petten zijn voor arbeiders, hoeden voor herenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
En baseballcaps? Dat zijn toch ook petten?
Maar een hoed heeft ook lagere status dan een mijter.
En lippenstift. Maar goed ik begrijp dat het niet ver genoeg gaat voor die jankers. VERBIEDEN VERBIEDEN VERBIEDEN!1111quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bedoel je die oorbellen?
Neu... niet nodig...quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:16 schreef Luigi het volgende:
[..]
En lippenstift. Maar goed ik begrijp dat het niet ver genoeg gaat voor die jankers. VERBIEDEN VERBIEDEN VERBIEDEN!1111
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jullie zijn gewoon een stel jankerds bij elkaar![]()
Doe de helft Hulpklazen en de helft Hulppieten en je bent overal vanaf, dan is het blank en zwart
door elkaar en kan niemand erover zeuren.
Opgelost slotjje.
Quinsy Gario vindt dat niet voldoende. Als ik de plaatjes zie wat er allemaal fout is staat de jutezak er ook bij, want spullen van de plantages werden in dat soort zakken vervoerd. Ik vrees dat de gewenste wijzigingen niet zo klein zullen zijn. Meer in de orde van grootte: Schaf de Piet af.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:14 schreef De_Coulance het volgende:
Gaan we serieus met zijn allen huilen om een oorbel en lippenstift?
Dat is inderdaad de eis die vandaag bij de rechter werd neergelegd. Met minder gaan ze echt geen genoegen nemen. Zeker niet nu ze merken dat er al een handreiking wordt gedaan. Ze ruiken bloed en dan kun je maar een ding doen; recht naar de halsslagader gaan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Quinsy Gario vindt dat niet voldoende. Als ik de plaatjes zie wat er allemaal fout is staat de jutezak er ook bij, want spullen van de plantages werden in dat soort zakken vervoerd. Ik vrees dat de gewenste wijzigingen niet zo klein zullen zijn. Meer in de orde van grootte: Schaf de Piet af.
Vreselijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:07 schreef Danny het volgende:
[..]
ik weet niet onder welke steen jij leeft (en blijf daar vooral), maar vandaag heeft een groep quinsygario's voor de rechter gepleit voor een intocht ZONDER Zwarte Pieten. Precies zoals verwacht dus, want geef een vinger en men neemt je arm. Opmerkelijk hoe compleet blind sommige mensen worden als iemand zegt dat hij racistisch wordt bejegend.
Die door de klagers als belediging werden gezien?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Bedoel je die oorbellen?
En als je daar dan wat van zegt of vindt ben je een huilie. Logisch allemaal toch!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de eis die vandaag bij de rechter werd neergelegd. Met minder gaan ze echt geen genoegen nemen. Zeker niet nu ze merken dat er al een handreiking wordt gedaan. Ze ruiken bloed en dan kun je maar een ding doen; recht naar de halsslagader gaan.
Nee, we houden kerk en staat gescheiden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:16 schreef poemojn het volgende:
Maar dat is simpel op te lossen, geef Hoofdpiet een kroon en noem hem Prins Piet.
Er hoeft helemaal niets opgelost te worden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:16 schreef poemojn het volgende:
[..]
petten zijn voor arbeiders, hoeden voor heren
Maar dat is simpel op te lossen, geef Hoofdpiet een kroon en noem hem Prins Piet.
Wat moet jij een verschrikkelijke jeugd gehad hebben dat je zo'n hekel hebt aan kinderen en wat moet jij een verschrikkingen hebben meegemaakt dat je zo'n bloedhekel hebt aan onze cultuur. Ik heb echt medelijden met je.quote:
want jij denkt dat de rechter daar in meegaat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:07 schreef Danny het volgende:
[..]
ik weet niet onder welke steen jij leeft (en blijf daar vooral), maar vandaag heeft een groep quinsygario's voor de rechter gepleit voor een intocht ZONDER Zwarte Pieten. Precies zoals verwacht dus, want geef een vinger en men neemt je arm. Opmerkelijk hoe compleet blind sommige mensen worden als iemand zegt dat hij racistisch wordt bejegend.
daar heeft u een punt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Je kunt toch bezwaarlijk stellen dat Oost-Groningen een volwaardige cultuur kent.
Oh discriminatie is dus wel sociaal acceptabel als je toestemming hebt van een incrowderquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:40 schreef Nielsch het volgende:
Surinaamse mannen; dom, lui en niet te vertrouwen en daarom hoef ik er geen relatie mee.
Dit zei mijn universitair opgeleide Surinaamse collega.
Nuff said
En wat moet jij een harteloos figuur zijn dat jij dat racistische feest gewoon wilt blijven vieren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat moet jij een verschrikkelijke jeugd gehad hebben dat je zo'n hekel hebt aan kinderen en wat moet jij een verschrikkingen hebben meegemaakt dat je zo'n bloedhekel hebt aan onze cultuur. Ik heb echt medelijden met je.
HET IS GEEN RACISTISCH FEEST KLOOTVIOOL.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wat moet jij een harteloos figuur zijn dat jij dat racistische feest gewoon wilt blijven vieren.
Nou! Zelfs oorringen inleveren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:59 schreef Danny het volgende:
[..]
klopt, maar door 'slaven' te roepen kom je daar gewoon mee weg. Zelfde met de woorden 'discriminatie' en 'racisme'. Zodra je dat roept in Nederland krijg je alles voor elkaar.
Ik herhaal alleen hoe een intelligente incrowder er over denkt. Dus eentje die werkt voor haar geld en niet 8 kinderen uitpoept om van de kinderopvangtoeslagfraude te kunnen leven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh discriminatie is dus wel sociaal acceptabel als je toestemming hebt van een incrowder
Rustig, rustig...het is Koos hequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
HET IS GEEN RACISTISCH FEEST KLOOTVIOOL.
Godverdomme.
Typisch dat een racist zijn racisme probeert te ontkennen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Godverdomme.
Voed het trolletje dan niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:24 schreef Luigi het volgende:
[..]
Godverdomme.
Wat is er discriminerend aan het Sinterklaasfeest? Iedereen kan gewoon meedoen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh discriminatie is dus wel sociaal acceptabel als je toestemming hebt van een incrowder
Whahaha ja ik ben lekker racistisch! Net zoals ik anti-semiet ben en een Marokkanenhater. Het zal allemaal wel, ik ga gewoon door met plezier hebben!quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wat moet jij een harteloos figuur zijn dat jij dat racistische feest gewoon wilt blijven vieren.
Don't fix if it ain't broken. Slotje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jullie zijn gewoon een stel jankerds bij elkaar![]()
Doe de helft Hulpklazen en de helft Hulppieten en je bent overal vanaf, dan is het blank en zwart
door elkaar en kan niemand erover zeuren.
Opgelost slotjje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |