Iedereen gaat huilen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Niemand kan Kees ook verbaal daar aan hé
hij krijgt te veel credit. Deze situatie is niet aan hem te danken, of aan zn goede spel... Maar aan die walgelijke actie van paulien. En daar is kees ook zo kwaad om.quote:
Sommigen mogelijk wel, maar die staan aan zijn kant.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
Niemand kan Kees ook verbaal daar aan hé
Het is Geza die achter het plot zat door gesproken woorden te verdraaien naar zijn voordeel op winnaarseiland. Paulien was alleen maar een pion.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:35 schreef muzas het volgende:
[..]
hij krijgt te veel credit. Deze situatie is niet aan hem te danken, of aan zn goede spel... Maar aan die walgelijke actie van paulien. En daar is kees ook zo kwaad om.
Dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Het is Geza die achter het plot zat door gesproken woorden te verdraaien naar zijn voordeel op winnaarseiland. Paulien was alleen maar een pion.
Nee niet slechts een pion, maar juist heel erg belangrijk. Zij liep te roepen dat ze naar huis wilde. Als zij niet 180 graden draaide was het een ander verhaal.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Het is Geza die achter het plot zat door gesproken woorden te verdraaien naar zijn voordeel op winnaarseiland. Paulien was alleen maar een pion.
ja de enigequote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
Ben ik de enige die Geza een held vind?
Ik ben ook #teamgeza, puur omdat ik Kees een hypocriete debiel vindt.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
En Geza maakte het persoonlijkquote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
Zo persoonlijk? Die laffe aanval op Jan was niet persoonlijk zeker
Als ie de coup had kunnen uitvoeren zonder het hele paulien-verhaal was het een héle goede actie. Maar juist dat verhaal met paulien maakt het zo smerig.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:39 schreef Karelnoord het volgende:
Inderdaad. Wat een zielige personen.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
En Geza maakte het persoonlijkGaat ze het voor hem opnemen.
Dan kijk je een ander programma, want Kees is vooralsnog het tegenovergestelde van hypocrietquote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik ben ook #teamgeza, puur omdat ik Kees een hypocriete debiel vindt.
Yep, en dat is pijnlijk dis traantjes uit onmacht.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Ze huilen niet omdat ze spijt van de actie hebben maar omdat Kees de waarheid erin gegooid.
Zoek het woord hypocriet eens op, zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is ontzettend boos dat Jan er op een slinks manier uit is gestemd, terwijl Jan de hele serie al mensen tegen elkaar aan het opzetten is.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan kijk je een ander programma, want Kees is vooralsnog het tegenovergestelde van hypocriet
Inderdaad het is maar een spelletje herhalen ze elke keer, als het een spelletje is moet je het juist niet zo persoonlijk maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep, en dat is pijnlijk dis traantjes uit onmacht.
Ah! er bestaan mensen die dommer zijn dan Geraldinequote:Op donderdag 7 november 2013 20:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kees is die man met de pet he? Kijk je echt wel naar hetzelfdequote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is ontzettend boos Jan er op een slinks manier uit is gestemd, terwijl Jan de hele serie al mensen tegen elkaar aan het opzetten is.
Ja maar niet op de manier waarop Geza dat doet, echt dat vieze.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is ontzettend boos Jan er op een slinks manier uit is gestemd, terwijl Jan de hele serie al mensen tegen elkaar aan het opzetten is.
Ethish door de mand vallen is speltechnisch gezien op langer termijn dan weer niet zo goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef zoem het volgende:
Speltechnisch valt er niets aan te merken op Geza, maar ethisch valt hij compleet door de mand.
Het gaat er toch om dat die Paulien kwestie ermee bemoeid is.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als hij niet zich als een huilebalk had gedragen, rondom het wegstemmen van Sef. Had ik nog best wel respect voor hem gehad. Nu niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:41 schreef zoem het volgende:
Speltechnisch valt er niets aan te merken op Geza, maar ethisch valt hij compleet door de mand.
Wat klopt hier niet aan?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef zoem het volgende:
[..]
Kees is die man met de pet he? Kijk je echt wel naar hetzelfde
Nee hij is boos dat Paulien zo draaide en Geza dat misbruikte. Is in zijn ogen minder 'fair' dan een coup zelf opzetten.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Precies. Heel dat wraakgedoe en 'dit is voor jou Sef' maakt hem een naar persoon.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als hij niet zich als een huilebalk had gedragen, rondom het wegstemmen van Sef. Had ik nog best wel respect voor hem gehad. Nu niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |