Zullen we dat uitstellen tot NA de shows? Ivm stembreuken en oorbeschadigingen en zo?quote:

als je toffe vrouwen date dan altijd hequote:Op vrijdag 8 november 2013 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn dat soort dingen fair geregeld tussen mannen en vrouwen?.

Ja dan wil ik ook meedoen hoorquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we dat uitstellen tot NA de shows? Ivm stembreuken en oorbeschadigingen en zo?

Laat je je dan onderspuiten?quote:

Ik ben voorquote:

ik moest aan jou denken gister!quote:

Sommige mensen schieten door in hun kinderverwennerijquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
V&A / [TK] Bugaboo Cameleon All Black Limited Edition
Seriously?.

Martijn?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sommige mensen schieten door in hun kinderverwennerij

Hoe verwen je een kind dat nog helemaal niets snapt oid met een kinderwagen van 1100 euro?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sommige mensen schieten door in hun kinderverwennerij

De ouders voelen zich nu al beter door het allemaal zo duur mogelijk te maken. "Niets is te gek voor hun kind"quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe verwen je een kind dat nog helemaal niets snapt oid met een kinderwagen van 1100 euro?.

Ouders, totaal doorgeslagen idioten, allemaalquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
De ouders voelen zich nu al beter door het allemaal zo duur mogelijk te maken. "Niets is te gek voor hun kind"

Lieverd, dat is toch niet voor het kindje. Dat is voor de buren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe verwen je een kind dat nog helemaal niets snapt oid met een kinderwagen van 1100 euro?.

Precies.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:35 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Lieverd, dat is toch niet voor het kindje. Dat is voor de buren.

quote:
Ik wil ook weer een kroegmiddag maar iedereen is saaiquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik moest aan jou denken gister!
want ik was bij henk
middagje in de kroeg gezetendat eindigt altijd daar

Daar past toch geen buurman in? Laat staan de buurvrouw.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:35 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Lieverd, dat is toch niet voor het kindje. Dat is voor de buren.

Het scheelt niet eens zo heel veel met mijn autoquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, mijn wagen kost meerEn die mag maandag naar de garage, want dingen op, versleten en meer.

wat doe je zometeen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook weer een kroegmiddag maar iedereen is saai

onze auto was goedkoperquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het scheelt niet eens zo heel veel met mijn auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |