Hun?quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:36 schreef vigen98 het volgende:
Hun wordt nu ook ''verzet tegen wetsdienaren'' ten laste gelegd.
Nee?!quote:
Fijn is dat he, als mensen niks meer te zeggen hebben en ze zo gaan beginnenquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:35 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb nog eens nagedacht over Rusland, maar wat een kutland. Van mij mogen alle inwoners daar lekker de tyfus (of de aids of de kanker ofzo) krijgen.
Ik wil het geld van mijn ouders terug dat ze in 1990 gedoneerd hebben om de Russen de winter door te krijgen (was toen een nationale TV-actie). Zijn ze dat godverdomme nu alweer vergeten? Stelletje ondankbare tyfushonden daar. Echt, sterf.
Dan deporteren we alle Marokkanen naar Rusland. Weet je hoeveel geld dat scheelt?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]Ben jij debiel ofzo? Wat denk je dat Rusland doet? Weet jij wel hoeveel dingen ze van ons kopen? Zonder de Russen zouden wij direct op straat staan idoot.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan deporteren we alle Marokkanen naar Rusland. Weet je hoeveel geld dat scheelt?
Trollen. Leer het te herkennen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]Ach doe eens normaal man, denk eens aan de gevolgen als we Rusland boycotten, dan zou onze economie gelijk instorten, wil je dat? Wat is je reden om Rusland te haten als ik vragen mag?
Het mag niet gezegd worden!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:20 schreef ReplaR het volgende:
De linkse cavalerie vind vooral zichzelf ubergoed, voor iedereen die wel een realistische houding heeft en beseft dat je niet wetten kunt negeren a la: het doel heiligt de middelen, zodra het hun uitkomt, trekken ze een heel scheldwoordenboek open.
Waar ze ook heel goed in zijn is samen hand in hand de boodschapper aanvallen en hem voor alles en nog wat uit te maken. En vooral een voorgekauwde mening hebben over iedereen die het niet met hun eens is.
Dat is geen eigenschap van "links". In Frankrijk slaan tegenstanders van een ecotaks aan het vernielen. Dezelfde mensen die zitten te hakken op Greenpeace vanwege hun actie in Rusland vinden dat soort vernielingen opeens prachtig en zelfs lovenswaardig.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:20 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Beur me op!![]()
De linkse cavalerie vind vooral zichzelf ubergoed, voor iedereen die wel een realistische houding heeft en beseft dat je niet wetten kunt negeren a la: het doel heiligt de middelen, zodra het hun uitkomt, trekken ze een heel scheldwoordenboek open.
Waar ze ook heel goed in zijn is samen hand in hand de boodschapper aanvallen en hem voor alles en nog wat uit te maken. En vooral een voorgekauwde mening hebben over iedereen die het niet met hun eens is.
Niet zo overdrijven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:48 schreef vigen98 het volgende:
[..]Ach doe eens normaal man, denk eens aan de gevolgen als we Rusland boycotten, dan zou onze economie gelijk instorten, wil je dat? Wat is je reden om Rusland te haten als ik vragen mag?
Zelden zoveel langharig tuig bij mekaar gezien, en dat in 2013 notabene.quote:
Ah, je hebt dus niet gekeken. Zo heel veel lang haar zie ik niet. Maar als ongefundeerd hakken op GP je gelukkig maakt: ga je gang.quote:Op zaterdag 9 november 2013 07:54 schreef kawotski het volgende:
[..]
Zelden zoveel langharig tuig bij mekaar gezien, en dat in 2013 notabene.
Ik heb gekeken en ik had beter ongewassen anti-deodorant tuig kunnen zeggen inderdaad. Ongefundeerd is t in ieder geval niet want het is gewoon zo en ik ben geen voorstander van hun werkwijze. Als t bijv. over transport van kernafval gaat zijn zij nog steeds de enige dreiging voor de veiligheid dus ik kan ze niet heel serieus nemen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 09:08 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ah, je hebt dus niet gekeken. Zo heel veel lang haar zie ik niet. Maar als ongefundeerd hakken op GP je gelukkig maakt: ga je gang.
Als je gaten gaat graven onder het spoor waar een kernafvaltransport overheen gaat ben je voor mij een bedreiging voor de veiligheid.quote:Op zaterdag 9 november 2013 10:40 schreef 99.999 het volgende:
Hoe zijn ze concreet dan een bedreiging voor de veiligheid? Of is dat wat je zelf wilt zien?
Volgens mij werd daarbij de veiligheid van het transport goed in acht genomen. Er is geen moment een toegenomen kans op ongelukken geweest.quote:Op zaterdag 9 november 2013 11:14 schreef kawotski het volgende:
[..]
Als je gaten gaat graven onder het spoor waar een kernafvaltransport overheen gaat ben je voor mij een bedreiging voor de veiligheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |