Idee voor volgende topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Je vergat fap.sap waarom doe je me dit aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je meer?
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Je vergat fap.Shoptidday alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
screenshots van camshows tellen nietquote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb nudies van mooiere nederlandse meisjes
Je stuurt toch wel via DM naar je fok buddies toch.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dunno,quote:Op donderdag 7 november 2013 20:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nice, maar hoe lang is dit exemplaar?
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor alle mobiele fokkers zonder wifi.
Kon beter idd.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, alleen jammer van dat hoofd.
Ja toch.. het moet eens afgelopen zijn met al die mokkels hier!! Dit zal ze leren@!quote:
Doe mij maar een bak magere franse kwark.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
Okay sry alleen nog deze
[ afbeelding ]
nee man kreeg ze via whatsapp binnenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
screenshots van camshows tellen niet
Ga zo door, je houdt me lekker op de hoogte van de recente films.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef Montelly het volgende:
The Wolverine 2013 EXTENDED 720p BluRay DTS ES x264 PublicHD
dacht ik zet een torrentje voor de gym, kom ik terug zit die scheisse op 38% pas...
niet de 1080p pakken van usenetquote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef Montelly het volgende:
The Wolverine 2013 EXTENDED 720p BluRay DTS ES x264 PublicHD
dacht ik zet een torrentje voor de gym, kom ik terug zit die scheisse op 38% pas...
720p volstaatquote:
Ik zit er nu 50min in en het is best vermakelijk hoor.quote:
Op zich wel ja, vooral zonder full hd monitorquote:
Ah, SLAMFM aan in huize Nulty.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:11 schreef McNulty het volgende:
Ik val als een blok voor Rochelle. Damn. Ik wil wifen. Nu. Gvd.
[ afbeelding ]
quote:
Klinkt goed.quote:
Dat ziet er in de verste verte niet eens uit als rijst man. Mischien couscous, maar rijstquote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand dit ooit geprobeerd?
Een rijstvervanger met bloemkool-only? Whut?
Michael Kory Fitness is trouwens wel een aanrader om te volgen, goede recepten[ afbeelding ]
Je kan ook een pizzabodem maken van bloemkool. Zieke low-carb shit voor de diepste cuts.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand dit ooit geprobeerd?
Een rijstvervanger met bloemkool-only? Whut?
Michael Kory Fitness is trouwens wel een aanrader om te volgen, goede recepten[ afbeelding ]
whut?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kan ook een pizzabodem maken van bloemkool
Je kan nu niet meer op Youtube reageren zonder Google+ account.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat de neuk heeft YouTube trouwens gedaan; geen top comments niks.
kan wel maar is zo'n gedoequote:Op donderdag 7 november 2013 23:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kan nu niet meer op Youtube reageren zonder Google+ account.
Zelf nog nooit geprobeerd. Wou het wel, maar teveel moeite.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
whut?
Link of recept? Al keer zelf geprobeerd en hoe smaakte het?
Had inmiddels al gegoogled, thanks! Ga het morgen denk ik maken, ben wel benieuwd. Als ik het niet vergeet maak ik ook wel een foto'tje of 2.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zelf nog nooit geprobeerd. Wou het wel, maar teveel moeite.Komt wel. Als jij het gaat maken, let me know!
Het heet een cauliflower pizza btw.
Ik ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Had inmiddels al gegoogled, thanks! Ga het morgen denk ik maken, ben wel benieuwd. Als ik het niet vergeet maak ik ook wel een foto'tje of 2.
De harde struggles van de leven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had niemand anders dan jou hier verwacht. #demaatschappijdatzijnwij.
hahaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:28 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
LIKE N SHARE IF U KNOW DIS FEELIN'
I CRY EVRYTIEM
Mn 4G is toch sneller dan de gemiddelde wifiquote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor alle mobiele fokkers zonder wifi.
Kkgriek met je souvlakiquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:20 schreef VMSDKR het volgende:
Samen dragen we dit land.
En een beetje mijn land .
#solidariteit
Ik ga nu weer stoppen met hashtags.
ik ben er ook ik ben er ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had niemand anders dan jou hier verwacht. #demaatschappijdatzijnwij.
Hi Jarige Jopquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik ben er ook ik ben er ook
superhoi allemaal
Laat beginnen op vrijdag betekent laat weekend. Mij neit gezien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:04 schreef Montelly het volgende:
Haai, vandaag lekker laat beginnen, nou werkse...kusjesxxxx
JB
Was ik dat? Volgens mij was ik dat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:51 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik wil degene even bedanken die laatst mij geattendeerd heeft op het bestaan van ene Mat Zo.
Heerlijke muziek, ik dank u zeer![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Was ik dat? Volgens mij was ik dat.
Z'n oudere tracks zijn ook goed; Synapse Dynamics, Bipolar, Yoyo Ma, Rebound met Arty. En als je van drum 'n bass houdt moet je even op MRSA zoeken, dat is een alias van 'm.
Waddupquote:
Normaal gesproken begin ik om 7 uur maar kon het vandaag niet opbrengen. Shoulderday gisteren, ben helemaal gebrokenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat beginnen op vrijdag betekent laat weekend. Mij neit gezien.
Nog 3,5 uur
Moet ik je even helpen bby?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zit echt rockhard aan dit bureautje atm.
Ray really? Rijst met kip? Uit de magnetron?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:42 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]]
m'n bak met rijst en kip staat nog in de magnetron thuis TMF...
gelukkig m'n melk amandelen en een bos bananen en appels hier liggen
lolquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ray really? Rijst met kip? Uit de magnetron?
Eeew..gewoon gegrilde kip met verse groente en peulvruchten.
Of biefstuk met zoete aardappel. Rijst met kip is zo jaren 90.
Thanks Fanta, thanks. Kan ook nooit leuk met jou.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:35 schreef Fanta-stick het volgende:
In ieder geval gefeliciteerd...
En omdat je zo van B&J houdt..
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze smaak wel toepasselijk is.
Ja ik weet dushi..maar vlees. Dat moet je vers bereiden.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol![]()
je kent me filmpje toch hoe ik het doent
![]()
Stiekem verscheen er wel een glimlach op je gezicht. Stiekem.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Thanks Fanta, thanks. Kan ook nooit leuk met jou.
ahahaha well played zusjequote:Op vrijdag 8 november 2013 09:35 schreef Fanta-stick het volgende:
In ieder geval gefeliciteerd...
En omdat je zo van B&J houdt..
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze smaak wel toepasselijk is.
Godverquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:35 schreef Montelly het volgende:
Hoe heet dat lerares van Ds. Pierson College?? Ben wel benieuwd naar haar picca..
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)aar-leerlingen.dhtml
Ik had nog geen whatsapp maar van veel leerkrachten gewoon mobiele nummer en op fb enz enz.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
Lol wtf, je leerlingen op whatsapp hebben? Is dat normaal tegenwoordig?
Zo'n lekker gezellig pitje.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Foto's van die knotsgeile juffrouw.
hey fanta ben je ook geilquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:40 schreef Fanta-stick het volgende:
Foto's van die knotsgeile juffrouw.
Latinaquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:37 schreef Cake-Man het volgende:
hey montylle ben je ook turk of neger
beetje grieks of niet hahahquote:
Stuur dan een foto handy.quote:
Ik stuurde mijn leraren altijd geile berichten hehehe. jwz,..ook al waren het allemaal hommos;quote:
Stiekem vond je het wel geil..quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Stuur dan een foto handy.
[..]
Ik stuurde mijn leraren altijd geile berichten hehehe. jwz,..ook al waren het allemaal hommos;
Ja mobiele nummer heb ik wel van een paar docenten omdat ik daar regelmatig contact mee had over afstuderen enz. Maar ik ga ze niet toevoegen op Facebook.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had nog geen whatsapp maar van veel leerkrachten gewoon mobiele nummer en op fb enz enz.
N-n-no homoquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:44 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik stuurde mijn leraren altijd geile berichten hehehe. jwz,..ook al waren het allemaal hommos;
Poppetje hoorquote:
exactquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat zou ik me geen twee keer laten zeggen...![]()
hahah volges mij ben je echt zo domme chineesquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:16 schreef seto het volgende:
als ze naar beneden blijft kussen komt ze toch uiteindeiljk bij zijn voeten? ik snap um niet
de jongens die dit hebben gemeld zijn gewoon hommoquote:
Snap het ook niet, zou haar helemaal suf neuken met mijn tienerpikquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
de jongens die dit hebben gemeld zijn gewoon hommo
Volgens mij ben jij tekstschrijver bij Don en Ad.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Snap het ook niet, zou haar helemaal suf neuken met mijn tienerpik
Echt he, wat een hommos. Ik zou direct op de fiets springen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:21 schreef JaqenHghar het volgende:
Snap niet dat die jongens er niet op gereageerd hebben.
Heb je de kans om je pik in iets met ervaring te steken, oude fiets etc, terwijl het er ook nog lekker uitziet...
geil leraresje neemt harde tienerpikquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij tekstschrijver bij Don en Ad.
Ik had vroeger een gym lerares, holy shit die wou ik wel ballen op zo'n dikke matquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he, wat een hommos. Ik zou direct op de fiets springen.
mannenquote:Op vrijdag 8 november 2013 12:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ik had vroeger een gym lerares, holy shit die wou ik wel ballen op zo'n dikke mat![]()
Maar aan de andere kant, waar wou ik mijn pik niet in steken toen ik 17 was.
De knaap die dat berichtje heeft gelekt heeft zijn eigen voet eraf geschoten met een double barrel shotgun. De sukkel.quote:
Hahaha gvdquote:
geen avd?quote:
gew niveao prate steeds over domme dingenquote:
Jij gaat 3x per dag in de keuken staan? 3x per dag je fornuis poetsen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ray really? Rijst met kip? Uit de magnetron?
Eeew..gewoon gegrilde kip met verse groente en peulvruchten.
Of biefstuk met zoete aardappel. Rijst met kip is zo jaren 90.
sorry ben er niet helemaal b ij ben twee dagen ziek geweest al 2 kilo kwijt ben bang dat dat mn gains warenquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:33 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
gew niveao prate steeds over domme dingen
doe normaal ja tog
mcnutty is toch die ene met die neger in zn profiel plaatjequote:Op vrijdag 8 november 2013 13:42 schreef Beach het volgende:
nigeriaans (ja ben zwart net als mcnulty)
hjb kk turkquote:Op vrijdag 8 november 2013 13:41 schreef Cake-Man het volgende:
ben je ook chinees net als die seto boi
hahha je wordt wel beetje boos of niet hahahh laterzquote:
bewijs.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:03 schreef Ademno het volgende:
Wat is een goede multivit(met linkje als het kan) en welke olijfolie/olie doen jullie door de kwark en hoeveel? Alvast bedankt.
is iets voor eckte ecto bois hahah ja togquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef Klokov het volgende:
Zijn er mensen die olijfolie door de kwark doen?
[..]
Was een serieuze vraag..quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:15 schreef Klokov het volgende:
Zijn er mensen die olijfolie door de kwark doen?
[..]
Die tatooquote:Op donderdag 7 november 2013 22:11 schreef McNulty het volgende:
Ik val als een blok voor Rochelle. Damn. Ik wil wifen. Nu. Gvd.
[ afbeelding ]
Kom op man, je gooit toch geen olijfolie door je kwark heen?quote:
Ja sowieso. Rood haar en tattoos is altijd een grote plus.quote:
natty en een engels accent ik zou ook rakenquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja sowieso. Rood haar en tattoos is altijd een grote plus.
Alleen jammer dat ze niet echt heupen heeft volgens mij.
Wat is haar naam? Die chick is wel tantoe geil krijg bijna een semi hier op het kantoor.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:43 schreef Beach het volgende:
[..]
natty en een engels accent ik zou ook raken
Je vergeet de neptieten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja sowieso. Rood haar en tattoos is altijd een grote plus.
Alleen jammer dat ze niet echt heupen heeft volgens mij.
staat de post erboven, over de roid docuquote:Op vrijdag 8 november 2013 14:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is haar naam? Die chick is wel tantoe geil krijg bijna een semi hier op het kantoor.
Ik zal speciaal voor jou van mijn telefoon downloaden en DM sturen.quote:
Na 2 keer ga je de smaak zelfs waarderen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kom op man, je gooit toch geen olijfolie door je kwark heen?Eet gewoon meer als je extra cals nodig hebt
Fuck.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:34 schreef Awesome_ het volgende:
Je hebt de tweede regel overtreden!!! XD
LOLquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:34 schreef Awesome_ het volgende:
Je hebt de tweede regel overtreden!!! XD
regel 34 graag daarvan xdquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongens, ik zit er al een tijdje over na te denken om een Fight Club chapter in Amsterdam te beginnen. Gewoon op zaterdagavond met blote vuisten met elkaar vechten, als broeders, vriendschappelijk.
inb4: je hebt de eerste regel overtreden
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
From the house of Quintus Lentulus Batiatus behold Yuri Boyka. Joined in battle today by the undefeated Gual, the champion of Capua, behold Awesome.
Together they stand against the man who has never fallen, a beast that has never been tamed, a legend that has never been tarnished. By the grace of Marcus Decius Solonius, behold Cake-Man, the shadow of death.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
From the house of Quintus Lentulus Batiatus behold Yuri Boyka. Joined in battle today by the undefeated Gual, the champion of Capua, behold Awesome.
Together they stand against the man who has never fallen, a beast that has never been tamed, a legend that has never been tarnished. By the grace of Marcus Decius Solonius, behold Cake-Man, the shadow of death.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:57 schreef JackieBrown het volgende: (maar alles valt tegen naast zo'n halfgod als Etha)...
quote:
Halfgod.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
Ik ben sinds 2 dagen ook maar aan die serie begonnen, omdat mannenmaar moet zeggen viel nog best tegen (maar alles valt tegen naast zo'n halfgod als Etha)...
Moest me echt over de slechte kwaliteit van de special effects heenzetten man
Ik kijk nu Lost, dat is echt helemaal om te janken. Mijn powerpoints waren mooier vroeger.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:57 schreef JackieBrown het volgende:
Moest me echt over de slechte kwaliteit van de special effects heenzetten man
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Halfgod.Omdat die manlet is, is die geen volwaardige god?
leg eens uit?quote:Dat heeft niks met slechte kwaliteit te maken, Jackie.
Topic take-over zetten?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:03 schreef no1uknow het volgende:
in ander nieuws
R&P / Aanhankelijke ex van 10 jaar geleden
stop ermee mattiequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:03 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik kijk nu Lost, dat is echt helemaal om te janken. Mijn powerpoints waren mooier vroeger.
Srs? Ben nu halverwege seizoen twee en vind het best leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:06 schreef seto het volgende:
[..]
stop ermee mattie
de teleurstelling wordt later te groot
quote:
ja de eerste twee vallen nog wel mee, daarna wordt het kutquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:07 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Srs? Ben nu halverwege seizoen twee en vind het best leuk eigenlijk.
Eh faka met dezequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:04 schreef Awesome_ het volgende:
etha wat wil jij worden als je groot bent??
Strike Back.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke series hebben jullie allemaal al gekeken? Ik heb Entourage, Californication, The Office US, The Sopranos, Suits, Mad Men, Eastbound & Down, en Breaking Bad gekeken. Was begonnen aan House of Cards maar was in slaap gevallen in de eerste ep en was ook begonnen aan Boardwalk Empire maar vond het iets te sloom. Echter moet ik die laatste twee een keer doorzetten. The Wire wou ik ook aan beginnen, alleen is het beeldformaat echt kut.
nee hoezo?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef Klokov het volgende:
Hebben jullie nog wel tijd over om te liften?
Zal eens kijken.quote:
Heeft die serie niet ziek veel episodes?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:23 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zou 24 nog toevoegen aan je lijstje, yuri.
Nice, ook echt al die mannenseries, ik mis Sons of Anarchy nog in je lijstquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Welke series hebben jullie allemaal al gekeken? Ik heb Entourage, Californication, The Office US, The Sopranos, Suits, Mad Men, Eastbound & Down, en Breaking Bad gekeken. Was begonnen aan House of Cards maar was in slaap gevallen in de eerste ep en was ook begonnen aan Boardwalk Empire maar vond het iets te sloom. Echter moet ik die laatste twee een keer doorzetten. The Wire wou ik ook aan beginnen, alleen is het beeldformaat echt kut.
3 keer in de week 1 uurtje togquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef Klokov het volgende:
heb gewn zelf n auto dus hoeft nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:25 schreef Klokov het volgende:
tr gedaan wegens doodsverwensingquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sterf allemaal maar af, klerelijers!
Deed me hieraan denken:quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:29 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
heb gewn zelf n auto dus hoeft niet
kan niet kijken sry, sv?quote:
Ik hoop dat jij morgenvroeg ook niet meer wakker wordt.quote:
wat was er dan jmf?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
lul er allemaal maar overheen met je hoerenseries...
Bedoel je die paupermuziek?quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
lul er allemaal maar overheen met je hoerenseries...
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier wat porno voor je oren...
Ja, je mag wel bij mijn supportersverenigingquote:
hey alles goedquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Sterf allemaal maar af, klerelijers!
hey boiiquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij morgenvroeg ook niet meer wakker wordt.
Die heb ik op TV weleens gezien. Was wel grappig. Misschien eens checken, alhoewel het niet een serie is die nu écht moet zien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:27 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, al die mannenseries ook echt die mannenseries, ik mis Sons of Anarchy nog in je lijst. Ik heb Breaking Bad, Game of Thrones, Suits, Mad Men (tot s3), Nip/Tuck, Lost en Prison Break gekeken. Verder Grey's Anatomy, Gossip girl, Ugly Betty, Bad girls club, girls, cougar town enz etc
maar daar ligt jou interesse verder niet denk ik
Nu dus begonnen aan Spartacus en daarna weet ik t echt niet meer, wachten op nieuwe GoT I guess
quote:
moest lachen/10.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:30 schreef Awesome_ het volgende:
Haha. PI-post combinatie. Echt nextlevelhumor ik.
Haha ik weet nu niet welke ik meot quoten omdat plaatje zelfde is, gheheh!quote:
Ik vond het laatste seizoen van Suits dus wel nice, maar zoals je ziet heb ik een voorliefde voor dramaseries dus ik zat er niet mee dat het steeds meer daarnaar ging neigen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die heb ik op TV weleens gezien. Was wel grappig. Misschien eens checken, alhoewel het niet een serie is die nu écht moet zien.
Wat vond je van het laatste seizoen van Suits? Ik vond 1 & 2 echt nice maar 3 werd al gauw dramatisch. Het is in principe het Mad Men van nu, echter is Mad Men een complexe langzame serie terwijl Suits een hoog tempo heeft, wat wel nice is. En kijk Mad Men af!![]()
Cougar Town, die naam.![]()
GoT moet ook goed zijn maar op de één of andere manier trekt het mij niet. Misschien moet ik het eens proberen.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
ja ik kan al die pokkefilmpjes van jullie niet kijken want ik ben aan het werk dussssquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Luister en geniet Jekkie!
[..]
Geen 3 weken vakantie hebben in november...quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ja ik kan al die pokkefilmpjes van jullie niet kijken want ik ben aan het werk dussss
ja we kunnen niet allemaal pompbediende zijn bij esso, sommige mensen hebben verantwoordelijkheden bij hun baanquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen 3 weken vakantie hebben in november...
Ik kan het je niet kwalijk nemen, gezien je nou eenmaal een vrouw bent.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:42 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik vond het laatste seizoen van Suits dus wel nice, maar zoals je ziet heb ik een voorliefde voor dramaseries dus ik zat er niet mee dat het steeds meer daarnaar ging neigen.
Mad Men vond ik dus inderdaad veel te traag, trok het niet meer manwordt het verhaal wat interessanter/sneller of blijft het hetzelfde tempo houden?
Weet je GoT trok mij ook totaal niet maar zat er na een half seizoen zo in en na alle seizoenen gekeken te hebben ben ik echt een beetje fanben zelfs de boeken aan het lezen en alles...
Ja, maar ik ben letterlijk in slaap gevallen, puur doordat ik moe was.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
In slaap vallen tijdens HOC.Kevin Spacy zet een heerlijke rol neer als ambiteuze, manipulatieve politicus die met vlagen psychopatisch is. Robin Wright acteert ook sterk als ijskoningin.
Ik vond haar de heetste. Dat facial aesthetics.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die vrouw van Oenomaus (Marisa Ramirez); echt wauw.
eensquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die vrouw van Oenomaus (Marisa Ramirez); echt wauw.
Aesthetics van doctore zelf. Zo wil ik er op mijn 50ste ook wel bij lopenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vond haar de heetste. Dat facial aesthetics.
minus de littekens mag ik hopenquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Aesthetics van doctore zelf. Zo wil ik er op mijn 50ste ook wel bij lopen
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:46 schreef JackieBrown het volgende:
sorry jmf ik reageerde me af op je, ik werk op m'n verjaardag man wat een kutleven
Homeland (TV Series 2011– ) - IMDbquote:Op vrijdag 8 november 2013 16:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mja, ik vind Mad Men dan ook echt mooi omdat ik hou van de tijd waarin het zich afspeelt.
Vergeet je workout nietquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:21 schreef IrCute het volgende:
Dexter,Breaking Bad, Homeland, Boardwalk Empire, Spartacus, Game of Thrones, Gossip Girl, The vampire diaries, True Blood, American Horror Story, House M.D, The Walking Dead, Californication, Ray Donovan![]()
Gaia is ook mooi. Ze deed mij enigszins denken aan dat Instagram meisje die op bb.com belachelijk gemaakt werd toen zij nog minderjarig was d.m.v. naakt pics.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik vond haar de heetste. Dat facial aesthetics.
Hij zag je zeker over het hoofd en struikelde over je heenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
Gaat hier een dude op Schiphol 2 keer keihard op zn bek voor me
Faceplant praktijken alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boner achievedquote:Volgens de twee leerlingen, die anoniem willen blijven, is er meer gebeurd. De stagiaire zou seks gehad hebben met de 15-jarige jongen, die een vorm van autisme heeft. Ze zou zich daarna vergrepen hebben aan het 15-jarige meisje.
Misbruik
"Die jongen is een goede schoolvriend van mij", vertelde het meisje tegen Omroep Brabant. "Ze heeft hem voor mijn ogen ontmaagd. Toen ben ik in huilen uitgebarsten, omdat ik het heel akelig vond om te zien. Ze is toen gestopt en met mij verder gegaan."
De situatie liep volgens de twee uit de hand toen ze bij de stagiaire thuis waren. Ze waren daarvoor een paar keer samen met de vrouw op stap geweest. "Ze papte met ons aan in de lessen en wij namen haar steeds meer in vertrouwen", aldus de leerlinge. "Ze nam me mee naar een andere wereld en ze heeft mij en mijn klasgenoot dronken gevoerd."
ik ben alleen geen chow maar jij wel een manletquote:
Wtf.quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:25 schreef seto het volgende:
[..]
boner achieved
[..]
ik ben alleen geen chow maar jij wel een manlet
1-0 laterz ahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze is echt zo mooi. Werd net ook afgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ik pin altijd in dat gevalquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:04 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens mij ben ik jahr00n tegengekomen vandaag.
Er stond een vrije buffe gozer met drie energiedrinks te schreeuwen bij de kassa van de AH omdat de cassiere naar boven afgerond had en hij dus twee cent teveel betaald had.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 18:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Deze is echt zo mooi. Werd net ook afgespeeldDeze: OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee man. Battle scarsquote:
Heeft hij een boek?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:31 schreef JaqenHghar het volgende:
Hmmz ik zal spartacus eens checken.
The Unit vond ik ook vet. Boek was beter though.
Klinkt leuk uit het tobo van een spleetoogquote:
Vikings. Is dat iets? Wou die ook gaan kijken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dit is het wel geloof ik. Zo eten Arrow kijken. Komt begin volgend jaar ook nog eea uit. Nieuwe seizoen van Vikings. The Last Ship. Black Sails (van de makers van Spartacus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |