Dat mag je zelf bedenken. Een keer die grijze brij van je in werking stellen. Doe je er een keer wat nuttigs mee behalve de kankerhollanders in dit topic naar de mond praten.quote:
Verlaag je niet tot het niveau van die achterlijke racisten, daar bereik je niks mee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat mag je zelf bedenken. Een keer die grijze brij van je in werking stellen. Doe je er een keer wat nuttigs mee behalve de kankerhollanders in dit topic naar de mond praten.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat mag je zelf bedenken. Een keer die grijze brij van je in werking stellen. Doe je er een keer wat nuttigs mee behalve de kankerhollanders in dit topic naar de mond praten.
Het kwaad is al geschied, maar je hebt zeker gelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Verlaag je niet tot het niveau van die achterlijken, daar bereik je niks mee.
Jij ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je bevestigd het stereotype
Zal best, maar als er ineens over mij wordt gezegd dat ik een kankerhond ben, heb ik wel een weerwoordquote:
Op vrijdag 22 november 2013 16:54 schreef Jellereppe het volgende:
Ah, oké. Duidelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:55 schreef deadprez het volgende:
Hij vindt het onschuldige grapjes zegt hij in het feedbacktopic.
9/10 is ook troll, weet jij ook welquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij vindt het onschuldige grapjes zegt hij in het feedbacktopic.
Natuurlijk, maar sommigen gaan echt véél te ver.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
9/10 is ook troll, weet jij ook wel
Dit bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:15 schreef remievandezande het volgende:
Gewoon kop eraf en varkenskop eraan naaien en deponeren voor de lokale moskee.
Ach, als hij het ooit probeerde bij een van mijn familieleden, dan legt hij heel snel het loodje, heel snel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar sommigen gaan echt véél te ver.
[..]
Dit bijvoorbeeld.
Trollen is lekker makkelijk. Als ik hier bij wijze van troll een beetje uit ga halen naar Joden, heb ik zo een permban te pakken. LN is zelf ook gewoon zo'n racistje dus dan zijn het al snel onschuldige grapjes.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
9/10 is ook troll, weet jij ook wel
Zeker de helft doet dat ook wel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:57 schreef deadprez het volgende:
En eerlijk gezegd zou het me ook niet meer verbazen als ze het wel gewoon echt menen.
Het is vooral een idioot die er zelf wel pret in heeft. Het is pure bagger, want hij grijpt volgens mij alleen in als er 'grapjes' worden gemaakt over bleekscheten en Joden. Gaan we het hebben over mediteranen, Afrikanen of Marokkanen, dan kan het allemaal in de trant van de gedachte dat het toch maar een soort van 'untermenschen' zijn in dit kleine kutlandje. We zijn een soort geacccepteerd maatschappelijke schijtbal geworden voor de kuthollandertjes.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Trollen is lekker makkelijk. Als ik hier bij wijze van troll een beetje uit ga halen naar Joden, heb ik zo een permban te pakken. LN is zelf ook gewoon zo'n racistje dus dan zijn het al snel onschuldige grapjes.
Klopt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het is vooral een idioot die er zelf wel pret in heeft. Het is pure bagger, want hij grijpt volgens mij alleen in als er 'grapjes' worden gemaakt over bleekscheten en Joden. Gaan we het hebben over mediteranen, Afrikanen of Marokkanen, dan kan het allemaal in de trant van de gedachte dat het toch maar een soort van 'untermenschen' zijn in dit kleine kutlandje. We zijn een soort geacccepteerd maatschappelijke schijtbal geworden voor de kuthollandertjes.
Net alsof mods geen mensen zijn en altijd politiek correct moeten blijven.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:05 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zeker de helft doet dat ook wel.
En ach, ik heb al wel eens een mod een user die aan het dreigen was om molotov cocktails naar een moskee en het huis van een andere user te gooien zien verdedigen, dus heel veel verbaasd me niet over de moderatie.
Wat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:05 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zeker de helft doet dat ook wel.
En ach, ik heb al wel eens een mod een user die aan het dreigen was om molotov cocktails naar een moskee en het huis van een andere user te gooien zien verdedigen, dus heel veel verbaasd me niet over de moderatie.
Maar dat doen ze niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:07 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Wel het gescheld en extreem rascistische geblaat weghalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |