Idee voor volgende topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Je vergat fap.sap waarom doe je me dit aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je meer?
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef Sapstengel het volgende:
Je vergat fap.Shoptidday alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
screenshots van camshows tellen nietquote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb nudies van mooiere nederlandse meisjes
Je stuurt toch wel via DM naar je fok buddies toch.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:29 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb nudies van mooiere nederlandse meisjes
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nah:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dunno,quote:Op donderdag 7 november 2013 20:26 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Nice, maar hoe lang is dit exemplaar?
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor alle mobiele fokkers zonder wifi.
Kon beter idd.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Idd, alleen jammer van dat hoofd.
Ja toch.. het moet eens afgelopen zijn met al die mokkels hier!! Dit zal ze leren@!quote:
Doe mij maar een bak magere franse kwark.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
Okay sry alleen nog deze
[ afbeelding ]
nee man kreeg ze via whatsapp binnenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:39 schreef Beach het volgende:
[..]
screenshots van camshows tellen niet
Ga zo door, je houdt me lekker op de hoogte van de recente films.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef Montelly het volgende:
The Wolverine 2013 EXTENDED 720p BluRay DTS ES x264 PublicHD
dacht ik zet een torrentje voor de gym, kom ik terug zit die scheisse op 38% pas...
niet de 1080p pakken van usenetquote:Op donderdag 7 november 2013 22:09 schreef Montelly het volgende:
The Wolverine 2013 EXTENDED 720p BluRay DTS ES x264 PublicHD
dacht ik zet een torrentje voor de gym, kom ik terug zit die scheisse op 38% pas...
720p volstaatquote:
Ik zit er nu 50min in en het is best vermakelijk hoor.quote:
Op zich wel ja, vooral zonder full hd monitorquote:
Ah, SLAMFM aan in huize Nulty.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:11 schreef McNulty het volgende:
Ik val als een blok voor Rochelle. Damn. Ik wil wifen. Nu. Gvd.
[ afbeelding ]
quote:
Klinkt goed.quote:
Dat ziet er in de verste verte niet eens uit als rijst man. Mischien couscous, maar rijstquote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand dit ooit geprobeerd?
Een rijstvervanger met bloemkool-only? Whut?
Michael Kory Fitness is trouwens wel een aanrader om te volgen, goede recepten[ afbeelding ]
Je kan ook een pizzabodem maken van bloemkool. Zieke low-carb shit voor de diepste cuts.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:36 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand dit ooit geprobeerd?
Een rijstvervanger met bloemkool-only? Whut?
Michael Kory Fitness is trouwens wel een aanrader om te volgen, goede recepten[ afbeelding ]
whut?quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je kan ook een pizzabodem maken van bloemkool
Je kan nu niet meer op Youtube reageren zonder Google+ account.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat de neuk heeft YouTube trouwens gedaan; geen top comments niks.
kan wel maar is zo'n gedoequote:Op donderdag 7 november 2013 23:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kan nu niet meer op Youtube reageren zonder Google+ account.
Zelf nog nooit geprobeerd. Wou het wel, maar teveel moeite.quote:Op donderdag 7 november 2013 23:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
whut?
Link of recept? Al keer zelf geprobeerd en hoe smaakte het?
Had inmiddels al gegoogled, thanks! Ga het morgen denk ik maken, ben wel benieuwd. Als ik het niet vergeet maak ik ook wel een foto'tje of 2.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zelf nog nooit geprobeerd. Wou het wel, maar teveel moeite.Komt wel. Als jij het gaat maken, let me know!
Het heet een cauliflower pizza btw.
Ik ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 8 november 2013 00:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Had inmiddels al gegoogled, thanks! Ga het morgen denk ik maken, ben wel benieuwd. Als ik het niet vergeet maak ik ook wel een foto'tje of 2.
De harde struggles van de leven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 07:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had niemand anders dan jou hier verwacht. #demaatschappijdatzijnwij.
hahaquote:Op donderdag 7 november 2013 23:28 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
LIKE N SHARE IF U KNOW DIS FEELIN'
I CRY EVRYTIEM
Mn 4G is toch sneller dan de gemiddelde wifiquote:Op donderdag 7 november 2013 21:50 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Voor alle mobiele fokkers zonder wifi.
Kkgriek met je souvlakiquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:20 schreef VMSDKR het volgende:
Samen dragen we dit land.
En een beetje mijn land .
#solidariteit
Ik ga nu weer stoppen met hashtags.
ik ben er ook ik ben er ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik had niemand anders dan jou hier verwacht. #demaatschappijdatzijnwij.
Hi Jarige Jopquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik ben er ook ik ben er ook
superhoi allemaal
Laat beginnen op vrijdag betekent laat weekend. Mij neit gezien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:04 schreef Montelly het volgende:
Haai, vandaag lekker laat beginnen, nou werkse...kusjesxxxx
JB
Was ik dat? Volgens mij was ik dat.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:51 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik wil degene even bedanken die laatst mij geattendeerd heeft op het bestaan van ene Mat Zo.
Heerlijke muziek, ik dank u zeer![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:15 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Was ik dat? Volgens mij was ik dat.
Z'n oudere tracks zijn ook goed; Synapse Dynamics, Bipolar, Yoyo Ma, Rebound met Arty. En als je van drum 'n bass houdt moet je even op MRSA zoeken, dat is een alias van 'm.
Waddupquote:
Normaal gesproken begin ik om 7 uur maar kon het vandaag niet opbrengen. Shoulderday gisteren, ben helemaal gebrokenquote:Op vrijdag 8 november 2013 08:28 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat beginnen op vrijdag betekent laat weekend. Mij neit gezien.
Nog 3,5 uur
Moet ik je even helpen bby?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ik zit echt rockhard aan dit bureautje atm.
Ray really? Rijst met kip? Uit de magnetron?quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:42 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]]
m'n bak met rijst en kip staat nog in de magnetron thuis TMF...
gelukkig m'n melk amandelen en een bos bananen en appels hier liggen
lolquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ray really? Rijst met kip? Uit de magnetron?
Eeew..gewoon gegrilde kip met verse groente en peulvruchten.
Of biefstuk met zoete aardappel. Rijst met kip is zo jaren 90.
Thanks Fanta, thanks. Kan ook nooit leuk met jou.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:35 schreef Fanta-stick het volgende:
In ieder geval gefeliciteerd...
En omdat je zo van B&J houdt..
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze smaak wel toepasselijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |