-> Flopshowquote:Op donderdag 7 november 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Wat nou flopshow Rens. Zometeen Disco
Flopshow dus.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Wat nou flopshow Rens. Zometeen Disco
Levert mooie tv op.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:02 schreef richolio het volgende:
Waarom zet je dan ook kippen op tafel?
Het had zijn broer kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:03 schreef RensAjacied het volgende:
Is dit de first lady van Maastricht?
We hebben niet voor niks een Argentijnse koninginquote:Op donderdag 7 november 2013 20:05 schreef OProg het volgende:
Deze mensen moet je gewoon laten verdwijnen.
En een paar Naverbranders waar nog niet een kruimel van een Olifant overblijft.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
We hebben niet voor niks een Argentijnse koningin
Dagetnie...quote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Nou meteen kijken, 3j stream.
Of niet
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iedereen kan ineens college geven. Wat mij betreft is het woord 'college' het meest aan inflatie onderhevige woord van 2013.
Dat nummer vond ik wel mooiquote:Op donderdag 7 november 2013 20:08 schreef borisz het volgende:
3J's
Saaiste nummer ooit tijdens een ESC
Mandoline denk ikquote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is dat nou een elektrische ukelele
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef waxmask het volgende:
Met zijn 5en waren ze beter...
[ afbeelding ]
quote:
Beter haar ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:09 schreef waxmask het volgende:
Met zijn 5en waren ze beter...
[ afbeelding ]
Niet old, maar wel old schoolquote:Op donderdag 7 november 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm Get lucky had ik niet echt als disco beschouwd.
Aloe Blacc?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
Er was laatst ook zo'n neger bij DWDD, beetje soul-achtig, dat was een van de weinig goeie. Wie was dat ook alweer?
Denk dat je die zanger bedoelt die ook meezingt met die plaat van AVICII.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
Er was laatst ook zo'n neger bij DWDD, beetje soul-achtig, dat was een van de weinig goeie. Wie was dat ook alweer?
Aloe Blaccquote:Op donderdag 7 november 2013 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
Niks mis met Earth, Wind & Fire tochquote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef marcodej het volgende:
Disco vind ik zo'n enorm nikserig genre.
En Chicquote:Op donderdag 7 november 2013 20:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Niks mis met Earth, Wind & Fire toch
Met zo'n surfmuts op?quote:Op donderdag 7 november 2013 20:10 schreef Saekerhett het volgende:
Jaquote:
Het is ook heel leukquote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef richolio het volgende:
[..]
JaThe Trammps, KC & The Sunshine band ook
Nooit over nagedacht eigenlijk, dat disco eigenlijk heel leuk is.
ik ookquote:Op donderdag 7 november 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
Bij Gerard Meijer denk ik aan:
[ afbeelding ]
quote:
Snickers zonder nootjes....quote:Op donderdag 7 november 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
Bruno MarsDat vind ik nou niks aan he.
Huisquote:Op donderdag 7 november 2013 20:21 schreef BlueMage het volgende:
Armin van Buuren is toch meer house/trance?
Voorspelbaar? Ik vond hem wel goed eigenlijk, wel confronterend ook.quote:
Grootste tyfusnummer aller tijden.quote:
Het origineel hoort confronterend te zijn, dit een matige poging tot humorquote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voorspelbaar? Ik vond hem wel goed eigenlijk, wel confronterend ook.
quote:Op donderdag 7 november 2013 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voorspelbaar? Ik vond hem wel goed eigenlijk, wel confronterend ook.
Is toch confronterend dat wij bezig zijn met zulke luxeproblemen terwijl mensen in minder ontwikkelde landen niet eens toegang tot basis gezondheidszorg hebben? Weet niet wat het origineel van die reclame is maar daarin wordt vast niet gezegd over een lustopwekkende pil.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:25 schreef Baszh het volgende:
[..]
Het origineel hoort confronterend te zijn, dit een matige poging tot humor
Ja dat bedoel ik, er wordt dus geen vergelijking gemaakt met de perikelen van de westerse mens.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:27 schreef Baszh het volgende:
Neem aan dat het origineel gewoon over anticonceptiepillen ging.
Dat zoek ik er niet achter bij lucky, maar als dat zo bedoelt is - goed.quote:Op donderdag 7 november 2013 20:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, er wordt dus geen vergelijking gemaakt met de perikelen van de westerse mens.
Sowieso een kutitem, iedereen doet gewoon zn favo unpluggedversie, niet liedjes die niet kunnenquote:Op donderdag 7 november 2013 22:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat de fuck deed 'Journey - Don't Stop Believin' gisteren trouwens bij de guilty pleasures? Dat nummer is zo enorm baas. En nog veel baziger geworden dankzij de laatst aflevering van The Sopranos
Eens. Was een vergissing.quote:Op donderdag 7 november 2013 22:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat de fuck deed 'Journey - Don't Stop Believin' gisteren trouwens bij de guilty pleasures? Dat nummer is zo enorm baas.
Waarom?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:31 schreef Karina het volgende:
Ik zit nog even keihard te vloeken, zo terug.
Daarom moet je niet in Amerika wonen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:31 schreef Stickertje het volgende:
Naar wiet ruiken is volgens mij niet een goede zaak als je in Amerika woont..
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:34 schreef Darkestrah het volgende:
Goed zo Paul, je hebt twee keer gezegd dat je de theaters in gaat èn reclame gemaakt voor je tv-programma. Goed bezig.
Te veel thee gedronken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:35 schreef Markeerstift het volgende:
Wow wat is er met Halina's gezicht gebeurt?
Het is Halina toch?
hoe zie jij dat?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:35 schreef marcodej het volgende:
Halina en Carice hebben net geschaard zo te zien.
Hij heeft wel een baard, vind jij toch lekker kriebelen?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Hij ziet eruit alsof hij een zo een DWDD bandje speelt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Hij ziet eruit alsof hij een zo een DWDD bandje speelt.
Nou een baardje is wel lekker ja, al is hij pre-historischquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft wel een baard, vind jij toch lekker kriebelen?
In combinatie met haar gebit niet prettig om naar te luisterenquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Die vrouw heeft een irritant accent, weet niet welk maar het is vreselijk
Haar hele leven bestaat uit acteren. Mart Smeets heeft dat ook, dat is één grote act.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of ze heeft geacteerd alsof ze thee dronk.
Corrienelis heet ie.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Waarom heet hij Kees? Vind ik niet echt een prehistorische naam.
\oquote:
Dat hebben ze net verteld gekkie, de boer waarvan het land was waarin hij werd gevonden heette Kees.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Ik ken de echte Haline Reijn niet. Wie is Haline Reijn? Ik wil dat weten.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:39 schreef BobW het volgende:
[..]
Haar hele leven bestaat uit acteren. Mart Smeets heeft dat ook, dat is één grote act.
Cees*, jammer dit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Ja dat kwam precies toen ik aan het typen wasquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:40 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hebben ze net verteld gekkie, de boer waarvan het land was waarin hij werd gevonden heette Kees.
Kijk, Joling bijvoorbeeld is niet mijn favoriete artiest maar die is wel echt. En die ordinaire homo humor van hem, ik vind het geweldig!quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ken de echte Haline Reijn niet. Wie is Haline Reijn? Ik wil dat weten.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:41 schreef Little_Acorn het volgende:
Cees uitgesproken als Sees is mooier
Neequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:41 schreef Little_Acorn het volgende:
Jou neem ik nu niet meer serieusquote:Op vrijdag 8 november 2013 19:41 schreef Little_Acorn het volgende:
Niet als ze geen muziek meer uitzenden neequote:Op vrijdag 8 november 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
De EMA´s zijn toch totaal niet meer relevant?
Waar?quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga bij The Grand posten joh, kun je haar zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |