abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 januari 2014 @ 19:31:38 #101
284342 Sick-my-duck
Yeah, original, I know...
pi_135366018
En Umaga, Rikishi etc. Tof hoor!
I cannot understand how being honest can be considered improper
  woensdag 15 januari 2014 @ 09:44:01 #102
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135510343
OMG!!! Dat einde van Raw! Epic!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
pi_135527102
Dat brengt je terug naar de Good Old Days. Erg vervelend dat Bryan tijdens die match een hersenkluts op heeft gelopen.
pi_135560590
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:44 schreef Champy het volgende:
OMG!!! Dat einde van Raw! Epic!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een domme zet van de WWE.
Ik had liever gezien dat er een match was tussen Cena en Orton voor de titel en dat Cena geblesseerd zou raken waardoor Orton zijn titel zou behouden.
Vervolgens zou Cena minimaal een maand buiten beeld moeten blijven en zou Bryan door moeten strijden voor de titel.
Dan zou er op een PPV een match moeten komen waar Orton eigenlijk verliest maar geholpen word door Cena door een chairshot op Bryan waardoor Orton de titel houd.
Cena zou dan natuurlijk helemaal uitgejoeld worden door het publiek en dan zou hij vervolgens een promo kunnen geven dat hij het beu is om voor de kinderen te zijn etc.
Resultaat een geweldige fued tussen Cena als heel Orton die zijn titel moet verdedigen en Bryan als ultieme held aangezien hij nu het populairst is.
Domme zet van de WWE en precies de reden dat het erg vervelend word om deze onzin te kijken, WWE is echt slecht tegenwoordig en dat komt grotendeels door die PG onzin en de onoverwinnelijke Cena die de WWE door iedereen zijn strot duwt.
Jammer maar helaas waar, er is zoveel mogelijk maar helaas vinden ze merchandise belangerijker dan een goed product neer te zetten, eeuwig zonde.
  donderdag 16 januari 2014 @ 14:58:18 #105
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135561345
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:36 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Wat een domme zet van de WWE.
Ik had liever gezien dat er een match was tussen Cena en Orton voor de titel en dat Cena geblesseerd zou raken waardoor Orton zijn titel zou behouden.
Vervolgens zou Cena minimaal een maand buiten beeld moeten blijven en zou Bryan door moeten strijden voor de titel.
Dan zou er op een PPV een match moeten komen waar Orton eigenlijk verliest maar geholpen word door Cena door een chairshot op Bryan waardoor Orton de titel houd.
Cena zou dan natuurlijk helemaal uitgejoeld worden door het publiek en dan zou hij vervolgens een promo kunnen geven dat hij het beu is om voor de kinderen te zijn etc.
Resultaat een geweldige fued tussen Cena als heel Orton die zijn titel moet verdedigen en Bryan als ultieme held aangezien hij nu het populairst is.
Domme zet van de WWE en precies de reden dat het erg vervelend word om deze onzin te kijken, WWE is echt slecht tegenwoordig en dat komt grotendeels door die PG onzin en de onoverwinnelijke Cena die de WWE door iedereen zijn strot duwt.
Jammer maar helaas waar, er is zoveel mogelijk maar helaas vinden ze merchandise belangerijker dan een goed product neer te zetten, eeuwig zonde.
domme zet? Zie je dat publiek dan niet? Dit was het perfecte moment, Bryan is nog groter dan ervoor. Ze kunnen niet anders dan Bryan nu naar de championship geleiden.

Cena als heel gaat NIET gebeuren, de man brengt teveel geld in het laatje en brengt teveel goede publiciteit mee om dat te doen. De WWE heeft nu goed gehandeld, Road to WM gaat nu beginnen en Bryan is zo over als het maar zijn kan, ik zie hem die titel wel winnen op WM ook.

Ben blij dat ze die hele verhaallijn niet hebben uitgerekt zoals ze normaal doen

En ja inderdaad, merchandise is inderdaad heel erg belangrijk. Zonder die inkomsten zou je het met een stuk minder moeten doen

quote:
Meltzer just said on his radio show Monday night, that the recent house shows with Cena headlining have far out-drawn the "B-tour" with Daniel Bryan and Punk as headliners.
Dat zegt genoeg

Daarbij gaat een heel turn echt niet wonderlijke reacties geven, ik durf zelfs te zeggen dat ze niet heel erg zullen veranderen.

Met Cena hebben ze iemand die je bv als Champ kan inpassen, een maandje tegen een heel kan laten gaan zoals bv een Henry want hij si de tough guy hero voor een deel van het publiek en een maand later kan hij tegen bv een Bryan vechten die dan vecht tegen het gezicht van het bedrijf die alles representeert wat jij nu vindt.
Op een manier best briljant van de WWE, ze hebben iemand die ALTIJD inzetbaar is

[ Bericht 7% gewijzigd door kidkash19 op 16-01-2014 15:07:06 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 16 januari 2014 @ 15:27:02 #106
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135562280
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 14:58 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

domme zet? Zie je dat publiek dan niet? Dit was het perfecte moment, Bryan is nog groter dan ervoor. Ze kunnen niet anders dan Bryan nu naar de championship geleiden.

Cena als heel gaat NIET gebeuren, de man brengt teveel geld in het laatje en brengt teveel goede publiciteit mee om dat te doen. De WWE heeft nu goed gehandeld, Road to WM gaat nu beginnen en Bryan is zo over als het maar zijn kan, ik zie hem die titel wel winnen op WM ook.

Ben blij dat ze die hele verhaallijn niet hebben uitgerekt zoals ze normaal doen

En ja inderdaad, merchandise is inderdaad heel erg belangrijk. Zonder die inkomsten zou je het met een stuk minder moeten doen

[..]

Dat zegt genoeg

Daarbij gaat een heel turn echt niet wonderlijke reacties geven, ik durf zelfs te zeggen dat ze niet heel erg zullen veranderen.

Met Cena hebben ze iemand die je bv als Champ kan inpassen, een maandje tegen een heel kan laten gaan zoals bv een Henry want hij si de tough guy hero voor een deel van het publiek en een maand later kan hij tegen bv een Bryan vechten die dan vecht tegen het gezicht van het bedrijf die alles representeert wat jij nu vindt.
Op een manier best briljant van de WWE, ze hebben iemand die ALTIJD inzetbaar is
Deze man weet _O_
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:08:44 #107
284342 Sick-my-duck
pi_135564258
quote:

[..]

[..]

Dat zegt genoeg

Jij snapt tenminste hoe het in elkaar zit. Dezelfde reden dat Rey nooit een heel turn zal maken. Overigens lijkt het me duidelijk dat de Royal Rumble zal gaan tussen Punk en Bryan. Ik hoop ook echt dat dit de Main Event van WM wordt. Punk vs. Bryan, 30+ minuten voluit.
pi_135564658
quote:

[..]

Het publiek is enorm op de hand van Bryan juist en al lang niet meer op de hand van Cena.
Als gezicht van het bedrijf doet Cena het natuurlijk goed maar het product op zich leid eronder, super Cena die altijd wint is gewoon niet leuk meer. Bryan als champ met Cena als heel kan veel leuker uitpakken dan deze voorzichtige strategie. Al die fans van Cena die ineens verrast worden door Cena zijn heel turn kan zorgen voor een nieuw publiek en het nieuwe gezicht (Bryan) heeft de volledige steun van het publiek in tegenstelling tot Cena die zich duidelijk geen houding meer weet te geven door al die gemixte reacties die het publiek geeft op zijn optreden.
Cena is populair onder de kinderen en dan houd het ver op, de volwassenen zoals mij worden er een beetje moe van om elke keer weer dezelfde Cena te zien die steeds belachelijker overkomt.
quote:

Sheamus zal ook nog wel terugkeren dus er is altijd wel iemand achter de hand, dat scenario dat jij schetst is al vaker gedaan en wederom enorm voorspelbaar. Ik vind dat Cena veel beter tot zijn recht kan komen als een heel, de helft van het publiek moet hem niet en hopen gewoon op een verlies van Cena.
  donderdag 16 januari 2014 @ 16:50:10 #109
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135566069
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:17 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het publiek is enorm op de hand van Bryan juist en al lang niet meer op de hand van Cena.
Als gezicht van het bedrijf doet Cena het natuurlijk goed maar het product op zich leid eronder, super Cena die altijd wint is gewoon niet leuk meer. Bryan als champ met Cena als heel kan veel leuker uitpakken dan deze voorzichtige strategie. Al die fans van Cena die ineens verrast worden door Cena zijn heel turn kan zorgen voor een nieuw publiek en het nieuwe gezicht (Bryan) heeft de volledige steun van het publiek in tegenstelling tot Cena die zich duidelijk geen houding meer weet te geven door al die gemixte reacties die het publiek geeft op zijn optreden.
Cena is populair onder de kinderen en dan houd het ver op, de volwassenen zoals mij worden er een beetje moe van om elke keer weer dezelfde Cena te zien die steeds belachelijker overkomt.

[..]

Sheamus zal ook nog wel terugkeren dus er is altijd wel iemand achter de hand, dat scenario dat jij schetst is al vaker gedaan en wederom enorm voorspelbaar. Ik vind dat Cena veel beter tot zijn recht kan komen als een heel, de helft van het publiek moet hem niet en hopen gewoon op een verlies van Cena.
Want de Match tussen Bryan en Cena was natuurlijk heel slecht ook al waren ze beide technisch face? Cena wint ALLANG niet alles meer, man hij komt nu pas weer een beetje in beeld bij de world championship.
Cena heeft juist een geweldige houding tegenover het publiek, kijk zijn promo tegen Orton er maar op na waar hij Bryan erin betrekt, er is niemand die dat zou kunnen zoals hij dat kan.
Hij krijgt al jaren gemixte reacties en juist die reacties maken matches tegen gasten zoals Punk en Bryan specialer.

Je zit in je denkwijze nog heel erg vast in 2008, Cena is allang die Cena niet meer en het publiek is allang dat publiek niet meer. Een heelturn gaat echt geen nieuw publiek meer opleveren, iemand als Bryan die nu zo populair is kan dat wel doen, de kleine underdog die ass kicked

Je snapt mn 2e paragraaf niet. Sheamus heeft lang de reacties niet die Cena heeft, lang niet de rol die Cena heeft.

Cena kun je tegen IEDEREEN inzetten en je kunt er een verhaal van maken of dat nou Orton is of Bryan of Sandow of Ziggler. Dat is JUIST omdat het publiek zo gemixt is over hem en daarom kun je hem altijd inpassen tegen een heel of een face het maakt echt niet uit.
Luck is for losers
pi_135595352
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:08 schreef Sick-my-duck het volgende:

Jij snapt tenminste hoe het in elkaar zit. Dezelfde reden dat Rey nooit een heel turn zal maken. Overigens lijkt het me duidelijk dat de Royal Rumble zal gaan tussen Punk en Bryan. Ik hoop ook echt dat dit de Main Event van WM wordt. Punk vs. Bryan, 30+ minuten voluit.
Eerlijk? Bij gebrek aan beter ( ja,ik ben old skool) is dit misschien zo gek nog niet. Alleen die 30 minuten wordt het niet.
pi_135601427
Kijk weleens TNA, maar die Spud van TNA is wel echt een gruwelijk irritant mannetje zeg :r :r :r
pi_135605292
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:50 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Want de Match tussen Bryan en Cena was natuurlijk heel slecht ook al waren ze beide technisch face? Cena wint ALLANG niet alles meer, man hij komt nu pas weer een beetje in beeld bij de world championship.
Cena heeft juist een geweldige houding tegenover het publiek, kijk zijn promo tegen Orton er maar op na waar hij Bryan erin betrekt, er is niemand die dat zou kunnen zoals hij dat kan.
Hij krijgt al jaren gemixte reacties en juist die reacties maken matches tegen gasten zoals Punk en Bryan specialer.
Ik vind er niets speciaals aan, sterker nog ik vind het zielig voor de kinderen die in het publiek zitten dat hun held stelselmatig word uitgefloten. Je bent een face of je bent het niet, een tussenweg bestaat niet althans niet voor kinderen.
quote:
Je zit in je denkwijze nog heel erg vast in 2008, Cena is allang die Cena niet meer en het publiek is allang dat publiek niet meer. Een heelturn gaat echt geen nieuw publiek meer opleveren, iemand als Bryan die nu zo populair is kan dat wel doen, de kleine underdog die ass kicked
Er is qua publiek helemaal niets veranderd, de "lets go cena, Cena sucks" chants hoor ik nog steeds. En ik geloof wel degelijk dat Cena een nieuw publiek kan aantrekken met een heel turn. Het zou juist een enorm schok geven en het product flink verfrissen zodat nieuwe verhaallijnen weer mogelijk zijn.
quote:
Je snapt mn 2e paragraaf niet. Sheamus heeft lang de reacties niet die Cena heeft, lang niet de rol die Cena heeft.
Daar kan aan gewerkt worden, bij kinderen doet hij het ook niet slecht en er is nog genoeg ruimte voor verbetering.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 17:07:09 #113
284342 Sick-my-duck
pi_135608907
Die schok van een heel turn werkt op korte termijn, maar niet op lange termijn, zie Hogans nWo turn. De lol van Hogan in de nWo was er gauw van af en Bischoff moest zichzelf en The Giant snel bij de nWo betrekken want alleen Hall, Nash en Hogan trokken het niet. Hogan was toen DE babyface in worstelen.
Een Cena heel turn zou WWE belachelijk veel geld kosten wat betreft sponsoring, merchandise en op lange termijn kijkcijfers. Hoe goed Bryan ook is, hij heeft niet de Tommy Hilfiger kop die zo makkelijk verkoopt. De enige die in de buurt komt is Rey en die is ver over the hill.
Een Cena heel turn gaat nooit gebeuren.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:14:57 #114
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135711604
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:38 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik vind er niets speciaals aan, sterker nog ik vind het zielig voor de kinderen die in het publiek zitten dat hun held stelselmatig word uitgefloten. Je bent een face of je bent het niet, een tussenweg bestaat niet althans niet voor kinderen.

[..]

Er is qua publiek helemaal niets veranderd, de "lets go cena, Cena sucks" chants hoor ik nog steeds. En ik geloof wel degelijk dat Cena een nieuw publiek kan aantrekken met een heel turn. Het zou juist een enorm schok geven en het product flink verfrissen zodat nieuwe verhaallijnen weer mogelijk zijn.

[..]

Daar kan aan gewerkt worden, bij kinderen doet hij het ook niet slecht en er is nog genoeg ruimte voor verbetering.
en voor die kinderen is er ook geen tussenweg, die zijn gewoon voor Cena. En die schreeuwen alleen maar harder als ze andere mensen horen uitfluiten

welke nieuwe verhaallijnen zijn dan mogelijk? Welke face kan tegen Cena op dan als hij heel is die hij ook nog niet heeft gehad.
De verhaallijnnen blijven hetzelfde alleen de rollen zijn omgedraaid, ipv een heel die face Cena wilt verslaan is het dan een face die heel Cena wilt verslaan
Beide situaties hebben ze al met de huidige rol die Cena heeft trouwens. Tegen een Bryan of een Ziggler is Cena gewoon de heel in de wedstrijd, tegen een Orton of Del Rio de face
Luck is for losers
pi_135715536
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 13:55 schreef Vault-Boy het volgende:
Kijk weleens TNA, maar die Spud van TNA is wel echt een gruwelijk irritant mannetje zeg :r :r :r
Je begrijpt hopelijk wel dat dit allemaal bewust zo is. Irritatie factor is altijd een reden om te blijven kijken in de hoop dat die diegene die irritatie opwekt eens lik op stuk krijgt.
pi_135720275
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 13:23 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Je begrijpt hopelijk wel dat dit allemaal bewust zo is. Irritatie factor is altijd een reden om te blijven kijken in de hoop dat die diegene die irritatie opwekt eens lik op stuk krijgt.
Joh dat snap ik ook wel, maar het blijft een irritante character.

Heb trouwens best zin in morgen w/
  maandag 20 januari 2014 @ 15:52:08 #117
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135721420
Dit is waarom Cena geen heel wordt

http://shop.wwe.com/John-(...)cena,default,sc.html

er stond dit weekend een countdown naar de reveal van zn nieuwe merchandise op wweshop.com
Luck is for losers
  maandag 20 januari 2014 @ 17:11:25 #118
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_135724912
wwe is kk gay
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_135747490
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:11 schreef dikkedaniel het volgende:
wwe is kk gay

Ja erg gay hoor, je zou het niet eens een minuut volhouden met die mannen in de ring.
pi_135747525
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:14 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

en voor die kinderen is er ook geen tussenweg, die zijn gewoon voor Cena. En die schreeuwen alleen maar harder als ze andere mensen horen uitfluiten
Daar heb je gelijk in maar toch vind ik het een beetje zielig voor die kinderen dat hun held door de helft van het publiek word uitgefloten.
quote:
welke nieuwe verhaallijnen zijn dan mogelijk? Welke face kan tegen Cena op dan als hij heel is die hij ook nog niet heeft gehad.
Die hij niet heeft gehad word lastig, dat ligt trouwens ook aan al die belachelijke gimmicks die de worstelaars meekrijgen. Ik had liever gezien dat ze wat meer hun eigen hand in hun karakters hadden. Wat meer artistieke vrijheid en het kan verdomd goed uitpakken en het komt minder geforceerd en tenenkrommend over.
quote:
De verhaallijnnen blijven hetzelfde alleen de rollen zijn omgedraaid, ipv een heel die face Cena wilt verslaan is het dan een face die heel Cena wilt verslaan
Beide situaties hebben ze al met de huidige rol die Cena heeft trouwens. Tegen een Bryan of een Ziggler is Cena gewoon de heel in de wedstrijd, tegen een Orton of Del Rio de face
Klopt wat je zegt en is ook wel handig maar het effect blijft voor mij en vele met mij een beetje uit. Cena is gewoon tenenkrommend om naar te kijken op de mic. Ligt ook grotendeels aan het familievriendelijke waardoor je natuurlijk steeds minder kan zeggen maar het ligt vooral aan zijn rol die hij moet vertolken.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:14:31 #121
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135752040
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 03:28 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in maar toch vind ik het een beetje zielig voor die kinderen dat hun held door de helft van het publiek word uitgefloten.

[..]

Die hij niet heeft gehad word lastig, dat ligt trouwens ook aan al die belachelijke gimmicks die de worstelaars meekrijgen. Ik had liever gezien dat ze wat meer hun eigen hand in hun karakters hadden. Wat meer artistieke vrijheid en het kan verdomd goed uitpakken en het komt minder geforceerd en tenenkrommend over.

[..]

Klopt wat je zegt en is ook wel handig maar het effect blijft voor mij en vele met mij een beetje uit. Cena is gewoon tenenkrommend om naar te kijken op de mic. Ligt ook grotendeels aan het familievriendelijke waardoor je natuurlijk steeds minder kan zeggen maar het ligt vooral aan zijn rol die hij moet vertolken.
Ze hebben meer artistieke vrijheid dan jij denkt hoor, lees of luister maar eens de vele interviews met McMahon of HHH of lees ze eens van oud worstelaars. De WWE geeft je een bepaald personage (of je komt er zelf mee zelfs) en hoe je die invult is aan jou.

Fandango bv kreeg alleen mee dat hij een ballroom danser was en hijzelf heeft die rol leven gegeven
Luck is for losers
  dinsdag 21 januari 2014 @ 11:16:23 #122
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135752112
Meh, vond de return van Batista maar een beetje tegenvallen. Er was wellicht een grotere pop geweest als het niet gespoiled was. Matige aflevering over het algemeen ;(
pi_135756723
Damn dit is toch wel triest aan het worden hoor voor TNA.

Het is wel een house show maar toch :{

pi_135759188
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:35 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn dit is toch wel triest aan het worden hoor voor TNA.

Het is wel een house show maar toch :{

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
TNA is niet meer wat het is geweest, ik zag een tijdje geleden de afscheidsmatch van Styles.
Wat een drama, het ging werkelijk helemaal nergens over, toch zonde want er zit genoeg talent.
pi_135762258
Damn kreeg toch wel weer kippenvel hoor toen Batista's nummer opkwam en hij verscheen met zijn pyro :s)

Veel mensen vinden hem niks, maar ik blijf hem toch wel tof vinden hoor. Je merkte ook wel aan het publiek dat ze blij waren dat hij weer terug is.

Maar damn wat een dikke kop heeft die gekregen (of het ligt aan mij) en misschien een iets te strakke broek _O-
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:37:23 #126
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135764150
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:36 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

TNA is niet meer wat het is geweest, ik zag een tijdje geleden de afscheidsmatch van Styles.
Wat een drama, het ging werkelijk helemaal nergens over, toch zonde want er zit genoeg talent.
TNA is altijd al een drama geweest, het was dat er een handjevol worstelaars waren die ,mits een goed moment, een leuke spot konden maken.....
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:07:51 #127
284342 Sick-my-duck
pi_135765551
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

TNA is altijd al een drama geweest, het was dat er een handjevol worstelaars waren die ,mits een goed moment, een leuke spot konden maken.....
Inderdaad, sowieso structureel in het bedrijf achter TNA was het fout na fout. Toch te belachelijk voor woorden dat ze zelfs tijdens de hoogtij dagen (rond de tijd van Angle vs Joe 1&2) geen stuiver winst hebben gemaakt. Het was een kwestie van tijd dat dat schip ging zinken.
Het had heel even de potentie om een echte concurrent van WWE te worden, wat ik toejuig. The Monday Night Wars brachten immers bij uitstek de beste storylines en matches en WWE is nu zo groot dat er onmogelijk nog concurrentie van formaat kan komen.
Op het moment dat Hogan en Bischoff daar aan het roer kwamen en Russo weer besloot er een onoverzichtelijke bende van te maken zakte het helemaal in. Je kan met recht zeggen dat Bischoff, Russo en Hogan 'company killing bastards' zijn.
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:47:21 #128
284342 Sick-my-duck
pi_135799880
WTF! Is Batista vergeten dat hij moet zitten bij z'n finisher? Beetje een slappe return sowieso, hij heeft ook nog steeds niet leren lullen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:25:54 #129
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_135803752
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:47 schreef Sick-my-duck het volgende:
WTF! Is Batista vergeten dat hij moet zitten bij z'n finisher? Beetje een slappe return sowieso, hij heeft ook nog steeds niet leren lullen.
denk niet dat hij het vergeten is maar denk eerder dat zijn skinny jeans in de weg zat ofzo :+
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:51:27 #130
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135807814
Dat idee had ik ook, dat als hij ging zitten met die move dat zn Jeans zouden ontploffen
Luck is for losers
  woensdag 22 januari 2014 @ 19:52:48 #131
284342 Sick-my-duck
pi_135815020
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

denk niet dat hij het vergeten is maar denk eerder dat zijn skinny jeans in de weg zat ofzo :+
Kan toch niet bij een return, je signature move niet goed doen omdat je zo nodig een veredelde legging aan moet.
  donderdag 23 januari 2014 @ 09:08:22 #132
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135837636
pi_135838683
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:51 schreef kidkash19 het volgende:
Dat idee had ik ook, dat als hij ging zitten met die move dat zn Jeans zouden ontploffen
_O- :D
Lekkere voorbereiding dan.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:25:57 #134
348749 dikkedaniel
pi_135857697
Fappen jullie hard op Emile Sitoci in Utopia?
pi_135874109
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef dikkedaniel het volgende:
En dan noem je WWE gay met je Utopia. :')
  donderdag 23 januari 2014 @ 23:20:16 #136
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135875608
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef dikkedaniel het volgende:
Wie?
Luck is for losers
pi_135875952
Die TR heeft dus ook niet geholpen ;(
pi_135876210
Dat jullie uberhaupt nog op die stakker reageren :N
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  donderdag 23 januari 2014 @ 23:34:58 #139
308981 Narcotical
Best in the World
pi_135876412
quote:
17s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Die TR heeft dus ook niet geholpen ;(
Ook al meerdere malen gedaan maar blijkt niet te helpen :')
"IT'S CLOBBERIN' TIME!!!"
pi_135898765
Sting weg (storyline) bij TNA. Zou die dan toch voor WM30 naar WWE komen. Als ze iedereen kunnen binnen halen wie ze willen voor WM30, dan moet het wel echt huge gaan worden. Alleen hoe graag ze ook willen, ik denk dat Goldberg niks gaat worden.

Heb er wel weer zin in *O*

De Royal Rumble en WM blijven toch altijd wel vet om naar te kijken _O_ Leuke tijd altijd wel.
pi_135898954
Nog even een poultje maken wie de Rumble gaat winnen?

Ik hou het toch maar op Batista.(helaas).
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 19:06:38 #142
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_135903294
Ik verwacht dat RvD terugkomt, en wellicht ook Sheamus. Normaliter begint rond deze tijd ook het gespeculeer over Taker en zijn streak voor WM.
Heel misschien Jericho, al schijnt die nog ff niet voor te komen in de plannen van WWE.
Misschien wat TNA namen die het zinkende schip snel verlaten.

Wie hem wint? Geen idee, ik zou het in ieder geval teleurstellend vinden als Batista het is. Jarenlang weg, RR winnen en WM headlinen.
pi_135905096
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:06 schreef Arnhemunited het volgende:
Nog even een poultje maken wie de Rumble gaat winnen?

Ik hou het toch maar op Batista.(helaas).
Voor mijn gevoel MOET het Bryan worden. Wint hij de Rumble niet, dan gaat hij dit jaar NIET met de belt rondlopen.

Suprises tijdens de Rumble? Volgens mij zijn er nog 6/7 spots open. Sheamus, Christian, Evan Bourne, RVD, Jake The Snake (?), Piper (?) en waar ik HEEL hard op hoop: Stone Cold Steve Austin als #30. Austin, Punk, Bryan en Batista bij de laatste 4. Austin knalt Punk uit de Rumble en de WM-match is gemaakt.

Kans is 3%, maar er is een kans ;).

Ik verwacht weinig surprises. In de wandelgangen zoemt rond dat de dag na Elimination Chamber, tijdens Raw er 'veel' verrassingen zullen zijn met de Network launch en in aanloop naar WM30.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 21:36:13 #144
284342 Sick-my-duck
pi_135909644
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:51 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel MOET het Bryan worden. Wint hij de Rumble niet, dan gaat hij dit jaar NIET met de belt rondlopen.

Suprises tijdens de Rumble? Volgens mij zijn er nog 6/7 spots open. Sheamus, Christian, Evan Bourne, RVD, Jake The Snake (?), Piper (?) en waar ik HEEL hard op hoop: Stone Cold Steve Austin als #30. Austin, Punk, Bryan en Batista bij de laatste 4. Austin knalt Punk uit de Rumble en de WM-match is gemaakt.

Kans is 3%, maar er is een kans ;).

Ik verwacht weinig surprises. In de wandelgangen zoemt rond dat de dag na Elimination Chamber, tijdens Raw er 'veel' verrassingen zullen zijn met de Network launch en in aanloop naar WM30.
Ik hoop dat Punk het wordt, maar ik verwacht een main event WM30 Batista vs Lesnar (The Animal vs The Beast) dus Batista als Rumble winnaar.

Je Austin fantasie zie ik niet gebeuren. Austin heeft weinig zin in een match omdat hij zichzelf niet in goede vorm vindt om nog een match te doen, daarnaast heeft hij aangegeven eigenlijk alleen open te staan voor nog een match met The Rock, die heeft afgezegd voor WM30.
Of Bourne ooit nog op de main roster komt is ook nog de vraag, hij heeft zijn crediet bij Vince een beetje opgemaakt, maar je weet nooit. Verder verwacht ik Punk vs. Bryan op WM30, en dat wordt DE match van de avond.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 22:16:08 #145
348749 dikkedaniel
pi_135911452
jullie weten dat de uitslagen al vast staan he? :')
pi_135919839
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 22:16 schreef dikkedaniel het volgende:
jullie weten dat de uitslagen al vast staan he? :')
Kom op, je kan beter dan dit.
pi_135920398
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:36 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Ik hoop dat Punk het wordt, maar ik verwacht een main event WM30 Batista vs Lesnar (The Animal vs The Beast) dus Batista als Rumble winnaar.

Je Austin fantasie zie ik niet gebeuren. Austin heeft weinig zin in een match omdat hij zichzelf niet in goede vorm vindt om nog een match te doen, daarnaast heeft hij aangegeven eigenlijk alleen open te staan voor nog een match met The Rock, die heeft afgezegd voor WM30.
Of Bourne ooit nog op de main roster komt is ook nog de vraag, hij heeft zijn crediet bij Vince een beetje opgemaakt, maar je weet nooit. Verder verwacht ik Punk vs. Bryan op WM30, en dat wordt DE match van de avond.
Punk vs Bryan zou een geweldige match worden, Alleen denk ik dat het Punk tegen Triple H wordt op WM.
Uiteraard hoop ik dat Daniel Bryan na zn match tegen Wyatt nog de rumble doet, en hem wint, maar ik zie hem toch de rumble niet winnen.
De enige die dan nog een kans maakt is Roman Reigns, maar of ze die zo'n mega push geven..
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 10:07:34 #148
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135921723
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 21:36 schreef Sick-my-duck het volgende:

[..]

Hoezo, Batista kan Brock ook 'vernederen' door hem heel snel te elimineren waarna brock 'snapt' en batista elimineerd, heb je ook een feud die je door kunt trekken naar WM, en hoef je niet met belts gaan te kloten...

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 25-01-2014 13:25:55 ]
pi_135922091
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Sting weg (storyline) bij TNA. Zou die dan toch voor WM30 naar WWE komen. Als ze iedereen kunnen binnen halen wie ze willen voor WM30, dan moet het wel echt huge gaan worden. Alleen hoe graag ze ook willen, ik denk dat Goldberg niks gaat worden.

Heb er wel weer zin in *O*

De Royal Rumble en WM blijven toch altijd wel vet om naar te kijken _O_ Leuke tijd altijd wel.
Nou ik heb zoals het heet de hoogtij dagen van het toenmalige WWF meegemaakt en toen waren de WM's en Survivor Series en Summerslam epic! (pre-Rock era).
Wat zeg ik: De toenmalige Saturday Nights Main Events waren al showstoppers en waar je voor ging zitten.

Ik vind dat er nu teveel aandacht wordt gelegd op het showelement,veel meer dan vroeger.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-01-2014 10:32:46 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 10:35:49 #150
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135922151
Gelukkig eindigt Smackdown zoals eigenlijk Raw had moeten eindigen afgelopen week!
pi_135925856
Ze willen het idd wel groot gaan aanpakken dit jaar. Zeker met dat WWE Network gebeuren. Zou opzich wel vet zijn als Kurt Angle weer terug zou komen. Als Sting en Kurt (en misschien nog wel andere) echt terug komen, dan ben ik bang dat TNA niet meer lang zal bestaan.

quote:
- Multiple sources continue to report that Sting is coming to WWE this year. It seems there is more talk this year than any year in the past.
quote:
- The belief within WWE is that Kurt Angle will be returning to WWE once his TNA deal is up but it's very unlikely he will be able to pass the company physical. Angle could end up as a trainer for NXT.
quote:
- WWE has been working on plans for the RAW the night after Elimination Chamber, the same night the WWE Network launches. It's going to be a supershow with names brought back and lots of promotion for the Network. While some people think Hulk Hogan will return at the Royal Rumble on Sunday, he is expected to debut the night the Network launches. There's also been talk of bringing in Shawn Michaels, Sean Waltman and Kevin Nash for that night
Lees ook dat Goldberg waarschijnlijk niks gaat worden.

quote:
There has been talk that The Ultimate Warrior may be working one more match as part of his new deal with WWE.

Word being talked about backstage is Warrior vs Ryback, likely at WrestleMania XXX. As noted, it's believed the deal with Bill Goldberg is pretty much dead because of money issues..
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:34:53 #152
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135925943
Als Sting tijdens de RR een appearance maakt, is TNA aan het eind van het jaar een gedane zaak....
  Eindredactie Games zaterdag 25 januari 2014 @ 13:36:06 #153
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_135925980
Kunnen die oude mannetjes van boven de 50 niet gewoon eens afscheid nemen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:36:54 #154
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_135925998
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:36 schreef donald_dick het volgende:
D'r heeft laatst een oud vrouwtje afscheid genomen die op d'r 70e nog door een tafel gepowerbombed werd :P
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:38:38 #155
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135926045
quote:
4s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:36 schreef donald_dick het volgende:
Goldust heeft het afgelopen half jaar misschien wel de beste matches uit zn carriere geworsteld, en New age outlaws kunnen zich ook best handhaven in de Tag team division, het is niet dat de 'oudjes' mee hoeven te gaan doen voor major championships oid....
pi_135926332
Alhoewel ik een Brian fan ben, gaat hij de RR absoluut niet winnen, die is nog te druk met het one-day fly trio. Ik zie dan eerder roman reigns de RR winnen. Misschien de big show?
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:53:23 #157
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135926394
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:51 schreef blessed19 het volgende:
Alhoewel ik een Brian fan ben, gaat hij de RR absoluut niet winnen, die is nog te druk met het one-day fly trio. Ik zie dan eerder roman reigns de RR winnen. Misschien de big show?
Ik denk dat of Bryan wint, ofdat Punk wint, puur omdat authority angle en dat als bijvoorbeeld Reigns deze wint je die angle net zo goed in de prullenbak kan gooien....
  zaterdag 25 januari 2014 @ 14:39:28 #158
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_135927530
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:51 schreef blessed19 het volgende:
Ik verwacht een Undertaker - the shield op WM 30, en een winnende Reigns draagt daar niet aan bij. Reigns is wel hot dus op dit moment zij een RR win wel denkbaar zijn als Taker niet naar WM 30 gaat.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 14:42:30 #159
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135927596
Daarnaast zullen ze Reigns op dit moment echt niet zo'n push geven, het zou zomaar kunnen dat hij de gene is die de meeste worstelaars elimineert, maar winnen doet hij deze echt niet, dan zie ik Sheamus de RR nog eerder winnen om vermoeiende feud 312 voor de WHC tegen Del Rio te beginnen...
pi_135932534
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ik verwacht een Undertaker - the shield op WM 30, en een winnende Reigns draagt daar niet aan bij. Reigns is wel hot dus op dit moment zij een RR win wel denkbaar zijn als Taker niet naar WM 30 gaat.
Geruchten dat the sting terug komt, doet mij vermoeden dat hij dan juist tegen de undertaler zal gaan. Miss ook nog de streak van taker eindigen. Ik vind dat sting zo'n beetje de enige is die dat kan/mag.
pi_135932581
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Daarnaast zullen ze Reigns op dit moment echt niet zo'n push geven, het zou zomaar kunnen dat hij de gene is die de meeste worstelaars elimineert, maar winnen doet hij deze echt niet, dan zie ik Sheamus de RR nog eerder winnen om vermoeiende feud 312 voor de WHC tegen Del Rio te beginnen...
Ohja, sheamus. Dat zou ook wel mooi zijn. Denk dat batista nog wel een tijdje tegen del rio zal bitchen en uiteindelijk brock lesnar in het verzier zal krijgen. :)
pi_135935643
quote:
We noted yesterday via PWInsider that Sheamus vs. Daniel Bryan is "pretty much set in stone" for the WrestleMania XXX card. Another match that is back on is Bray Wyatt vs. John Cena. This match was put to the side once talks got serious with Hulk Hogan. WWE officials wanted to do something with Hogan and Cena but as noted last week, Hogan was recently evaluated by WWE doctors and the decision was made to not book Hogan in any kind of physical role. Now the Cena vs. Wyatt match is back in the mix.

PWInsider reports that the top 5 matches for WrestleMania XXX look like this:

* Batista vs. Randy Orton for the WWE World Heavyweight Title
* Brock Lesnar vs. The Undertaker
* Bray Wyatt vs. John Cena
* CM Punk vs Triple H
* Daniel Bryan vs. Sheamus

If the F4Wonline.com report from Friday is correct about The Ultimate Warrior vs. Ryback taking place, then the top 6 matches at WrestleMania XXX are sure to get people talking.
Sommige matches vind ik wel een beetje vreemd dan. Bray vs John :? en DB vs Sheamus :? DB en Sheamus hadden al een korte match op WM28, maar waarom nu ineen keer weer een match tussen die 2. Bray en John moet wel heel raar lopen wil dat een interessante verhaallijn worden. Die hebben totaal nog niks met elkaar gedaan.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 19:47:34 #163
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135935756
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Sommige matches vind ik wel een beetje vreemd dan. Bray vs John :? en DB vs Sheamus :? DB en Sheamus hadden al een korte match op WM28, maar waarom nu ineen keer weer een match tussen die 2. Bray en John moet wel heel raar lopen wil dat een interessante verhaallijn worden. Die hebben totaal nog niks met elkaar gedaan.
DB en Sheamus hebben een geweldige chemie, de wedstrijden met Bryan waren Sheamus zn beste in zn carriere.

Zo;n card zou ik echt niet slecht vinden

Een Wyatt die achter de grootste ster in de WWE aan gaat
Lesnar - Taker is hopelijk goed genoeg (zal geheel aan Taker liggen)
Punk/HHH ben ik iets minder enthousiast over

en Ryback/Warrior word gewoon een koffiepauze
Luck is for losers
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:40:37 #164
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135941162
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:44 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Als die geruchten het geval zullen blijken, word de RR wel heel erg voorspelbaar -O-
pi_135941466
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als die geruchten het geval zullen blijken, word de RR wel heel erg voorspelbaar -O-
Wanneer zijn ze dat niet :')
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:51:34 #166
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135941603
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:48 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Wanneer zijn ze dat niet :')
Nu je het zegt, vorig jaar wist ik na summerslam al wie de RR zou winnen :')

Ik ben alleen niet zo'n liefhebber van worstelaars die zo nu en dan op komen dagen om 3 weken een belt vast te houden en deze daarna te droppen omdat hun contract dan ophoud....
  zaterdag 25 januari 2014 @ 22:09:07 #167
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_135942308
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:47 schreef kidkash19 het volgende:

[..]
en Ryback/Warrior word gewoon een koffiepauze
Ryback heeft gewoon wat 'rocket fuel' nodig, voorheen pakte hij zo 3 gasten tegelijkertijd op voor zn waardeloze signature, nu lukt het hem niet eens met eentje :P
pi_135976030
Sheamus gaat dus terugkomen als heel? Dat is tenminste wel een stuk fijner dan zijn heppie de peppie schtick.

Voor de rest. Batista vs Orton. Tsja. HHH vs Punk, liever niet. Cena vs Wyatt?
Urgh.
  zondag 26 januari 2014 @ 20:40:01 #169
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_135976695
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:31 schreef Itisbangin het volgende:
Sheamus gaat dus terugkomen als heel? Dat is tenminste wel een stuk fijner dan zijn heppie de peppie schtick.

Voor de rest. Batista vs Orton. Tsja. HHH vs Punk, liever niet. Cena vs Wyatt?
Urgh.
Tsja wat is het nou? Zeuren over Cena dat hij saai is en geen tegenstanders meer heeft maar dan ook zeuren als hij tegen een nieuwe moet.

Ik ben wel benieuwd naar deze feud als dit waar is, is niet een personage die Cena al is tegengekomen
Luck is for losers
pi_135976910
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:40 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Tsja wat is het nou? Zeuren over Cena dat hij saai is en geen tegenstanders meer heeft maar dan ook zeuren als hij tegen een nieuwe moet.

Ik ben wel benieuwd naar deze feud als dit waar is, is niet een personage die Cena al is tegengekomen
Mij heb je hier nog nooit horen zeuren over Cena en zijn tegenstanders. Ik ben gewoon moe hoe hij gebookt wordt en dat zijn karakter niet veranderd. Same old shit. Daarmee zeg ik niet dat hij slecht worstelt. Het is gewoon altijd hetzelfde. Dat vind ik gewoon saai.
pi_135993319
-

[ Bericht 55% gewijzigd door Vault-Boy op 27-01-2014 01:06:11 ]
pi_136002219
Dat publiek tijdens de Royal Rumble. Foley en mini-Foley via social media. Damn!
  maandag 27 januari 2014 @ 13:04:18 #173
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136003292
Maak Batista heel!!
Luck is for losers
pi_136005540
Wyatt vs bryan was briljant.
Heerlijke crowd ook.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_136005831
SPOILER
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 27 januari 2014 @ 14:46:30 #176
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_136007139
Ben benieuwd, vanavond kijken *O*
pi_136031471
Vond het dus echt niet bijzonder te noemen.
SPOILER
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:26:00 #178
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136040452
Meer naar NXT kijken, Rusev is daar best wel awesome zoals nog wel meer gasten daar
Luck is for losers
  dinsdag 28 januari 2014 @ 09:30:01 #179
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_136040533
quote:
17s.gif Op maandag 27 januari 2014 22:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Vond het dus echt niet bijzonder te noemen.
SPOILER
Mee eens.
Het wordt eens tijd dat WWE naar het publiek gaat luisteren, want het gaat de verkeerde kant op deze manier
  dinsdag 28 januari 2014 @ 10:47:57 #180
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136042539
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:30 schreef Champy het volgende:

[..]

Mee eens.
Het wordt eens tijd dat WWE naar het publiek gaat luisteren, want het gaat de verkeerde kant op deze manier
Of ze luisteren JUIST wel maar gaan met hun verhaallijn deze kant op, wat Bryan nog groter maakt, het publiek wil elke week meer en meer en meer tot ze de trekker straks overhalen en het ontploft.

Zolang ze hem die belt niet geven gaat het publiek zich meer en meer roeren, mensen gaan praten, buitenstaanders die dit horen worden nieuwschierig en gaan Raw bekijken om te kijken wat er gaat gebeuren. In de tussentijd zijn HHH/Steph meer dan blij om te doen alsof ze het niet weten op TV en om te weigeren wat het publiek wilt.
Hoe blijft Bryan zo over? omdat ze "weigeren" te geven wat hij verdient.

Enige waar ze mee moeten oppassen is dat het niet te lang duurt en dat het publiek er verveeld door raakt
Luck is for losers
pi_136042972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 10:47 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Of ze luisteren JUIST wel maar gaan met hun verhaallijn deze kant op, wat Bryan nog groter maakt, het publiek wil elke week meer en meer en meer tot ze de trekker straks overhalen en het ontploft.

Zolang ze hem die belt niet geven gaat het publiek zich meer en meer roeren, mensen gaan praten, buitenstaanders die dit horen worden nieuwschierig en gaan Raw bekijken om te kijken wat er gaat gebeuren. In de tussentijd zijn HHH/Steph meer dan blij om te doen alsof ze het niet weten op TV en om te weigeren wat het publiek wilt.
Hoe blijft Bryan zo over? omdat ze "weigeren" te geven wat hij verdient.

Enige waar ze mee moeten oppassen is dat het niet te lang duurt en dat het publiek er verveeld door raakt
Dat punt hebben ze allang bereikt vind ik, het lijkt erop dat de "old boys" voorrang hebben op het talent.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:10:26 #182
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136043237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dat punt hebben ze allang bereikt vind ik, het lijkt erop dat de "old boys" voorrang hebben op het talent.
Dat punt hebben ze nog lang niet bereikt, als dat wel zo was zou het publiek niet zo reageren namelijk dan zou het stil zijn
Luck is for losers
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:11:36 #183
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_136043268
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:03 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Dit dus.
Beter hadden ze de old boys gebruikt om andere meer over te krijgen, en niet titels te laten pakken. De reactie op de winst van Batista zei genoeg.

pi_136043298
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:10 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat punt hebben ze nog lang niet bereikt, als dat wel zo was zou het publiek niet zo reageren namelijk dan zou het stil zijn
Of ze kijken gewoon niet meer zoals ik een lange tijd heb gedaan, ben pas weer sinds summerslam gaan kijken. Het is gewoon niet boeiend meer.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:13:31 #185
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136043331
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:12 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Of ze kijken gewoon niet meer zoals ik een lange tijd heb gedaan, ben pas weer sinds summerslam gaan kijken. Het is gewoon niet boeiend meer.
blijkbaar wel gezien de reacties in het publiek, een hele arena die Yes chant en mee beweegt. Ze staan hier echt op een randje van iets, ik heb nog nooit gezien dat het publiek zon afkeur liet blijken als bij de Royal Rumble.
Iets waar ze op Raw meteen briljant op inhaakten trouwens
Luck is for losers
pi_136043991
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:13 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

blijkbaar wel gezien de reacties in het publiek, een hele arena die Yes chant en mee beweegt. Ze staan hier echt op een randje van iets, ik heb nog nooit gezien dat het publiek zon afkeur liet blijken als bij de Royal Rumble.
Iets waar ze op Raw meteen briljant op inhaakten trouwens
Je kan het ook als een protest zien op het product wat de WWE voorschotelt.
Ik krijg sterk het gevoel dat de WWE iets wilt verkopen waar het publiek geen trek in heeft, kijk bijvoorbeeld hoe ze Bryan behandelen. Die belachelijke shirts die hij krijgt als merchandise met een geit erop enz...
Die belachelijke match op WM waar hij na een paar seconden de titel verloor en dat hij ineens uit de picture is voor de WWE titel en Cena krijgt er weer eens een kans op.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:33:01 #187
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136044062
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:30 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Je kan het ook als een protest zien op het product wat de WWE voorschotelt.
Ik krijg sterk het gevoel dat de WWE iets wilt verkopen waar het publiek geen trek in heeft, kijk bijvoorbeeld hoe ze Bryan behandelen. Die belachelijke shirts die hij krijgt als merchandise met een geit erop enz...
Die belachelijke match op WM waar hij na een paar seconden de titel verloor en dat hij ineens uit de picture is voor de WWE titel en Cena krijgt er weer eens een kans op.
Die title match is de basis geweest voor wat je nu ziet, ze kunnen/konden het beter behandelen maar ze gaan dit publiek echt niet negeren hoor, money = money
Luck is for losers
pi_136044097
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:33 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Die title match is de basis geweest voor wat je nu ziet, ze kunnen/konden het beter behandelen maar ze gaan dit publiek echt niet negeren hoor, money = money
Ze negeren het publiek al een hele tijd, als het publiek zo op z`n wenken word bediend hoe verklaar je dan de gebeurtenissen van de afgelopen weken?
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:35:39 #189
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136044162
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:34 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ze negeren het publiek al een hele tijd, als het publiek zo op z`n wenken word bediend hoe verklaar je dan de gebeurtenissen van de afgelopen weken?
Dat is het hem juist, dit is misschien niet negeren maar bewust het publiek bespelen in wat ze willen. Daarom zeg ik, hoe langer ze het publiek niet geven wat ze willen, hoe meer het publiek zich gaat roeren en gaat praten. Mensen gaan inschakelen omdat ze willen weten wat er gebeurt met Bryan, kans is dat er meer oude fans gaan kijken die al ff niet meer hebben gekeken omdat ze horen wie Bryan nu is en wat er gebeurt
Luck is for losers
pi_136044301
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:35 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat is het hem juist, dit is misschien niet negeren maar bewust het publiek bespelen in wat ze willen. Daarom zeg ik, hoe langer ze het publiek niet geven wat ze willen, hoe meer het publiek zich gaat roeren en gaat praten. Mensen gaan inschakelen omdat ze willen weten wat er gebeurt met Bryan, kans is dat er meer oude fans gaan kijken die al ff niet meer hebben gekeken omdat ze horen wie Bryan nu is en wat er gebeurt
Ik snap het idee wel, alleen zal het niet de eerste keer zijn dat het publiek niet krijgt wat ze willen. De WWE heeft daar nogal een handje van. Er zit ook totaal geen logica in, waarom heeft die saaie Orton bijvoorbeeld de titel in zijn handen? Waarom krijgt Cena nog steeds titel matches en is hij nog steeds geen heel? Waarom zijn die ouwe bokken billy gunn en die andere knakker ineens weer terug? Ik zie ze er nog voor aan om die Bray Wyatt en de Shield compleet te verpesten.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:40:19 #191
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_136044348
Ik denk/hoop dat ze nu heel veel zitten te rekken en op Mania gaan geven wat iedereen verwacht/wil
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:45:28 #192
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136044513
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:39 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ik snap het idee wel, alleen zal het niet de eerste keer zijn dat het publiek niet krijgt wat ze willen. De WWE heeft daar nogal een handje van. Er zit ook totaal geen logica in, waarom heeft die saaie Orton bijvoorbeeld de titel in zijn handen? Waarom krijgt Cena nog steeds titel matches en is hij nog steeds geen heel? Waarom zijn die ouwe bokken billy gunn en die andere knakker ineens weer terug? Ik zie ze er nog voor aan om die Bray Wyatt en de Shield compleet te verpesten.
Shield verpesten kan niet meer na anderhalf jaar, die zijn goed genoeg gebouwd.
Ik heb er redelijke vertrouwen in dat de WWE heus wel weet wat ze aan het doen zijn. Het Orton/Cena verhaal past natuurlijk perfect in het Bryan verhaal, Bryan die eindelijk zn titel wint en meteen verliest aan Orton en ook geen kans meer krijgt.

Cena gaat geen heel worden in de traditionele zin, iets waar veel mensen moeite mee hebben maar technisch is Cena niets,geen heel, geen face. Hij is de rol die hij op dat moment moet spelen tegen welke tegenstander dan ook.

New age Outlaws snap ik ook niet helemaal maar goed ze doen het goed genoeg en krijgen ook reacties, het is iets om je tag divisie mee te bouwen
Luck is for losers
pi_136044907
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:45 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Shield verpesten kan niet meer na anderhalf jaar, die zijn goed genoeg gebouwd.
Ik heb er redelijke vertrouwen in dat de WWE heus wel weet wat ze aan het doen zijn. Het Orton/Cena verhaal past natuurlijk perfect in het Bryan verhaal, Bryan die eindelijk zn titel wint en meteen verliest aan Orton en ook geen kans meer krijgt.
Als dat de bedoeling was dan is het vreselijk slecht uitgevoerd, het lijkt meer op achterkamertjes politiek dan wat anders. Als het echt een deel van het verhaal had moeten zijn dan zijn de rollen van HHH en Stephanie McMahon enorm slap geweest in het verhaal dus ben ik geneigd om het eerste eerder te geloven.
quote:
Cena gaat geen heel worden in de traditionele zin, iets waar veel mensen moeite mee hebben maar technisch is Cena niets,geen heel, geen face. Hij is de rol die hij op dat moment moet spelen tegen welke tegenstander dan ook.
Ik blijf het een gemiste kans vinden, Cena die zo zijn best doet om een babyface te zijn maar het komt gewoon niet over. Ik blijf het tenenkrommend vinden en het is een enorme middelvinger naar het publiek die het grotendeels gewoon beu is.
quote:
New age Outlaws snap ik ook niet helemaal maar goed ze doen het goed genoeg en krijgen ook reacties, het is iets om je tag divisie mee te bouwen
Die oude mannen zijn absoluut overbodig. Je hebt de PTP, de USOS, Cody/Golddust, die mexicanen, die twee van de Wyatts en dan kun je nog de Shield inzetten met Seth Rollins en Dean Ambrose.
pi_136045833
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 09:30 schreef Champy het volgende:

Mee eens.
Dat is het al jaren volgens mij. Daarom volg ik het nog amper.
pi_136046706
Paar puntjes.
Rumblematch: Waarom Nash? En waaorm mocht hij niet in contact komen met Punk?
Voor de rest, het slechtste wat je kan gebeuren is dat tijdens je titlematch het publiek voor de diva's (!!!) hoort scanderen. Dan heb je het dus helemaal opgefokt als WWE. Zelfde met Mysterio als #30, die werd het gebouw uit gejoeld.

Dat is geen trucje op Bryan op te bouwen, dat is gewoon compleet negeren en onderschatten. Gisteren is op Raw de damage control begonnen. Maar het publiek is niet voor niets 2.20u tijdens Raw stil geweest. Ze pikken het niet meer.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:02:27 #196
176485 Champy
Usericon was RaymondK
pi_136047297
Deze reactie van Foley:
realmickfoley twitterde op maandag 27-01-2014 om 04:48:44 Does @WWE actually hate their own audience? I've never been so disgusted with a PPV. reageer retweet
en deze facebookpost:

https://www.facebook.com/(...)04685:0?stream_ref=1

Zegt ook wel hoe iemand uit de business er over denkt.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 13:06:05 #197
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136047444
quote:
If the point of it all is to build to a big Bryan WrestleMania victory after he's somehow added to the mix, it's brilliant heel work. People will be frothing at the mouth waiting to see the rightful hero get the belt. But if it's not, then you have a point, and they'll deserve all the scorn they'll get. And WrestleMania will get hijacked by an angry crowd of 80,000 people.

I think WWE knows this though, and if Bryan wasn't the subtle plan all along, he will be now. I doubt they risk their big event being shit on completely. No one's that stupid.
dit is een andere quote van iemand die er wat van weet

als dat eerste het geval is dan heeft de WWE dit echt briljant gedaan, ze hebben nu al genoeg kritiek en praat erover. Dat gaat straks alleen maar meer worden, ik zie Batista nog wel de title winnen op EC door bv Bryan te naaien in de chamber...poef WM Main Event.

Kijk ook hier maar, sinds het Bryan gedeelte is het hier ook weer actief
Luck is for losers
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:08:35 #198
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_136060237
Als Bryan van Sheamus wint tijdens Wrestlemania in een mooie match die langer duurt dan 18 seconden, valt er een veel betere storyline omheen te bouwen dan een matchup tegen Orton en kun je die chamionships match tijdens Summerslam(dat in 2013 meer dan 50.000 buys minder had dan in 2012) wel verwachten.

[ Bericht 6% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 28-01-2014 18:16:06 ]
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:20:20 #199
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_136060610
Sterker nog, zolang het publiek, zoals kidkash zegt, er deze reacties op blijft geven kunnen ze het misschien wel doortrekken tot WM32 in een match tegen Taker die een tijdens een of andere PPV daarvoor de belt weet te winnen.
pi_136088029
Ergens hoop ik op een rare manier op Daniel Bryan vs Triple H at WrestleMania waar Bryan na een topmatch over gaat..
TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')