abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:00:23 #1
69994 seto
-|||--------|||-
pi_133038491

"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
SPOILER: Sets & Reps
SPOILER: Voeding
SPOILER: Rust
SPOILER: Supplementatie
SPOILER: Vitamines en mineralen
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
SPOILER: FAQ
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
SPOILER: Versiebeheer
De OP staat hier
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_133038521
Moet.
BEASTMODE
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:13:28 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133038852
Progressie foto's.

Before.

SPOILER
After.

SPOILER
:+
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:15:46 #4
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_133038933
Geen handdoek ray, maar een handboek. Je weet wel, zoals dit topic.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 8 november 2013 @ 12:16:36 #5
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_133038977
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 november 2013 12:13 schreef Snakey het volgende:
Progressie foto's.

Before.

SPOILER
After.

SPOILER
Harde gains
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_133038995
quote:
Progressie foto's.

Before.

SPOILER
After.

SPOILER
Ijzervreter _O_
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_133039139
quote:
Progressie foto's.

Before.

SPOILER
After.

SPOILER
:D
pi_133040891
quote:
Progressie foto's.

Before.

SPOILER
After.

SPOILER
hahaha nice!!
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  vrijdag 8 november 2013 @ 13:19:33 #9
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_133040949
quote:
Progressie foto's.

Before.

SPOILER
After.

SPOILER
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_133042506
Wat is een goede multivit(met linkje als het kan) en welke olijfolie/olie doen jullie door de kwark en hoeveel? Alvast bedankt.
pi_133043673
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef Atemno het volgende:
Wat is een goede multivit(met linkje als het kan) en welke olijfolie/olie doen jullie door de kwark en hoeveel? Alvast bedankt.
Olie: Linessa van de Lidl.
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:39:13 #12
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133043897
Er zit wel een klein probleempje met die prothese. Op de tweede foto zie je dat ik de onderkant van de koker raak. Dat is met een klein gewicht niet zo erg, maar als ik zwaar ga verdomde irritant. De bar bounced daardoor wat naar voren waardoor ik heel even de concentratie en een klein stukje balans kwijt ben.

Ik heb er nog nooit een lift door gemist though.
  vrijdag 8 november 2013 @ 14:53:58 #13
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_133044458
Wat DL je eigenlijk snakey?
BEASTMODE
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:09:27 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133045216
Heeft iemand hier ervaring met de Golds Gym in Nieuwegein? Het ziet eruit als een erg goede. Dat stukje fietsen hoort er dan bij. Dan ga ik gewoon vanavond beginnen.

En uhm over gym etiquette, gewoon een handdoek meenemen en dan zit het goed dus?
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:18:10 #16
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133045381
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:13 schreef Roadtrip het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Golds Gym in Nieuwegein? Het ziet eruit als een erg goede. Dat stukje fietsen hoort er dan bij. Dan ga ik gewoon vanavond beginnen.

En uhm over gym etiquette, gewoon een handdoek meenemen en dan zit het goed dus?
Ik ken de gym niet. Maar een stukje fietsen kan je zien als een warming up. Kan je gelijk onder het ijzer.

Een handdoek hoort er wel bij ja. Je wil niet in andersmans zweet zitten/liggen.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:20:04 #17
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_133045446
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik ken de gym niet. Maar een stukje fietsen kan je zien als een warming up. Kan je gelijk onder het ijzer.

Een handdoek hoort er wel bij ja. Je wil niet in andersmans zweet zitten/liggen.
Gewoon onder het ijzer gaan liggen na een stukje fietsen ja, ik bedoel, je schouders rug en borst hebben geen warmup nodig joh :D
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:20:58 #18
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133045473
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Gewoon onder het ijzer gaan liggen na een stukje fietsen ja, ik bedoel, je schouders rug en borst hebben geen warmup nodig joh :D
Jah, hij hangt er gelijk 100 kilo aan. :')
pi_133045506
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 07:24 schreef RaymondK het volgende:

[..]

meestal is het wel redelijke kwaliteit bij Aldi en Lidl kwa producten ? , maar bij bananen is het heel erg hoe lang ze al in de koelcel (gif groen) liggen voordat ze met Ethyleen in een paar uur geel gemaakt worden en naar de winkels gebracht worden hoe of de kwaliteit is...
Wat ik vorige week al schreef, die elcheapo bananen bij Jumbo momenteel... huilen. Bruin en harde stukjes van binnen (in de kern v.d. banaan) soms. En binnen no time rot...
t.o.v. Chiquita
De kwaliteit is goed, maar er zit wel een groot verschil in smaak en grootte.

quote:
Progressie foto's.

Before.

SPOILER
After.

SPOILER
Hahaha. _O- Mooi dit.
If not now, then when.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:22:33 #20
69994 seto
-|||--------|||-
pi_133045536
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

bench je nog of was je er definitief mee gestopt?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:32:14 #21
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_133045945
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef seto het volgende:

[..]

bench je nog of was je er definitief mee gestopt?
Een week of 6 nog ff gedaan voor pure kracht, nu weer afgestapt ervan. Kan het niet voor langere periodes met zware gewichten, kracht zit wel ok. Nu gewoon andere variaties en vormen.

Lange warmup met grote focus op schouders en upper back helpt een stuk om meer te kunnen doen, ik ben geen voorstander van lichte gewichten zien als warm up, het is onderdeel van mn warm up maar de basis van mn workout word gelegd met elastic bands, lacrosse balls, foamroller etc

quote:
13s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:20 schreef Snakey het volgende:

[..]

Jah, hij hangt er gelijk 100 kilo aan. :')
Je hebt ze erbij ja, ik zie ze regelmatig in de sportschool. Komen binnen, gooienn de tas in de kleedkamer en gaan meteen bv overhead pressen met zwaar gewicht
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_133046140
Toch nog een paar voedingsvragen :$.

Is de multivit van b&f goed genoeg, en zijn de omega 3 caps van xxl goed genoeg?
Verder, is whey nou in de ochtend zinvol of niet? Stereo zei ooit van niet ofzo maar ik lees dan weer dat caseine heel slecht word opgenomen(50% uiteindelijk ofzo, en je lichaam moet eraan wennen 6 maanden blabla). Dus.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:42:52 #23
236125 33
the exploding psychology
pi_133046318
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:37 schreef Atemno het volgende:
Toch nog een paar voedingsvragen :$.

Is de multivit van b&f goed genoeg, en zijn de omega 3 caps van xxl goed genoeg?
Verder, is whey nou in de ochtend zinvol of niet? Stereo zei ooit van niet ofzo maar ik lees dan weer dat caseine heel slecht word opgenomen(50% uiteindelijk ofzo, en je lichaam moet eraan wennen 6 maanden blabla). Dus.
1. Vast wel.
2. Voor omega 3, check dit: http://www.smeetsengraas.nl/minami-nutrition/morepa_platinum.php (hoge dosering omega 3).
3. En who gives a shit. Zolang je maar je nodige proteine inneemt elke dag, maakt het geen kut uit of het caseine is of niet.
pi_133046347
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:42 schreef 33 het volgende:

[..]

1. Vast wel.
2. Voor omega 3, check dit: http://www.smeetsengraas.nl/minami-nutrition/morepa_platinum.php (hoge dosering omega 3).
3. En who gives a shit. Zolang je maar je nodige proteine inneemt elke dag, maakt het geen kut uit of het caseine is of niet.
Oké thanks!
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:51:45 #25
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_133046620
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:32 schreef kidkash19 het volgende:

Je hebt ze erbij ja, ik zie ze regelmatig in de sportschool. Komen binnen, gooienn de tas in de kleedkamer en gaan meteen bv overhead pressen met zwaar gewicht
Tja. Als iemand een groot schouderprobleem lekker vindt moet hij dat vooral doen.

Ik neem aan dat je wel begrijpt dat ik het niet zo bedoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')