekend van een leuk twitterberichtje - die nogal fan is van Halinaquote:
De nieuwe Pieter Derks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Helina moest lachen om haar eigen grapje.
Het publiek niet.
Ik vind appels naar peren smaken, terwijl ik het niet zo proef.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze altijd op elkaar lijken, terwijl dat niet zo is.
Die Ties02 he, die is gek.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ken een user hier - Ties02, ook bekend van een leuk twitterberichtje - die nogal fan is van Halina
Diep!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind appels naar peren smaken, terwijl ik het niet zo proef.
Eens!! Leuke meidquote:
Preciesquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Ties02 he, die is gek.
Ik zou het ook doen als ik Pim was, geen flauwekulletjes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef marcodej het volgende:
Pim heeft een trio gescoord vanavond.
Zolang de effecten bij de bands maar in stand gehouden worden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:49 schreef JimboSlice het volgende:
Pim heeft de instagram stagiair eruit gewerkt
zelfs met halina erbij??quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou het ook doen als ik Pim was, geen flauwekulletjes.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Het is zo'n guitig mannetje... Hoew poele poele poele..
Ik vind het wel goed passen bij haar colbert. Het kleurencontrast tussen der haar en patronen in haar kleding is echt fabuleusquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
alleen van voren, de glmpen van opzij vind ik maar niets...klitten-slordig
ditquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:51 schreef Postbus100 het volgende:
Naar mijn (bescheiden) mening moet je niet je schoondochter in zo'n show uitnodigen. Laat dat maar aan andere programma's over.
Nja, ik vind het knap dat ze dat allemaal bereikt heeft, zolang ik het maar niet hoef te zien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Dat is ook het enige waar ik haar kan velen, bij GoT.
Mannelijke hormonen? Teveel?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Halina heeft best wel een groot hoofd als je haar zo naast Carice ziet.
Ik ook, snap de commentaren niet die hier gepost worden over Halinaquote:
Ze heeft nog wel schaamhaar.. Dacht ze althans..quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik ook, snap de commentaren niet die hier gepost worden over HalinaZe lijkt me minder tuttig dan Carice
Viespeuk, of vul ik je puntjes onjuist in?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
Carice is echt een heel klein meisje,,, Ik stond ooit een keer naast haar in de trein naar Zandvoort...
Wat ging je in Zandvoort doen? Lekker naar het strand?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:54 schreef chufi het volgende:
Carice is echt een heel klein meisje,,, Ik stond ooit een keer naast haar in de trein naar Zandvoort...
En terecht. Wat een irritante vragen 'Daar ben ik wel benieuwd naar, Carice.'quote:
Gaat het verder wel goed met je? :")quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En terecht. Wat een irritante vragen 'Daar ben ik wel benieuwd naar, Carice.'
Hou je mond toch. Ga iemand anders interviewen die meer op afstand staat.
Sowieso is dit een beetje een incrowd interviewquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En terecht. Wat een irritante vragen 'Daar ben ik wel benieuwd naar, Carice.'
Hou je mond toch. Ga iemand anders interviewen die meer op afstand staat.
Ik ging er in Haarlem uit ,,,,quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat ging je in Zandvoort doen? Lekker naar het strand?
Dat zijn komma'squote:Op vrijdag 8 november 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog meer punten. Wanneer heb je haar weer vrijgelaten?
Ze was met die Duitser uit Zwart Boekquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog meer punten. Wanneer heb je haar weer vrijgelaten?
Oja, ook getuige dit filmpjequote:Op vrijdag 8 november 2013 20:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee, dit is De TV Draait Door.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
JAAAAAAAA LATEN WE GEER EN GOOR IN ZIJN GEHEEL IN DTDD STOPPEN HAHAHAHA ZO GOED UITGEZOCHT. DIT HEEFT PIM ZEKER WEER GEDAAN XD XD
GHAHAHA DIE GEKKE PIM . EN HAHAHAAHAHA KIJK DIT DAN DIE MUZIEKIE OOK HAHA
Ik geniet altijd van de lange reclameblokken tussendoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:05 schreef Gramulanion het volgende:
Zijn er nog mensen die naar Geer en Goor kijken? Je krijgt toch een samenvatting in DWDD de dag erna.
Kolderiekte postquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
JAAAAAAAA LATEN WE GEER EN GOOR IN ZIJN GEHEEL IN DTDD STOPPEN HAHAHAHA ZO GOED UITGEZOCHT. DIT HEEFT PIM ZEKER WEER GEDAAN XD XD
GHAHAHA DIE GEKKE PIM . EN HAHAHAAHAHA KIJK DIT DAN DIE MUZIEKIE OOK HAHA
Heb je die lachzak van geer nog niet dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:06 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind het altijd leuk om Geer te horen lachen
Volgens mij niet.quote:
Is die er?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:07 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Heb je die lachzak van geer nog niet dan?
Hij gebruikt drugs en leidt verder ook een zeer onchristelijk bestaan. Dit soort zondaars verdienen niks minder en maar al te graag meer dan een pijnlijke dood. Laat die schobbejak maar branden in het hellevuur.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:07 schreef richolio het volgende:
Waarom lopen jullie nou Keane af te zeiken?Best dat het niet je smaak is, maar dat gaat natuurlijk nergens over.
1 redelijke cdquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef Norrage het volgende:
Keane had destijds wel leuke nummertjes...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef Norrage het volgende:
Keane had destijds wel leuke nummertjes...
En nog een.quote:
Dat hebben ze helemaal niet nodig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien is er een leuke dance mix.
Ik zal het patent direct opsturen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Is die er?![]()
Die ga ik voor mijn moeder kopen.. Haar gezicht gaat vanna
als Joling op tv is
lol wat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gebruikt drugs en leidt verder ook een zeer onchristelijk bestaan. Dit soort zondaars verdienen niks minder en maar al te graag meer dan een pijnlijke dood. Laat die schobbejak maar branden in het hellevuur.
quote:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij gebruikt drugs en leidt verder ook een zeer onchristelijk bestaan. Dit soort zondaars verdienen niks minder en maar al te graag meer dan een pijnlijke dood. Laat die schobbejak maar branden in het hellevuur.
Toch is het een hele gewone jongen gebleven. Dat is geen kattenpis.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Amen..quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van een bepaalde stad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Nou ja ze had wel een bijnaam. Iets met hoer.
Nee, dat is Bert. Of Ernie. Whatever.quote:
Schaap in wolfskleren kennelijk, want ik vind het erg gevaarlijk overkomen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toch is het een hele gewone jongen gebleven. Dat is geen kattenpis.
Sylvie is de hoer van Amersfoort! Nee, dat zongen we nooit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja met een A. Ik ben er redelijk bekend
Nee, ik hou van lekker. En zij is lekker.quote:
Dat heeft een a niet een Aquote:
Eigenlijk klinkt het welquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sylvie is de hoer van Amersfoort! Nee, dat zongen we nooit.
Ik vind dat ie dan wel weer met zijn eigen stem mag praten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nee, dat is Bert. Of Ernie. Whatever.
Zwagerman? Peter R.?quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
Waarom is die andere grappenmaker er niet?
Die is veel beter.
Misschien nu, vroeger in Bolle Jan was het altijd zo'n gezellige jongen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaap in wolfskleren kennelijk, want ik vind het erg gevaarlijk overkomen.
Niet allemaal, maar deze wel.quote:
ahum!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
Ze zong Sylvie is de hoer van Amsterdam
Oh sorry
Laat ze de vliegende tering krijgen die kwijlbakken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze DVD'tjes kopen van 300 euro per stuk mag ik ze wel.
Ach joh geld moet rollen, en dan maar naar Johannes.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat ze de vliegende tering krijgen die kwijlbakken.
id, ik dacht dat ze het hele mtv ema gebeuren gingen ontmaskeren dat het nep wasquote:
Oh jij bent valsquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:17 schreef wdn het volgende:
Als ze Pieter nou niks hadden verteld hierover dacht' ie dat ie goed was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |