TNA is altijd al een drama geweest, het was dat er een handjevol worstelaars waren die ,mits een goed moment, een leuke spot konden maken.....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:36 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
TNA is niet meer wat het is geweest, ik zag een tijdje geleden de afscheidsmatch van Styles.
Wat een drama, het ging werkelijk helemaal nergens over, toch zonde want er zit genoeg talent.
Inderdaad, sowieso structureel in het bedrijf achter TNA was het fout na fout. Toch te belachelijk voor woorden dat ze zelfs tijdens de hoogtij dagen (rond de tijd van Angle vs Joe 1&2) geen stuiver winst hebben gemaakt. Het was een kwestie van tijd dat dat schip ging zinken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
TNA is altijd al een drama geweest, het was dat er een handjevol worstelaars waren die ,mits een goed moment, een leuke spot konden maken.....
denk niet dat hij het vergeten is maar denk eerder dat zijn skinny jeans in de weg zat ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:47 schreef Sick-my-duck het volgende:
WTF! Is Batista vergeten dat hij moet zitten bij z'n finisher? Beetje een slappe return sowieso, hij heeft ook nog steeds niet leren lullen.
Kan toch niet bij een return, je signature move niet goed doen omdat je zo nodig een veredelde legging aan moet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
denk niet dat hij het vergeten is maar denk eerder dat zijn skinny jeans in de weg zat ofzo
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
denk niet dat hij het vergeten is maar denk eerder dat zijn skinny jeans in de weg zat ofzo
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:51 schreef kidkash19 het volgende:
Dat idee had ik ook, dat als hij ging zitten met die move dat zn Jeans zouden ontploffen
En dan noem je WWE gay met je Utopia.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef dikkedaniel het volgende:
Fappen jullie hard op Emile Sitoci in Utopia?
Wie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef dikkedaniel het volgende:
Fappen jullie hard op Emile Sitoci in Utopia?
Ook al meerdere malen gedaan maar blijkt niet te helpenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Die TR heeft dus ook niet geholpen
Voor mijn gevoel MOET het Bryan worden. Wint hij de Rumble niet, dan gaat hij dit jaar NIET met de belt rondlopen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:06 schreef Arnhemunited het volgende:
Nog even een poultje maken wie de Rumble gaat winnen?
Ik hou het toch maar op Batista.(helaas).
Ik hoop dat Punk het wordt, maar ik verwacht een main event WM30 Batista vs Lesnar (The Animal vs The Beast) dus Batista als Rumble winnaar.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:51 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel MOET het Bryan worden. Wint hij de Rumble niet, dan gaat hij dit jaar NIET met de belt rondlopen.
Suprises tijdens de Rumble? Volgens mij zijn er nog 6/7 spots open. Sheamus, Christian, Evan Bourne, RVD, Jake The Snake (?), Piper (?) en waar ik HEEL hard op hoop: Stone Cold Steve Austin als #30. Austin, Punk, Bryan en Batista bij de laatste 4. Austin knalt Punk uit de Rumble en de WM-match is gemaakt.
Kans is 3%, maar er is een kans.
Ik verwacht weinig surprises. In de wandelgangen zoemt rond dat de dag na Elimination Chamber, tijdens Raw er 'veel' verrassingen zullen zijn met de Network launch en in aanloop naar WM30.
Kom op, je kan beter dan dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:16 schreef dikkedaniel het volgende:
jullie weten dat de uitslagen al vast staan he?
Punk vs Bryan zou een geweldige match worden, Alleen denk ik dat het Punk tegen Triple H wordt op WM.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:36 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
Ik hoop dat Punk het wordt, maar ik verwacht een main event WM30 Batista vs Lesnar (The Animal vs The Beast) dus Batista als Rumble winnaar.
Je Austin fantasie zie ik niet gebeuren. Austin heeft weinig zin in een match omdat hij zichzelf niet in goede vorm vindt om nog een match te doen, daarnaast heeft hij aangegeven eigenlijk alleen open te staan voor nog een match met The Rock, die heeft afgezegd voor WM30.
Of Bourne ooit nog op de main roster komt is ook nog de vraag, hij heeft zijn crediet bij Vince een beetje opgemaakt, maar je weet nooit. Verder verwacht ik Punk vs. Bryan op WM30, en dat wordt DE match van de avond.
Hoezo, Batista kan Brock ook 'vernederen' door hem heel snel te elimineren waarna brock 'snapt' en batista elimineerd, heb je ook een feud die je door kunt trekken naar WM, en hoef je niet met belts gaan te kloten...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:36 schreef Sick-my-duck het volgende:
[..]
Ik hoop dat Punk het wordt, maar ik verwacht een main event WM30 Batista vs Lesnar (The Animal vs The Beast) dus Batista als Rumble winnaar.
Nou ik heb zoals het heet de hoogtij dagen van het toenmalige WWF meegemaakt en toen waren de WM's en Survivor Series en Summerslam epic! (pre-Rock era).quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:01 schreef Vault-Boy het volgende:
Sting weg (storyline) bij TNA. Zou die dan toch voor WM30 naar WWE komen. Als ze iedereen kunnen binnen halen wie ze willen voor WM30, dan moet het wel echt huge gaan worden. Alleen hoe graag ze ook willen, ik denk dat Goldberg niks gaat worden.
Heb er wel weer zin in![]()
De Royal Rumble en WM blijven toch altijd wel vet om naar te kijkenLeuke tijd altijd wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |