Waz met jou wollah ik haal m'n broer op.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Alle helikoptermannen terug naar hun eigen land.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:11 schreef Theuntje1 het volgende:
Marokkaan in KLB altijd terechte klacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Komt er een Marokkaan bij de kassa..En loopt weg met meer "wisselgeld" dan hij betaald heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Komt er een Marokkaan bij de kassa..Weg kassa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈 🙉 🙊
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:47 schreef LethalNinja het volgende:
en jij stond erbij en keek erna, je zei er uiteraard niks van. Je had die medewerker immers kunnen bijvallen. Neuh jij noteerde alles in je android telefoon om hier vervolgens een topic te maken voor virtuele bijval.
Ja, en als je die banaan dan op de straat gooit en de Marokkaan loopt er in blind enthousiasme achteraan, waardoor een vrachtwagen hem schept, dan heb jíj het gedaan en kun je je voor de rechter komen verantwoorden. Beter doe je dat dus niet!quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:52 schreef Kiid het volgende:
Je moet daarom altijd een banaan op zak hebben. Als je de banaan dan weggooit dan gaan ze erachter aan. Dat is hun instinct
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:15 schreef remievandezande het volgende:
Gewoon kop eraf en varkenskop eraan naaien en deponeren voor de lokale moskee.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:19 schreef adnapekkid het volgende:
WAAR IS GEERT WILDERS ALS JE HEM NODIG HEBT
quote:
Wil je nu een stomp op je bek hebben of wil je hem straks?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:14 schreef BlauweTijger het volgende:
wollah terechte kk klache a mattie.
Watiser met jou jij ben zeker helikoptermannetje he zemmel ga weg kkghondjekltlquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:15 schreef PascalDutch het volgende:
[..]
Wil je nu een stomp op je bek hebben of wil je hem straks?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef Scorpie het volgende:
Terechte klacht. Marokkanen zijn nog minder dan honden.
Dan gebruik je als verweer dat het een Marokkaan was en dan zal de rechter je vrij sprekenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, en als je die banaan dan op de straat gooit en de Marokkaan loopt er in blind enthousiasme achteraan, waardoor een vrachtwagen hem schept, dan heb jíj het gedaan en kun je je voor de rechter komen verantwoorden. Beter doe je dat dus niet!
ah, jij kent/bent de meneer in kwestiequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:15 schreef JuBoy het volgende:
Tot slot, deze persoon heeft een net zo mooi Nederlands paspoort als jij dus hij is gewoon Nederlander een product van de samenleving.
Hoe mooi je verhaal ook klinkt,geloof er weinig van want het wemelt in de Bijenkorf van bewaking. En als hij echt zo agressief te keer was gegaan dan was hij allang vastgezet tot de Politie was gekomen.quote:
Bij de ingang ja, in amsterdam bij die louis vuitton en gucci afdelingen, maar als je iets verder loopt niet meer hoor..quote:Op vrijdag 8 november 2013 13:48 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoe mooi je verhaal ook klinkt,geloof er weinig van want het wemelt in de Bijenkorf van bewaking. En als hij echt zo agressief te keer was gegaan dan was hij allang vastgezet tot de Politie was gekomen.
Faalklacht.
Toch riekt het naar een verzonnen verhaal.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef Badger. het volgende:
[..]
Bij de ingang ja, in amsterdam bij die louis vuitton en gucci afdelingen, maar als je iets verder loopt niet meer hoor..
Vraag het aan Jellereppequote:Op vrijdag 22 november 2013 02:19 schreef SaulGoodman het volgende:
Het is toch opmerkelijk dat het Marokkaanse volk voor zoveel problemen zorgt. Hier in de buurt, winkelcentrum, zwembad en zelfs op de voetbalclub. Welk dorp of stad het is maakt niet uit. Problemen veroorzaken ze overal. Hoe kan het nou dat bijvoorbeeld de Turken het in Nederland een stuk minder slecht doen? De islamitische onzin (fascistische hokuspokus) speelt hierbij geen rol. Er is immers een stijgend aantal Marokkanen dat die onzin allang achterwege heeft gelaten.
Ze zijn altijd opgefokt en op zoek naar problemen. Je zou er bijna racistisch van worden...
Omdat de Turken vooral door Mustafa Kemal Atatürk zijn opgevoed zich als echte Europeanen te gedragen. Het verhaaltje/smoesje wat sommige Marokkaanse jeugdigen ook gebruiken dat Turken hun broeders zijn, kun je ook in de prullenbak gooien want Turken kijken neer op die geitenhoeders. Turken hebben zo hun trots om met Marokkanen te worden geassocieerd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 02:19 schreef SaulGoodman het volgende:
Het is toch opmerkelijk dat het Marokkaanse volk voor zoveel problemen zorgt. Hier in de buurt, winkelcentrum, zwembad en zelfs op de voetbalclub. Welk dorp of stad het is maakt niet uit. Problemen veroorzaken ze overal. Hoe kan het nou dat bijvoorbeeld de Turken het in Nederland een stuk minder slecht doen?
Je hoeft het niet te zien als je het kunt herkennen aan gedragquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:15 schreef JuBoy het volgende:
En wie zegt dat het Marokkanen waren kon net zo goed een Algerijn of Armeniër zijn aangezien ts waarschijnlijk het verschil niet ziet.
Daar noem je me een merk ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:03 schreef WammesWaggel het volgende:
Gek genoeg heb je nooit last van dergelijke wezens bij de Gaastra flagship store.
Opgeruimd staat netjes toch?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, en als je die banaan dan op de straat gooit en de Marokkaan loopt er in blind enthousiasme achteraan, waardoor een vrachtwagen hem schept, dan heb jíj het gedaan en kun je je voor de rechter komen verantwoorden. Beter doe je dat dus niet!
En LN vindt dit wel meevallen in het FB-topicquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:21 schreef deadprez het volgende:
Wat een walgelijk topic weer. Achterlijke racistische fucktards.
Ik zag het inderdaad, daarom zag ik dit topic ook. Vind het wel typisch dat ik laatst een ban kreeg omdat ik veel minder vergaande dingen postte in dat topic van jou en het bij mij ook nog overduidelijk was dat het echt maar gewoon wat domme grappen waren. Bij veel van de users hier is het me niet echt duidelijk of ze al deze onzin nou echt menen of niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
En LN vindt dit wel meevallen in het FB-topic
Zoals het ik al eerder aangaf, ik heb genoeg Marokkanengrapjes mogen zien en horen maar sommige posts hier gaan echt gewoon te ver en zijn verre van grapjes. Maar ach, wat verwacht je ook van nerds die veilig hun gal aan het spuwen zijn op het internetquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zag het inderdaad, daarom zag ik dit topic ook. Vind het wel typisch dat ik laatst een ban kreeg omdat ik veel minder vergaande dingen postte in dat topic van jou en het bij mij ook nog overduidelijk was dat het echt maar gewoon wat domme grappen waren. Bij veel van de users hier is het me niet echt duidelijk of ze al deze onzin nou echt menen of niet.
Precies. En de mods vinden het blijkbaar wel prima allemaal.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zoals het ik al eerder aangaf, ik heb genoeg Marokkanengrapjes mogen zien en horen maar sommige posts hier gaan echt gewoon te ver en zijn verre van grapjes. Maar ach, wat verwacht je ook van nerds die veilig hun gal aan het spuwen zijn op het internet
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:15 schreef remievandezande het volgende:
Gewoon kop eraf en varkenskop eraan naaien en deponeren voor de lokale moskee.
haha vet lueken opmerking manquote:
Als je over ethnische Nederlanders kankert is het forum te kleinquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies. En de mods vinden het blijkbaar wel prima allemaal.
Zo gaat dat in Nederland nu eenmaal, zag je met die zwarte pietendiscussie ook. Altijd grote bek over culturen en gebruiken in andere landen, maar oh wee als iemand durft iets over Nederland te zeggen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als je over ethnische Nederlanders kankert is het forum te klein. Heerlijk dat meten met twee maten.
Gwn onderdrukke alle turken trug naar marokoquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:21 schreef deadprez het volgende:
Wat een walgelijk topic weer. Achterlijke racistische fucktards.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gwn onderdrukke alle turken trug naar maroko
"als je het niet bevalt hier mot je oprotte naar je eige lant"quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zo gaat dat in Nederland nu eenmaal, zag je met die zwarte pietendiscussie ook. Altijd grote bek over culturen en gebruiken in andere landen, maar oh wee als iemand durft iets over Nederland te zeggen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gwn onderdrukke alle turken trug naar maroko
Ban.quote:
Wedden dat dit dadelijk wel weggehaald wordt.quote:
Vaag mannetje ben je wel trouwensquote:
Aha, je bent er nog.quote:
Gelukkig niet even laf als je gare bleke landgenootjes in dit topic.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vaag mannetje ben je wel trouwens
Laf in welke zin?quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:49 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Gelukkig niet even laf als je gare bleke landgenootjes in dit topic.
Heb niet alles teruggelezenquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja hij is het vage mannetje, niet de achterlijke mongolen in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |