Ik stress niet, ik vermeld het slechts. Dat mensen niet zeiken als het dan een paar dagen duurt voordat de stok goed en wel ligt.quote:Op maandag 11 november 2013 22:35 schreef m1st1g het volgende:
Wat is iedereen weer aan het stressen. Stokje ligt er nog geen week.
Precies. Vorige keer duurde het anderhalve maandquote:Op maandag 11 november 2013 22:35 schreef m1st1g het volgende:
Wat is iedereen weer aan het stressen. Stokje ligt er nog geen week.
Ook niet aan bord Lauwersoog leggen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn backup plan kan alleen enkele dagen duren of 'm niet aan een plaatsnaambord vastmaken.
Is toch nog 2 km weg van de haven, het eerste bord, meen ik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ook niet aan bord Lauwersoog leggen?
Ongeveer een kilometer, bij ingang gewone havenquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is toch nog 2 km weg van de haven, het eerste bord, meen ik.
Pas bij de overslaghaven, niet bij de veerhaven.
Moet kunnen, maar is wel een wandelingetje en daardoor heb je pas 1 of zelfs 2 uur later een bus.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ongeveer een kilometer, bij ingang gewone haven
Gelijk aan de grote weg, lijkt mij niet zo'n groot probleem
Ah, ik zat te denken aan auto. Ding aan de kant, stok om bord, foto, wegwezenquote:Op dinsdag 12 november 2013 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet kunnen, maar is wel een wandelingetje en daardoor heb je pas 1 of zelfs 2 uur later een bus.
Lopen!quote:Op dinsdag 12 november 2013 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
Echt duur die veerboot naar Schiermonnikoog
Nog duurderquote:
De veerboot naar Texel kost ¤5 als je met de fiets gaat.quote:
Het is een dubbele Door dezelfde persoon.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ben nu met die spreadsheet bezig met Gelderland, er zijn meerdere dorpen die hetzelfde heten in verschillende gemeentes maar de gemeente staat er niet bij op de fokstok wiki, dus moet ik elke keer die foto's weer zoekenVan Berg & Dal, Beek, Spijk etc.. Ook lag hij in Berg en Dal maar tegelijk in Beek (bord aan andere kant) maar die Beek staat niet op de fokstokwiki. Erg gepuzzel allemaal
Er is op de wiki ook nog een verplaatsing tussen 158 en 159, waarom is die niet genummerd?
Nee, zijn andere personen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een dubbele Door dezelfde persoon.
Swarma heeft 'm opgehaald in Schandelo (157) en 'm overgedragen aan Nijnja/Babybel (159). De 'overdracht' heeft plaatsgevonden in Nijmegen. Die is niet helemaal 'volgens het boekje' gegaan. Vandaar de afwijkende nummering.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
Er is op de wiki ook nog een verplaatsing tussen 158 en 159, waarom is die niet genummerd?
Die pas ik even aan. Evenals Berg & Dal/Beekquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
En op de WIKI staan rechts de topics erbij, maar topic 107 begint bij verplaatsing 181 (Laren) en niet 186 (Enter)
Ja, had ik al even gedaan. Bij ronde twee en drie staat er nog een opmerking achter 'Op de grens tussen beide plaatsen.' maar bij overige ronden zie ik dat niet meer staan, is daar een reden voor?quote:Op woensdag 13 november 2013 09:24 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Die pas ik even aan. Evenals Berg & Dal/Beek
-edit-, dat van Beek was al aangepast
Ik denk dat het toen bijzonder was en uitleg nodig had, daarna gewoon niet meer gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, had ik al even gedaan. Bij ronde twee en drie staat er nog een opmerking achter 'Op de grens tussen beide plaatsen.' maar bij overige ronden zie ik dat niet meer staan, is daar een reden voor?
Oja, klinkt logisch. Ik heb wel even het woordje 'en' vervangen door '/' anders denk iemand nog dat Berkel en Rodenrijs ook twee plaatsen waren etc.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk dat het toen bijzonder was en uitleg nodig had, daarna gewoon niet meer gedaan.
Spreekt ook wel voor zich volgens mij
Ik heb zelf (bij Friesland en Gelderland) niet de gehuchten zonder bord toegevoegd, die zie ik bij Noord-Brabant wel staan. Maakt dat uit?quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
t-i-m, Maringo, Dago, doen jullie af en toe een gemeente van N-B? Ik heb al een aantal (t/m Breda) gedaan. Af en toe doe ik gewoon een gemeente. (dit gaat over Maringo's lijstje)
Ik gooi eerst de volledige lijst erin, dan ga ik alle gemeentes bij langs, bijvoorbeeld nu dus Cranendonck. Hugten staat daar als gehucht zonder bord. Dan haal ik Hugten uit de lijst.quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb zelf (bij Friesland en Gelderland) niet de gehuchten zonder bord toegevoegd, die zie ik bij Noord-Brabant wel staan. Maakt dat uit?
Die bestaan dubbel?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Leuke trouwens, verplaatsing van Noordwijk naar Katwijk, maar dan Noordwijk (Gr) en Katwijk (NB)
Gelderland heeft geen Noordwijk, wel een Noordijkquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:52 schreef ursel het volgende:
Noordwijk geloof ik zelfs 3x (Zuid-Holland, Groningen en Gelderland).
Kom zelf uit Noordwijk (ZH) en moest eens iets ophalen in Noordwijk (G)
Pas na korte discussie gaf diegene aan dat het wel in Groningen was.
Ahh, ok. ff nog een w er tussen plakken dan als ik er ooit kom. Problem solvedquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gelderland heeft geen Noordwijk, wel een Noordijk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Noordwijk
Bokt heb ik wel eens gezien ja. Fiets ik in een paar minuutjes heen.quote:Op vrijdag 15 november 2013 13:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het is trouwens niet helemaal waar wat harry's plaatsnaambordengids zegt. Bokt heeft een soort van plaatsnaambord (gem. Eindhoven) en ook het bord van Schadewijk (Eersel) staat er nog steeds.
Jup, maar tegelijkertijd ook een buurtschap/gehucht. En het bordje staat niet aan de weg, maar boven het doodlopende weg bord, dus haaks op de weg zelf, waardoor het meer een plaatsnaambordje dan een straatnaambordje is. Of een beetje van beiden.quote:Op vrijdag 15 november 2013 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bokt heb ik wel eens gezien ja. Fiets ik in een paar minuutjes heen.
Tis overigens wel zo dat het straatje zo heet.
Daar gaat het wel op lijken. Ik heb nog even opgelet of mensen in mijn omgeving naar Schier gingen. Echter, mijn vader was naar Ameland....quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben bang dat ik mijn noodplan binnenkort in mag zetten.
Terug naar Limburg?quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee waarom?quote:Op zondag 17 november 2013 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pauze heeft wel lang genoeg geduurd dacht ikquote:Op woensdag 20 november 2013 18:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee waarom?
Een korte pauze mag toch ook wel.
Ophalen dan!quote:Op woensdag 20 november 2013 22:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind dit wel een toffe actie eigenlijk.
quote:Op donderdag 21 november 2013 13:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Blijkbaar was de gemeente Sint Anthonis toch niet geweest. Even het lijstje en kaartje aanpassen.
Maringo's lijstje is nu wel helemaal af!
Aantal plaatsen: 3933
Aantal geweest: 624
percentage: 15,87%
Aantal gemeentes: 408
Aantal geweest: 341
percentage: 83,58%
Zijn de foto's kapot?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Slag om de arm, maar misschien een goed bericht. Ik ontving net bericht dat een bekende van mij op de boot naar Schier zit. Ik heb hem nu gevraagd de stok mee terug te nemen, hopelijk leest ie het.
Vraag is wel wat er met de foto's aan de hand is. Want wat is nu het sleutelbord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |