SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Top users in de SC-
essnhills - gianni61 - bambino -Jimbo
- Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
bah.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:51 schreef Melleyn het volgende:
Heb eventueel ook selleriesalade in de aanbieding
Ik kan heul niet tegen tomaatquote:
quote:
quote:
quote:
vanaf nu ben je dood voor mijquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:52 schreef Myraela het volgende:
Weetje wat smerig is, limburgs zuurvlees.
Dit weekend op bij een familieweekend, fucking nasty. Ik ging letterlijk over mijn nek.
Is dat de theedoos versie? Die is al wel langsgeweestquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:52 schreef ttgek het volgende:
hé tof, een fok-topic voor de hunt
Ik wacht nog steeds op de Catan collectors editie
Oh dat pleuren ze over de patat toch? Nog nooit opquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:52 schreef Myraela het volgende:
Weetje wat smerig is, limburgs zuurvlees.
Dit weekend op bij een familieweekend, fucking nasty. Ik ging letterlijk over mijn nek.
Kopje thee terwijl je wacht?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:52 schreef ttgek het volgende:
hé tof, een fok-topic voor de hunt
Ik wacht nog steeds op de Catan collectors editie
friet zoervleisj is zo lekkerquote:
Ja, 3 x zelfs, maar had geen geld op rekeningquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat de theedoos versie? Die is al wel langsgeweest
Ja welk dorp?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
In een klein dorp buiten de streek.
Nou vooruit, omdat jij het bentquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:53 schreef gianni61 het volgende:
Ik heb mezelf in de OP gezet trouwens
Dit aten ze wel met patat ja. Maar het is geen patatje stoof of hachee. Beide wel lekker. Dit smaakt als mijn maaginhoud de ochtend na een wilde avond.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh dat pleuren ze over de patat toch? Nog nooit op
tot er 1 is die kan traplopen zal ik er nooit 1 kopenquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:54 schreef tralalala het volgende:
Alleen Roomba schijnt redelijk goed te zijn, rest is kut.
en naast jou natuurlijkquote:
Dan neem je er toch ..twee..quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot er 1 is die kan traplopen zal ik er nooit 1 kopen
quote:
ik geef jullie kok de schuldquote:
Hihi, net zoals in GRTDquote:
Ach, er zal vast betere zijn, maar dat is nog steeds smerig. Waarom zou je goed vlees verpesten met azijn.quote:
Misschien kun je beter 1 robozuigert kopen en die werkhandschoenen waarmee je dingen vast kunt houdenquote:
Mensen uit Limburgquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zou je goed vlees verpesten met azijn.
Taartquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen ook al geen taarten bakken.
welke handschoenen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien kun je beter 1 robozuigert kopen en die werkhandschoenen waarmee je dingen vast kunt houdenKun je hem naar boven sjouwen
XL?quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke handschoenen?
en de traptreden? en het overloopje dat weer net wat lager ligt?
wel vlaaiquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen ook al geen taarten bakken.
4 trouwens als de kelder ook meeteltquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:57 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ah joh niet alle verdiepingen hoeven op dezelfde dag klaar te zijn toch
Die XL werkhandschoenen..quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke handschoenen?
en de traptreden? en het overloopje dat weer net wat lager ligt?
Ik kan het tegelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ging net fappen daarom was ik even weg
die heb ik gemistquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die XL werkhandschoenen..![]()
En voor de traptreden en het overloopje heb je die multifunctionele thermometer natuurlijk. Die voert dat soort klusjes uit als je koorts hebt
Ja die jaquote:
Dezequote:Op vrijdag 8 november 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die heb ik gemist
maar in handschoenen heb ik L
quote:
tijdens het tanken????quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dezelees de beschrijving maar
http://www.ibood.com/nl/n(...)gaanbieding&m4n=6477
Jaquote:
Okquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:03 schreef gianni61 het volgende:
oew, volgens de belgen is het eind van limburg nabij
http://m.hbvl.be/limburg/(...)reme-aardbeving.aspx
ess, mag ik bij jou komen wonen?
Gelukkig maar dat die boxen al voor de hunt worden ingepakt danquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:12 schreef ttgek het volgende:
Zijn weinig dingen uit deze hunt waarvan ik echt blij zou worden als ik ze in zo'n box aantref
Misschien hebben ze alle leuke dingen wel voor de box bewaard?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:12 schreef ttgek het volgende:
Zijn weinig dingen uit deze hunt waarvan ik echt blij zou worden als ik ze in zo'n box aantref
Ssstquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat die boxen al voor de hunt worden ingepakt dan
Al zie je hem, dan kan je hem echt niet bestellen hoorquote:
same herequote:
Hoever in het order scherm?quote:
iboot zelf komt ook met niks nieuwsquote:
Wanneer dan?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
Al zie je hem, dan kan je hem echt niet bestellen hoor
nexus10 staat er al een tijdjequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iboot zelf komt ook met niks nieuws
ja, nu bij mij ookquote:
Ach, ik vond het tot nu toe best netjes gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef Myraela het volgende:
Nu ging de box nog kutter dan normaal.
Haha, je hebt wat gemist, de balk bij 1dk housete mee op de maat van de muziekquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
Godverdomme ik zit even te eten, net een box dusNiet gezien. Dammit.
je hebt niets gemist.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef Karina het volgende:
Godverdomme ik zit even te eten, net een box dusNiet gezien. Dammit.
OPgelet mensen er komt zo nog een box!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef EDMAN- het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart richting huis
ik wacht nog steeds op de lamp voor Ucquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef EDMAN- het volgende:
Nu kan ik met een gerust hart richting huis
Nou ja nu kan ik tenminste op mijn gemak wat gaan doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, je hebt wat gemist, de balk bij 1dk housete mee op de maat van de muziek
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
OPgelet mensen er komt zo nog een box!
aaah lief!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:18 schreef Miniem het volgende:
Eerste doos die ik in mn leven gezien heb
Goed dat ze het nog even doorgevenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:19 schreef Melleyn het volgende:
Mailtje van ibood
Nu bezig: iBOOD Hunt!
..no shit
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:19 schreef Melleyn het volgende:
Mailtje van ibood
Nu bezig: iBOOD Hunt!
..no shit
ongetwijfeldquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef mrPanerai het volgende:
godver, net te laat met inloggen voor die leds, hoop dat ze nog een keertje passeren.
Welkes, die strip?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef mrPanerai het volgende:
godver, net te laat met inloggen voor die leds, hoop dat ze nog een keertje passeren.
we hebben hem allemaal gemistquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef Uccie het volgende:
de lunchbox gemistalsof ik een kans gemaakt zou hebben...klote hunt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tot straks dan maar
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Het is tegenwoordig 1 grote hoax. zoveel fok!-mensen dan zou er toch op 2 dagen hunten 1 bij moeten zitten die hem heeft.quote:
JIj beheert de wie wil wat bij de iboodhunt-dm-lijst?quote:
mwah. 10.000 man op 50 boxen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig 1 grote hoax. zoveel fok!-mensen dan zou er toch op 2 dagen hunten 1 bij moeten zitten die hem heeft.
Melleyn is onze alarmcentralequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
JIj beheert de wie wil wat bij de iboodhunt-dm-lijst?
Ongeveerquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
JIj beheert de wie wil wat bij de iboodhunt-dm-lijst?
OPLICHTERS ZIJN HET! Ik ga toch eens kijken of dit juridisch allemaal kan hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig 1 grote hoax. zoveel fok!-mensen dan zou er toch op 2 dagen hunten 1 bij moeten zitten die hem heeft.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
OPLICHTERS ZIJN HET! Ik ga toch eens kijken of dit juridisch allemaal kan hoor
Ik zag je nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
OPLICHTERS ZIJN HET! Ik ga toch eens kijken of dit juridisch allemaal kan hoor
Ik was mij even aan het verkneukelen op het iboodforumquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zag je nietik dacht even dat je ingestort was.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:30 schreef essnhills het volgende:
Ohja, ook nog: die stem van website van het jaar kan ibood volgende keer wel vergeten!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik was mij even aan het verkneukelen op het iboodforum
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:31 schreef Melleyn het volgende:
• Pannen voor Lyza666
• Koffer/messenset voor essnhills
• Zaklamp/PS3dock/hampoot voor Xeor
• Roomprojector voor Ceviche
• SpongeBobtostiapparaat voor Karina
• Jamo 608 voor KolonelKhedaffi
• thule tas voor Loll
• Steakmessenset voor Nizno
• Staafmixer voor summer2bird
• Onkyo receiver voor EDMAN-
• GoPro voor So_Surreal
• Wakuplight Medisana voor Uccie
• Roomba voor Ballys
• LED Strip voor mrPanerai
Die led-strip is net nog voorbij gekomen tochquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:31 schreef Melleyn het volgende:
• Pannen voor Lyza666
• thule tas voor Loll
• GoPro voor So_Surreal
• Roomba voor Ballys
Yeshquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:32 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die led-strip is net nog voorbij gekomen toch?
Ja daaromquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:32 schreef Uccie het volgende:
[..]het zijn wel de pareltjes van de nederlandse samenleving daar
idd moest nog inloggen en was te laatquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:32 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die led-strip is net nog voorbij gekomen toch?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:31 schreef Melleyn het volgende:
• Pannen voor Lyza666
• thule tas voor Loll
• GoPro voor So_Surreal
• Roomba voor Ballys
Ook leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al moest ik even denken bij roomprojector...ik zat met mijn hoofd bij slagroom
Slagroom op je muurquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al moest ik even denken bij roomprojector...ik zat met mijn hoofd bij slagroom
Nja, khedaffi heeft 3 speakers nodig en volgens mij is deze receiver een beetje kutquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:33 schreef Uccie het volgende:
Edman en Khedaffi hadden deze kunnen delen, of niet?
Is een keer gebeurd...in de keuken gelukkig, met zo'n kant-en-klaar slagroom spuit, die viel..gat in bodem en alles zat onderquote:
Detailsquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:34 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nja, khedaffi heeft 3 speakers nodig en volgens mij is deze receiver een beetje kut
hahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is een keer gebeurd...in de keuken gelukkig, met zo'n kant-en-klaar slagroom spuit, die viel..gat in bodem en alles zat onder
quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:35 schreef Uccie het volgende:
lol, ik dacht even...hé weer die sensor-vuilnisbak
ik ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:35 schreef Uccie het volgende:
lol, ik dacht even...hé weer die sensor-vuilnisbak
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is een keer gebeurd...in de keuken gelukkig, met zo'n kant-en-klaar slagroom spuit, die viel..gat in bodem en alles zat onder
VET!quote:Dual-Band Gigabit Cloud Router maakt u gebruik van de draadloze technologie van de toekomst
Gebakken lucht...quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook![]()
wat de neuk is een cloud router?
Dit is weer een klassiek geval van 'ding'quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook![]()
wat de neuk is een cloud router?
Dus je hebt er pas in de toekomst iets aan?quote:
HIj kwam heel ongelukkig eerst op de rand van mijn koekenpan terecht.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik liet laatst op m'n werk wel zo'n ding vallen maar gelukkig was alleen de spuitkop afgebroken (en dus onbruikbaar) maar gelukkig bleef ie wel heel
echte man hequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIj kwam heel ongelukkig eerst op de rand van mijn koekenpan terecht.
Maar ik ben gewoon een kluns, ik lanceerde pas ook het dekseltje van een blik tomatenpuree, een plastic fles curry is ook een keer gevallen (en geknapt) etc etc. Eigenlijk moet ik uit de keuken blijven.
Of je kan nu in de toekomst internettenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dus je hebt er pas in de toekomst iets aan?
Oh, ik laat in de keuken ook heel veel vallen, maar op 1 of andere manier komt het dan óf in de pan terecht (waar het heen had gemoeten) of in de wasbak zodat ik alleen de kraan open hoef te draaienquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon een kluns, ik lanceerde pas ook het dekseltje van een blik tomatenpuree, een plastic fles curry is ook een keer gevallen (en geknapt) etc etc. Eigenlijk moet ik uit de keuken blijven.
Hij wordt ook pas 21 november verzonden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dus je hebt er pas in de toekomst iets aan?
Ahja dat verklaart het welquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:39 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Hij wordt ook pas 21 november verzonden.
checkt...die twee bobbelige dingen aan mijn voorkant doen mij vermoeden dat dat niet van toepassing is. Aangezien ik nu even ga plassen denk ik dat ik zo meer zekerheid kan geven.quote:
Aha!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:40 schreef So_Surreal het volgende:
Dat Cloud betekent gewoon dat je van buiten je LAN via WAN toegang hebt op je router, en daarmee dus bestanden op je computer/NAS op het LAN, via het WAN kan benaderen.
Ik spreek inderdaad ook meerdere talenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:40 schreef So_Surreal het volgende:
Dat Cloud betekent gewoon dat je van buiten je LAN via WAN toegang hebt op je router, en daarmee dus bestanden op je computer/NAS op het LAN, via het WAN kan benaderen.
Via je werk je foto's thuis zien etc.
Een soort FTP dus.
blikjes tomatenpuree ben ik altijd heel voorzichting mee aangezien ik ooit 1 wilde openen, de blikopener en op zette en de dag erna de keuken stond te vervenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
picsquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
checkt...die twee bobbelige dingen aan mijn voorkant doen mij vermoeden dat dat niet van toepassing is. Aangezien ik nu even ga plassen denk ik dat ik zo meer zekerheid kan geven.
En NEE geen pics.
Alleen dan minder veilig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:40 schreef So_Surreal het volgende:
Via je werk je foto's thuis zien etc.
Een soort FTP dus.
Daar hebben we meer aan!quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blikjes tomatenpuree ben ik altijd heel voorzichting mee aangezien ik ooit 1 wilde openen, de blikopener en op zette en de dag erna de keuken stond te verven
God wat heb ik vroeger veel gespeeld met dominoquote:
Dan moet je er een miljoen kopen!quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:41 schreef So_Surreal het volgende:
150 steentjes, daarmee verbreek je natuurlijk nooit het record van domino d-day
Gaat de aanbieding wel lekker snelquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan moet je er een miljoen kopen!
Nja ligt er weer aan wat je doet wat betreft port forwarding en het toestaan en blokkeren van MAC-adressen.quote:
dat bepaal ik zelf welquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:42 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan moet je er een miljoen kopen!
Geen geld meer voor, flauw hèquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
God wat heb ik vroeger veel gespeeld met domino![]()
Vooral rondom domino day natuurlijk..
Waarom komt dat niet meer
Jaquote:
Ik vermoed dat het probleem was, dat het record niet meer verbroken werd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Gewoon lekker iedere keer het record van de Chinezen (of waren het Japanners) verbreken enzo
En dan 3 keer zo'n pendulum zodat ze weer reclame konden uitzendenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Gewoon lekker iedere keer het record van de Chinezen (of waren het Japanners) verbreken enzo
neequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
Das je goed recht, maar wil je het record of niet?
Heel vroeger...in de jaren '80, was het gewoon zonder reclamequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En dan 3 keer zo'n pendulum zodat ze weer reclame konden uitzendenDe belspelletjes tussendoor
Belspelletjes
dat weten die kinderen hier toch nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heel vroeger...in de jaren '80, was het gewoon zonder reclame
3-5 5-2 2-8 X-5quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En dan 3 keer zo'n pendulum zodat ze weer reclame konden uitzendenDe belspelletjes tussendoor
![]()
Belspelletjes
Colle Piet
Gigi
toen was ik nog zaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja die spelletjes met die dominosteentjes 'En welke van de drie past er hier bij. Goed kijken. ik laat ze nu omdraaien/ ja hij is weer lastig. Dus welke van de drie, nou vooruit, ik laat ze nog 1x zien!'quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Melleyn het volgende:
[..]
![]()
Belspelletjes
Coole Piet
Gigi
Ik ben van januari 1990quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
maar jij wel toch...oudjequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weten die kinderen hier toch niet
Ik van januari 1980quote:
Technisch gezien waren die zaadcellen nog niet aangemaakt. Die specifieke eicel was er echter al welquote:
Oh scheelt maar 10 jaar danquote:
quote:
omg, we zijn alle 3 in januari jarigquote:
dan een eiquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Technisch gezien waren die zaadcellen nog niet aangemaakt. Die specifieke eicel was er echter al wel
Blijkbaar zit het in een grote doosch..quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:48 schreef So_Surreal het volgende:
Ik nspa niet dat hier ¤6-, verzendkosten op zitten.
Dat kan toch gewoon in een envelop ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Das beterquote:
Nog een januaristquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:48 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik had je oude geschat door je UI
Ik januari 1988
Er zijn kinderen wiens vader en moeder nog zaad waren toen ik al rondliep...god wat deprimerend is datquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Technisch gezien waren die zaadcellen nog niet aangemaakt. Die specifieke eicel was er echter al wel
Oh dat is helemaal ernstigquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er zijn kinderen wiens vader en moeder nog zaad waren toen ik al rondliep...god wat deprimerend is dat
De bood?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:51 schreef mrPanerai het volgende:
mensschjes allemaal gezellig die verjaardagen maar vergeten jullie de bood niet!
Deze broodtrommel past niet in mn tasquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:51 schreef mrPanerai het volgende:
mensschjes, allemaal gezellig die verjaardagen, maar vergeten jullie de bood niet!
Misshcien wel handig voor de grote eters onder onsquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Deze broodtrommel past niet in mn tas
Had je die grote Brunotti tas maar moeten kopen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Deze broodtrommel past niet in mn tas
Ik ben 3 jaar ouder dan gianni...en bedanktquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:50 schreef Tjacka het volgende:
als ik zo oud ben als gianni wil ik dood zijn
dan begint het aftakelen al zeg maar
sterktequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben 3 jaar ouder dan gianni...en bedankt
Balen wel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:53 schreef -0- het volgende:
Ga je even lunchen gelijk weer twee box gemist.
JIj luncht een uur!! Doe je goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:53 schreef -0- het volgende:
Ga je even lunchen gelijk weer twee box gemist.
Wilde ik net die broodtrommel gaan bestellen, om me in te laten begraven....uitverkocht.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:55 schreef Uccie het volgende:
Ok mijn werkdag zit er ook weer op, ik ga via de appie naar huis en dan ben ik er over een minuut of 20-30 weer om gezellig verder te babbelen...uh hunten.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:54 schreef mrPanerai het volgende:
Zo werkdag zit er weer op, nu ff pilsje pakken met de collega's en dan naar huis, hoop da'k niet teveel ga missen.
Broodje bakpao jongequote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:54 schreef mrPanerai het volgende:
Zo werkdag zit er weer op, nu ff pilsje pakken met de collega's en dan naar huis, hoop da'k niet teveel ga missen.
Goeie reizen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:55 schreef Uccie het volgende:
Ok mijn werkdag zit er ook weer op, ik ga via de appie naar huis en dan ben ik er over een minuut of 20-30 weer om gezellig verder te babbelen...uh hunten.
Power of lovequote:Op vrijdag 8 november 2013 12:57 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Hoe krijg jij dat steeds voor elkaar?
Mja ding is ook net een week uitquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:58 schreef -0- het volgende:
Die nexus van net, zie het nu pas, 20 euro korting op de adviesprijs.
Oh echt, dat wist ik niet. Dan is het wel een nette aanbieding dat ze hem überhaupt met zo'n hunt erin kunnen gooien.quote:
Bambinoquote:
Karmaquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:57 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Hoe krijg jij dat steeds voor elkaar?
Echtquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:03 schreef MonkNL het volgende:
Net een box te pakken. Eindelijk na zoveel mislukte pogingen..
essquote:
Ik wil deze http://www.ibood.com/nl/n(...)gaanbieding&m4n=6477quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:03 schreef bambino het volgende:
Vind dit wel een mooi item trouwens:
http://www.ibood.com/extr(...)_edition_15_disc_bo/
haaiquote:
Ben niet echt aan het hunten dus zal jullie het lampje besparen hahaquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
haai
Waar is je hunt UI eigenlijk?
Idd mooie set. was 15 euro toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil deze http://www.ibood.com/nl/n(...)gaanbieding&m4n=6477
Nee je kan beter heel langzaam klikkenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:08 schreef Vleuver het volgende:
is t nou gewoon een kwestie van snel klikken op 1dk? voor die box
Thanks! En ga ik doenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
EchtTof
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Wel in het dagaanbiedingen topic laten weten wat je had he?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:09 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee je kan beter heel langzaam klikken
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Ben niet echt aan het hunten dus zal jullie het lampje besparen haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ga je gangquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:11 schreef So_Surreal het volgende:
Weet je wat lachen is.
Gewoon zeggen dat je het volgende item hoe dan ook gaat kopen, wat het ook is.
Ik ben benieuwd.
Ik ga het volgende item hoe dan ook niet kopen wat het ook isquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:11 schreef So_Surreal het volgende:
Weet je wat lachen is.
Gewoon zeggen dat je het volgende item hoe dan ook gaat kopen, wat het ook is.
Ik ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je gangComputer van 900,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |