Iedereen gaat huilen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Niemand kan Kees ook verbaal daar aan hé
hij krijgt te veel credit. Deze situatie is niet aan hem te danken, of aan zn goede spel... Maar aan die walgelijke actie van paulien. En daar is kees ook zo kwaad om.quote:
Sommigen mogelijk wel, maar die staan aan zijn kant.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Niemand kan Kees ook verbaal daar aan hé
Het is Geza die achter het plot zat door gesproken woorden te verdraaien naar zijn voordeel op winnaarseiland. Paulien was alleen maar een pion.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef muzas het volgende:
[..]
hij krijgt te veel credit. Deze situatie is niet aan hem te danken, of aan zn goede spel... Maar aan die walgelijke actie van paulien. En daar is kees ook zo kwaad om.
Dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Het is Geza die achter het plot zat door gesproken woorden te verdraaien naar zijn voordeel op winnaarseiland. Paulien was alleen maar een pion.
Nee niet slechts een pion, maar juist heel erg belangrijk. Zij liep te roepen dat ze naar huis wilde. Als zij niet 180 graden draaide was het een ander verhaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Het is Geza die achter het plot zat door gesproken woorden te verdraaien naar zijn voordeel op winnaarseiland. Paulien was alleen maar een pion.
ja de enigequote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
Ben ik de enige die Geza een held vind?
Ik ben ook #teamgeza, puur omdat ik Kees een hypocriete debiel vindt.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
En Geza maakte het persoonlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
Zo persoonlijk? Die laffe aanval op Jan was niet persoonlijk zeker
Als ie de coup had kunnen uitvoeren zonder het hele paulien-verhaal was het een héle goede actie. Maar juist dat verhaal met paulien maakt het zo smerig.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
Inderdaad. Wat een zielige personen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
En Geza maakte het persoonlijkGaat ze het voor hem opnemen.
Dan kijk je een ander programma, want Kees is vooralsnog het tegenovergestelde van hypocrietquote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ben ook #teamgeza, puur omdat ik Kees een hypocriete debiel vindt.
Yep, en dat is pijnlijk dis traantjes uit onmacht.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ze huilen niet omdat ze spijt van de actie hebben maar omdat Kees de waarheid erin gegooid.
Zoek het woord hypocriet eens op, zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is ontzettend boos dat Jan er op een slinks manier uit is gestemd, terwijl Jan de hele serie al mensen tegen elkaar aan het opzetten is.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan kijk je een ander programma, want Kees is vooralsnog het tegenovergestelde van hypocriet
Inderdaad het is maar een spelletje herhalen ze elke keer, als het een spelletje is moet je het juist niet zo persoonlijk maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep, en dat is pijnlijk dis traantjes uit onmacht.
Ah! er bestaan mensen die dommer zijn dan Geraldinequote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kees is die man met de pet he? Kijk je echt wel naar hetzelfdequote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is ontzettend boos Jan er op een slinks manier uit is gestemd, terwijl Jan de hele serie al mensen tegen elkaar aan het opzetten is.
Ja maar niet op de manier waarop Geza dat doet, echt dat vieze.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is ontzettend boos Jan er op een slinks manier uit is gestemd, terwijl Jan de hele serie al mensen tegen elkaar aan het opzetten is.
Ethish door de mand vallen is speltechnisch gezien op langer termijn dan weer niet zo goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef zoem het volgende:
Speltechnisch valt er niets aan te merken op Geza, maar ethisch valt hij compleet door de mand.
Het gaat er toch om dat die Paulien kwestie ermee bemoeid is.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als hij niet zich als een huilebalk had gedragen, rondom het wegstemmen van Sef. Had ik nog best wel respect voor hem gehad. Nu niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef zoem het volgende:
Speltechnisch valt er niets aan te merken op Geza, maar ethisch valt hij compleet door de mand.
Wat klopt hier niet aan?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Kees is die man met de pet he? Kijk je echt wel naar hetzelfde
Nee hij is boos dat Paulien zo draaide en Geza dat misbruikte. Is in zijn ogen minder 'fair' dan een coup zelf opzetten.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Precies. Heel dat wraakgedoe en 'dit is voor jou Sef' maakt hem een naar persoon.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als hij niet zich als een huilebalk had gedragen, rondom het wegstemmen van Sef. Had ik nog best wel respect voor hem gehad. Nu niet.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Ja maar niet op de manier waarop Geza dat doet, echt dat vieze.
Schapen hebben een herder nodig.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die waait met elke wind mee.
Ja ik zie de miscommunicatie nu; ik dacht te lezen dat Kees iedereen tegen elkaar op aan het zetten was. Nu ik het nog een keer lees klopt het wat je zegtquote:
Dat vindt ik ook altijd zo overdrevenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef tralalala het volgende:
Beelden van het thuisfront, dat wordt weer janken na ze twee weekjes niet gezien te hebben!![]()
![]()
![]()
Met 20 dagen in zo'n omgeving snap ik dat best hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
Je bent 20 dagen weg en gaat dan al janken
Geza vind ik niet zo vreemd, die verdedigd op die manier zijn speltactiek. Geraldine is te dom om te poepen. En Paulien wil het op die manier recht praten, dat het logisch is dat ze niet zelf is weggegaan. Paulien of Geza lijkt mij wel de volgende die er uit zal gaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk Hans ziet het inmiddels wel in.
Geza, Paulien en Gerrie snappen het nog altijd niet.
twitter:Jan_V3 twitterde op donderdag 07-11-2013 om 20:34:45@cheesebooth is een baas de luxe!!! #expeditierobinson reageer retweet
Hoe zal dat de eilandverhouding tussen Gerrie en Anna beïnvloeden?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk Hans ziet het inmiddels wel in.
Geza, Paulien en Gerrie snappen het nog altijd niet.
Janken!!!quote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef Legatus het volgende:
Zou mooi zijn als Geza Geraldine, nog een keer,een backstab gaat geven door haar eruit te laten stemmen. Hoe dom kan je zijn.
Ben ik ook benieuwd naar. Net zoals Kees en Hans erover gepraat hebben. Zal Anna haar Geraldine toch ook wel gaan vragen, wanneer ze vergeten is dat Geza haar heeft weg proberen te stemmen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe zal dat de eilandverhouding tussen Gerrie en Anna beïnvloeden?
Geza heeft het ontzettend slim aangepakt. Dat hij anderen opstookt om op iemand te stemmen dat hoort erbij. Alleen Geza heeft 2 fouten gemaakt:quote:Op donderdag 7 november 2013 20:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geza vind ik niet zo vreemd, die verdedigd op die manier zijn speltactiek. Geraldine is te dom om te poepen. En Paulien wil het op die manier recht praten, dat het logisch is dat ze niet zelf is weggegaan. Paulien of Geza lijkt mij wel de volgende die er uit zal gaan.
Tsja, die twee fouten komen voort uit zijn eigen persoonlijkheid. Die kan hij niet zo snel uitsluiten, ook niet op het moment van rationeel denken rondom het tactische spel. Dat maakt ook voor mij dat ik het een waardeloos figuur vind.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geza heeft het ontzettend slim aangepakt. Dat hij anderen opstookt om op iemand te stemmen dat hoort erbij. Alleen Geza heeft 2 fouten gemaakt:
- Verkeerde moment uitgekozen. Paulien had je er niet bij moeten betrekken. Dit is gewoon heel erg achterbaks om hier gebruik van te maken.
- Nadat Jan weggestemd is nog even het erin wrijven dat dit zijn wraak was.
Allerviest...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:52 schreef blow... het volgende:
ik was eerst voor geraldine
nu ben ik alleen nog voor zimra
Inderdaad. En daarom vond ik het ook zo mooi dat Edith dit tegen hem zei. Het zegt iets over zijn persoonlijkheid en karakter.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tsja, die twee fouten komen voort uit zijn eigen persoonlijkheid. Die kan hij niet zo snel uitsluiten, ook niet op het moment van rationeel denken rondom het tactische spel. Dat maakt ook voor mij dat ik het een waardeloos figuur vind.
Die lekkere dikke tieten wegen wat.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:56 schreef Redefine het volgende:
Zimra noteer ik alvast weer voor de zwarte stem
ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef tralalala het volgende:
Ik word al moe als ik er naar kijk...
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben snel. Ik ben goed in puzzels. Ik ben achterbaks.
Ik ben Geza.
Haha poooootquote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef Redefine het volgende:
De modekoning heeft als eerste het tasje los
Nee, hij niet. Gayza wel.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Bij Zimra ben ik altijd afgeleid als ze praat
Ja behalve die ene die ze uit haar hoofd kon leren.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:59 schreef Redefine het volgende:
Zimra kan ook echt helemaal niks als het om proeven gaat he
het enige wat ze echt kan is goeie tetten hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:59 schreef Redefine het volgende:
Zimra kan ook echt helemaal niks als het om proeven gaat he
Ze had ook wel even de tijd héquote:Op donderdag 7 november 2013 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja behalve die ene die ze uit haar hoofd kon leren.
Dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoop zo dat Geza deze proef niet wint, wat een eikel is dat zeg
Ze is gewoon niet snel.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef zoem het volgende:
Hoe lang kun je bezig zijn met een trapje?
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:01 schreef Redefine het volgende:
Ik hoor Anna absoluut niet graag praten
Daar zijn we mensen voorquote:Op donderdag 7 november 2013 21:02 schreef Karelnoord het volgende:
Wist niet dat dit spel tegenwoordig Expeditie ethiek was.
quote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef Redefine het volgende:
Kunnen ze meteen Dennis van die berg afgooien.
Inception als het goed is.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik ben benieuwd welke soundtrack dit is.
En even langs je oude basisschool gaan om te apenkooienquote:Op donderdag 7 november 2013 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
Als je meedoet aan dit programma moet je gewoon een hele week elke middag in je tuin vuur maken met vuursteentjes
Yep, maar is dat verstandigquote:Op donderdag 7 november 2013 21:06 schreef Marieke_w het volgende:
Hans zal wel kees en Edith meenemen
OOOOH BRAA BRAA POW POW POWquote:Op donderdag 7 november 2013 21:08 schreef Marieke_w het volgende:
Nee, jij verdient t gewoon niet gay-za
Als Kees er ook nog eruit getyft wordtquote:Op donderdag 7 november 2013 21:08 schreef zoem het volgende:
En wat gebeurt er in het kamp van de achterblijvers. Krijgen we weer een Gezaplot?
Ja en Paulien gaat iets smerigs doenquote:Op donderdag 7 november 2013 21:08 schreef zoem het volgende:
En wat gebeurt er in het kamp van de achterblijvers. Krijgen we weer een Gezaplot?
Om Geza te redden.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja op de eilandraad gaat ze huilen en na de stemming zeggen dat ze eruit wil.
Had het beste geweest, maar ik vrees de complotten van Geza niet echt meer.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:10 schreef zoem het volgende:
Tactisch was het wellicht slimmer om Geza mee te nemen. Kan Kees de achterblijvers in het gareel houden en met Hans de stemming bepalen.
Het niet voldoende eten kan je wel opbreken ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:13 schreef Marieke_w het volgende:
Niet eten zorgt er voor dat je je emoties niet meer de baas bent lijkt wel....
Het ligt er te dik bovenop met deze montage. Meestal gebeurt er dan toch wat anders inderdaad.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:16 schreef Chai het volgende:
Nu lijkt het allemaal heel erg Geza, maar zal wel Paulien worden dan.
Kees waarschuwde Jan wel volgens mij. Maar ook Jan wist het wel een beetje denk ik. Jan wilde van twee walletjes eten: kamp Sef/Geza en kamp Kees/Hans.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef Karelnoord het volgende:
Was Kees trouwens niet degene die Jan vertelde dat hij niet mee genomen ging worden door Geza en Sef?
Ja. Eigenlijk was de keuze voor Sef er een die vooral van hem kwam. Daarom was het vorige week ook zo achterlijk dat alleen Jan de schuld daarvan kreeg.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef Karelnoord het volgende:
Was Kees trouwens niet degene die Jan vertelde dat hij niet mee genomen ging worden door Geza en Sef?
Maar heeft Kees deze waanzin dan niet zelf ingezet?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Kees waarschuwde Jan wel volgens mij. Maar ook Jan wist het wel een beetje denk ik. Jan wilde van twee walletjes eten: kamp Sef/Geza en kamp Kees/Hans.
Ik heb meer het idee dat ze om andere reden een goede band met Geza heeft.quote:
Dat heeft hij ook. Maar het gaat hem er dan ook niet zozeer om, dat daarna Jan is weggestemd. Maar de manier waarop. Hij wilde vooral het gekonkel eruit hebben.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Maar heeft Kees deze waanzin dan niet zelf ingezet?
Ik denk op Paulien. Dat zou ook veel slimmer zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef Momo... het volgende:
Gaat Geza nou proberen het vizier op Zimra te richten ?
Gekonkel eruit hebben door zelf keihard te gaan konkelen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook. Maar het gaat hem er dan ook niet zozeer om, dat daarna Jan is weggestemd. Maar de manier waarop. Hij wilde vooral het gekonkel eruit hebben.
Uiteraard zit daar een kern van waarheid in. Maar het gaat dan om de manier waarop je complotten maakt. Want ik denk niet dat hij problemen heeft met stemafspraken.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:22 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Gekonkel eruit hebben door zelf keihard te gaan konkelen.
gg.
En dat is...?quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat ze om andere reden een goede band met Geza heeft.
Nja, Kees is iig dus niet zo heilig als er hier in dit topic beweerd/gesuggereerd wordt.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard zit daar een kern van waarheid in. Maar het gaat dan om de manier waarop je complotten maakt. Want ik denk niet dat hij problemen heeft met stemafspraken.
Dat terwijl Kees het als eerste zeiquote:Op donderdag 7 november 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
'gekonkel', dat is echt zo'n Paulien-woord.
Dat hij waarschijnlijk wel zou voldoen aan het verhelpen van haar seksprobleem op het eiland.quote:
Nee, dat zou ik zo niet zeggen. Sef nam het sportief op toen hij eruit moest, evenals Jan. Geza maakte er echter in zijn blinde woede een wraakactie van en manipuleerde daarbij het hele kamp. Paulien maakte hierbij ook een 180 graden ommezwaai. De combinatie Geza+Paulien was de oorzaak van het drama.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:20 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Maar heeft Kees deze waanzin dan niet zelf ingezet?
Kees is ook niet heilig. Uiteraard niet. Maar er zitten wel degelijk verschillen in de manier van spelen.quote:Op donderdag 7 november 2013 21:24 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Nja, Kees is iig dus niet zo heilig als er hier in dit topic beweerd/gesuggereerd wordt.
En met Caricequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |